Jasmijn (Ned), Apeldoorn, Huize Fleur

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Jasmijn (Ned), Apeldoorn, Huize Fleur

Mooi, vriendelijk, lief, een leuk gesprek mee te voeren, sexy, heerlijk lichaam.
    De kamer was netjes, ik ben door haar zorgvuldig en met enige sensualiteit gewassen met washand, en er was een echte handdoek om mee af te drogen.
    Ze vroeg naar mijn wensen, heeft daar in alle rust ruimschoots aan voldaan (o.a. zoenen en een panty aan) en heb ook geen moment haast gevoeld.
    Kortom: geweldig, en ik ga graag nog eens terug naar deze topper.
    Laatst gewijzigd door dutchhose; 26-02-15, 18:37. Reden: titel aangepast

Re: Apeldoorn, Kweekweg 10, Fleur Privé, Jasmijn (Ned)

Twee weken geleden vlak voor mijn bedrijfsfeestje de stoute schoenen aan gedaan. En gekozen voor Jasmijn. Ze neemt alle tijd en is ontzettend lief. Als haar lippen jouw lippen raken dan ben je in de zevende hemel en opslag verliefd op haar. Jasmijn love U. Groetjes Mark.

Commentaar

Ben gisteravond voor de tweede keer in relatief korte periode bij deze schoonheid geweest.Begon wederom met beheerste en bijzonder vriendelijke ontvangst waarop ze je gelijk op je gemak stelt.Bovendien voelt ze haast intuitief aan wat je intieme wensen zijn.Ging helemaal voldaan en met gigantisch goed gevoel weer naar huis.Weer een droomervaring rijker.
      Laatst gewijzigd door Krukkie; 13-06-15, 19:19. Reden: onnodige quote; we hebben een "reageer op discussie"-knop

Commentaar

Vorige week weer bij Jasmijn geweest, even bellen en ze was beschikbaar, direct geboekt. Op het afgesproken tijdstip kwam ze naar beneden in een adembenemende outfit, sexy jurk en schoenen, en sexy opgemaakt (met mooie glanzende rode LIPPENSTIFT) en kreeg ik de eerste tongzoen. We zijn beneden een kamer ingegaan en begonnen lekker te knuffelen en te zoenen. Natuurlijk zijn we daarna verder gegaan, maar dat blijft lekker in mijn herinnering :-) Korte samenvatting: zoenen, pijpen en intiem (zij op mij rijdend): helemaal te gek. Ik kom zeker terug bij je Jasmijn!!! kusje, Henk (lippenstift)

Commentaar

Vele jaren geleden, volgens mij nog onder de vorige eigenaar, een paar keer bij Fleur Privé geweest. Destijds waren het donkere, smoezige kamers, met een primitieve wasgelegenheid. Nu zit er sinds jaren een nieuwe eigenaar en is het omgetoverd tot een waar paradijs, mooie kamers met dito sfeer verlichting, bad en of douche gelegenheid. Kortom prima voor elkaar. Ondanks dat ik vele jaren dit huis links heb laten liggen, heb ik toch met enige regelmaat hun website bezocht en er zijn altijd mooie dames aanwezig, was alleen niet in de gelegenheid om richting Apeldoorn te gaan, tot gisteren.

Ik had Jasmijn gespot en liet mij betoveren door haar uitstraling en lederen jurk op de foto's. Hierop een afspraak gemaakt, het duurde wel even voordat de gastvrouw de telefoon opnam, maar de aanhouder wint, een afspraak gemaakt.

Daar aangekomen en even wachten in de wachtruimte werd ik voorgesteld aan 4 Dames, mijn keus stond al vast (Jasmijn) maar in deze line-up zou ze niet echt opvallen (sorry Jasmijn) misschien mede door haar bril, ze is niet al te groot 1.60 en een normaal postuur, ondanks dit zag ik wel een mooie vrouw met lang donker bruin haar met een goed figuur, toeval of niet ze had een lederlook jurkje aan dat strak om haar prachtige lichaam zat. Persoonlijk heeft het niet mijn voorkeur dat alle dames tegelijk daar voor je staan, geeft mij een ongemakkelijk gevoel en je kunt op deze manier ook niet echt beoordelen.

Op de kamer, eerst even kennis gemaakt en gevraagd wat ik wilde, ik zag nu pas hoe mooi ze is. Na het betalen klede ik mij uit en even later kwam ze terug. We begonnen elkaar te strelen, zoenen met tong en ik verkende met mijn handen haar rondingen, mijn handen over haar billen en al vrijend ontdeden wij ons van het teveel aan stof. Nadat wij ons hadden gewassen op bed beland, waar de vrijpartij verder ging.

Wij hebben heerlijk liggen tongen, elkaar betasten, haar borsten, billen, lichaam, wat een goed figuur heeft Jasmijn. Ze masseerde mijn pik, die inmiddels al aardig stijf was en ik betaste haar gleuf, ik merkte dat ze strak was. Na een lang voorspel, heeft ze mij gepijpt, rustig lang en diep. Ik wilde haar ook verwennen en heb haar lekker lang gebeft, ze kronkelde. Ze ging in cow-girl mij berijden, verschillende posities wisselden zich af, ik richtte mij op en al zoenend werd ik bereden. Na een tijdje gewisseld naar Doggy, mijn hand rondom haar heupen. Ook hier hebben we verschillende posities gewisseld, en tempo, ik wilde niet te vroeg mijn kruit verschieten. Aan het eind ging ik achter haar zitten en penetreerde haar langzaam, ik pakte haar borsten beet en ze richtte zich op al zoenend, spoot ik met een ontlading het rubbertje vol. Moe en voldaan hebben we nog even nagepraat en al betastend en zoenend een eind gemaakt aan dit uurtje. De tijd vliegt voorbij als je het naar je zin hebt.

Ik heb genoten het is lang geleden dat ik een dergelijke seks partij / vrijpartij heb beleefd, het was een GFE ervaring.

Jasmijn ziet mij zeker terug,

Commentaar

Jasmijn? Mijn favoriet! Meteen tijdens het kennismaken hadden wij al een klik. De spontaniteit straalt van haar af. Een vrouw met een figuur zoals een vrouw moet zijn. Alles gebeurde ongedwongen en met veel passie. Er werd goed naar je wensen geluisterd en tijdens de hele setting leek het of we elkaar al lang kenden. Ik ben zelf erotisch masseur maar het was super nu zelf eens verwend te worden. Tot de volgende keer, Jasmijn, je hebt een vaste plek in mijn agenda. XXX

Commentaar

Deze Gelderse Geisha heeft alles in huis om een half uurtje om te toveren in een gelukzalige belefenis. Toen deze dame mij weer begroette (ze herkende mij nog van een aantal maanden geleden) in haar kinky zwarte lange latex jurk en schoenen met high -heels was ik weer direct verkocht. Wow, wat een gelukzalig moment weer. Met haar zachte natte tong en warme handen weet ze precies waar een man behoefte aan heeft. Na afloop kun je beter even rustig rechtop gaan zitten om niet te bezwijken aan de hoogtepunten die je in zo'n korte tijd kunt beleven.

Jasmijn je krijgt van mij de gouden medaille. Hoop je binnenkort weer te bezoeken.

Commentaar

Vandaag, 24 augustus, voor nog maar de tweede keer bij privéhuis Fleur geweest nadat ik natuurlijk een afspraak had gemaakt om met mooie Jasmijn weer van bil te gaan. De prachtige dame houdt op een heerlijke manier de regie en weet je in korte tijd op je gemak te stellen. Zodra we in de ruimte zijn aangekomen kleedde zij zich uit en kon ik weer haar mooie lichaam bewonderen. Door het zoenen alleen al kreeg ik een erectie. Nadat we waren gaan liggen wist ze daar goed mee om te gaan en natuurlijk liet ik mij ook niet van mijn slechte kant zien en werd ze al gauw lekker nat. Uiteindelijk was het resultaat dat ik in missionarishouding een heerlijk orgasme kreeg. Omdat vrouwen 2 dingen tegelijk kunnen doen maakt ze, terwijl we heerlijk napraten, de ruimte weer gereed voor de volgende sessie. Jasmijn, bedankt voor de fijne momenten en tot de volgende keer. XXX

Commentaar

Wat een leuke vrouw zeg!

Van de week bij huize Fleur geweest. Ik moest wel even wennen. bij binnenkomst sta je in een soort halletje en daar kwamen een voor een, maar wel in een rap tempo vier dames zich voorstellen. gelukkig deden ze er alles aan om me op me wat te ontspannen.
                  Ik heb voor Jasmijn gekozen. Op de website was ze al een van mijn favorieten.

Wat moet ik zeggen. Ik heb een heerlijk uur met haar doorgebracht. De tijd vloog om en tegelijkertijd was het heel ontspannen en relaxed, en tegelijkertijd ook seksueel geladen. Zeg maar rustig lekker geil ook.

Jasmijn stelde me op mijn gemak. Ze heeft me eerst gemasseerd, mmmmm en daarna verder: heerlijk geknuffeld, gezoend en aan elkaars lekkere plekjes gezeten. Lekker gevreeën ook! Naast leuk vond ik haar ook lekker. Heerlijk om elkaars lijven in alle rust te voelen en om lekkere seks te hebben.
                  Daarnaast is zij voor mij ook aangenaam gezelschap.e heeft me eerst gemasseerd daarna

Ik ga zeker nog eens naar Jasmijn toe.
                  Laatst gewijzigd door Krukkie; 22-01-17, 11:17.

Commentaar

Gistermiddag wegens omstandigheden mijn wat in het slop geraakte contact met deze prachtige vrouw weer weten aan te halen.

Het begon allemaal met een geanimeerd onderonsje terwijl Jasmijn m"n consumptie aanreikte en mij ondertussen weer betoverde.
                    Bleek allemaal beetje met voorkennis te zijn omdat de dame waarvoor ik aanvankelijk kwam mij even later persoonlijk mededeelde dat ze door aanzienlijk fysiek ongemak was verhinderd.Ook geen nood,dit zou zich bij volgende date zich in driedubbele mate worden terugverzilverd.
                    Maar zoals gezegd,was het gelijk weer errug fijn bij juffrouw Jasmijn.
                    En het moet gezegd,ook nu werd mijn juiste intuitie weer net als voorheen bewaarheid.
                    Tijdens het kameren eigenlijk dit keer op mijn gevoel gevaren en vooraf geen concrete afspraken gemaakt en gaandeweg de regie beetje over en weer uit handen gegeven.
                    En dit bleek nadien de correcte beslissing,met als resultaat de tot op dusver beste Jasmijn kamersessie zover mijn geheugen nog reikt.

Toen ik thuiskwam en na alles op me in had laten zinken was ik eigenlijk zover heen dat ik de eigenaar nog wilde bellen dat deze "opvangdate" zo uitstekend was uitgewerkt.
                    Toch maar besloten om dit via dit medium kenbaar te maken.
                    Geeft toch nog iets meer cachet en ruchtbaarheid aan het geheel.

Commentaar

Lees hier zojuist mijn voorgaande recensie en zie dat ik vanmiddag onder soortgelijke omstandigheden mijn overigens toch al wel op korte termijn geplande Jasmijn bezoek zag verzilverd.

Wegens omstandigheden met planning die niet helemaal goed uitwerkte werd de aanvankelijk op voorhand geboekte afspraak met andere dame uit nood geannuleerd.Lees:wat in het vat zit,verzuurd niet.
                      Hierop nu maar eens een keer van mijn gebruikelijke spoorboekje afgeweken en mijn langverwachte en mijn destijds beloofde Jasmijn afspraak ditmaal doorgezet.
                      In dit geval misschien beetje vreemde gang van zaken en bood hiervoor mijn verontschuldiging ook nog aan.
                      Maar Jasmijn was begripvol en ik werd met vriendelijk gebaar naar de kamer gedirigeerd.

Haar onmiskenbare schoonheid,immer goede interactie en rustgevende uitstraling waren natuurlijk nog altijd intact en door die relaxte ambiance kan ik ook gelijk over van alles met haar praten.

Na de korte maar goed onderbouwde verbale introductie is het dan al spoedig tijd voor de gevarieerde en voortreffelijk zinneprikkelende intimiteiten.
                      Dit gaat gepaard met prima opbouw over en weer regie overgeven met goed aangevoelde interactie.
                      De werkelijk zalige climax liet dan ook niet lang op zich wachten en doet mij later altijd naar meer smachten.

Ook tijdens aankleden nog leuk met elkaar gepraat.
                      Ik vind Jasmijn best wel open en geeft de bezoeker daarmee een vertrouwelijk en voldaan topgevoel.

Conclusie:

Prachtvrouw die je na een enerverende :-)sessie weer met een goedgeluimd gevoel weer huiswaarts stuurt.

P.L.zegt:Tot de volgende keer maar weer.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Kweekweg 10, Huize Fleur, Jasmijn (Ned)

Ik heb altijd al de stoute fantasie gehad om de vrijen met een rijpe dame met ervaring.

Dus toch de stoute schoenen aan gedaan en een afspraak gemaakt.
                        Na binnen komst werd ik door een van de meisjes vriendelijk begroet en ik moest even plaats nemen tot dan Jasmijn mij kwam ophalen.
                        Even later kwam jasmijn mij ophalen.
                        Wauw!! Wat een knappe vrouw!! Erg leuk en sexy figuur en een hele knappe glimlach.

Na een korte kennis making vroeg zij wat mijn wensen waren, ik heb mijn wens verteld en zij ging daar volledig in mee , en stelde mij meteen op mijn gemak.

Na het reinigings ritueel, begon het feestje knuffelen zoenen elkaar heerlijk aftasten. Heerlijk hoe jasmijn met haar nagels over mijn rug ging. Daarna het heerlijke voorspel waar ik enorm gek op ben , haar poesje is heerlijk fluweel zacht en smaakte naar meer 😚

Zij had mij heerlijk met olie in gesmeerd en onze lichamen gleden heerlijk over elkaar heen waar zij enorm plagend en zoenend mij verwende.

De seks was helaas voor mij een beetje van korte duur omdat zij mij zo onzetend had opgewonden dat ik vanaf moment 1 al bijna op knappen stond.

Maar jasmijn ging er heerlijk in mee, eerst lekker rustig daarna eventjes lekker stevig tot het hoogte punt.
                        Na ons intieme momentje hebben we nog eventjes geknuffeld en gezoend.

Kortom, enorm knappe sexy dame met een erg mooi figuur. die een echte GFE/fantasie kan vervullen/waar maken.

Voor mij zeker voor herhaling vatbaar

Commentaar

Afgelopen woensdagavond, Bij huize Fleur geweest, bij Jasmijn geweest, een hele mooie lieve dame, en en een heel mooi figuur, die mij gelijk gerust stelde, hebben wat gedronken, ons uitgekleed, en nadat zei mij gewassen had.
                          Samen op bed gaan liggen, zij kust heerlijk,, heeft mij heel lekker gemasseerd, daarna lekkere seks gehad.
                          Waar ik heel erg van heb genoten. En daarna een heerlijk hoogtepunt gehad.
                          Ik ga graag weer , de volgende keer naar haar terug.
                          Zij is zeker meerdere herhalingen waard.
                          En ik ga graag naar haar terug.

Commentaar

Zaterdagmiddag, huize Fleur bezocht.parkeren geen probleem, geen deurbel gezien dus naar binnen gegaan. Ik kwam in een lege ontvangsthal, even gewacht en toen kwam Jasmijn. Mooie vrouw met sexy uitstraling. Gevraagd naar de aanwezige dames, zij was op dat moment de enige beschikbare dame, en ben met haar gaan kameren.
                            De kamer was netjes en schoon, Jasmijn heeft mijn jongeheer lekker gewassen.eenmaal op bed beland had ik een super ervaring met haar.jasmijn is een intrigerende dame, opwindend erg actief kortom buitengewoon fijne date . voor Jasmijn ga ik zeker terug, bedankt groetjes Frankrijk
                            Laatst gewijzigd door Krukkie; 04-07-17, 23:54.

Commentaar

Jasmijn, mijn bezoek aan jou is meer dan een jaar geleden en je zit nog steeds in mijn hoofd. Een van de geilste ervaringen tot nu toe. Intiutief wist jij wat ik lekker vond. En je rust, heerlijk. Je was bedekt met zweet vanwege de hitte wat je niet weerhield om ongeremde sex te hebben. Respect.

Commentaar

Gisteravond Jasmijn maar weer eens bezocht.
                                Ondanks de andere leuke en aantrekkelijke dames die aanwezig waren toch gekozen voor deze MILF met uitstekende service die ik al een aantal jaren ken.
                                Na de nodige plichtplegingen op bed beland. We begonnen eerst met een goed gesprek, als je zelf 55 + bent kan dat ook erg bevredigend zijn voor je eigen ik.
                                Daarna gekozen voor een penis massage. WOW... zoals zij je jonge heer behandeld is super! Nooit geweten dat er zoveel gevoel in je eigen manlijkheid zit.
                                Doe je ogen dicht en je waant je in een sprookje van 1000 en 1 nacht met een super fijne masseuse. Nadat ik haar verwent had met mijn tong heeft ze mij heerlijk naar een ultiem hoogtepunt gebracht. Weer een bijzonder geslaagd half uurtje met deze zeer ervaren vakvrouw met alleen maar goede recensies.
                                Huize Fleur blijft een fijn privé huis met leuke gastvrouwen. De verbouwingen zijn gelukkig voorbij.

Jasmijn het was weer fijn half uurtje. Tot de volgende keer.

XXX Je weet wel wie.

Commentaar

Gisteravond heb ik een weer bezoekje aan Jasmijn gebracht. Omdat ik reeds bij haar geweest ben zei ze zo lekker spontaan: wat fijn dat je op tijd bent, kunnen we eerder genieten. En dat doe je zeker, van haar genieten! Ze heeft een figuur die bij haar past: alles in de juiste proporties; borsten, billen, kont. Ze is gelukkig niet skinny en ook niet mollig, gewoon een lekker figuur! En ze praat, met haar Twents accentje, op een vriendschappelijke manier, alsof je mekaar al langer kent. Zowel op het menselijke als het zakelijke vlak is ze professioneel. Wanneer je lekker met haar ligt te seksen vraagt ze wat jij lekker vind en vertelt ze exact wat zij lekker vindt. Dat is natuurlijk ook de bedoeling: samen genieten. Ik ben (jammer genoeg) om een goede erectie te krijgen afhankelijk van een bepaald medicijn. maar dat houdt in dat die wel langer aanhoudt. Daar heeft zij helemaal geen probleem mee! Op die manier kan ik lekker lang neuken, wel 3 kwartier! Voor haar ook fijn natuurlijk, de meeste mannen krijgen binnen een kwartier al een orgasme. Die raken zo in de ban van haar mooie verschijning dat ze daardoor al niet kunnen wachten om het op te bouwen. Maar nu vind ik het woord neuken niet gepast. De meeste dames zoenen niet maar zij wel en daarom gaat de seks lijken op wat een echtpaar doet, de liefde bedrijven. En dat gevoel krijg je bij haar: de liefde bedrijven. Omdat mijn erectie lang aanhoudt zag ik ook kans om haar een orgasme te bezorgen, lekker! Het was weer een fijn uurtje om met Jasmijn door te brengen en dat gaan er meer worden, zeker weten! Dikke kus van Arie voor jou, schat. Tot een volgende keer. X

Commentaar

Drie weken geleden voor de tweede keer op bezoek geweest bij Huize Fleur. De sfeer was bij mijn eerste bezoek precies wat ik zocht. Lekker ongedwongen, knappe en veel verschillende dames en veel goede recenties van eigenlijk elke dame. Het kon niet op toen, hopelijk zou het vandaag niet veel anders zijn!

Afijn, vooraf even op de website gekeken. Bijna alle toppers waren aanwezig die dag dus ik had al een vermoeden dat wanneer er veel dames in de line-up zouden komen ik een moeilijke beslissing had. Maar ja, goede dames = goede klandizie en dat werd bevestigd toen ik aankwam. Van de stuk of 7 dames die aanwezig waren waren er slechts twee beschikbaar, maar dat waren zeker niet de minste: Esther en Jasmijn.

De keuze was voor mij snel gemaakt en ik ging voor Jasmijn. Eerste keer met een wat oudere vrouw voor mij, wist gelijk dat het goed zat toen ze begon te praten. Wat een lieve vrouw is het! Eenmaal op de kamer betaald ging ze even weg om handdoeken en drinken te halen. Vervolgens aan de wastafel alles fris gemaakt. Ik had vooraf gedoucht thuis maar wie gaat er nu moeilijk doen als een knappe dame het aanbied om je intieme delen te wassen haha.

Jasmijn had mooie lingerie aan maar die moest er toch snel aan geloven. Enig heel klein minpuntje is dat ze niet wilde tongzoenen vanwege de griep epidemie. (???) - ik wist nu niet zo goed wat ik daarvan moest vinden en eigenlijk nu nog steeds niet. Ben benieuwd of er meer wandelaars zijn die dit te horen hebben gekregen de afgelopen weken.

Al "kussend" op bed beland en toen heb ik mij ontfermd over haar. Ze laat zich uitgebreid beffen en kwam na een tijdje goed klaar. "Jou hoef ik niet uit te leggen hoe je te werk moet gaan." was de reactie. Blijft geinig om te horen.

Hierna wilde ze mij gaan verwennen en dan verwacht je als man dat ze vermoedelijk je gaat pijpen maar wat er toen gebeurde is dat ze heel rustig voor me ging zitten met een potje olie. Heel langzaam en subtiel begon ze m\'n inmiddels harde pik te masseren. Tussen al dit genot door viel me pas op wat voor een ontiegelijk mooie vrouw ze is, jeetje. Ze doet zichzelf haast te kort in de line-up en ik weet niet hoe het komt maar goed. Op een gegeven moment begon ze zichzelf in te smeren met olie en kreeg ik een heerlijke body-to-body. Zonder te hebben gezegd dat ik gek ben op massages. Het lijkt bijna alsof ze m\'n gedachten kon lezen.

Dit ging zo een tijdje door waarna we zijn overgegaan op intiem. Verschillende standjes gehad en genoten. Het ligt vast aan mij maar de vorige keer viel het mij ook al op dat de dames heel veel glijmiddel gebruiken terwijl ze zelf al kletsnat zijn. Soms wil mijn apparaat gewoon niet meer omdat ik haast niks meer voel. Dit gebeurde nu ook dus maar weer terug naar de massagestand waar Jasmijn me de keuze gaf om of nog intiem te doen of handmatig afmaken. Laatste gekozen en dat kwam bijna vanuit mijn tenen.

Wat een geweldige tijd was het! Zeer voldaan naar huis gegaan. Als ze de volgende keer wel tongzoenen doet is het een 10 voor mij, nu een 9,9. Herhalingsgevaar zeer groot, ik ga zeker nog eens terug!

Commentaar

Aan het werk...
                                    X