Midwolde, 12havefun , Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Midwolde, 12havefun , Algemeen

Naam: 12havefun

Adres: Pasop 15, 9355TG Midwolde

Telefoonnummer: 0594-512272

Website: http://www.12havefun.nl/

Aard: Parenclub / Erotisch cafe met amateur prostitutie

Openingstijden:

Erotisch cafe
    ma-vr 12.00-20.00

Parenclub
    ma-do 20.00 - 02.00
    vr-za 20.00 - 04.00
    zo gesloten

Prijzen:

Niet zeker
    30 min 35 euro
    60 min 60 euro
    specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
    A7 Groningen - Drachten, bij Tolbert/Leek goed oppassen dat je afslag niet mist!

Inrichting:

Verzorging:

Algemeen:
    Overzicht van sexfeesten waarbij ook 12havefun voorkomt
    Sexfeestensagenda

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door theinspector; 21-02-11, 21:59. Reden: Onderwerp aangevuld
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Midwolde, 12havefun , Algemeen(goed).

Samenvatting van de tot nu toe geposte berichten mbt deze gelegenheid, voorzover actueel, niet aangaande dames en relevant.

Oorspronkelijk geplaatst door tr
    Enkele weken geleden ben ik bij 12havefun geweest in Midwolde

http://www.12havefun.nl

Ze noemen zichzelf een erotisch cafe en dat klopt ook. Je kunt zien dat ze geweldig hun best doen er iets van te maken, maar het ziet er nog wel een beetje rommelig uit. Er is een bubbelbad, een sauna (maar de douches zijn helaas niet in de buurt), maar toch de sfeer is geweldig leuk. De dame achter de bar Thea is erg leuk gezelschap en stelt iedere gast op zijn/haar gemak. Toen ik er was was het er zeker niet druk, behalve 2 amateur****tjes (onder andere een blonde schoonheid desiree), was er nog een stel. Het was erg gezellig aan de bar. En ook op de kamer, waar ik elders een recentie over gepost heb was het goed vertoeven. Ik ken verder weinig clubs in het noorden, maar wil wel opmerken dat vertrouwen in de leiding wel bijdraagt tot het je er lekker thuis voelen. Ik kan dan ook zeggen dat ik me er erg thuis gevoeld heb!

12HaveFun
    Pasop 15
    9355TG Midwolde
    Tel : 0594-512272
    Laatst gewijzigd door theinspector; 21-02-11, 22:00. Reden: Onderwerp aangevuld

Commentaar

Sampie komt regelmatig in 12 have fun.
      Het is een geweldige club waar niets moet en veel mag,erg gezellig en een prima sfeer ,gastvrij en zeer prettige dames van diverse leeftijden kun er tegen komen.bekijk hun website .
      Het is de moeite waard om zelf eens te gaan kijken en te zien ,vooral op donderdag en de dagen daarna.
      Ben nog nooit teleurgesteld daar weg gegaan.
      Zeg rustig dat het de eerste keer is dat je komt ,dan word de gang van zaken verteld en geven ze een rondleidig.
      Je kan je auto veilig parkeren en het is dichtbij de A7
      Laatst gewijzigd door theinspector; 21-02-11, 22:01. Reden: Onderwerp aangevuld

Commentaar

Re: Midwolde, 12havefun , Algemeen (onbekend)

Omdat het leuk is om voor de afwisseling ergens anders heen te gaan dan je eigen vertrouwde clubje, heb ik gisteravond de navigator van mijn bolide op midwolde geprogrammeerd om na 118 km's en ca 70 minuten later bij 12havefun voor te rijden.

Over het algemeen komt het op mij over als een club waar gezelligheid en ongedwongenheid hoog genoteerd staat.
        Omdat het mijn 1e bezoek was, kreeg ik een rondleiding van de mooie en blonde margriet (35 jaar jong).
        Men komt binnen via de kast ruimte, men krijgt een sleutel voor de kast en het nummer gebruik je voor je drank bestellingen.
        beneden heb je de bar, het zitgedeeltje, keuken en jacuzzi en sauna.
        Boven 3 grote kamers, waar van een met kijkgat, en dan nog eens 3 bedstee waar de potentiele gluurder alle ruimte heeft om mee te gluren. En een kleine doucheruimte.

Dan heb je nog de tuin die nu is omgebouwd tot camping. Er staan 8 grote tenten waarvan 1 met opblaas matrassen die gisteravond nog aan de zachte kant waren.
        Mocht u ooit eens met uw vriendinnetje wezen camperen en u denkt daar met genoegen aan terug...........camping 12 havefun is er klaar voor.
        Mijn indruk van de tuin/camping is dat dit gedeelte nog in opbouw is. Een schutting is in aanbouw en de het montabele zwembad moet nog schoongemaakt en gevuld worden. Maar........de trampoline staat er al.

In de keuken liep ik later in de avond de mooie bulgaarse danielle tegen het lijf.

12havefun is een gezellige club zonder pretenties. Ik zal er zeker weer eens heen gaan.

Over Margriet en Dannielle staan elders op het forum recensies.
        Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Commentaar

Hallo gasten, weer eens bij 12havefun geweest, speciaal voor 2 bekende dames. Het bleek echter dat een dame later kwam, nu dat is toch geen probleem, maar wel voor de beheerder. De andere dame werd ingezet voor het thema wat ze altijd op donderdag hebben . Dat was een teluurstelling, deze 2 dames zijn er altijd op donderdag en het zijn aangename dames om een poosje mee door te brengen.
          Heb later nog even een poosje met haar gesproken en ze was echt teleurgesteld dat ze niet meer aan het thema mocht deelnemen.
          Deze twee dames zijn kanjers, niets verkeerd over deze twee.
          Ik vind het verder niet zo gezellig meer als in het verleden, er liepen wat buitenlandse meiden rond, daar heb ik niets mee en ze spreken amper Nederlands of helemaal niet.
          De verbouweing die is gedaan lijkt aardig op de Wallen, zo wordt het wel een wallen tent en geen gezellige erotische club/cafe.
          IK denk dat ik maar eens verder kijk in de provincie, er is meer dan deze tent.
          De beoordeling is over het geheel van de club

Commentaar

Re: Midwolde, 12havefun , Algemeen(goed)

Vandaag bij 12have fun geweest. Over het algemeen best redelijk. er waren 5 actieve dames en een 20-30 heren. Geen opdringerig/hufterig gedrag gezien.

Dames zijn niet de jongste en ook geen super model ze zijn echter wel erg vriendelijk en geven de indruk dat ze wel lol hebben in hetgeen ze doen en dat maakt alles goed !

Commentaar

Re: Midwolde, 12havefun , Algemeen

Geen fun meer hier, toko--> gesloten.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Crashtest Dummy Bekijk bericht
                Geen fun meer hier, toko--> gesloten.
                Ik heb begrepen dat de eigenaar ergens in drenthe, correct me if i'm wrong, een nieuwe club gaat openen, wanneer en waar precies in drenthe weet ik niet.

Commentaar

Nu je dat zo schrijft is het eerste wat in me opkomt;

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=296945

Commentaar

Aan het werk...
                  X