Linda (Ned), Apeldoorn, Huize Fleur

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Linda (Ned), Apeldoorn, Huize Fleur

Vanmiddag bij Fleur geweest, want ik lees steeds interessantere berichten hier.
    4 dames kwamen opdraven en wat zag ik tot mij verbazing: Chanel en Simone van Coco stelden zich voor, maar dan met andere namen.
    Ik heb destijds prima sex met Simone gehad (lees topic maar) maar mijn oog viel nu op een beeldschone jonge meid, iets verlegen overkomend. Linda, met haar een uurtje doorgebracht.

fantastisch, wat een beeldschone pop, rustig, lief, student, welbespraakt en ze ruikt fris.
    Ik heb heerlijke GFE met haar gehad, relaxte massage toe.
    Ze is de knapste meid die ik in jaren heb bezocht.

Voor mij beslist een groot herhalingsgevaar, en een 100% alternatief voor deVilla.
    YESS, she made my day!

Re: Apeldoorn, Kweekweg 10, Huize Fleur, Linda (Ned)

Een paar weken geleden 3 kwartier doorgebracht bij Linda, Fleur Prive in Apeldoorn. En ik had nog geen recensie geschreven. Maar wil dat wel graag doen omdat deze dame dit zeker verdient.

Vantevoren naar een dame gezocht in de regio Apeldoorn en dan kom je al snel bij Fleur prive uit. Dit privéhuis biedt diverse soorten dames aan en mijn oog viel op Linda. Ze zou op woensdag aanwezig zijn. Een afspraak gemaakt en ik op weg naar Apeldoorn ik was benieuwd naar deze jonge verschijning.

In het privéhuis hangt een bordje dat je moet wachten in de hal. Dan wordt je welkom geheten door de gastvrouw. Bij mij was het meteen Linda. Waarschijnlijk verwachtte zij mij al.

Linda is een mooie verschijning. Intelligente vrouw van 26 waarmee je ook nog eens een goed gesprek mee kunt voeren. Maar ik kwam eigenlijk in hoofdzaak om andere dingen met haar te doen.

Natuurlijk kreeg ik wat te drinken van Linda. En na het uitkleden zijn we op bed beland. Ze heeft een lekkere body met mooie grote schaamlippen. Prachtig om te zien. Geil zeker trouwens.

Na een lekker voorspel, kwam Linda helemaal los en in haar element. Draaide met haar volle billen en dat heeft ze wilde ze graag doggy genomen worden. Dat is aan mij wel besteed. Eerst heel rustig erin en eruit en het tempo opvoeren bij deze studente. Ik merkte dat ze dit lekker vind en en lekker wisselend tempo dit een tijdje kunnen volhouden.

Na doggy mooie Linda op haar rug gelegd en haar doos met lekkere schaamlippen bewonderd, geïnspecteerd en verwend. Ze genoot en vroeg om meer.

Nadat dit tafereel ten einde was Linda missionaris genomen. Wauw wat was dit zalig. Eerst rustig beginnen. Het is een mooi uitzicht om te zien hoe die erin en eruit gaat en dit heeeel rustig te doen en vol te houden. Maar op een gegeven moment hou je dit bij Linda niet meer vol. Ze vraagt je om hard genomen te willen worden. Met flink wat dirty talk heerlijk in Linda klaargekomen.

Nadien nog even lekker gekletst en merk je dat ze prima brains heeft. Deze dame is zeker voor herhaling vatbaar en nieuwe afspraak staat inmiddels.

Met een voldaan gevoel uit Apeldoorn vertrokken.

Commentaar

Linda!

Wat een beeldschone, lieve en ontzettend geile meid!
      Echt een heerlijk uurtje met haar gehad vanavond, ik heb echt in tijden niet zulke fijne seks gehad wat een toppertje.

wat was het ontzettend lekker en geil vanavond, als ik haar mee naar huis kon nemen had ik het gedaan!

Dikke kus voor je Linda!

Commentaar

Linda is echt het meest lekkere en geile meisje waar ik ooit seks mee heb gehad, ze overtreft echt alles!

Heerlijk gezoend, geknuffeld, gepijt en gebeft en allebei heerlijk klaargekomen

Als het had gekund had ik haar zo mee naar huis genomen

Commentaar

Afgelopen week Linda bezocht.
          mooie dame sex was prima.ook afgesproken om zoenen maar dit was waardeloos.
          Ik kon ook merken dat ze liever zo min mogelijk wou worden aangeraakt.
          daarnaast ook niet echt het halfuur volgemaakt.

alles bij elkaar goede sex gehad maar voor mij geen herhalings gevaar.

Wat betreft huize Fleur wil ik wel aangeven dat daar alles prima verzorgt is.

Commentaar

mooie dame sex was prima.ook afgesproken om zoenen maar dit was waardeloos.
            Ik kon ook merken dat ze liever zo min mogelijk wou worden aangeraakt.
            daarnaast ook niet echt het halfuur volgemaakt.

[/QUOTE]

Eigenlijk ben je niet tevreden begrijp ik. Maar heb je dit aan haarzelf ook kenbaar gemaakt ? ? Ik heb vorig jaar ook een prettige date met haar gehad en hierbij was alles bespreekbaar met haar. Zij heeft, zo vind ik, een open houding. Ik zou jouw ervaring met haar hebben besproken.

Commentaar

Naast mijn favoriete Amber is Linda echt een toppertje! Ze is lief en sensueel en weet bij mij altijd de knopjes goed te vinden. een half uur is ook zo met haar voorbij. Zij is een ware GFE.

Lieve Linda we zien elkaar weer gauw.

xx

Commentaar

Kort geleden ook een keer met Linda afgesproken naar aanleiding van de goede berichten hier op het forum.
                Ontvangst was vriendelijk en met Linda is een leuk gesprek mogelijk. Linda op zich, ziet er zeker niet verkeerd uit.

Op eigenlijk het hele verloop van deze ontmoeting is niet veel aan te merken en de beoordeling is dan ook goed. Alleen het zoenen ging ze zoveel mogelijk uit de weg.
                Echter ergens zat er geen echte "klik" tussen Linda en mij.
                Een herhaling voor een 2e bezoek van mij aan haar zit er niet in. Sorry voor haar, maar er zijn nog genoeg andere toppertjes bij Fleur.

Er zullen genoeg mede wandelaars zijn die wel van haar diensten en inzet kunnen genieten, want op zich is het een heel aardige dame die het de bezoeker naar de zin probeert te maken.
                Laatst gewijzigd door WoezNekst; 23-11-18, 21:46. Reden: Fouten en tekstueel hersteld.

Commentaar

Ik zelf ben nog een beginnende, onervaren wandelaar die nog niet zoveel kaas ervan gegeten heeft om dit gebied.
                  Maar na weer eens een fijn bezoekje aan mijn eerste adres besloten een recensie te schrijven gewoon omdat ik een erg goede service kreeg dus het leek me eerlijk om ook een stukje te schrijven hier.
                  Wat me opviel zoals altijd dat de foto's anders zijn dan in het echt. Wat ik aantrof was gelukkig een zeer aantrekkelijke jonge dame, dus dat was al meegenomen. Omdat ze al een afspraak had staan en niet zoveel tijd meer over had, zijn we maar een half uurtje naar boven gegaan.
                  Toch werd de boel niet afgeraffeld of werd ik minder behandeld ze zette zich compleet in om mij te plezieren. Het had niet gehoeven voor mij maar ze deed het wel. Iets wat ik niet vaak gezien heb. Dat alleen al was een pluspunt ze was bovendien erg aardig en spraakzaam op de kamer dus ook daar een erg tevreden klant.
                  Ze sloot af door me heerlijk te laten klaarkomen heerlijke pijpbeurt. En met een glimlach ging ik weer naar beneden.
                  Ik zal Linda zeker nog eens bezoeken.

Commentaar

Begin vd week nog eens langs Huize Fleur langs gegaan.
                    Was nog vroeg en er stelde drie dames zich voor.
                    Linda kwam zeer spontaan en zelfzeker over en mijn keuze was gemaakt.
                    Die sponaniteit en relaxtheid zet zich verder in het verder samenzijn.
                    Linda is een mooie jonge vrolijke dame. Mooi blond haar en zeeeer mooie bambi ogen. Een dame met pit en brains.
                    Haar figuur is zeer vrouwelijk, ze heeft een rond maar stevig achterwerk en grote fijne borsten.
                    Pijpen doet ze heel lekker langzaam met zeer veel gevoel. Te veel gevoel zelfs, en heb haar een paar keer moeten tegenhouden.
                    Hierdoor hield ik het intiem gedeelte helaas niet lang vol.
                    Een zeer fijne ontmoeting met een behoorlijk vleugje persoonlijk contact.
                    Voor herhaling vatbaar.
                    Behandel deze jonge frisse dame met respect en dan heb je en gegarandeerd en fijne ontmoeting.

Commentaar

Afgelopen vrijdag besloot ik voor het eerst een privéhuis te bezoeken. Mijne keuze viel op huize fleur en ik stapte zenuwachtig binnen. Ik werd al gauw begroet door een aantal mooie dames. Mijn oog viel meteen op Linda. Nadat de overige dames ons veel plezier wenste, nam Linda mij mee naar de kamer. Deze was mooi en netjes. Linda is werkelijk een prachtvrouw. Mooi blond haar met blauwe ogen en een fantastisch lichaam met mooie rondingen. Eerst heeft zij mij heerlijk gewassen. Daarna gingen we het bed op en vroeg ze wat ik allemaal lekker vindt. Ik gaf aan dat ik het rustig aan doen fijn vind. Dit vond zij ook en dus hebben we het heerlijk opgebouwd. Haar handen gleden over mijn lichaam en plaagde mij. Ze kan werkelijk fantastisch pijpen, lekker rustig en ik moest mijn best doen niet meteen klaar te komen. Linda gaf aan dat ze dol is op doggy style en zo hebben we het afgemaakt. Na afloop nog liggen kletsen. Ze is niet alleen een mooie meid om te zien, maar ook leuk om mee te kletsen. Linda mocht je dit lezen: ik vond het fantastisch met je en zie je snel weer.

Commentaar

Aan het werk...
                      X