Angelique 1 (Ned), Heerewaarden, Le Baron

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Angelique 1 (Ned), Heerewaarden, Le Baron

Afgelopen zaterdag weer eens in Fourfun in Amerzoden geweest. Angelique was er ook. Had haar al vaker gezien, maar nog niet in een kamer met haar geweest. Ze is ca 185 cm, kort donker haar, en donkere ogen. Normale borsten en lekker slank. Tevens is ze in het bezit van een vlotte babbel en heeft ze ook nog wat te melden..vind ik wel belangrijk. In de kamer kwam ze snel op dreef en nat Haar orale kwaliteiten liegen er niet om, fijne deep throat Wat we verder hebben gedaan op de kamer is niet belangrijk. Het was lekker en fijn. Een ander kan daar anders over denken.
    Sex is net als bridgen, heb je geen goede partner, hoop dan op een goede hand.

Re: Ammerzoden, Haarstraat 20, Club Four Fun, Angelique (uitstekend)

Angelique was vanavond aanwezig in 4fun en deed gezellig mee met de GB.

Was niet druk qua heren en heel gezellig. Alles speelde zich beneden op de dansvloer af en iedereen kon heerlijk meegenieten.
    Angelique ook natuurlijk.

Commentaar

Ik zie dat de site van de club niet meer werkt. Betekent dit dat de club dicht is of het enkel een technisch probleem.
      Overigens lijkt me heerlijk met Angelique weer eens heerlijk te sexen.

Zij is echt de beste daar en veel beter dan die Denise en die andere uit Den Bosch die je alleen maar proberen te rippen

Noot mod: Ropo geeft op 4 december aan dat Angelique er nog is, dus is deze club nog gewoon open.
      Ik twijfel niet aan Ropo, want die is altijd goed geïnformeerd.
      Laatst gewijzigd door Krukkie; 06-12-12, 15:33.

Commentaar

deze dame klust ook bij in lebaron ben daar vrijdag nog met haar naar de kamer geweest ....... was super met haar heerlijke meid hoor

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Angelique (Ned)(uitstekend)

Dank voor de info via de IM, Angelique werkt nu in Heerewaarden op de vrijdag en de zaterdag.

Groet,
          Krukkie
          It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Angelique (Ned)(uitstekend)

Heren, let wel op er is vaak op vrijdag en zaterdag ook nog een andere Angelique aanwezig. De Angelique waarover dit draadje gaat heeft kort zwart haar. Kenmerkent is ook haar tattoo op het minden bovenaan haar rug, net onder haar nek als het ware.

De andere Angelique heeft halflang peperenzout kleurig haar en flinke jetsers.
            Laatst gewijzigd door Kabouter Dopvleugel; 19-09-13, 09:02. Reden: typo
            Gegroet ook namens Jannie;

Jochem

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Angelique (Ned)

Vanavond in Le baron met Angelique een kamertje gedeeld. Het was de hier beschreven dame, 185 lang met tattoo, donker haar en vlot gebekt. De sex was geweldig. Ze gaf zelf aan doordeweeks ook regelmatig in Le Baron te vertoeven.

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Angelique 1 (Ned)

Volgens mij komt deze Angelique hier niet meer. Al tijden niet gezien of iets van gehoord.

Commentaar

Recentelijk nog gespot op een vrijdag avond.

Commentaar

Aan het werk...
                  X