Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Bianca (Ned)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Bianca (Ned)

Gisteravond maar weer eens bij le-Baron in Heerewaarden wezen kijken. Het was er erg druk, zoals meestal wel op vrijdagavond. Het thema is hier amateurprostitutie en dat is ook wel te merken. De dames proberen de mannen echt op te geilen en de meeste hebben er zelf ook veel plezier in. Uiteindelijk gekozen voor Bianca een mooie blonde vrouw van een jaar of 38. Mooi in het zwart gekleed en zeer aantrekkelijk. Na uitgebreid te hebben getongzoend begon zij lekker met mijn pikkie te spelen en heeft me heerlijk gepijpt. Daarna heb ik haar gladgeschoren kuttje heerlijk gelikt. Tsjonge wat was zij geil en kwam heerlijk klaar.
    We hebben op ons gemak in allerlei standjes geneukt en uiteindelijk heb ik lekker over haar heen gespoten. Ze vond het geweldig.
    Zij vroeg €35,- , nou dat was het meer dan waard. Dit is zeker een aanrader.
    Bianca misschien zie ik je volgende week vrijdag.

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Bianca (uitstekend)

Ik ben afgelopen vrijdag bij Le Baron geweest.

Na wat kletsen met Bianca naar een kamertje geweest. Heerlijke vrouw. Zecht dat nij meestal op vrijdagavond komt. Is zeker de moeite waard. Heeft geen problemen met tongzoenen en pijpt als de beste. Heb haar lekker gelikt en zij had alle tijd. Na uitgebreid te hebben geneukt, heerlijk over haar heen gespoten. Bianca hoop je vrijdag weer te zien.

Commentaar

Vorige week heb ik haar gezien. Wat een heerlijke blondje. Kei lekker ding. Ze pijpte me eerst zonder condoom wat me al behoorlijk geil maakte. Ik mocht haar beffen. Ze zei dat ze langzaam likken lekker vindt niet snel beffen. Haar buik begon te trillen en ze kwam echt klaar. Haar poesje begon zoet te smaken en haar klitje werd supergevoelig. Ze zei als ik klaargelikt ben wil ik altijd stevig geneukt worden. Zeer lekker geil blond meisje. Klein van stuk maar groot in de sex.

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Bianca (goed)

Heb de stoute schoene aangedaan en ben naar de baron gegaan.
        Zaten paar leuke meiden. Uiteindelijk gekoze voor Bianca
        Echt leuk blond meidje.
        Sexy gekleed en lief uiterlijk
        Op de kamertje uitgebreit zitte tongzoene. Daarna begon ze met mijn jongeheer te spele en nam ze hem af en toe in haar warme mondje.
        Ze draaide zich zelf om en kwam met haar gladgeschore kutje boven me zitten terwijl ze me pijpte.
        Heerlijk aan der kutje gelikt. Ze hield op met pijpe en ging op haar rug liggen en zei dat ik heel lekker likte en of ik haar klaar wilde likken. Heb haar een flink tijdje gelikt tot ze klaar kwam.
        Daarna condoom om gedaan. Ze ging op haar hondjes zittenen en toen ging ik haar van achteren neuken. De condoom stroopte door het neuken omhoog en zat toen alleen nog maar om me eikel.
        Telkens als mijn lul er uit kwam keek ik of de condoom nog om me eikel zat. Mijn lul glimmde helemaal van haar nat kutje.
        Daarna draaide ze om en ging ze op haar rug liggen.
        Ze merkte dat de condoom alleen nog maar om me eikel zat. Ze probeerde de condoom naar beneden af te rollen maar da lukte niet. Ze was zo geil dat ze geen tijd nam om een nieuwe om te doen. Toen ging ik haar van boven neuken. Ik voelde dat ik klaar kwam trok de condoom er af en spoot d’r helemaal onder. Bianca je zult me weer gauw zien.

Commentaar

Ben dr weer geweest. Eigenlijk met bedoeling om alleen pilsje te pakke en te kletsen.
          Maar met al de vrouwelijk skoon toch moeilijk.
          Met Bianca veel gebabbeld en beslote toch naar n kamertje te gaan want ze zag er weer geil uit. Heel veel plezier mee gehad. Als ge ze langer kent kunde veel meer gedaan krijge. Heb gezegt dat er over haar geschreve wort da vond ze nie leuk zei ze. Ik zei alleen maar positief hoor toen lachte ze. Ze is geen 1m80 ma kleinder.

Commentaar

Kom daar nou regelmatig
            Van de week haar weer gehad.
            Was weer kei gezelli en lekker.
            Heerlijk om haar van achter te neuken en dan op haar bille te spuite

Commentaar

De dames in Le Baron doen niet aan neuken/intiem zonder condoom.

Graag aandacht hiervoor bij het invullen van het recensieformulier.
              Zowel de wandelaars als de dames hebben er niks aan als er onjuiste informatie wordt gegeven in het recensieformulier.

Groet,
              Krukkie
              It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Geweldig krukkie,

Verkeerde indrukken of onwaarheden van de harde werkstertjes in kaart brengen is niet bepaald netjes te noemen. Erg blij dat jij krukkie hier eens op wijst en in twijfel trekt blijkbaar is het de wens of fantasie wandelaars

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Bianca (Ned) (uitstekend)

Ben voornemens om deze tent eens te bezoeken. Hoe zit het daar met entree en verplicht verbruik van consumpties? En wordt het rook beleid daar gehanteerd? Heb wat last van mijn luchtwegen.

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Bianca (Ned) (uitstekend)

Ben vorige week geweest. Ik moest 35 intree betalen en 12 voor comsumpties en 35 meisje. Roken mocht ik in de fimhok.Same eerst flimpje gekeke en zitte voele en zitte tongzoene daarna naar bove. Ze kijkt niet naar de tijd dus dat was wel fijn. Heb daar verder met haar staan tongzoenne. . Daarna lekker eerst met haar borsten gestreeld en op tepels gezoge.
                    Dan haar op bed gelegd. Standje 69 enterwijl ik haar kutje lekker likt en zij mij jonge heer verwend en ballen naar binnen zuigt. Toen omgedraait mijn jonge heer in haar kutje gedaan. Paar keer diep gestote toen condoompje omgedaan en haar vanachter geneukt tot ze zelf ook klaar kwam. Toen condoompje eraf en haar weer op haar bille gespoten en ook beetje tegen haar kontgaatje

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Bianca (Ned)(uitstekend)

Vorige week geweest. Haar lang nie gezien.
                      Ze zei dat ze vakers was geweest maar dat door voetbal niks te doen was. Zal ze straks helemaal hebben.
                      Komt meestal woensdag of donderdag. NIet slim als je weet dat dan meestal voetbal is. Tja blondines...
                      Gezellie aan de bar weze kletsen. Ze zei dat ze ook kwam om haar dagelijkse sleur te breke.
                      Na tijdje met haar aan de bar gezete was me jongeheer van haar verscheining toch behoorlijk stijf geworde.
                      Door dat kort spijkerrokje waarbij haar billen bloot te zien zijn als ze loopt. Veel te kleine hesje zodat die tieten uitpuilen. Ja zie je dan maar in te houen. Met haar naar de kamers gelope. Was niet zo druk dus ik had het voor het kieze. Tegen haar gezegd of we een kamer boven zullen vatte. Wat ze niet wist was dat ik da vroeg zodat ze voor me liep en ik tege haar prachtige billen aan kon kijken en strelen terwijl ze de trap op loopt. Op de gang toen arm om haar heen geslagen.Toen begon ik haar te zoenen. Kwam bijna klaar van die vrijpartij.
                      Over haar billen gestreeld. Voelde ik dat ze geen slipje droeg. Met een vinger voorzichtig langs haar poesje. Die was echt zeiknat. Ze zei dat dat door het vrije kwam en ze veel zin had. Wat een geile meid. Met elkaar verder weze spele op de kamer. Waarbij ze vaak met me eikel plagerig llangs haar natte lipjes ging. Als ik hem erin wilde duwen dee ze me langzaam weer er uit. Moet wel zegge dat het altijd relaxed is. Geen haastwerk.Van dat opgeilen kon ik me nog maar moeilijk inhouen. Wou toen overgaan tot het echte werk ja. Cd om.Haar beije heupe vastgepakt en flink van achter genome.Soms tegen haar strakke kontgaatje dan in haar nat poesje, Heerlijk dat zachtig gekreun op de ritme van me stote. Kon het helaas nie lang uithouen en kwam snel. Daarna nog overheerlijke franse massage van haar gehad maar een tweede keer zat er deze keer niet in
                      Laatst gewijzigd door Golf4; 06-06-12, 15:49.

Commentaar

Is Bianca er ook overdag of alleen 's avonds? Ik wil graag eens een club ervaren maar dan wel overdag. Hoop dan dat er wel iets te doen is.

Commentaar

Zag dit bericht staan. Helaas weet ik het ook niet ga meestal savonds.

Commentaar

Ik heb haar een paar keer gezien in het verleden, alleen op avonden. Nog geen gelegenheid gehad haar te kapen.

Commentaar

Gisteravont geweest. Lekker genote van het ete. Ze hadde warme buffet. Rijstschotel wat je zelf mag oplaje. Was keigoei ete. Daarna zag ik haar lope in soort bikini. Billle tiete bloot. Op de gang lekker getongzoent en af en toe met haar bloot poesje gespeelt. Vinger er in gedaan en ik merkte dat ze behoorlijk nat was. Wat een geil ding.We zijn boven naar balkon terras gegaan waar we verder op een tuinbank ginge tongzoenen. In stantje 69 ging ze me jongeheer lekker verwenne en ik haar poesje uitgebreit likke. Verrukkelek. Alleen tuinbankje was wat hard maar we waren in onze geilheid vergete tuinkusses neer te legge. Bianca ging heerlijk over me lul zitten rijen. Af en toe schoot ie er plotseling in. Toen hield ik het niet meer. Jasje an en d'r flink van achter geneukt. Haar tiete goed vastgegrepe waar ze behoorlijk van genoot. Jasje weer uit en over d'r heen gespote. Same weze douche en toen kreeg ik weer stijve door haar geil gedoe. Ze ging tegen de muur staan en uitdagend met d'r kontje naar achter staan. Toen deed ik me stijve paal pardoes in d'r geile kut. Flink zitte neuke. Heerlijk zo onder warm stromend water. Paar keer in haar kontje proberen te neuken maar dat lukte nie. Veels te strak. Weer in 'haar kutje geduwd. Heerlijk klaar gekome. Samen na afdroge naar beneje gegaan. Same wat gebabbeld en gedronke. Toen ging ik weer verde kijke. Warm buffet was er nog. Toen weer lekker gegete. Weer een mooie avond beleeft.

Commentaar

Laatst met Bianca naar boven geweest. Beneden was gangbang aan de gang. heb er voor betaald maar was niks voor mij. al die mannen die in de rij staan met hun pik in de hand. heb even een vrouwje geneukt in de kamer. verder niet meer geprobeerd.

ik zag bianca lopen en dacht, haar moet ik hebben. even geklets aan de bar en daarna naar boven. ze was goed en heb van haar genoten. vrolijke lieve dame.

Commentaar

Haar weer gezien. Eerst in een hoekje beetje teasen en kriebelen. Heerlijk. Ik deed haar hand bij mijn stijve en voelde aan haar blote billen. Ze haalde hem er uit gingt ermee over haar clitje. Naar de douche opfrissen handdoekje mee en kamer ingedoken. Daar ging het spel verder. Ze hitste me behoorlijk op. Ging voor me doggyzitten. Ik had mooi uitzicht op haar mooie billen. Ging met me stijve langs haar billen. Langzaam stukje er in gegaan. Ze speelde wat verlegen maar haar billen maakte me behoorlijk geil zodat ik er dieper in ging. Haar billen vastgepakt en langzaam steeds dieper . Op haar ritme . Aan haar kreunen te horen genoot ze er ook van. Was wel wat krampachtig. Toen maar missionaris standje. Haar eerst gelikt. Met me jonge heer weer langs haar clitje. Ze werd er ook geil van dus we gingen overop het grote werk. Haar flink heel diep geneukt waar ze zichtbaar van genoot. Topmeid

Commentaar

De Baronneke weer eens bezocht. Daar trof ik weer die leuke en aantrekkelijke blonde aan. Met sexy kleding wat een vrolijke swierige uitstraling geeft. Ze heeft lekkere borsten en een lekker kontje waar ik zo aan mocht zitten. Nadat ik mijn keus aan haar had gezegt zijn we naar bove gegaan. Eerst lekker same gedoucht en elkaar onder het douche lekker opgegeilt. Me jongeheer stond al op springe toen ze in me balle kneede. Haar poesje was al lekker glibberig. Toen ze tegen de wand ging staan met haar kontje naar achter. Had ik het nie meer en duwde hem er pardoes bijna in. Toen maar gauw naar de kamer gegaan. In de kamer aangekomen heeft ze mijn jongeheer heerlijk gepijpt. Het feest kan beginne. Ik begon haar kutje heerlijk te likken terwijl ze tussen door heerlijk aan me jongeheer en balle zat te zuige. Toen ben ik voor haar gaan zitte en met me eikel haar klitje zitte strele. Ze kon het niet mee houe en vroeg of ik haar stevig wilde neuken. Ik duwde hem er in en begon haar stevig te neuken. Toen van achteren. Jasje om en een stevige neukbeurt op z'n hondjes. Jasje er weer af en op haar lekkere hete bille gespote. Ze schroomte niet om tijdens het neuke tussendoor heerlijk te pijpe. Een toppertje! Kan haast nie wachten op mijn volgende bezoek.

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Bianca (Ned)

Lekkere date met Bianca gehad. Ze zoog m'n ballen een voor een diep naar binnen. Met me eikel haar gaatjes verwend. Ze wist het spel lekker op te bouwen . Heerlijke PZC deeptroat. Nog wat standjes gedaan en me toen weer heerlijk laten zuigen. Ze genoot er zichtbaar van. Prima tijd gehad, leuke vrouw.

Commentaar

Bianca is fantastisch. Wat een lekker ding. Ze is niet groot maar heeft alles 'aan boord'. Ze heeft een knap gezicht en ziet er heel verzorgd uit. Geen wonder dat ze altijd in een van de kamertjes te vinden is. Je hebt het gevoel dat je gewoon thuis weer eens mag neuken na een jaar onthouding. Ze is de ideale vrouw. Makkelijk gezegd natuurlijk, maar wanneer we het over haar kunde hebben scoort ze zeker een 10. Ze is gewoon een heerlijke date en ik heb het heel goed naar mijn zin gehad. Ze zuigt heerlijk, en ik ben juist niet zo van de pijperige, maar... ze neukt echt heerlijk. Haar borsten zijn perfect (waarschijnlijk D) en heel ECHT! Wanneer je een lekker ritme neukt dan kom je al bijna van het aanzicht van deze borsten klaar. Wat een mooi lichaam. Ik heb zo'n principe om iedere keer een andere dame mee te nemen bij de Baron maar voor Bianca geld dat niet. Wanneer ik haar weer ziet dan is ze de mijne.
                                        REXEL65

Commentaar

Ik gooi die namen af en toe door elkaar. Dinsdag naar de gangbang geweest. Daar ook Diana en Bianca gezien. Nu weet ik wie ik door elkaar haal. Vorige keer met Bianca naar een van de afsluitbare kamers gegaan. Het bed op voor een wederzijdse orale verkenning. Ze pijpt heerlijk zonder condoom, lekker nat en diep. De ballen neemt ze diep een voor een diep in haar mond. Ze geniet er zelf ook van wat ik merk als ik met haar tongzoen en haar kletsnatte kut voel. Ze laat zich gewillig beffen en rimmen. Na wat met elkaar gespeeld te hebben deed ze met haar mond het condoom om en klom er op. Al neukend draaiden we naar missiorisstandje. Toen ging ze op haar zij liggen en kon ik haar heel diep neuken. Af en toe van gaatje gewisseld. Heerlijk. Om in doggy dat lekker kontje in handen te hebben. Toen stond ie op springen en heb ik over dat lekkere kontje gespoten.