Cindy (Ned), Apeldoorn, Fleur Privé

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Cindy (Ned), Apeldoorn, Fleur Privé

Vandaag voor het eerst bij Fleur Prive geweest in Apeldoorn. Er waren 4 dames in de presentatie. Ik vroeg ze allemaal of ze aan tongzoenen deden. Dat is voor mij heel belangrijk. Een zei nee en van de andere drie koos ik Cindy. Cindy is een mooie slanke verschijning, een beetje verlegen. Ze deed erg haar best om het mij naar de zin te maken maar ik had iedere keer het idee dat ze zich niet echt gaf. Een beetje afstandelijk en bij het tongzoenen was ze voorzichtig dat het niet echt zoenen genoemd kan worden. Ze pijpte redelijk en we maakten het in cowboy af. Waarschijnlijk geen herhalingsgevaar.

Re: Apeldoorn, Kweekweg 10, Fleur Privé, Cindy (Ned)

Vorige week bij Cindy geweest voor een uur. Had haar op de website gezien en voor een uur afgesproken. Ze is zo slank als zze op de foto's lijkt. Haar gezicht is op de website niet te zien maar ze is een knappe verschijning. Eerst geknuffeld en langzaam uitgekleed, daarna lekker in bad. Ik houd erg van plagerig strelen, dat had ik haar ook gezegd en daar deed ze erg haar best voor. Ze bleek daar zelf ook van te houden. Lekker gespeeld met elkaar. Uur bleek al meer dan half om dus daarna naar het bed. Daar heeft ze me heerlijk gepijpt en vervolgens in missionaris afgemaakt.

Commentaar

Op vrijdag een afspraak gemaakt met deze mooie dame!
      Wat heb ik een leuk uur gehad met haar. Een pracht figuur!

Bij binnenkomst even de financiële zaken afgerond en daarna lekker in bad gelegen.

Groot herhalingsgevaar!

Cindy: als je dit leest, dank je wel voor deze ervaring met jou. Je bent een topper!

Commentaar

twee weken terug bij Fleur geweest, en in tegenstelling tot voorgaande keer kwam er een heel peleton dames naar voren. De keuzeluxe voelde bijna ongemakkelijk.
        Ik koos voor Cindy, tikkeltje verlegen ogend maar een prachtige dame. midden twintiger, slank, blond haar en vriendelijk gezicht. Klein cupje, maar dat vind ik een plus.

Cindy schijnt er al een poos te werken, ik had er nog niet eerder gezien.
        Ze is erg vriendelijk en inderdaad bescheiden zoals ze eruit ziet. zeker geen haaibaai, integendeel.
        Tongzoenen doet ze bij frisheid en klik, en verder mag je overal aankomen. Pijpen veilig.
        Beffen mag met vinger erbij en dat zorgde ervoor dat er na haar orgasme geen glijmiddel meer nodig was .
        Neuken echt heerlijk, want ze was goed nat en bleef dat ook.
        Poesje is fris, ze is in het geheel fris.
        Ik vermoed dat als je voor ruig of hard gaat, dat je bij haar niet goed zit.
        Maar voor mij wederom een topervaring bij Fleur

Commentaar

Re: Apeldoorn, Kweekweg 10, Huize Fleur, Cindy (Ned)

Zeer goed half uurtje gehad met Cindy, wat een lekkertje zeg. Ze liet zich echt helemaal gaan. Zo'n meisje kom je zeldzaam tegen. Prima huis overigens!
          Voorspel goed, ze laat je enorm genieten als er de klik is. Herhalingsgevaar zeer groot!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Rubberen R. Bekijk bericht
            Re: Apeldoorn, Kweekweg 10, Huize Fleur, Cindy (Ned)

Zeer goed half uurtje gehad met Cindy, wat een lekkertje zeg. Ze liet zich echt helemaal gaan. Zo'n meisje kom je zeldzaam tegen. Prima huis overigens!
            Voorspel goed, ze laat je enorm genieten als er de klik is. Herhalingsgevaar zeer groot!
            Apeldoorn, Kweekweg 10, Huize Fleur, Cindy (Ned)

Vanmiddag na den arbeid nu eens doorgepakt en eindelijk date met de prachtige Cindy geboekt.
            Had haar al talloze malen eerder ontmoet,waarbij we altijd prettig gesprek voerden maar van een afspraak kwam het tot op heden nimmer.
            Is aan mezelf te wijten omdat ik meer schoenmaker blijf bij je leest kaliber ben,maar dat terzijde.

Desalniettemin werden mijn vermoedens bewaarheid en werkelijk voortreffelijk half uur met deze dame mogen beleven.
            Lees goede opbouw,prettig momentum en heerlijke apotheose mogen beleven.
            Verdiend wat mij betreft echt het predikaat Fleuroptopper.

Mijn verwachtingen zijn meer dan voldoende ingelost.
            Een welverdiende ehm opsteker.

Commentaar

Gisteren voor het eerst eens Huize Fleur bezocht en ik had het geluk dat Cindy met haar collega mij kwam begroeten.

De keuze viel direct op haar en hier heb ik dan ook zeker geen spijt van gehad! Wat een lieve meid!
              Heerlijk de tijd nemen voor je en ze gaat zeer zorgvuldig te werk. Echt een toppertje zoals je ze nergens anders mee maakt. (althans: dat is mij niet overkomen!)

Gekozen voor een half uurtje, maar die tijd heb ik niet vol kunnen maken... Het kruid was al snel verschoten, maar dat maakt eigenlijk niet uit.
              Het gaat om de kwaliteit en die was er zeker. Ik ga haar zeker nog eens proberen te ontmoeten. Cindy nogmaals bedankt!​​​​​​​

Commentaar

Wowww, wat een lieftallige verschijning deze Cindy. In een sexy jurkje kwam ze me halen. Gelijk door naar boven voor verdere kennismaking. Ik ga niet in details, maar dat ik genoten heb van deze dame is niet gelogen. Zeker voor herhaling vatbaar!! Ze is mooi, lief, lekker en ook nog eens leuk in de omgang!! Kortom, voor mij een kanjer!!

Commentaar

Fleurtopper en WOW zeggen jullie! Dus zelf deze week naar Fleur gegaan en Cindy gekozen. Slanke prachtige vrouw, aardig en slim en ook een lekker ding. Kennismaken en lekker B2B geknuffeld, in bad en daarna genieten van standje 69 likken en PMC en toen neuken in veel standjes! Was gewoon lekker en genieten! Ga ik opnieuw voor naar Fleur.

Commentaar

Vandaag is het me na vele pogingen eindelijk gelukt een afspraak te maken met Cindy.
                    Cindy werkt niet dagelijks bij Fleur Privé en de dagen dat ze er wel werkt is ze meestal al volgeboekt door haar vaste klanten. Nu begrijp ik waarom.
                    Op deze warme donderdagochtend stapte Stefanus op de fiets om de mooie omgeving van Apeldoorn te verkennen. Onderweg stopte ik bij een bankje en bekeek mijn mobiel. Ik dacht meteen dat het niet verstandig zou zijn deze dag alleen met fietsen door te brengen. Op de website van Huize Fleur zag ik dat vandaag onder andere Amber en Cindy aanwezig waren.
                    Het was nog vroeg en ik besloot te bellen om een afspraak te maken met de mij nog onbekende Cindy, over wie ik wel goede recensies had gelezen.
                    Tot mijn grote vreugde deelde de gastvrouw mij mede dat Cindy er rond 12.15 uur zou zijn en dat ze dan NOG GEEN afspraak had staan. Ik besloot Cindy meteen voor 45 minuten te reserveren vanaf 12.30 uur. Omdat het dreigde te gaan regenen fietste ik onwillekeurig sneller naar Apeldoorn dan gepland. Om 12.10 uur stond ik daarom al bij Fleur Privé in de ontvangsthal.
                    Er kwam 1 dame naar beneden en dat was meteen Cindy! Wow, wat een mooie verschijning. Lang, slank, blond met redelijk stevige borsten en een zeer sexy roze jurkje.
                    Cindy was door de gastvrouw al geïnformeerd over mijn komst. Na een begroeting met 2 wangzoenen dirigeerde ze mij naar de meest luxe kamer (met bad) van het huis.
                    Na een uiterst leuk en ontspannen kennismakingsgesprek vertelde ik haar dat ik bij dit warme weer graag wilde beginnen met een zinnenprikkelende erotische massage.
                    Cindy stond daar helemaal voor open. Ik ging op de buik liggen en ze masseerde strelend mijn rug, benen, billen en scrotum.
                    Daarna omgedraaid waarbij ze doorging met het teasen van mijn kleine jongen en mijn gevoelige tepels. Ondertussen kon ik Cindy haar liefdesgrotje met mijn vingers verkennen en dat deed ik kennelijk vol overtuiging. In een mum van tijd was ze daar vochtiger dan een pakje gesmolten boter in de zomerzon. Daarna heeft ze mij heerlijk gepijpt en voordat ik het "final shot" mocht geven, heeft ze nog een opwindende dildoshow bij haarzelf opgevoerd. Toen deze aanblik mij te veel werd heb ik haar gevraagd het te mogen overnemen van de dildo. Dit vond Cindy geen slecht idee, want een echte is toch veel lekkerder, verzekerde ze mij. Snel ging ze met haar lenige kutje op Janmaat zitten en binnen enkele minuten reed ze me volledig leeg! Zelden heb ik de laatste jaren zo'n geil voorspel met zo'n spetterend hoogtepunt beleefd. Cindy, je bent geweldig! Ik kom graag zo spoedig mogelijk bij je terug!

Erg fijn dat Huize Fleur nu zoveel TOPPERS heeft, maar het maakt de keuze soms ook lastig, want ook Amber blijft een favoriet voor mij. Het is natuurlijk wel prettig dat er alternatieven zijn. (Loes was ook een topper bij Fleur, maar zij is er helaas mee opgehouden.) Cindy is wat mij betreft nu HET alternatief voor Loes. Een leuke, rustige, knappe en intelligente vrouw met gevoel voor humor, in staat een goed gesprek met je te voeren en die precies begrijpt wat je erotische wensen zijn. Kortom, een DROOMVROUW. Mijn rapportcijfer voor deze date is een 9,5!

Commentaar

Het is al weer enige tijd geleden dat ik weer eens bij Cindy ben geweest. Ik heb met deze fraaie dame al menig uurtje doorgebracht, dus de hoogste tijd voor een recensie.

Smaken verschillen. Wat de ene wandelaar geweldig vindt, vindt de ander juist weer niet. Tijdens het wandelen ben ik enkele dames tegengekomen die mij enorm weten te bekoren. Cindy is daar absoluut een van. Linda en Amber (Fleur Prive) en Sylvie (Huize Monique) behoren ook daartoe.

Mannen die zoeken voor sex met een haaibaai zijn bij Cindy aan het verkeerde adres. Deze dame is vriendelijk, rustig en spontaan en heeft een mooi slank figuur. Ze is lief en bescheiden en dat waardeer ik aan haar. Wanneer je haar met respect behandeld, krijg je dat dubbel terug.
                      Op deze vrijdagmiddag ontving Cindy mij in een fraai jurkje die natuurlijk al snel uitging. Na haar borsten verwend te hebben, kreeg ik een heerlijke massage. Cindy weet de plekjes wel te vinden. Cindy zoent voorzichtig, maar wel heerlijk. Tijdens 69 pijpte Cindy zo goed dat de ontlading al snel kwam. Eigenlijk veel te snel. Maar wat wil je met zo'n heerlijke dame ? Hierna hebben we nog lekker even gekletst, waarbij we tussendoor heerlijk hebben gezoend en elkaar hebben gestreeld. Uiteindelijk was de tijd weer een onverbiddelijke boosdoener. Tevreden reed ik weer huiswaarts en nam mijzelf voor om haar gauw weer eens te bezoeken. Laat ik dat daarom maar snel weer eens doen.

Commentaar

Vorige week ook eens Cindy met een bezoek vereerd. Bij de kennismaking kwam ze wat timide over, maar op de kamer bleek het een zeer spontane dame te zijn. Heb een zeer aangename sessie met haar gehad, die zeker tot een volgende ontmoeting (op korte termijn) gaat leiden.

MOD Leeftijd is ondertussen zeker boven de 30.

Noot mod: dank voor de update; leeftijd een categorie hoger ingesteld
                        Laatst gewijzigd door Krukkie; 12-09-18, 23:58.

Commentaar

Wat wordt er toch weinig over Cindy geschreven. Toen ik eens voor Lydia kwam zag ik haar in een prachtig jurkje met holle rug en lekker kontje. Dat beeld stond nog op mijn netvlies. Uiteindelink dus voor de tweede keer bij deze lieve meid geweest. Ze is rustig, een beetje verlegen en het lijkt of ze net begonnen is in het vak terwijl ze toch echt wel een tijdje meeloopt. Ze herkende me nog. Altijd leuk. Na het wassen heerlijk haar lichaam verkent. Ze is zelf niet zo actief maar doet toch leuk mee. Haar verschijning is top. Echt een mooie meid, een girl next door. Heerlijke stevige lekkere billen hebben veel aandacht van me gekregen. Ze ruikt en proeft lekker fris. Na het pijpen lekker klaargekomen over haar billen. Ik kom letterlijk en figuurlijk zeker nog wel eens bij haar.

Commentaar

Vandaag mezelf getrakteerd op een date met Cindy, samen met Amber. Maar eerst een half uur met Cindy alleen. Lekker een beetje bijgekletst en heb haar heerlijk mogen beffen, ze smaakt verrukkelijk en kwam lekker klaar. Daarna heeft ze me lekker gepijpt, doet ze met veel gevoel. Omdat Amber er nog bij zou komen even op de noodrem getrapt en tijd genomen voor een heerlijke massage, eerst zij mij daarna ik haar... wederom haar lekker mogen likken en volgens mij kwam bijna ze voor de 2e keer klaar, ware het niet dat Amber binnenkwam.
                            Met zn drietjes verder genoten. Lekker zoenen met Amber en tegelijk gepijpt worden door Cindy.. wat een feest! Later heeft Amber het pijpfestijn voortgezet en kwam Cindy met haar heerlijke snoepdoosje op mn gezicht zitten. Ik mocht verder gaan en ze kwam nu echt voor de tweede keer klaar, en dat in het bijzijn van Amber, hoe geil!
                            Naderhand nog even lekker met zn drietjes gekletst en toen was het tijd voor Cindy om te gaan.
                            lieve, mooie Cindy, je bent een prachtig mens en een heerlijk duo met Amber. Ik wilde dat jij mn buurvrouw was....ik ga je weer wat vaker opzoeken. Liefs,Jeroen

Commentaar

Aan het werk...
                            X