Limburg geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Limburg geouwezwam

Limburg geouwezwam

Re: Limburg geouwezwam

Oorspronkelijk geplaatst door T
    Goed nieuws voor de Maastrichtse bordeel bezoeker in het vroegere Pand van Maastricht Prive ( in de jodenstraat dus )
    Komt per juni weer een bordeel nadat MP wegens een geschil met de belasting een tijdje gesloten is geweest.
    De nieuwe naam ben ik even vergeten weet wel nog dat de nieuwe naam vrij lang was.
    Nu maar hopen dat de prijs een beetje leuk blijft en en er een paar mooie goede dames komen.
    Toch wel jammer dat een stad als Maastricht maar 1 echt bordeel heeft en geen raamstraten of iets anders
    ma ja dit is weer een begin zal voor veel mensen een ritje naar aken of luik ( dat overgins bijna niets meer is ) schelen
    dat heet nu In de zevende Hemel, en is sinds 1 juni open!

Commentaar

Onlangs bij de bekende Aspasia in Lemiers geweest en behalve tot de provinciale weg een bouwput is geld datzelfde ook voor de club.
      Zag bij de ingang een impression en ze hebben grote verbouwplannen er komen grote ruimtes met bubbelbaden spa's etc. bij en extra kamers
      wat mij echter niet duidelijk is geworden wat de bedoeling van deze plannen zijn
      Willen ze er nu de eerste echte Zuid-Limburgse saunaclub van maken met datzelfde principe (50 euro entree met eten en drinken,faciliteiten en dan 50 euro per dame per half uur)
      Of willen ze het oude principe van 100 euro per uur voor de dame en kamer en dame behouden
      Maar hoe gaan ze die nieuwe faciliteiten dan inpassen
      Wie info heeft laat je licht eens stralen want beide formules hebben wel wat zo in Zuid-Limburg het is een van de weinige goede grotere zaken die we hebben

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door turnpike
        Je betaalt 7,50 euro inkom en dan nog eens 50 euro voor de dames.

Maar ik heb geen idee wat ik er me bij moet voorstellen.
        Laatst was ik om 21:40u ginder (terwijl ze om 22u sluiten) en toen was 1 vrouw aan het pijpen terwijl een andere daar de vloer aan het poetsen was ;-)
        Ik had het al ergens anders gepost maar voor de liefhebbers:

Vorige week woensdag (22u00) even bij sexbios blinddate in Maastricht binnengesprongen. Was voor mij de eerste keer.

Sexshop stelt eigenlijk niet zo heel veel voor. Beetje klein. Op naar de bovenverdieping (inkom 8 euro). 1ste verdieping hetero cinema / labyrinth. Allemaal kleine gedeeltelijk afgeschermde hoekjes met tv-schermen. 2de verdieping gay cinema. Er kwam ook een jongedame naar boven. Ik schat ze 27 jaar, Hollandse meid, normaal gestalte (niet slank maar ook niet volslank), half lang haar en zeker een b-cup. Je kan met haar naar boven gaan voor p+n (alles met cd) voor 50 euro. Ik heb er zelf geen gebruik van gemaakt.

Commentaar

Jan Bik, Vlodrop

Na Lange tijd weer eens in het Zuiden van het land en daardoor tijd om eens langs te gaan bij Jan Bik te Vlodrop. De vorige keer was een top ervaring, dus ging ik vol goede moed. Ze zeggen wel eens als je een topervaring hebt gehad laat dat zo en kom niet terug.
          Nu bij Jan Bik gaat dat op. Wat een tegenvaller. Een knorrige manager met een behoorlijke dranklucht verspreidend deed de deur open. Ik werd gelijk in een voor mijn onverstaanbaar dialect afgesnauwd. De dames kwamen zich sloffend voorstellen zonder enige vorm van enthousiasme. Snel wat gedronken en gevlucht uit deze negatieve omgeving.
          Laatst gewijzigd door bobby vitale; 01-04-10, 16:56. Reden: Verplaatst naar geouwezwam, betreft geen recensie over een dame.

Commentaar

http://www.hookers.nl/showpost.php?p...3&postcount=17

Even een aanvulling op de verhaal van de Hongaarse dames die vertrokken zijn:
            de laatste paar keer ook een paar Hongaarse schoonheden niet meer gespot, maar gisteren had ik van Maya begrepen dat zij een maand in Yin Yang werkt en ook onderdak heeft en dan weer terug moet (naar Duitsland of haar thuisland, dat werd me niet helemaal duidelijk.)
            Heeft iets te maken met een werkvergunning.
            Hoe e.e.a. precies in elkaar zit, weet ik niet, maar de dames komen dus wel weer terug denk ik.

Maya heb ik nu 2 keer in de maand mei gespot, dus als haar verhaal klopt, is ze in juni 2010 dus weer afwezig. Dit kan mogelijk ook voor andere Hongaarse dames gelden.

- Swiftnick

Commentaar

Graag zou ik wat meer info willen hebben over een club, die ligt aan de snelweg Eindhoven-Maastricht, bij de afrit Kelpen-Oler, en dan ongeveer 300 meter rechts...
              Ik ben er 1 x binnen geweest, er werkten toen 2 meiden.
              Altijd weer de dure champagne, en de prijzen waren stevig te noemen, 1 uur 150 euri, heel wat meer dan YY
              Voor een avond daar ben je dus wel stevig wat geld kwijt.
              Wie weet er meer van deze gelegenheid....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Swiftnick Bekijk bericht
                http://www.hookers.nl/showpost.php?p...3&postcount=17

gisteren had ik van Maya begrepen dat zij een maand in Yin Yang werkt en ook onderdak heeft en dan weer terug moet (naar Duitsland of haar thuisland, dat werd me niet helemaal duidelijk.)
                Heeft iets te maken met een werkvergunning.
                Hoe e.e.a. precies in elkaar zit, weet ik niet, maar de dames komen dus wel weer terug denk ik.

- Swiftnick
                Yyaa, dat klopt wel.
                Er wordt streng gecontroleerd op werkvergunningen en verblijfsvergunningen...
                Laatst hebben we een uur buiten moeten wachten tot dat er een politiecontrole van de dames gereed was...
                Met 16 agenten en agentes was er een a.h.w.inval gedaan.
                Toen ik na een uur aan een agente vroeg of het een vruchtbare avond was geweest, kreeg ik een wat boos antwoord..

Commentaar

Re: Herten, Rijksweg 22, Brigitte Prive', Algemeen

Oorspronkelijk geplaatst door Syl1985
                  Zover ik weet zijn ze verhuisd naar kerkrade
                  heb ook wel een telefoonnummer maar weet niet of ik die hier mag plaatsen
                  Op de website staat:
                  BRIGITTE PRIVÈ

BRIGITTE PRIVÈ SLUIT DE DEUREN.

WE BEDANKEN IEDEREEN VOOR ONS JARENLANGE VERTROUWEN.

VRIENDELIJKE GROETEN, HARALD - YVETTE EN ALLE MEIDEN BIJ BRIGITTE.
                  Volgens mij moet "Privè" met een accent andersom (Privé), en ze hebben blijkbaar ook geen tijd meer gehad om hun tekst nog eens na te lezen - zoals het er nu staat, worden we allemaal bedankt voor het feit dat zij vertrouwen in ons hebben gehad

De bedoeling was goed. De uitvoering wat minder.
                  Whoremoans. Just whoremoans.
                  B'dum tsch ®

Commentaar

De limburgse wallen in Maasbracht hebben na jaren de antieke website vervangen door dit nieuwere exemplaar:

http://www.limburgsewallen.nl/

Up to date blijven is een van de manieren om te overleven in het hedendaagse saunaclub en laufhaus geweld uit Duitsland voor de Limburgse zaken.

Commentaar

Re: Kerkrade privehuis yvonne kapelwg.4

Oorspronkelijk geplaatst door luca66
                      SCHADE SCHADEJanine hat bei yvonne auf gehört zu arbeitenkim sagte mir gestern es gab zu viel streit mit den frauen untereinander.sie soll jetzt im team paradis in belgien arbeiten.na ja eine gute frau und guten sex weniger,aber es bleibt mir ja noch die geile kim dort erhalten
                      Waar is dat "team paradis"?

Commentaar

Re: privehuis, kapelweg 4, janine(uitstekend)

Het enige "team paradis" dat ik ken in België ligt in Helchteren, Kazernelaan.
                        er bestaan topics over dit huis onder België, Limburg en Wallonië

Commentaar

Meteen een link erbij had handig geweest http://www.saunajdj.org/index.htm .

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door De Limburger
                            De Limburger, Gepubliceerd op: 05.04.11 13:28, laatste update: 05.04.11 13:30

Gemeente Vaals wil sluiting seksclub

De gemeente Vaals heeft alle vergunningen van club Aspasia in Lemiers ingetrokken. Reden is een negatieve uitkomst van een Bibob-onderzoek (Wet Bevordering integriteitsbeoordelingen door het openbaar bestuur), dat de gemeente heeft laten uitvoeren. Aspasia, het enige bordeel in de gemeente, is nog open.

Vaals
                            Van onze verslaggever

De gemeente heeft de procedure opgestart toen bij de club, waar wordt verbouwd, een bouwkundige ingreep was gedaan die niet was gemeld. „Als een ondernemer zoiets doet verliest hij zijn exploitatievergunning”, stelt burgemeester Reg van Loo van Vaals.
                            Advocaat Jan Thomassen, die Aspasia’s belangen behartigt, spreekt van een besluit waaraan elke feitelijke grondslag ontbreekt. Hij tekent bezwaar en beroep aan tegen de weigering van de vergunningen.

Moeten we niet een actie op poten zetten voor het behoud van de werkgelegenheid of zo?
                            B'dum tsch ®

Commentaar

Vandaag stond in de krant dat de gemeente druk wil uitoefenen om de nu nog geopende club meteen te kunnen sluiten
                              Zou het erg jammer vinden en hoop als het toch gebeurd de club snel door kan starten met dezelfde formule maar evt een andere eigenaar.
                              Het is een van de laatste grote clubs in Zuid-Limburg met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
                              En met de verhalen over sluiting van de A-strasse is er hier straks niets meer over in het zuiden

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door T Bekijk bericht
                                Vandaag stond in de krant dat de gemeente druk wil uitoefenen om de nu nog geopende club meteen te kunnen sluiten.../...
                                http://www.limburger.nl/article/2011...06/110419702/0

Zeer slecht nieuws, inderdaad.
                                Verdorie.
                                B'dum tsch ®

Commentaar

Maasgouw schrapt bordelen

De gemeente Maasgouw maakt aan de Rijksweg in Linne defintief een einde aan het gebruik van twee panden als bordeel.

Linne
                                  Van onze verslaggever

Het gaat om het vroegere pand van Chicxxx en het nog bestaande bordeel El Mirador. Dat gebeurt door in het bestemmingsplan Rijksweg 73-Zuid de bestemming 'seksinrichting' voor zowel Rijksweg 27 (Chicxxx) als Rijksweg 28 (El Mirador) te schrappen.

Commentaar

Volgens mij is Nederland over 20 jaar zoals de bible beld in het zuiden van de states nu is geen ****en,gokken,drugs wel drank want dat mag van de kerk de pastoor zuipt zich immers ook lam in zijn eigen wijn.
                                    Ze zijn gewoon overal bezig beetje bij beetje deze branche kapot te maken ook al zeggen ze van niet maar kijk ook maar eens naar alle rld's zoals nu Doubletstraat, Amsterdam, Alkmaar.
                                    Maja zolang die hele hoge heren salaris betaald krijgen waarmee ze een bezoekje aan clubs van 200 euro + per uur kunnen betalen want ja die worden zelden gesloten om de een of andere reden.

Commentaar

Men is blijkbaar "goed bezig" in limburg. Alsof sluiting de oplossing is. . Zolang er vraag is zal er aanbod blijven, dat zie je nu ook al in landen waar onze hobby niet met een warm hart gesteund wordt door de overheid met alle gevolgen (illegaliteit (per definitie) slechte hygiënische toestanden, meer mensenhandel en last but not least een veel minder aanbod van locals die hun diensten vrijwillig en met plezier aanbieden) vandien. Als alleen clubs boven de 200 over blijven heb ik wel eindelijk een excuus om eens in cadier en keer te gaan kijken dat pand heeft me altijd geïntrigeerd en misschien het feit dat er nooit over geschreven wordt nog wel meer. Sc

Commentaar

Re: Rechter tikt gemeente Vaals op de vingers: Aspasia mag open blijven!

Ik heb een scan van een krantenbericht - maar die kan ik hier niet aanhangen

Strekking: de gemeente Vaals heeft de vergunningen ten onrechte ingetrokken; de gemeente kan rekenen op een schadeclaim. Vaals had de vergunningen ingetrokken nadat een bibob onderzoek was uitgevoerd. De belastingschuld die daaruit zou zijn gebleken was echter een reeds geschikt geschil met de belastingdienst. De gemeente beraadt zich over de uitspraak.
                                        B'dum tsch ®

Commentaar

Goed nieuws want die wet bibob is vaak echt belachelijk en gaat vaak nergens over behalve ondernemingen die een gemeente niet zinnen als bordelen coffeeshops etc. makkelijk de nek omdraaien goed nieuws dus