Duiven, Spoorallee 30, Coco Plaza, Susan (Bra)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duiven, Spoorallee 30, Coco Plaza, Susan (Bra)

Ben ook verschillende keren bij susan geweest. Is inderdaad een erg aardige en mooie meid. Doet ook goed haar best. Alleen heeft ze een klein beetje een blubberbuikje. Maar wie is nu helemaal perfect...?
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 22-11-07, 19:16. Reden: AAnpassing.

Re: Duiven, Spoorallee 30, Susan (uitstekend)

Pas weer bij Susan geweest, maar waar Peter het over heeft heb ik niet gemerkt. Susan is op de kamer lekker actief met je bezig zodat je helemaal geen tijd hebt om op andere dingen te letten. Kortom ik ben een echte Susan fan en mij ziet ze echt wel vaker terug. Ik moet er voor omrijden maar een uurtje met haar is dat omrijden meer dan waard.

Commentaar

Re: Duiven, Spoorallee 30, Coco Privé, Susan (uitstekend)

Al geruime tijd bring ik met een zekere regelmaat een bezoekje aan Susan.
      Smaken kunnen natuurlijk verschillen, maar in mijn ogen is Susan een echte schoonheid met een lieve en beschaafde uitstraling.
      Zij zorgt er al snel voor dat je je behandeld voelt als een vriend, en niet als een zakelijke relatie.
      Los van de fysieke aspecten –waar overigens niets op aan te merken valt- zijn bezoekjes aan Susan altijd gedenkwaardig door de onspannen sfeer en het gevoel dat er ook een echte emotionele band en wederzijds respect is. Ik kijk er steeds weer naar uit ...

Commentaar

Yep, ze werkt er nog steeds. Gisteren mijn eerste bezoek aan Coco gebracht.... Mooie, schone zaak. Beperkte keuze in dames, waarvan Suzan de enige was die me aansprak. En ik moet zeggen: HEERLIJKE tijd gehad. Ze geeft zich helemaal waarbij haar pijpkunsten zeer goed te noemen zijn.

Mij gaat ze vaker zien!

Commentaar

Bij susan langs gegaan. Een lekkere meid
          Op haar kamertje lekker uitgebreit zitte tongzoene. Daarna begon ze met mijn banaantje te spele en nam ze hem af en toe in haar mondje. Mijn banaantje veranderde in een flinke banaan.
          Wat kan die meid pijpe.
          Daarna condoom om gedaan. Op mijn favoriete standje op zijn hondjes heb ik haar van achteren geneuk. Was super ervaring susan.

Commentaar

Ik ben vaker bij Susan geweest en bijna nog voor je broek uit is heb je al een condoom om!
            Wat heb je haar betaald om te pijpen zc? Dat wil ik al heel lang erg graag maar ze zegt altijd als je maar genoeg bied. En als ik dan vraag hoeveel dan zegt ze 1 miljoen!
            Dus zit je nu ons te beduvelen of is dit ook een droom van jou.
            En o ja waar zit die tatoo want ik heb zelf een hekel aan vrouwen met een tatoo en ben daarom ook juist bij Susan terecht gekomen. Daar is alles tenminste nog puur.Dus als jouw bericht fantasie is dan ....

Noot mod: de aanduiding dat ze een tattoo heeft komt van de eerste recensie waarbij een recensieformulier is ingevuld. Dus niet van de ervaring van diegene waarop jij reageert. Blijkbaar heeft ze geen tattoo; ik pas dit meteen aan.
            Laatst gewijzigd door Krukkie; 11-01-09, 18:43. Reden: Toevoeging mod.

Commentaar

[QUOTE=neb;6629vandaag bij Susan binnengewipt. Ze had al een afspraak staan, maar ik kon er nog net even tussendoor. Dat er over haar nog nooit iets is geschreven, verbaast mij ten zeerste. Susan is een aardige en lieve brazilaanse meid met prachtige donkere pretoogjes, lange blonde haren, mooie borsten en een heerlijke kont. Pijpen is uitstekend en tijdens het neuken geeft ze zich volledig. Een toppertje en iksluit mij daar bij aan
              20-04-2009

Commentaar

Hallo Susan,

Vandaag vreselijk van je genoten, meisje wat ben je mooi. Susan pijpt gweldig, ze zuigt zo lekker. Ondertussen lekker aan haar onderkantje gezeten
                Susan toppertje tot snel.

Hans

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Anotherloser
                  Op welke dagen werkt Suzan bij coco prive' ? Ben voor het laatst bij haar geweest een tijd geleden en mis haar een beetje, wil alleen bij deze dame .. Werkt ze er uberhaubt nog?
                  Ja, maar niet op vrijdag.

Commentaar

Re: Duiven, Spoorallee 30, Coco Privé, Susan (Bra) (goed)

Susan is al jaren mijn favoriet.
                    Als je deze Dame met respect behandeld, krijg je echt ongelofelijk veel terug van haar.

Susan is voor veel dingen in, maar ze moet je eerst leren kennen.
                    En, gelijk heeft zij in deze.

Tenslotte moet je de dames in elk club de kans geven om zich te bewijzen.
                    Een vluggertje zegt niets, sommige mannen komen alleen maar naar een club om hun gestrande huwelijk te compenseren.

Ik denk, daar moet je niet bij Susan zijn.

Susan is echt het meisje, waar je in de loop van de jaren, een “relatie” kunt opbouwen.
                    En zij voelt het echt aan, hoe je stemming is.

Ik heb mij gisteren met haar totaal vermaakt !

Maar, goed, inmiddels ken ik haar – en zij mij – al dik een jaar of vijf.

Groeten,
                    Peter

Commentaar

Re: Duiven, Spoorallee 30, Coco Privé, Susan (Bra)(uitstekend)

Onlangs weer een bezoek gebracht aan Susan, en voor mij kan ze niet meer stuk
                      Ze is zelfs iets strakker geworden, op en top verzorgd en haar huid is van fluweel.
                      Ik heb een heerlijk half uur gehad, op het laatst sopte het zelfs een beetje en zei ze met verleidelijk accent; Ik heb het warm van je gekregen.
                      Wat het waard is weet ik niet, maakt ook niet uit.....geweldig lekker wijf!

groetjes

Commentaar

Re: Duiven, Spoorallee 30, Coco Plaza, Susan (Bra)(uitstekend)

Vanavond Susan vereerd met een bezoekje, dit is echt één van de higher class van Coco. Vriendelijk en totaal geen haast, voelde mij erg op mijn gemak bij haar.
                        Ze komt mij ook wel intelligent over moet ik zeggen, nadat we lekker tekeer waren gegaan met daarbij allerlij standjes te hebben gehad heerlijk HP.
                        Ze heeft trouwens heerlijke grote borsten!!!
                        Daarna was ik klaar en op het punt om mijn vertrek voor te gaan bereiden, begon ze nog gewoon rustig een heel gesprek aan te knopen , na een kwatiertje lekker kletsen afscheid van deze topper genomen

Commentaar

Vandaag dan toch maar naar Coco Plaza gegaan. Niet met tegenzin ofzo, maar meer omdat het in de buurt is, toch een beetje zenuwachtig. Je weet immers nooit of de buurman er ook kan zijn, of nog erger, de buurvrouw.
                          De recensies hier gelezen, en dacht dat er in ieder geval wel reden was te denken dat ik daar goed zou worden voorzien van een leuke tijd.

Ik parkeer de auto (jezus wat een alleenstaand pand, en jezus wat een boel mensen buiten opeens.....). Ik sta voor de deur en probeer de deur te openen. Beetje dom want er zit een deurbel. Dit is voor mij bij zo'n huis de eerste keer dus ik laat het maar over me heen komen.

Gastvrouw doet open, "hallo!" en een hand. "Kom binnen, waar het warm is." Moet zeggen dat ik sfeer maken altijd zo moeilijk vind. Je moet toch ff weten hoe je je moet gedragen als je eenmaal binnen bent, dus ik probeer er in mee te gaan "Ja, warmer als buiten in ieder geval."

Algoed, de vragen die volgde gingen over drank-keuze (spa-rood, graag) en waar ik de advertentie had gezien.... uhm... Internet, toch wel. (gezien via Hookers.nl - weet niet of dat aan zal slaan...)

Drie dames zouden aan mij worden voorgesteld.
                          (ondertussen draaide er in de ontvangst kamer een rare dvd, ik weet waar ik voor kom, dan hoef ik toch niet te zien hoe andere mensen het doen op een of ander bospad met lange leren jassen aan?)
                          De eerste die binnenkwam was Sammie. Een leuk slank meisje met bruin haar en goede kleding, maar ze keek wat droevig, wel hallo zeggen met een lach, maar toch de indruk dat ze ergens anders wilde zijn. Die werd het niet. Had ze wat anders uit de ogen gekeken was het misschien wel een leuke geweest voor een uurtje. Maar het leek net of ze teleurgesteld was en dat mag ook wel, maar goed, daar kies ik dan natuurlijk niet voor.

De tweede dame was Susan (ik verstond Suzanna) maargoed, Blonde Latina en duidelijk grote tieten. Volgens mij moet het dezelfde zijn. En die keek er iets blijer bij, en ik had d'r hand iets langer vast. Toen eigenlijk al het besluit gemaakt, maar er kwam nog een derde, kan het nog beter?

De derde dame was Diana (of Diane kan ook) met mijn spa rood in de hand. Ook niet. Ik houd wel van donker, maar dan mag het wel iets slanker, en iets jonger. Misschien is ze wel heel goed, maar over Susan had ik iets meer gelezen (en onthouden). Dus het werd Susan. Misschien later eens Diane proberen. Opzich wel een goed kleurtje. Weet niet of ze lief is. Had ook wel een beetje een moeder idee bij haar. En daar houd ik nou eenmaal niet van. Moet ze nog wel kunnen zien als leuk speelgoed voor in de slaapkamer, is mijn idee

Vijf minuten nog een beetje vreemd naar die dvd zitten kijken en daarna kwam Susan me ophalen. Haar uiterlijk gezet op 'goed', omdat ik enorm opgewonden werd van die kont in die jurk bij het naar boven lopen. Zouden ze zoiets oefenen om het precies goed te doen?
                          en dus niet op 'uitstekend' omdat ze toch wel een buikje had. Prima verder, maar een 'uitstekend' laat ik nog over voor de echte knapperds.

En toen mocht ik gaan liggen. Ik was netjes op de handdoek gaan liggen, maar dat was dus niet de bedoeling. gewoon op het kussen liggen mocht ook (handdoek lag ergens in het midden van het bed) Helaas werd er van het uitkleden niets spannends gemaakt, maar daar had ik ook niet specifiek naar gevraagd. Misschien toch maar eens doen, want ze had toch een leuk setje aan (dacht ik toch, ging wat snel). Eerst even wat knuffelen en een wat rare zoentjes, maar ach dat went snel. Toen vond ze dat mijn penis al wakker was geworden. Niet zo vreemd, vond ik zelf, want ze deed goed d'r best. En stiekem vind ik knuffelen ook wel geil, al helemaal als dat niet zo overdreven word en als het niet word afgeraffeld. Precies goed deze keer, dus daar werd ie al wat harder van.

Toen ze ging pijpen hurkte ze met die goddelijke kont nog naast mijn hoofd. Ik weet nooit zo goed of ik dan maar wat moet zeggen, of dat het betekend dat ze geen 69 toelaat. Dus ik liet dat ff zo doorgaan. En toen zag ik haar naar me kijken en 1 been ging al half de lucht in. Waarbij ik nog vroeg, of het mocht.... En het mocht. Dus toen ging dat been over mijn hoofd heen en kon ik in die mooie spleet kijken
                          Dat een redelijk lange tijd zo volgehouden en er van genoten. Ik had een paar keer de neiging om wat met die kont te doen, maar goed ik wilde de sfeer niet verpesten dus ik focuste me maar op de poes (want anders moet je dat weer vragen en stel je voor dat het antwoord nee is).

Daarna ging ze op me zitten en dat was erg leuk, was niet zo strak allemaal, maar het was alsnog een goed gevoel, en op de een of andere manier is ze gewoon enorm sexy (ik kan normaal niks met blond en houd eerder van donker haar en getinte dames). Beetje dirty talk erbij en ik had het wel naar mijn zin.

Daarna missionaris gedaan, afgewisseld met een beetje likken. We kwamen wat in tijdnood, maar dat was niet zo heel erg, ik hield me gewoon een beetje in, omdat het zo gezellig was. Drie kwartier voor 100 euro, ik kon nog wel verlengen zei ze. Ok vooruit, zei ik. Dus ze belt naar beneden met de vraag of het kon, maar er stond nog een afspraak voor haar. Dus het ging niet door. Dus maar even afgetrokken terwijl ze wilde dingen fluisterde in m'n oor. Soms (heel soms) heb ik wel eens een Nederlandse gehad in Amsterdam en die zeggen vreemde, gekke dingen waar ik eerder van moet lachen, maar Susan weet wat ze moet zeggen zonder dom of humoristisch te klinken. Dus dat hielp enorm. Ze sabbelde ook even aan mijn oor, wat wel op mijn lachspieren werkte, maar toen was ik al zover dat het er bijna uit knalde, dus dat boeide weinig.

Ze maakte wel een begin om mij af te trekken zonder. Maar dat ging niet hard genoeg, dus toen ze twee halen had gedaan heb ik het maar overgenomen. Goede keus geweest, want haar dirty talk is beter dan haar aftrekken. Ben blij dat ik het zo gedaan heb.

Ik vermoed herhalingsgevaar. Ligt ook aan welke andere 2 of 3 dames de volgende keer worden voor gesteld. Want ik kan nou eenmaal meer met donkere types, zowel huidskleur als haarkleur. Dus maar even zien, moeten ze wel net zo lief zijn als Susan.

Naderhand vroeg ze (en terwijl we bezig waren ook wel) waar ik zo had leren beffen.... ik weet nog steeds niet of ze serieus was. Ik heb altijd het idee dat ze dat zeggen om je ego wat te strelen. Dat hoeft bij mij niet zo, maargoed ook naderhand zei ze weer dat het lekker was. Ze deed nog ff voor dat er ook mensen waren die de tong ertegen aan zetten en raar likken, en toegegeven ik doe het wel anders. Maargoed, waar ik dat geleerd heb? iedereen wil toch in de poes en bij de clit? Daar moet je wat voor doen, denk ik dan.

Toppertje dit, en nu heb ik spijt dat ik dit niet drie jaar eerder had ontdekt

Wensen voor de volgende keer:
                          - spannend uitkleden lijkt me leuk, volgens mij kun je daar schik mee hebben.
                          - misschien ietsje langer boeken, gezien de tijdnood

Nootjes:
                          - Er staat postuur slank, maar Susan is niet slank hoor. het keuze menu is gesloten dus kan niet zien waaruit ik kan kiezen maar normaal is een betere optie om haar te beschrijven. Lekker klein, iets gezet, blonde haren, klein geil spleetje tussen de tanden. Leuk dingetje, maar slank toch niet?
                          - of ze 25 is? Wederom zeg ik dat het een lekker ding is, maar 25? Nee toch?
                          Laatst gewijzigd door Krukkie; 25-03-13, 18:46.

Commentaar

Ik zie hierboven dat mijn vorige recensie van haar van 29-12-11 is. dus het is alweer 2 jaar geleden, met een beetje fantasie. Maar ik heb haar weer mogen ontdekken bij Coco! En wat fijn dat Noa of Alita er niet was, want anders was de keuze nog lastig geworden. De line-up had weer 2 dames die ik niet eerder gezien had. Bella en Isabel. Maar zoals Susan het zo leuk weet te zeggen ik ben iemand die gaat voor de wat rijpere vrouwen (van 24! ) Isabel en Belle staan op de site natuurlijk omschreven als tieners, en zo zagen ze er ook wel uit lekker slank, knappe koppen, donkerblond. Zeker 2 dames die als ik ze zag staan in de kroeg ik nooit aan zou durven spreken. Beetje dat type.

Vreemd dat ik ook de laatste ben die iets over Susan gezegd heeft. Susan verdient het om minstens 1x in de week toch een verse recensie te krijgen. Ik ga er vanuit dat ze het druk zat heeft, want ze werkt er nog altijd maar toch heb ik haar dus 2 jaar al niet meer gezien. Niet dat ik iedere week daar kom. Maar inmiddels al aardig wat recensies geschreven, en nog iets vaker langs geweest daar in het mooie Duiven. Desalniettemin, moeten we haar vaker de hemel in prijzen. Want het is een topper (en bijna nooit snotterig!)

Vandaag dan toch na 2 jaar wachten, die mooie volle kont en mooie glimlach weer mogen zien. Eerst twijfelde ik of ze me herkende, maar dat deed ze dus. Ik had natuurlijk liever dat ze me besprong in de ontvangstruimte en traantjes van geluk niet kon onderdrukken, maar ach, zo blijft er nog wat te wensen over.

In 2 jaar tijd dus niks veranderd, even sexy als dat ze was. Eerst lekker knuffelen (het was ook wel zo koud in die kamer dat je eerst even wat warmer wilde worden - met je kleren aan zeg maar....) Dus Susan naar beneden bellen met de melding dat het koud was. Pittige tante, want ik hoorde haar zeggen "Niet Suus, de klant heeft het koud!" Terwijl ik daar in broek en trui stond, en zij in een zomers jurkje.

De seks was goed, en zomaar 2x een hoogtepunt. Wel met verlenging van een half uur, maar ik hou van lekker rustig aan.

Pijpen was goed, en 69 was weer een genot. Echt een goede kont, niks meer aan doen! tussen de bedrijven door nog even lekker gekletst. Ook nog even gemeld (onder lichte dwang) wat mijn nickname op Hookers.nl was. Daarna nog even lekker geroddeld over mijn andere favorieten Alita, en Noa (als ze wat minder snotterig is). Erg gezellig was het. Ik zei al tegen haar dat ze er een pinautomaat neer moeten zetten, want dan krijgen ze me daar echt niet meer weg

"Ga je dan voor een trio?" was de vraag van Susan, maar daar zal ik de kracht wel niet voor hebben. Maar het is natuurlijk een fantastisch idee. Ik begin vast met sparen...

De puntjes uit mijn vorige recensie blijven wel staan, ookal zijn dat puntjes van 2 jaar geleden. Volgens mij zeg ik niks ernstigs als ik zeg dat Susan niet de allerslankste is maar gewoon op en top vrouw, en 24 (heb ik ook tegen haar gezegd ) dat is ze niet.

edit: Heb ik nu mijn recensie formulier 2x ingevuld wat niet gaat, dus ik zal er maar even bij zeggen: Susan, je was uitstekend!
                            Laatst gewijzigd door Hoefje; 25-03-13, 18:30. Reden: Recensie formulier vernield!

Commentaar

Toch maar eens een berichtje over Susan. Samen met Noa voor mij op nummer een bij Coco.
                              Een ontzettend vriendelijke en zachte dame, met wie het heerlijk vertoeven is. Ze voelt heel goed aan wat de wensen van de klant zijn en gaat daar op een natuurlijke wijze in mee. Top!

Commentaar

vandaag weer eens bij susan geweest vanwege haar mooie foto,s op kinky.nl in blauwe mini jurkje
                                in haar kamer even getongzoend uit de kleren wasbeurt en daarna op bed verder gegaan
                                ik haar rustig met snel afwisselend vingerend zij met blote handjes zachtjes trekkend aan blote piemel
                                en ik haar grenzeloos tongzoenend wat een heerlijkheid is susan na tien minuutjes toch maar even cd erom
                                na korte pauze zij ze ik pijp je zo lekker dat je cd niet eens voelt en wat ze me beloofde maakte ze ook waar !!
                                vanwege haar superieure pijpsessie was mijn vriendje zo warm geworden met als gevolg toen
                                susan me begon te berijden me vriendje het cd al na enkele minuten volspoot
                                herhalings gevaar zeer groot met susan noa en alita wordt keuze wel erg lastig

Commentaar

Re: Duiven, Spoorallee 30, Coco Plaza, Susan (Bra)

Vanmiddag 19-8 heerlijk trio gehad met SusanNoa kende beide dames allang maar altijd met een van beide voor de eerste keer trio allebei heel meegaand veel knuffelen zoenen (tongen) beide omen om beffen beide tegelijk vingeren beide Russisch Noa tussen kleine tietjes en Susan tussen groete borsten beide echt Susan intiem was top echt genieten met deze beide toppers.

susan -Noa bedankt voor herhaling mogelijk.

Commentaar

Omweg gemaakt om eens Coco Plaza te bezoeken.
                                    Duidelijk geen vergissing!
                                    Leuke ontvangst door Coco. Daarna voorgesteld aan 5 leuke dames. 1 daarvan had duidelijk geen zin in mij maar dat moet ook kunnen. Susan had een innemende lach en mijn keus was snel gemaakt.

Ontspannen sfeer gezellig gekletst en na het wassen direct door naar de actie op het bed.
                                    Mijn pik had er duidelijk zin in.
                                    Pijpen was ronduit heerlijk. (Hebben ze daar in Brazil een aparte school voor?)
                                    Daarna heerlijk geneukt. Ik kon me niet beheersen en kwam sneller dan de bedoeling was. Maar lekker was het zeker.

Daarna nog gemasseerd en gezellig gekletst.

Leuke ervaring. Herhalingsgevaar is groot!

Leuke locatie. Aan een ding moest ik wel wennen. Er wordt gevraagd of je naar buiten mag. Je ziet geen mede bezoekers. Nou ja... ach. Er zullen mannen behoefte aan hebben.

Commentaar

hoewel mijn zak alweer wat leger was wilde pielemans zich eens lekker verstoppelen in een warm grotje dus heb ik even de kant van hiero heengestuurt.
                                      owie.... suus heeft eerst pielemans lekker tussen haar warme handjes geplaagt en toen lekker gesabbelt en hij was meteen helemaal klaar voor de aanval..
                                      Suus met de beendjes wijd en pielemans ging heerlijk diep in dat brasilliaanze grotje... owwwww dat hield ik niet lang vol..

Susan....
                                      lekker ding
                                      ik kom nog wel is terug hoor.

Commentaar

gisteren had pimpeloentje nog een paar uurtjes over en vond het weer eens tijd om naar duiven city te rijden.
                                        kon nog mooi doorrijden ook en lag gelijk al mooi op schema.stond daardoor wel 10 minuten voor openingstijd aan de bel te trekken.maar weet echter uit ervaring dat er dan altijd wel iemand de deur open doet.dit keer werd ik door ella in zinnenprikkelend zwart lingeriesetje van harte welkom geheten.het begin was dus gelijk al goed zullen we maar stellen.had natuurlijk wel eerst wat veldwerk op de dagelijkse coco dame update site gedaan en had nu een keertje besloten om een half uurtje met susan te vertoeven.gelukkig was ze nog vrij en na even in de ontvangstruimte onder het genot van een fijn bakkie en krantje te hebben gewacht werd ik even later zoals altijd met betoverende en lieve lach met twinkeloogjes onthaald.en medewandelaars,wat heeft deze dame mooie wulpse vormen.alles in de juiste proporties en met recht een ware must voor de billenman.als ze sensueel de trap oploopt is het al een feest.op de kamer altijd eerst geanimeerd gesprekje in combinatie met de hygienische rituelen waarbij haar maxima accent mij altijd weer weet te charmeren.ook weet susan telkens weer goed een erotische sfeer op te roepen.eenmaal op bed beland vind er dan ineens een transformatie van liefie tot spectaculaire sexexperte plaats.blijf mij er na al die keren nog altijd over verbazen.besef van tijd en plaats lijken dan opeens bij mij niet meer aan de orde.ha ha,ondanks alles heeft suus dan altijd nog een goede timing en tijdsbesef waarbij ik toch altijd wel behoorlijk binnen de tijd nog altijd in trance,moe maar zeer voldaan weer mijn weg vervolg.nadeel is dat ik telkens weer moeilijk afscheid kan nemen en me moet beheersen om niet gelijk al de volgende dag weer te gaan.conclusie?absolute topper natuurlijk...
                                        Laatst gewijzigd door pimpeloentje; 11-02-15, 11:24.

Commentaar

Vandaag was Palmje wat vroeger klaar met werk dan normaal. Besloten om maar eens om Arnhem heen te rijden ipv midden door het centrum. Als er niet gemakkelijk ingevoegd kan worden naar de N325....dan gaan we gewoon nog even buurten bij de Ikea...mmm lange rij bij de afslag...eens gaan kijken bij Coco dan?

Vriendelijk ontvangen door de zojuist gewisselde ontvangstdame (~17.00). Even met haar de huisregels en mijn wensen doorgenomen. Daarna kwamen de dames 1 voor 1 even gedag zeggen. Uiteraard had Palmje wat voorwerk verricht op de forums. De naam Susan was blijven hangen en gelukkig was ze vrij. Daarnaast lachte Susan ook het vriendelijkst dus die keuze was snel gemaakt.

Palmje had lang in de auto gezeten dus eerst het zweet en de geur van de werkdag weggedoucht. Susan hielp met de edele delen. Opgegeild door haar prachtige verschijning en weer fris en fruitig van de douche gevraagd om de resterende tijd te starten met een b2b massage en de rest intiem.

Susan was erg energiek zeer verleidelijk. Haar b2b massage verdraaide Palmje's hoofdje dan ook een beetje. Eerdere recensies logen er niet om, haar borsten waren heerlijk en haar huidje zijdezacht. Ook de intieme handelingen voelden alsof het zo hoorde te zijn, niet gemaakt.

Susan, je bent een toppertje, bedankt voor het heerlijke uurtje. Palmje komt zeker nog eens terug!