Nicole (Ned), Apeldoorn, Huize Fleur

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nicole (Ned), Apeldoorn, Huize Fleur

dag allemaal,

hoogste tijd voor een jubel recensie voor deze dame.
    wederom uitstekende sessie met deze ondeugend,sexy en altijd weer spontane nicole mogen beleven.
    ze was helaas wegens gezondheidsomstandigheden tijd uit de roulatie.ken haar nu alweer een hele tijd en was dan ook erg verheugd haar na die periode weer te mogen treffen.
    ze was na deze tijd van afwezigheid wat aangekomen waarmee ik haar veelvuldig heb gecomplimenteerd.ze moest nogal lachen toen ik toegaf dat ik over het algemeen het type ben die van de wat meer gewelfde vormen houdt.en deze kwamen nu nog meer tot hun recht.
    na de tijd te hebben afgesproken en de financiele transactie te hebben voldaan eerst lekker wassen waarbij de hygiene weer prima in orde was.hierna elkaar beetje teasen en knuffelen waarbij er meteen een fijne erotische ambiance wordt gecreeerd.dit was meteen goede basis voor het hoofdmenu met bijzonder veel vuurwerk.half uur is dan ook altijd zo weer voorbij.nadien altijd een fijn gesprek waarbij deze dame mij altijd weer op m n gemak stelt zodat ik weer volkomen ontspannen de weg naar huis weer kan vervolgen.
    conclusie?prijs/kwalitietsverhouding op constant hoog niveau en bovendien wel erg plezierig in de omgang.

herhalingsfactor:rood.

Re: Apeldoorn, Kweekweg 10, Fleur Privé, Nicole (Ned)

Na het werk even langs deze dvp geweest. Heerlijk half uurtje had met haar en me lekker laten verwennen.

Commentaar

Wat een lieve zorgzame vrouw. Nicole stelde meer zeer op mijn gemak bij binnenkomst. Leuk gesprek en wat is ze sexy!
      Ze voldeed volkomen aan mijn kledingwens; lingerie met kousen en hakken, zeer sexy en vind ze zelf ook fijn om te dragen.

Ook heeft ze mijn fantasie waargemaakt, een overheerlijke geweldige deepthroat pijpbeurt, helemaal geweldig!

Maar vooral hoe lief, eerlijk en zorgzaam ze is zal me bijblijven. Ik ga absoluut bij haar terug!
      (volgens mij heb ik genoeg uitroeptekens gebruikt ;-) )

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door MrScruff Bekijk bericht
        Wat een lieve zorgzame vrouw. Nicole stelde meer zeer op mijn gemak bij binnenkomst. Leuk gesprek en wat is ze sexy!
        Ze voldeed volkomen aan mijn kledingwens; lingerie met kousen en hakken, zeer sexy en vind ze zelf ook fijn om te dragen.

Ook heeft ze mijn fantasie waargemaakt, een overheerlijke geweldige deepthroat pijpbeurt, helemaal geweldig!

Maar vooral hoe lief, eerlijk en zorgzaam ze is zal me bijblijven. Ik ga absoluut bij haar terug!
        (volgens mij heb ik genoeg uitroeptekens gebruikt ;-) )
        Kan uw betoog volkomen beamen Mister Scruff.Nicole maakt het ook voor deze bezoeker iedere sessie weer waar.Al bij binnenkomst begint het feest en kan ze zich vaak niet beheersen om te gaan graaien.In dit geval is dat opmaat voor al het lekkers dat dan nog gaat komen.Bij deze een welverdiende opsteker en promo voor deze wel heel plezierige dame.

Commentaar

Re: Apeldoorn, Kweekweg 10, Huize Fleur, Nicole (Ned)

Hoogste tijd voor een welverdiende opsteker en promo voor deze mega topper.
          Eigenlijk kan ik niet veel meer lovende superlatieven aan bovenstaande verslagen toevoegen.Behalve dat Nicole het blijft waarmaken,immer vriendelijk,zorgzaam,hartelijk en natuurlijk zo sexy as hell.
          Vandaag had ze kanten kousen en mooie secretaresse look als imago,wat haar zo beeldend staat.
          En na gezellig praatje gingen natuurlijk weer alle trossen los.

Dat we ook nog maar lang van deze klassedame mogen genieten!

Commentaar

Re: Apeldoorn, Kweekweg 10, Huize Fleur, Nicole (Ned)

Even een linkje:

https://www.kweekweg10.com/dame/nicole/

Commentaar

Aan het werk...
            X