Diana (Dui), Apeldoorn, Huize Fleur

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Diana (Dui), Apeldoorn, Huize Fleur

na s middags belletje te hebben gepleegd om 19.30 voor deze dame afgesproken. bij aankomst moment op bank in ontvangstruimte gewacht.ik werd vervolgens weer hartelijk door diana ontvangen.het spreekwoordelijke ijs is dan ook gelijk gebroken. het dollen begon al voordat we op de kamer gingen.ken haar al een tijdje en er is telkens weer sprake van goede interactie.toch fijne basis voor het daaropvolgende fysieke gebeuren. na de financiele transactie werd ik op striptease getrakteerd. hierna werden haar onnavolgbare orale kunsten tentoon gespreid.dit moet je als man gewoon een keertje hebben meegemaakt.van harte aanbevolen!kon hierna niet achterblijven en heb getracht om het orale gedeelte bij haar te evenaren.hierna werd het intieme gedeelte in drie posities voortgezet.waarna al snel de climax volgde. conclusie: jan bik lijkt na 3 weken nog steeds geen doorstart te hebben gemaakt.ondanks 15 euro duurder kan ik wel stellen dat club fleur prive voor mij een goed alternatief is geworden.merk dat goede service en klantvriendelijkheid hier hoog in het vaandel staan.hierdoor wordt de drempel toch lager en merk dat ik hier altijd met plezier terugkom.hulde.

Re: Apeldoorn, Kweekweg 10, Fleur Privé, Diana (Dui)

Vergeet de weinig zeggende foto op de site van Kweekweg 10. In werkelijkheid doet Diana haar godinnennaam alle eer aan. Als ze de trap afkomt om je te verwelkomen, steeds weer met een andere opwindende outfit, en je enthousiast begroet, omhelst, kust, dan ben je al volledig in haar ban. En dus vlug de trap op, naar de spiegelkamer boven. Financiën, drankje, en het spel kan beginnen via een tussenstop aan de wastafel, wat Diana met zachte hand uitvoert.
    Na mijn vele bezoekjes aan haar weet ze wat ik lekker vind. Eerst kan ik genieten van de combi pijpen en handmassage. Dit zou iedere man tenminste eens in zijn leven meegemaakt moeten hebben!
    Daarna is het mijn beurt haar te verwennen, waarbij mijn orale inspanningen al snel tot heftige kronkels leiden. En daarna is geen enkel standje Diana te veel. Cowgirl, reversed cowgirl, doggy, staand, alles hebben we al uitgeprobeerd. En bij ieder bezoekje proberen we weer iets nieuws.
    Kortom, een superdate met een enthousiaste, vrolijke en eerlijke vriendin.

Commentaar

Een paar weken geleden bij Dianna geweest, voor mij het best date bij Fleur tot nu toe. Ik heb eerlijk gezegd, alleen goede dates gehad bij deze privé huis, maar met Dianna voelde ik die zeldzame klik. Zij is lief, aardig, sexy en funny, en gewoon goed. Als zij kon tongzoenen als Sabina was zij voor mij de perfect dvp.

Commentaar

Aan het werk...
      X