Gelderland Geouwezwam

Inklappen
Dit is een sticky onderwerp.
X
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gelderland Geouwezwam

Gelderland geouwezwam

Re: Gelderland geouwezwam

Oorspronkelijk geplaatst door fonsdruk
    Ik had laatst ook een nare ervaring bij Renate. Enige weken geleden had ik tel. met code afgesproken met een dame om 14.00 uur. Ik belde aan, Renate zelf deed open en deelde mij mede, dat ik over een half uurtje nog maar eens terug moest komen. Je reinste arrogantie. Na een half uurtje gebeld en ze deelde mij mede, dat de desbetreffende dame nog bezet was en dat ik het later nog eens moest proberen. Huize Renate heeft voor mij afgedaan met zo een behandeling.
    Het is mij ook een keer overkomen dat de dame waarmee ik een afspraak had nog bezet was en RENATE al twee mensen ergens geparkeerd had zodat zij mij vroeg of ik over een half uurtje kon terug komen zij zou het met mij goed maken zij ze. na een half uur terug gekomen en met de dame naar de rode kamer gegaan toen wij lekker bezig waren kwam Renate binnen en hebben we een geweldig trio gehad en dit zonder meer prijs op deze manier heeft ze het met mij meer dan goed gemaakt.

Commentaar

Wordt Arnhem een zwarte kousen stad?

Op 04-01-2006 ging 't spijker dicht. Begin deze maand ging Cindy Privé dicht.
      Er zijn nu nog 2 Privéhuizen en een tippelzone in Arnhem. Komen er willicht nieuwe
      Privéhuizen in Arnhem? NEE!!! Renate, Cindy en Camilla hadden al een vergunning in de jaren tachtig en worden gedoogd. Cindy is nu weg en als Renate en Camilla er mee ophouden, Komt er als het aan de gemeente Arnhem ligt, niets voor terug omdat er zoiezo geen nieuwe vergunningen worden afgegeven voor Starters. De tippelzone zal er ook wel door een of andere wet de nek om worden gedraaid en dan is er hier niets meer te wandelen. Het wordt ons wandelaars er niet makkelijker op gemaakt. Maar dan gaat de zaak geheid ondergronds. Heb je dan wat?

Commentaar

Re: Beuningen, Julianaplein 180, Annabelle Prive 180

Als je nijmegen als uitgangspunt neemt. Kom ik niet veel verder dan 2 of 3 privehuizen in Arnhem, eentje in Wadenoyen en eentje in Duiven vaak zijn deze gelegenheiden redelijk aan de prijs, verder net over de grens casa rossa (o) in elten. Raam in Nijmegen en Doetinchem en massagesalon in nijmegen.

Daarna zit je al snel in Apeldoorn.

Graag hoor ik of ik iets vergeet.

Tippel is niet mijn ding en raam eigenlijk ook niet meer.

Ook ik heb weinig trek om voor goede prijs / kwaliteit doordeweeks "diep" duitsland in te moeten.

Commentaar

Eigenlijk zou iedere zichzelf respecterende stad een of meerdere privehuizen moeten hebben. Maar in Nijmegen hebben ze deze vakkundig de nek omgedraaid. (Mercuriusstraat, sexshop in de Hezelstraat en Wolfkuilseweg.

In Emmerich heb je FunGarden en nog zo'n Partytreff, in Kleve wat dames die ontvangen maar die heb je in Nijmegen ook.

Verder had je eerder ook aan de weg in Malden wat gelegenheden maar die bestaan ook al niet meer volgens mij.

Vooralsnog is FG die beste optie voor de Nijmegenaren.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Ropo Bekijk bericht
            Vooralsnog is FG die beste optie voor de Nijmegenaren.
            Of 30 km verder (autobahn richting Oberhausen) is Vila Marisol in Hamminkeln.

Commentaar

Re: Nijmegen, Van Rosenburgweg 27, Huize Rosenburg, Timi (Hon)(goed)

Zou me niets verbazen als dit het nieuwe privehuis is van de eigenaar van het vroegere huis aan de Wolfkuilseweg. Daar zaten ook veel Hongaarse dames. De laatste keer dat ik daar was voor de sluiting had hij het er nog over dat hij in Dukenburg iets wilde opstarten. Mocht dit zo zijn, dan vind ik het wel goed nieuws, want dat was altijd wel een goed adres.
              Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
              En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Beekbergen, Club De Villa

Na vorig jaar een paar keer in de mooie nieuwe club te zijn geweest besloot ik weer een kijkje te gaan nemen.

Jongens jongens wat is dat achteruitgegaan vooral op hun site. Waar de tarieven eerst nog van 300,350,400,450 waren
                zie je nu bedragen van 200,93,- 182,51,- En ga zo maar door. Is dit voor fooi?: Ach nou rond het maar af?
                Wat is hier de bedoeling van?
                De site staat vol met van alles. Komt er bijna geen wijs uit.

Waar zijn de dames? Er zijn alleen nog maar meisjes! En allemaal nieuwe? De oude garde is weg en niet 1 of 2 maar allemaal.

Weet er iemand wat daar gaande is?
                Laatst gewijzigd door Krukkie; 25-06-12, 17:44.

Commentaar

Kim en Suzanne net over de grens bij Nijmegen / Berg en Dal

Nadat ik deze twee meiden eerder in Ewijk had mogen treffen, zijn deze 2 na gedwongen sluiting aldaar "meegegaan" naar "Kranenburg" (Kranenburg/Zyfflich, Kranenburgerstasse.) Binnen een nieuw opgezet super netjes en hygienisch privehuis geven deze twee meiden weer "acte de presence". Afspraak is makkelijk te maken via advertentie op kinky en in huis-aan-huis blad in die omgeving.

Ze doen waarvoor de adverteren en tongzoenen en pzc is klasse. Ik hoop dat ik de rest van de meiden daar weer snel aantref aanradertje
                  PS: gezien de plaats zo dicht bij Nijmegen ligt heb ik deze recensie maar onder Gelderland geplaatst
                  Laatst gewijzigd door Krukkie; 13-08-12, 07:08. Reden: recensie hoort in Duitsland; topic gekopieerd naar Gelderland Geouwezwam

Commentaar

Re: Apeldoorn, Kweekweg 10, Fleur Privé, Roxanne (Ned)(uitstekend)

Wat geadverteerd staat als een sfeervol privehuis is in werkelijkheid een groezelig bordeel. Simone een poos geleden uitgeprobeerd maar deed er een kwartier over om terug te komen met wisselgeld. En dat ging dus van de tijd af! Wat een oplichters!
                    Foto's die Huize Fleur regelmatig publiceert zijn vaak nep (gejat van internet, want zulke mooie dames hebben ze daar niet).

M.a.w. te vermijden!!
                    Laatst gewijzigd door Krukkie; 21-11-13, 18:23. Reden: bericht hoort niet thuis in het topic van een dame die niet bezocht is

Commentaar

Re: Gelderland Geouwezwam

Oorspronkelijk geplaatst door Krukkie
                      Is dit de website van Privé 2000 in Apeldoorn?
                      http://www.prive2000.dds.nl/

Groet,
                      Krukkie
                      Dat is de oude.

Dit is de nieuwe:
                      http://www.prive2000.nl

Pom Pom

Commentaar

Re: Apeldoorn, Kweekweg 10, Fleur Privé, Loes (Ned)

Als ik op de site van Fleur privé kijk om bv de leeftijd van Loes te bekijken, zie ik bij alle dames staan: 20+.
                        Kan het nog dommer? Potentiële gasten willen graag duidelijkheid en willen weten wie ze gaan bezoeken en wat ze dan kunnen verwachten. Daarbij hoort ook een leeftijd. Als er bij Fleur een dame van 48 werkt die op de site wordt aangegeven met 20+ kan ze rare blikken verwachten. Kom op Fleur, noteer gewoon de leeftijd van de dames. En op 2 jaartjes smokkelen zullen we niet kijken, maar nu wordt er verstoppertje gespeeld!

Commentaar

Fleur privé heeft haar website aangepast, waaronder informatie over de Dames. De leeftijd van 20+ zal vast en zeker nog aangepast worden, want dit klopt natuurlijk niet.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door schorpio76 Bekijk bericht
                            Fleur privé heeft haar website aangepast, waaronder informatie over de Dames. De leeftijd van 20+ zal vast en zeker nog aangepast worden, want dit klopt natuurlijk niet.

Nou, het zal in de meeste gevallen wel kloppen, tenzij er ook meisjes van 18,19 of 20 werken, maar we hebben er niet zoveel aan. Het is nogal een verschil of je opeens tegenover een meisje van 21 of een vrouw van 53 komt te staan.
                            En ze weten toch wel hoe oud die vrouwen zijn, dus kunnen ze in dezelfde tijd de leeftijd invullen ipv 20+.

Commentaar

Voor iedereen, maar vooral nieuwe leden:
                              raadpleeg voordat je een nieuw topic maakt, eerst even de alfabetische lijst of de dame daar al op voorkomt.

Dat voorkomt onnodig extra werk voor de moderators.

Bedankt.

Groet,
                              Krukkie
                              It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Commentaar

Re: Apeldoorn, Kweekweg 10, Fleur Privé, Yvon (Ned)

wat is eigenlijk de website van dit privehuis?

Commentaar

Fleur Privé: https://www.kweekweg10.com/

Groet,
                                  Krukkie

Commentaar

Vraagje, ik wil binnenkort kweekweg 10 een keer gaan bezoeken..... !
                                    Alleen ik wil een dame die aan SM doet en echt weet hoe een man aan te pakken zonder medelijden.

Heeft iemand voor mij een tip, aanbeveling welke dame ik dan zou moeten kiezen ... ?
                                    Een dame die streng is, geen medelijden heeft en grenzen echt wil verleggen ?

Commentaar

Zoals jullie misschien is opgevallen, staan de topictitels v.w.b. de schijfwijze, nogal door elkaar.

De oude schrijfwijze was: Stad, naam club, naam dame.
                                      Voorbeeld: https://www.hookers.nl/forum/clubs-p...-privé-stella

In het nieuwe forum komt de naam van de dame als eerste in de topictitel. Het adres staat dan wel vermeld in het recensieformulier, maar komt niet voor in de topictitel.
                                      De schrijfwijze wordt op het nieuwe forum dus: naam dame, stad, naam bedrijf.
                                      Voorbeeld: https://www.hookers.nl/forum/clubs-p...eur-sophie-ned

Dat het adres niet vermeld wordt en de naam van de dame als eerste komt, is gemeld bij Midhold.

Als jullie nu de oude schrijfwijze en de nieuwe schrijfwijze door elkaar zien staan, komt omdat dit dus per topic aangepast moet worden.
                                      En dat gaat tijd kosten.

Het leek me goed om dit even te melden.

Krukkie

Commentaar

Vraagje maar weet niet of dit juiste plek is om dit te plaatsen : kun je bij de rozenburgweg 27 in Nijmegen zo naar binnen lopen of moet je eerst een afspraak maken ?

Commentaar

Wel even aanbellen
                                          Maar het is beter dat je een dame belt en met haar een afspraak maakt. Dames werken op afspraak, maar dat wil niet zeggen dat je niet tussendoor kan.
                                          Het is dus zeker GEEN privé huis.