Veendam, Zuidwending 8, Massagerie, Naomi

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Veendam, Zuidwending 8, Massagerie, Naomi

Afgelopen week Naomi maar weer eens bezocht. Zoals gebruikelijk was het wederom verrukkelijk.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 12-02-10, 15:46. Reden: Onderwerp aangevuld

Veendam, Massagerie , Naomie(goed).

Ben even weer op het oude adres geweest en een leuke tijd gehad met Naomie. Ik ben lekker gemaseerd en elkaar verwend en gevoeld en tot slot lekker geneukt.
    We hebben ruim de tijd genomen om elkaar lekker te verwennen.
    O dat is een leuke dame niet de jongste, maar is daar wel het langst.
    Je wordt er goed ontvangen, alles is schoon en netjes.
    Jan Bik als dit leest, wees trots op deze dame het is een schatje!!!

Opm. mod.: tijd veranderd in 1:30.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 19-02-11, 12:25. Reden: Onderwerp aangepast en opm. mod. toegevoegd

Commentaar

Re: Veendam, Massagerie , Naomie(goed)

sorry mannen maar hier klopt iets ZEKER niet!!!!
      deze vrouw (naomie) en een poolse ( karoliena) die daar zitten zijn de 1e klas meiden die daar werken denke zeje betaald op de kamer een keer zoveel als bij de andere gezelschap dames en bij deze vrouw ( naomie) is haar menu ook nog eens ZONDER en met cond kent ze niet(ze is nu al flauw van haar leven ) ik heb daar betere dames gehad en ook nog in de prijs die Jan Bik zelf verteld!!!!!!
      Ik ben er dus niet mee eens wat hier verteld wordt myrthe en een braziliaanse dame waar ik ook kwam werken er helaas niet meer maar weet wel dat ik waar had voor me geld kamer en massage 1uur ongeveer 80 euro ipv een dikke 110 a 130!
      De gastvrouw een sorry ( eerder man dan vrouw) is behoorlijk grof aan de bar GEEN respect er zaten een paar mannen die ook weggingen met deze klacht.
      Jan Bik mocht je dit lezen doe hier wat aan heb ook al een email na je gestuurd met deze klacht was rond kerst en zet dit recht kost je klanten en je massagesalon, de laatste tijd is er geen sfeer meer in uw zaak!

Commentaar

hoi ik ben juansito. Afgelopen twee maanden regelmatig bij de Massagerie in Zuidwending geweest,wordt altijd zeer hartelijk ontvangen door twee managers die daar werken en alles wordt mij altijd duidelijk uitgelegd.
        Alle dames stellen zich netje aan mij voor,zodat ik op mijn gemak een keuze kan maken,wat ik als zeer prettig ervaar en telkens als ik hier ben,ervaar ik de sfeer zeer gezellig en vooral de dames zijn zeer vriendelijk en heb totaal nooit ervaren dat ik de dame op de kamer meer moest betalen dan aan mij werd verteld.
        De massagerie is voor mij een plek waar ik graag iedere week terug kom en is de afgelopen maanden echt weer heel gezellig geworden en het allerbelangerijkste iedere week leuke dames aanwezig.

Commentaar

Re: Veendam, Massagerie/ oppassen mannen

beste mannen
          Ben maar even na klein ulsda geweest erg nieuwschierig na angela (die er niet was).
          heb aan de bar een gesprek gehad met een klein blond vrouwtje (achter de bar) die mij dus iets vertelde waar ik best van geschrokken ben ....
          Ik vroeg haar na Angela en zij vertelde mij dat ze er al een tijdje niet meer werkte en hoe ik zo bij angela kwam,,,, dus ik vertelde haar over ons mannen site ( hookers) waarop zei begon te lachen en mij iets vertelde waar ik best van schrok!!!!! het blijkt dus dat de meisjes / gastvrouwen zelf heel veel op deze site zetten onder de naam van mannen en meisjes daarin promoten als een bezoekende man zijnde dat heeft ze van haar (vriendin) gastvrouw uit.
          De Massagerie!
          Heb mijn drankje betaald en ben weggegaan, heb deze site eens goed gelezen bij mijn bezoekende clubs en dan denk ik tja zou zo kunnen zijn, bij veel " RE " wordt inderdaad het meisje schoon gepraat en die naam lees je niet weer met een onderwerp.
          Ik vindt dit een grote oplichterij en wil hierbij mijn mening geven vind het erg zielig dat jullie dat doen.....
          Zal me bekend maken ik ben bram ( knor) en iedereen kent mij wel van de clubs waar ik kom.
          Laatst gewijzigd door theinspector; 02-11-11, 19:20.

Commentaar

Re: Veendam, Massagerie , Naomie(zeergoed)

Wat hier verteld word,dat de dames zelf hier wat neer zetten is onzin ,ik kom er al wel 10jaar en veel jaren met plezier. Naomi .een wat oudere dame slank en niet te groot ,dit is een dame die het zeer goed weet wat ze doet en misleid geen mens ,je kan veel met haar overleggen . Maar als je heerser binnen komt heb je het zelf verprutst .De dames zij allemaal zeer welwillend ,Ben nog nooit ontevreden weg gegaan . En Naomi is een schat en lieve dame ,kan het altijd goed met haar vinden .
            Hier kom ik al vele jaren .Hier wordt volgens mij niemand opgelicht

Commentaar

Vandaag weer ontspanning gezocht in Veendam. Ik heb diverse malen al met Naomi gesproken, maar was door diverse omstandigheden nog niet op kamer geweest. Dus op tijd een afspraak gemaakt voor Naomi. Het was er druk. dus ga naar een kamer voor een ontspannend uurtje.
              Met de ene dame heb je een klik en met de andere niet. Met Naomi heb ik een klik.
              Maar als jij de dames goed behandeld, behandelen zij ook goed.
              Mocht op de kamer blijken dat er toch geen klik is, blijf de dame met respect behandelen.

Commentaar

Veendam, Massagerie , Naomi(goed).

Ben even weer op het bekende adres in Veendam geweest, afgespoken met Naomi, mijn vaste dame .
                We kennen elkaar al jaren en het is iedere keer weer leuk om elkaar te zien en te verwennen en samen te genieten.
                Ga hier niet vertellen wat en hoe het is gegaan, maar het was geweldig,elkaar verwend van top tot teen en heerlijk geneukt.
                Het is een Nederlandse dame, netjes en goed verzorgd, kleine borstjes maar de geilheid maakt dat goed .lekker klitje die je lekker kan verwennen en als je dat goed doet komt ze klaar en hoor je haar genieten.
                Heren deze dame is niet de jongste, maar je kan samen geweldig van elkaar genieten .behandel haar met respect en liefde vol en met eerbied dan het jij ook een leuke tijd.
                Naomi je bent lief en een lekker seks dame van mij.
                Laatst gewijzigd door theinspector; 09-05-12, 23:25. Reden: Onderwerp aangevuld

Commentaar

Veendam, Massagerie, Naomi(goed)

Deze wandelaar is even op het oude adres geweest bij mij vaste vriendin daar ,Naomi .
                  Het was weer geweldig om met haar te zijn het is net of het je vriendin is ,vriendelijk , spontaan ,en de massage en seks is lekker . een lekkere slanke dame en niet te groot . ze kronkeld lekker over je heen en weet de plekjes te vinden en verder heren vertel ik hier niet . deze dame is aan te bevelen wil lekker massage en seks .
                  Je wordt altijd vriendelijk ontvangen ,drankje aangeboden en je kan overleggeg zonder haast werk ,je kan aan de bar zitten zonder tijds drang en de dames komen zich even voorstellen of komen ook aan de bar te zitten.
                  Het is een mooi en leuke gastvrije ontvangst .
                  Heren het is even buiten Veendam richting Pekela in het beurtschap Zuidwending
                  Laatst gewijzigd door theinspector; 26-08-12, 12:13.

Commentaar

Re: Veendam, Massagerie , Naomi(goed)

Vier topics over Naomi samengevoegd.

theinspector

Commentaar

Veendam, Massagerie , Naomi

Ik wilde al weer lange tijd met Naomie op de kamer door te brengen. Maar door omstandigheden liepen onze schema's niet gelijk. Maar gisteravond dus wel. Het is een lieve dame die je wel weet te verwennen.

Commentaar

Re: Veendam, Massagerie , Naomi

Naomi heeft al geruime tijd geen recensie meer ontvangen maar ze werkt nog steeds in de Massagerie.

Reacties graag per interne mail.

theinspector
                        Moderator Clubs en Privehuizen Groningen

Commentaar

Re: Veendam, Massagerie , Naomi

jammer voor ons deze dame werkt niet meer we zullen je missen in de goede zin van het woord je was en blijft een toppertje het ga je goed we missen je

Commentaar

Aan het werk...
                          X