Made, Witteweg 15, Rendez-Vous, Tineke (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Made, Witteweg 15, Rendez-Vous, Tineke (Ned)

Hedenmiddag Tineke bezocht. Van de 6 dames 1 van de betere (over smaak valt niet te twisten) en een uur lekker bezig geweest. Spontaan, leuk en lekker en duidelijk zelf ook genietend (merk je toch, nat).

Een goede ervaring en voor herhaling waard.

Vanmiddag langs, aardig druk, gelukkig van Tineke beschikbaar. Liep ook nog een nieuw jong ding en een nieuwe hele stevige dame (Brenda?)
    Wat een wereld dame, lekker slank en lang dus een goed figuur en een spontane meid! Boven gekomen begint ze gelijk te zoenen en gaat op zoek naar paalmans en zij is ook al (nog?) nat.

Even snel de financien, in een wip weer terug, wassen en aan de gang.

Laat zich volledig gaan tijdens het beffen (heerlijk glad overigens) en stevige dirty talk en komt dan ook gillend klaar. Niet gespeeld! Gaat vervolgens met m'n pik aan de gang en likt m'n ballen. Vinger haar en een tong partijtje (zonder meer prijs). Vervolgens gaat ze op me zitten rijden en gaat als een beest te keer. Wat feest! Ook paalmans krijgt nog een beurt en prikt speels m'n ster.

Zij ziet me zeker terug! Looking forward!

Commentaar

vandaag maar weer eens richting Wadenooyen getogen. Wat onbestemde dames aanwezig, maar gelukkig herkende ik Tineke van een eerdere ontmoeting.

Een uurtje met haar naar de kamer. Lekker ding met lange benen en met veel initiatief, waarbij ze zelf duidelijk lag te genieten van het beffen. Ze vingerde zich zelf hierbij. Afgemaakt met verschillende standje. Kortom een heerlijk uurtje.

Commentaar

Re: Wadenoijen, Lingedijk 119, Tineke (9.1)

ik was wat aan de vroege kant, waardoor de keus beperkt bleef tot 1 dame. Laat maar komen zei ik. Toen tineke zich voorstelde en inderdaad ook aan zoenen zei te doen, was ik verkocht.
        Tineke is een hele leuke verschijning, sympathiek ziet er ook goed uit. Het enige minpuntje is dat ze iets te slank is en dat daardoor haar borsten wat minder fraai zijn. (Deze voelen overigens wel erg lekker).
        Op de kamer eerst afrekenen, wassen en dan lekker relaxen. Ze zoent steeds, blijft zeer actief en in standje 69 proefde ze zelfs heerlijk. Pijpen deed ze (helaas) met condoom, soms iets te hard, met haar handen streelt ze je buik en billen, erg erotisch allemaal. Neuken ging ook lekker, eerst zei op mij daarna liet ze zien dat ze ook nog eens heel lenig is: Zij op de rug benen omhoog plat langs d'r schouders, waardoor je een lekker uitzicht hebt op d'r mooie poes. In en uit in en uit, toen ze ook nog eens hele geile taal uitsloeg, schoot ik het condoom lekker vol. Heerlijk !
        We hadden nog even tijd voor een massage. Op de buik liggend werd mijn rug, billen en benen met olie onderhanden genomen. Je zou het leifst blijven liggen, maar arbeid roept!
        Tineke bedankt, tot de volgende keer.

Commentaar

Re: Waddenoijen, Lingedijk 119, Tineke (uitstekend)

In de betuwe is niet veel te vinden, maar in wadenooien zit best een goed huis, met leuke dames. Toch is mijn voorkeur hier Tineke. Ze kwam net van de kamer af, alleen daarom al verbaasd dat er na november geen recensies over de dame geschreven zijn. Eerst afrekenen, dan wassen en tussen door af en toe een lekkere zoen. Met Tineke kun je lekker sexen, ze is slank, heeft lekker zachte borsten (iets te slap) en een heerlijke poes, die er om vraagt om gelikt te worden. Het pijpen is helaas met, maar ze likt meer dan mijn pik alleen, erg opwindend allemaal. Het neuken was ook weer oke, hoewel ik meer standjes in gedachte had, kon ik het niet meer houden: ze kreunt er zo lekker geil bij! Tineke tot de volgende keer. En collega wandelaars, ze is er 4 dagen in de week, dus geniet er van.

Commentaar

Vandaag bij Privehuis Brigitte geweest in Wadenoijen. Uiteraard bij Tineke. Ze is een slanke blondine van midden dertig, bruin, en duidelijk voor alles in. De rest van de meiden is niet veel bijzonders.
            Op mijn verzoek stelde ze zich dominant op en na een aantal minuten was ze duidelijk nat. Ze gaat er helemaal voor en kijkt niet op de klok.
            Wat kan die meid pijpen zeg! Ongemerkt heb je opeens een condoom om.
            Ik ga zeker weer terug naar haar.

Commentaar

Lekkerding, voor dr leeftijd zeker! Borsten zeer mooi, wel nep helaas...

Bij het voorstellen kreeg ik al een innige tongzoen van dr, was meteen verkocht en voor haar gekozen. Super, maar het overdreven dirtytalk hoeft van mij niet zo. Als het nou echt was was een ander verhaal maar ik hou niet van aanstellen.

pluspunten: superecht en lekker tongzoenen, heerlijk pijpen en lekker standje 69.Ze is ook erg vrolijk en opgewekt, is voor mij zeker een pluspunt.
              Dr kutje is ook ondanks dat ze dit werk al jaren doet zeer strak!

ik heb dr 2 keer bezocht, beide keren prima!

Commentaar

Made, Priveontvangst , Tineke (uitstekend)

Ik bij bij Tineke langs geweest in Tiel. Leuke slanke dame met lange blonde haren. Tineke heeft een mooi lichaam. Ze maakte meteen duidelijk dat alles met condoom is, dus ook pijpen. Ik ben een fan van pijpen zonder, dus dat was een kleine teleurstelling. Toch pijpt ze erg lekker. We hebben daarna nog in verschillende standjes geneukt. Positieve ervaring. Haar advertenties staan op www.girlsprive.nl

Commentaar

Re: Tiel, Priveontvangst , Tineke (goed)

Ben afgelopen week bij Tineke geweest. Ze adverteert op girlsprive.nl en daar staat dat ze een wilde meid is en dat moest ik natuurlijk even uittesten...

En inderdaad dat is ze zeker... Ik kwam voor een uurtje en na 2 uurtjes stond ik moe en voldaan weer buiten
                  Kan eigenlijk maar een ding zeggen over Tineke, ze is top of the bill
                  Het was subliem!
                  Ik heb FZC niet eens heb gemist, dat terwijl ik het liefst zc wordt gepijpt. We hebben een lekker wild feestje gebouwd.
                  Zoenen was top, beffen en dan vooral standje 69 was super, tevens in diverse standjes heerlijk geneukt, meerdere keren klaargekomen, ik niet alleen, maar ook Tineke

Weer een leuk adresje erbij!!!

Commentaar

Alles wat geschreven staat klopt, een heerlijke eerlijke dame!

Commentaar

Ik sluit me hier bij aan. Tineke is een heerlijke vrouw en ze heeft ook gevoel voor humor. Ze komt wel erg snel klaar, of dat echt is...? (Mij een zorg.)

Commentaar

Re: Tiel, Priveontvangst , Tineke (uitstekend)

Tineke is al tijden mijn favoriet. Inmiddels zijn haar borsten niet meer helemaal puur natuur, dus daar moet je van houden. Maar geweldige mooie ogen, heerlijke lange benen en het beste pijpmondje dat ik ken.
                        Kortom, mijn favorietje

Arjen

Commentaar

Was weer eens in de buurt voor zaken, dus werd het weer de hoogste tijd om weer eens langs te wippen bij deze dame en aangezien ik eigenlijk niet veel tijd had is het helaas maar een klein uurtje geworden, had graag langer willen blijven, maar het was niet anders.....

Vorig jaar een zeer goede ervaring met Tineke gehad en deze keer was ook weer top, kan niet anders zeggen!!!

Commentaar

Voor wie het nog niet wist. Tineke Tiel is dezelfde dame als de Tineke die werkt in Privéhuis Lingedijk 119 in Wadenoijen. Ik was nogal verrast, ik hou er wel van dat je van te voren weet waar je aan toe bent.

Het is daadwerkelijk een knappe dame. De foto's die her en der op internet staan liegen niet. Ze doet goed haar best er iets van te maken en is voor alles in. Ze kan goed klokkijken en na de afgesproken dertig minuten stond ik weer buiten. Ik heb het wel eens beter meegemaakt, maar ook wel eens minder. Voor mij persoonlijk wordt het geen herhaalbezoek.
                            Laatst gewijzigd door Low Profile; 22-02-08, 08:35. Reden: dat stond al in posting #3
                            op zoek naar Jolanda...

Commentaar

Tineke is inderdaad een knappe dame, Van dat klokkijken heb ik niet veel gemerkt omdat ik al redelijk snel klaarkwam. Het is inderdaad wel zo dat ze redelijk professioneel overkomt. Ik heb haar op de onderstaande link gevonden.

http://www.girlsprive.nl/index.php?id=7865&func=show

Commentaar

Re: Made, Witteweg 15, Rendez-Vous, Tineke (goed)

Vandaag voor het eerst het genoegen mogen smaken om met Tineke te relaxen. Heerlijke sex, met alles er op en er aan. Ze is echt zo geil als je je maar kan wensen en ik ga haar zeker nog eens bezoeken

Commentaar

Tineke

vandaag 20 mei stiond ik om 1 uur al op de stoep bij rendez vous te made

eens in de zoveel tijd kies je een meisje waar het direct 100% mee klikt.

tineke lang slanke blondine gaf mij direct een thuis gevoel

herhalingskans 100%
                                  Laatst gewijzigd door Omega 7; 20-05-09, 16:08. Reden: geen hoofdletters aub

Commentaar

Voor het eerst een bezoekje gebracht aan Tineke, had haar advertentie bij Kinky al eens eerder bewonderd en daar gezien dat het een slanke, lange goed uitziende vrouw is. http://www.kinky.nl/Advertentie_Ik_h...0495&show=home

Leek een goede reden om na een paar jaar van vreemd gaan, weer eens terug te komen bij RV. Een aardige en charmante gastvrouw, en ja, dan Tineke bij de presentatie. Waar de andere dames ongeïnteresseerd naar de tv gaan kijken, kijkt Tineke je stralend aan. En als zo'n mooie vrouw je stralend en doordringend aankijkt ben ik snel verloren.

Tot mijn verrassing is Tineke veel mooier in het echt dan op de foto. Een heel mooi gezicht met twee donkere felle ogen. Een genoegen om daarin te mogen verdrinken.
                                    Voor een uur met Tineke naar boven gegaan. Wat een heerlijk lang, geil wijf is zij. Dat wordt nog benadrukt door haar lange zwarte kousen. Zij zoent en pijpt alsof haar leven er van af hangt. Een paar heerlijke lange benen heeft zij. Super slank en eindeloos. Bovendien heerlijke stevige tieten met prachtige tepels en een super slank lijf.

Op deze stormmiddag bleef het met en bij Tineke hevig stormen.
                                    Kortom een heerlijk genoegen om tussen de benen van Tineke te liggen en wat mij betreft zal het daar nog dikwijls stormen, met mij erbij dan wel.

Commentaar

Vorige week heb ik voor het eerst een bezoekje gebracht aan dit privehuis. Van de beschikbaar dames koos ik voor Tineke. Ik meende wat, postieve recensies, over haar gelezen te hebben op "ons" forum en herinnerde me haar advertentie op internet.

Ze is een "echte" vrouw, een mooie vrouw. Ik wordt ook een dagje ouder en altijd alleen maar van die jonge meiden is ook niet goed -ik ben geen vies oud mannetje, toch?!? .
                                      Een echte vrouw is tenminste wat. En wat voor een. Wow, een heerlijk superslank lijf, lange benen gehuld in zwarte netkousen, hmmm. Tineke zoent lekker en pijpt heerlijk en neemt de tijd voor je. Ik ben niet echt een tietenman maar ik geloof dat ze wel wat heeft voor de liefhebbers.

Jammer dat ze zo ver zit.
                                      “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

ben vandaag weer bij rendez-vous geweest en ben voor de 2 de x samen met tineke naar de kamer geweest en het was weer zeer goed met haar samen te zijn ze is een echte wereld meid en je komt zeker niets te kort bij haar ze is zeer zeker aan te raden zolang ze daar is zal ik altijd bij haar blijven komen .
                                        geweldig die meid en zeer zeker ook een geweldige meid voor rendez-vous

Commentaar

Na een half jaar opnieuw naar Made gereden om Tineke te bezoeken.
                                          Had haar van te voren om een date gevraagd, dus was dit een geval van afgesproken werk. Had geen zin met een ander af te spreken omdat de voorgaande keer met Tineke uitstekend was bevallen.

Met de ervaring van een half jaar geleden kwam ik, dus vol geile, verwachting in Made aan.
                                          Het mag, weer gezegd, wat is Tineke toch een ongelofelijk lekker lang geil wijf. Ze gaat er meteen vol in en weet van geen ophouden. Wat een heerlijk sletje is deze vrouw. Heb haar tot in hoge mate mogen verwennen met mijn goddelijke tongetje, wat zij goed naar waarde weet te schatten.
                                          Heb weer genoten van die eindelijke lange benen, eerst heel sexy in mooie kousen gehuld, maar haar benen zijn eveneens heerlijk, dus zie ik haar liever helemaal naakt. Wat een tof lekker en mooi lichaam heeft zij. Een lust en genot voor het oog.

Uiteraard heb ik ook heerlijk genoten van de geneugten die zij mij bezorgde. Hemels voelde dat aan. Zij wist werkelijk mijn verwachtingen te overtreffen. Dat heb ik nog niet dikwijls mee mogen maken.

Ondanks dat het heerlijk lente weer was, stormde het ook deze keer opnieuw flink in kamer 3 in Made.
                                          Tineke dreigt inmiddels mijn favoriete sletje te worden.
                                          Als dat maar goed komt...................