Kerkrade, Kapelweg 4, Privé Yvonne, algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kerkrade, Kapelweg 4, Privé Yvonne, algemeen

Naam: Privéhuis Yvonne

Adres: Kapelweg 4, Kerkrade

Telefoonnummer: +31 (0)45 5425100

Website: http://www.privehuisyvonne.com/index.php

Aard: Privehuis

Openingstijden:
    Maandag - Vrijdag: 10.00- 23.00
    Zaterdag: 11.00 - 23.00
    Zondag: 11.00 - 23.00

Prijzen:
    30 min 60 euro
    45 min 90 euro
    60 min 120 euro
    specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:

Vanuit Keulen
    http://www.privehuisyvonne.com/pdf/a...ne_koeln_h.pdf

Vanuit Maastricht
    http://www.privehuisyvonne.com/pdf/a...astricht_h.pdf

Inrichting:
    http://www.privehuisyvonne.com/infor...lijkheden.html

Verzorging:

Algemeen:

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 23-01-18, 07:09. Reden: Openingstijden
    Whoremoans. Just whoremoans.
    B'dum tsch ®

Re: Kerkrade - Yvonne Prive: Algemeen

Samenvatting van de tot nu toe geposte berichten mbt deze gelegenheid, voorzover actueel, niet aangaande dames en relevant.

Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman
    Op weg naar Kerkrade (meestal Tiffany's) heb ik ook ooit eens een bezoekje willen brengen aan Kapelweg 4 bij Yvonne.

Is dat nu echt dat kleine woonhuisje schuin over de kerk??? Deze domme Belg twijfelde zó erg dat hij niet heeft durven aanbellen, en dan maar is afgezakt naar Tiffany's... Hoeveel meisjes kunnen er eigenlijk binnen bij Yvonne??
    Oorspronkelijk geplaatst door Bef2You
    Dan heb ik je zien staan twijfelen.

Ja, dat was huize yvonne. Er is meer ruimte dan je van buiten ziet.
    Er kunnen best veel mensen binnen.

Tiff ziet er toch ook niet zo groot uit?
    Oorspronkelijk geplaatst door nl1813
    Kan je je nog een van de films van de Beatles herinneren? Vier deuren in een rij woningen en daarachter bleek zich 1 grote woning te bevinden. Nou zo ongeveer mag je Prive Yvonne ook beschrijven! Op Kapelweg 4 kom je binnen maar in het buurhuis kan je (ook) aan je gerief komen.
    Op nummer 4 is de lounge, een kantoortje en de ruimte waar de dames tussen de afspraken verblijven. Via een gang kom je gelijkvloers in het buurhuis, waar 2 kamers op de begane grond zijn. De kamer aan de straatzijde is het ruimste van opzet en beschikt over een whirlpool.
    Op het eigenlijke adres van Prive Yvonne bevinden zich nog grotere en kleinere kamers over 2 verdiepingen verdeeld.
    Al met al een mooi huis met verzorgde kamers, een gezellige "bazin", "behulpzame" gastvrouwen en dames in alle categorie-en. Iedereen kan er aan zijn gerief komen.
    Een privehuis waar je voelt alsof je bij je buurvrouw op bezoek komt
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Re: Kerkrade, Kapelweg 4, Privé Yvonne: Algemeen

Overigens is de prijs voor een half uurtje 60 euro.

Commentaar

Jullie kunnen het geloven of niet, maar ik heb het echt meegemaakt wel zeker een jaar of 12 geleden. Ik kwam toen af en toe bij Yvonne. er werkte toen een (engelse) Monique. Op een keer toen ik aanbelde vertelde ze dat er maar 2 meisjes aanwezig waren en net alle twee bezet. Ik besloot toch naar binnen te gaan en te wachten want ik was koud en geil. Een maal binnen kwam Yvonne bij mij en vroeg, kom mee naar de keuken, maak ik een kop koffie voor je. Eenmaal aan de koffie en over van alles en nog wat gekletst zij ze opeens, zeg ben ik niet jou type. Nou ja ik durfde het bijna niet te vragen en voor dat ik het wist lag ik boven met de bazin te sexen en ze luste er wel pap van zo te horen. Hier denk ik nog altijd met groot genoegen aan terug. Toen ik na een half uurtje wegging ,want langer kon ze niet, vroeg ik wat ben ik je schuldig waarop ze zei, rondje van de zaak.
        Door omstandigheden kom ik er nu bijna nooit meer, maar als ik er lang kom denk ik er altijd met veel plezier aan terug.
        Kijk zo een buurvrouw droom ik van maar helaas wonen aan beide kanten van mij draken !!!

Commentaar

Ik kom er al een jaar of 5 regelmatig.

zeker na t sluiten van tiffany's gaat t goed daar.
          altijd 1 of 2 toppers en een hand vol middenklassers aanwezig.
          yvonne zelf is echt top kun je relaxed meepraten smeert je nix aan maar adviseerd je oprecht. ze noemt mij altijd lekker stuk en flirt dan voor de gein in het bij zijn van de dames. de prijzen zijn weer terug naar 60,- voor een half uur. toen t 70,- was zei ik gewoon tegen yvonne wordt nu iets te duur en daarbij prive 68 is nog steeds 50,- half uur.
          soms zei ze oke voor jou 60,- of 50,- voor 20 min. zo goed is ze.
          ben in totaal een keer of 80 tot 100 geweest over al die jaren.
          een paar vaste dames gehad jenny/vienna en nicole mis ik wel.
          dat waren ned. dames met goed uiterlijk en ook nog eens oprecht geil.

qua huiselijke clubs een van de beste van de regio!

Commentaar

Ik hou van de wat oudere vrouwtjes. Ik las vandaag in een advertentie dat Ellen van 49 jaar er werkt.
            Klein, superslank, zwart haar. Is dit de Ellen, die in Prive 68 in Simpelveld heeft gewerkt?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jacocl Bekijk bericht
              Ik hou van de wat oudere vrouwtjes. Ik las vandaag in een advertentie dat Ellen van 49 jaar er werkt.
              Klein, superslank, zwart haar. Is dit de Ellen, die in Prive 68 in Simpelveld heeft gewerkt?
              Helemaal juist! Ellen van Prive 68 is nu Ellen van Yvonne! Een kleine fragiele dame, die op de kamer niet voor een jongere onder doet. Alleen haar gezicht verraadt haar ware leeftijd en die is beslist de Sarah-grens al overschreden.
              de Sjameur nl-1813

Commentaar

De kwaliteit in dit huis loopt erg terug.

je betaalt voor bijv 1 uur €120,00 en dan mag je iets verwachten.
                Vooraf wassen en evt. achteraf douchen zit in de tijd inbegrepen.
                Ik denk dat de zuivere tijd met de dame dan ook een uur moet zijn.

De dames zelf beginnen vaak, zekere de laatste twee maanden al
                na 45 minuten te zeggen "het is tijd".

Dit is geen service

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jan 45
                  Hallo is er iemand die weet of kim toch nog ergens anders is gaan werken??
                  Kan namelijk niet reageren op haar personlijke sait.
                  Heeft Kim een persoonlijke site? Wil je die met ons delen?
                  Mimashda

A dirty mind is a joint forever

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door skier Bekijk bericht

Vooraf wassen en evt. achteraf douchen zit in de tijd inbegrepen.
                    Is het waar dat wassen en achteraf douchen zit in de tijd inbegrepen?

Groet,

Hans

Commentaar

het wassen aan de wasbak of in de douche is in de tijd inbegrepen. zodra jij naar de peeskamer
                      gaat word de tijd genoteerd
                      Sletten moet je leasen. nooit aanschaffen voor het leven

Commentaar

Privehuis Yvonne beschikt niet alleen over een eigen website maar sinds een goede week kan men de dames van Yvonne ook op de Duitse site ' www.6relax.de' terugvinden. Een aantal zowaar met foto!
                        de Sjameur nl-1813

Commentaar

Ik zie allesinds geen GINA en geen SHINDY staan hoor???The cobra.
                          Laatst gewijzigd door Krukkie; 30-12-12, 08:34. Reden: quote er uit gehaald

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door mickeal
                            nou ik kijk regelmatig op de site en ze staan er nog steeds op.
                            Nou het is niet 'nog' maar 'weer'. Waren enkele dagen van de site verdwenen en het klopt sindsdien staan ze er weer op. Maar zoals een andere wandelaar reeds aangaf zijn niet alle dames vermeld. Dus is het toch steeds raadzaam om telefonisch de aanwezigheid van (bepaalde) dames te raadplegen!
                            de Sjameur nl-1813

Commentaar

Wat Yvonne wel mag (pre) doen op haar website, fotos van de meiden aan toevoegen dan krijgt de klant een beeld wat voor schoonheden er werken..toch?

Commentaar

gisteren naar Yvonne getogen. ik had een afspraak met janine gemaakt. bij aankomst werd ik ontvangen in de ontvangstruimte. er zat nog een ijsbeer die voormij was. de dames werden voorgesteld. voor die ijsbeer zat er niks tussen. en is weer weggegaan. ik koos natuurlijk voor janine. ik had nog nooit gekamerd met haar. maar al die lovende verhalen over haar maakte mij geil.

op de kamer aangekomen. en het natuurlijke was ritueel. schrok ze vanmij grote heer. en ze vertelde eerlijk dat ze mijn paal niet kon herbergen in haar kutje.

ik heb met haar overlegd. en besloten om voor een andere dame te gaan. maar omdat de dames gehoord hadden dat ik nogal groot geschapen was. hadden de meesten aanwezige dames 4tal. ineens zogenaamd een afspraak. terwijl ze mijn kluif nog nooit hadden gezien. jammer

helaas voor de andere dames die daar werken. en ik nog niet gezien heb. mij zien ze voorlopig ff niet meer bij yvonne
                                Sletten moet je leasen. nooit aanschaffen voor het leven

Commentaar

Onlangs heeft Yvonne haar 30 jarig bestaan gevierd, je geloofd je ogen niet. Ze is overladen met bloemen en gelukwensen voor haar 30 jarig bestaan. Ik moet zeggen als regelmatige wandelaar, dat Yvonne het goed voor elkaar heeft. Ze heeft altijd een leuk aanbod voor een schappelijke prijs. Er werken leuke meiden ik heb persoonlijk ervaring met Melissa, Samantha, Janine en Cindy maar die laatste werkt daar helaas niet meer. Mocht je tijdens het bezoek te warm krijgen heeft Yvonne op elke kamer een Airco laten installeren. Yvonne ga zo door.

Commentaar

Jaren terug wel eens daar geweest, toen een leuk aanbo d van leuke, superslanke lolita poppetjes. Zijn er nu ook nog jonge slanke meisjes aanwezig? Het liefst ook meisjes die er zelf van genieten, en niet zeuren van dit mag niet, dat doe ik niet.
                                    Dirty Harry

Commentaar

Nou ik kom er de laatste tijd regelmatig maar ik moet helaas vaststellen dat de kwaliteit van de dames de laatste tijd beneden de maat is. Zowel qua line up als qua service. Maar ja de prijs is er misschien ook naar...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kutje moos Bekijk bericht
                                        Jaren terug wel eens daar geweest, toen een leuk aanbo d van leuke, superslanke lolita poppetjes. Zijn er nu ook nog jonge slanke meisjes aanwezig? Het liefst ook meisjes die er zelf van genieten, en niet zeuren van dit mag niet, dat doe ik niet.
                                        Was vandaag daar, en gekamerd met de uit duitsland afkomstige Julia. Schat haar rond de 20, klein en fijn. Ze werkt er pas sinds 3 weken zei ze. Cupje a/b. Was mijn eerste keer , maar was zeer goed bevallen. Voor herhaling vatbaar.

Commentaar

Re: Kerkrade, Kapelweg 4, Privé Yvonne, algemeen

Heeft iemand ervaringen met een trio bij prive Yvonne? Zou hier namelijk graag meer over willen weten. Bijvoorbeeld mogelijkheden, prijs, doen de dames wat met elkaar en zo ja wat allemaal, etc etc..