Herten, Rijksweg 13, Sanne Privé, algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Herten, Rijksweg 13, Sanne Privé, algemeen

Sanne prive
    Rijksweg 13, in Herten bij Roemond.
    Tel.: 0475-350041
    website: www.sanneprive.nl
    Aantal dames totaal: ongeveer 20 (Nedelandse)
    Aantal dames aanwezig: ongeveer 8.
    Prijzen vanaf 50 euro voor 15 min.

Openingstijden:
    ma t/m vrij van 11.00 uur tot 24.00 uur
    za van 11.00 uur tot 18.00 uur
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 18-09-16, 23:03. Reden: openingstijden gewijzigd (info www.sanneprive.nl)

Re: Herten (Roermond), Sanne Prive

Hoi Hoi Sanne prive Al vaak bij Sanne op""bezoek" geweest Wat telkens als eerste opvalt is de ontvangst door Jacqueline Een gastvrouw zoals je ze nergens ziet Charmant ,lief, vriendelijk en altijd vrolijk staat deze blonde schoonheid je te woord Altijd tijd voor een gezellige babbel En interesse in de gast Ze heeft een zaak om U tegen te zeggen De kamers zien er altijd perfect schoon en netjes uit Om over de dames nog maar te zwijgen Deze zijn van ongekende schoonheid Het is meer dan de moeite waard om een bezoek te brengen aan Jaqueline en haar dreamteam Naast de slogan "wip even binnen " bestaat er sinds kort ook de mogelijkheid om buiten te "wippen " Deze buitenkamer is werkelijk uniek van schoonheid In combinatie met een van de dames beleef je werkelijk de avond van je dromen En voor de prijs hoef je het niet te laten Alleen de ontvangst al door Jaqueline is de moeite waard Trouwens ook de VIP room is een aanrader Lekker bubbelen met een van de dames Al met al een echte aanrader voor alle heren die prijs stellen op een paar leuke uurtjes in deze superieure prive club met haar fantastische gastvrouw
    Jaqueline ,Michael en het dreamteam :ga vooral zo door Zodat ik nog vaak bij jullie te gast mag zijn
    Groetjes van een kleine lelijke gast

Commentaar

Re: Herten, Rijksweg 13, Sanne Privé, algemeen

Gewijzigde openingstijden:
      maandag t/m vrijdag van 11.00 uur tot 23.00 uur en zaterdag van 11.00 uur tot 17.00 uur.

Groet,
      Krukkie
      It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Dit is echt een absolute aanrader! Heel gezellig privehuis met super vriendelijke gastvrouw en gastheer.
        Er is een groot aanbod aan meiden, voor ieder wat wilt. Jong, oud, slank, gezet, licht, donker, ze zijn allemaal te vinden bij Sanne Privé.

Commentaar

Ik ben hier ook al een paar keer te gast geweest. Niet dat ik zoveel ervaring heb met andere privehuizen maar ik voel hier altijd op mijn gemak.

De ontvangst is prima. Ze (jacqueline en mikael) zijn altijd vriendelijk. Je wordt altijd netjes te woord gestaan. De kamers zijn schoon en het bed is altijd goed schoon. Dit is voor mij toch wel een vereiste.

Kortom ik ben zeer positief over dit privehuis.

Commentaar

Zeker weten, Jacqueline vandaag nog gesproken. Het is momenteel een beetje druk, alleen maar goede zaken dus. :-)
            Ik denk dat je het beste even kunt bellen om te reseveren, of gewoon even langsgaan natuurlijk!
            Laatst gewijzigd door Krukkie; 06-05-13, 15:46. Reden: quote er uit gehaald

Commentaar

Aan het gastenboek te zien is er niet veel meer te beleven
              Staat al weken niks meer nieuws op.
              Is hier nog wel iets te beleven??
              Laatst gewijzigd door argus2002; 29-06-14, 10:08. Reden: onnodige quote verwijderd

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door adhddd Bekijk bericht
                Heb ze van de week gemaild, maar geen antwoord gekregen.
                Persoonlijk prefeer ik ook altijd mailcontact (geen potentiële luistervinken) maar mijn ervaring is dat heel veel van dergelijke ondernemers (privéhuizen/massagasalons) niet reageren op mails. Gelukkig ken ik ook uitzonderingen, maar deze ervaring herken ik dus wel in zijn algemeenheid (met Sanne heb ik zelf nooit gemaild). Niet overal redeneert men dat een mailer een potentiële klant is.

Commentaar

Een leuk huis, altijd vriendelijk ontvangst en discreet toegankelijk.
                  Hieronder een overzicht van de actuele prijzen.

Oorspronkelijk geplaatst door Sanne
                  Onze Kamer Prijzen zijn:
                  Het is ook mogelijk om een kamer te huren voor uw eigen date. Het is dan raadzaam de kamer van te voren te reserveren.

De kamerprijzen zijn als volgt:
                  - half uurtje (30 min) 35,- euro
                  - Heel uurtje (60 min) 50,- euro

Onze Onze VIP Kamer (reserveren noodzakelijk):
                  - Heel uurtje (60 min) 75,- euro (incl. 2 glazen bubbels)

LET OP!!
                  Dit betreft uitsluitend de huur voor de kamer, dus zonder gezelschap.
                  30 minuten 80,- euro
                  45 minuten 105,- euro
                  60 minuten 130,- euro

De prijs voor de VIP-ROOM met douche, jacuzzi, kingsize bed en een glaasje bubbels is :
                  170.- euro voor een uur

Betaling per pin en diverse creditcards zijn bij ons mogelijk. Op je afschrift zal een neutrale naam verschijnen wat niet herleidbaar is naar een seks gerelateerd bedrijf of adres. Discretie staat bij ons hoog in het vaandel.

In alle prijzen zit alles wat bij een normale vrijparty hoort, zoveel en zovaak als u wilt, afhankelijk van welke diensten de dame aanbiedt. Bespreek dit dus vooraf duidelijk met de dame van uw keuze.
                  “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Weet iemand of een van de dames extra's doen zoals anaal en wat er in het standaard pakket zit?
                    Anders binnenkort eens binnenstappen...

Commentaar

Kom geregeld hier,
                      Service is goed
                      Huis is netjes en schoon.
                      Vriendelijke ontvangst.
                      Zeer discreet

Dames zijn om je vingers bij af te likken.
                      Na zijn d'r ook wel eens die niet mijn type zijn maar 9 van de 10 keer is de keuze te moeilijk.
                      Te veel lekkers

Prijzen Zijn ok.
                      Al vindt ik de kamer met bad te duur,
                      Andere huizen is dit vaak veel goedkoper maar das dan ook echt m'n enige minpunt

Commentaar

iemand al ervaring met mandy??

jonge mei met erg dikke tieten?

zie alleen nog geen recensie op hookers.

ik ga vaak voor de bekende dames,

benieuwd of er al mensen zijn met ervaring anders toch zelf maar gaan proberen:P

Commentaar

Voorgaande jaren ging ik vaker richting Sanne Prive (en de Postillon bar).

De ontvangst is altijd heel prettig. Een gastheer of gastvrouw laat je op het gemak even op de bank zitten, geeft kort uitleg en vervolgens worden de dames voorgesteld. Vaker zijn de dames ook op de website terug te vinden. Leuk om even terug te blikken

Echter kwam ik via deze prachtige site een 2-tal clubs in Kerkrade tegen (Privehuis Yvonne en Club 68) en helaas moet Sanne Prive het onderspit delven

Wat is het verschil denk je dan? In mijn ervaring - in tegenstelling tot Sanne Prive - is douchen bij de clubs in Kerkrade geen enkel probleem. De dames moedigen het zelfs aan, terwijl ik me bij Sanne Prive nog nooit gedouched heb. Daarbij komt ook nog een keer dat de prijzen bij de clubs in Kerkrade een stuk lager liggen 50 a 60 euro versus de 80 euro per half uur dat Sanne Prive hanteert. De dames (tot nu toe) zijn daarbij ook niet mis bij de clubs in Kerkrade.

Hopelijk bekijken de mensen van Sanne Prive ook eens deze site; en de tip is: lower the prices, moedig het douchen aan bij de dames, en probeer vooral ook de mooie dames binnen te houden.

Commentaar

Douche. Is geen probleem hoor?
                            Een kamer heeft een douche op de kamer.
                            Midden op de gang boven is een douche ruimte waar ik met de meeste dames ook al ben ingedoken.

Jups ben ook al vaker bij Isabel geweest. (Zie haar topic blijft mijn toppertje daar )

Commentaar

Re: Herten, Rijksweg 13, Sanne Privé, Shirley (Ned)

Wordt er bij "Sanne" gewerkt met allerlei meerprijzen voor bv pzc of tongzoenen.
                              Of geldt gewoon het betreffende tarief voor de overeengekomen tijd?

Commentaar

Nee, prijzen zijn voor de diensten die de dames aanbieden. Diensten verschillen per dame dus wel ff vragen. Voor anaal geldt wel geloof ik een meer prijs.

Fijne verzorgde club met Jacqueline en Michael als goede gastvrouw en heer. Kom hier zelf graag terug

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rob196 Bekijk bericht
                                  Wordt er bij "Sanne" gewerkt met allerlei meerprijzen voor bv pzc of tongzoenen.
                                  Of geldt gewoon het betreffende tarief voor de overeengekomen tijd?
                                  Voor de duidelijkheid, voor diensten als PZC, Grieks, CIM, COB, enz. kort antwoord ja daar wordt een meerprijs voor gevraagd. Voor dingen als zoenen of tongzoenen, verschilt het per dame. De meeste (zullen wel zeggen te ) zoenen maar zoenen en zoenen is twee, en zoenen is zeker niet altijd echt tongzoenen.

Overigens is dit niet anders bij andere privehuizen.
                                  “I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy.” - Steve Martin

Commentaar

Klopt, en gewoon checken voorkomtteleurstelling maar alle dames die ik er heb mogen treffen bieden t standaard aan

Overigens een echte topper nu in huize Sanne faye
                                    ( ken haar van aantal jaar terug uit het landhuisje daar bekend als layla, en somsheb je er bij die zijn once in a walking time. Na zei is er zo een. Maar t klikt dan ook)

Recensie komt nog maar @ mods ik weet niet of er nog een in t archief zit van d'r?

Nee, er is geen gearchiveerd Layla-topic onder Overloon Landhuisje.... Voel je dus vrij om een nieuw topic te starten m.b.t. Faye.

Argus2002
                                    Laatst gewijzigd door argus2002; 05-11-14, 09:48.

Commentaar

Gisteren voor het eerst langsgeweest. Leuk prive huis. Discrete parking. Was erg druk toen ik er aan kwam. De gastheer gaf aan dat alleen Edith nog vrij was. Een hele aardige dame die haar vak goed verstaat. Enige nadeel wat eigenlijk niks met de club te maken heeft: ik heb met mijn credit card betaald. Er zou een neutrale naam op komen maar na wat google werk kom ik via die naam ook uit op Sanne's Prive. Niet echt handig in mijn mening want ik moest verklaren waar ik heen was. Verder kom ik er zeker nog een keer terug.

Commentaar

Weet iemand of Shirley er nog werkt of waar ze gebleven is? Vond het zo'n lekkertje namelijk....

Commentaar

Iemand al ervaring met Sofia?

Commentaar