Sonja (Pol), Apeldoorn, Huize Fleur

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Sonja (Pol), Apeldoorn, Huize Fleur

vandaag weer is de wandelschoenen aangetrokken na een periode van niet wandelen in eindhoven naar btob getogen en voor Chanel gekozen leuke meid van 20 jaar met een leuk koppie mooie grote borsten en mooi zeer slank figuur een lekker geil uurtje beleefd die er zelf ook plezier aan beleefde gr janes

Re: Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Body to Body, Chanel

Afgelopen vrijdag ook bij deze dame op bezoek geweest.Mooie slanke meid met een echte cup C die zelfs nog groter lijkt omdat ze verder nogal "petite"is.
    Helaas spreekt ze alleen engels (en pools natuurlijk) wat de conversatie er van mijn kant niet makkelijker op maakt.Eenmaal op bed begon ze me eerst hier en daar kusjes te geven en daalde zo al snel af naar beneden waar ze me,nadat ze m'n lul van een rubbertje had voorzien,lekker begon te zuigen.

Nadat ze me zo een tijdje had liggen nilfisken en ik haar spleetje verkende met m'n vingers vroeg ik haar om te 69-en,waar ze meteen aan voldeed.Zo kon ik haar spleetje (met behoorlijk grote schaamlippen)lekker likken,terwijl ze steeds steviger begon te pijpen.

Om te voorkomen dat ik al snel zou klaarkomen haar gevraagd om op me te komen zitten in cowgirl positie zodat ik die heerlijke tieten tijdens het neuken lekker kon likken.Op een gegeven ogenblik haar gevraagd om in doggystyle verder te gaan,wat ze met plezier deed.Ze neukte me zo binnen no time klaar,maar ging gewoon door met m'n pik berijden.Lekker!!
    Ik hield nog even m'n stijve en ze bleef me berijden totdat ik zelf aangaf dat het zo genoeg was geweest.Ik ben immers ook de jongste niet meer.

Al met al dus een redelijk groot herhalingsgevaar ondanks de taalbarriere.

Commentaar

Re: Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Body to Body, Chanel (Pol)

Chanel stond op mijn verlanglijstje. Na het lezen van de recensie van ervaren collega hierboven, gisteren de daad bij het woord gevoerd. Knappe verschijning. Ietwat verlegen bij het voorstellen. Haar boezem viel me meteen op. Zo'n strak poppetje met zulke vriendinnen! WOW! De foto's op de website maakten me nieuwsgierig naar het totaal plaatje, wat boven verwachting was!
      Begonnen met een wasje. Op het bed. Mekaar voorgesteld. Chanel begrijpt wel Nederlands, maar lijkt me te onzeker om het zelf te spreken. Haar Engels is echter uitmuntend. Het tongzoenen was alvast heerlijk, alvorens ze naar onder afzakte. Pijpen doet ze met veel toewijding. Ze lijkt er zelf van te genieten. Enkele standjes later, waarbij ik haar heerlijk kon en genieten in de spiegel en haar natuurlijke borsten geweldig mocht kneden, terug overgegaan naar lekker pijpen.
      Chanel nam het uurtje volledig in handen, waarbij ze mijn stille hints heerlijk opvolgde. Uiteindelijk al rukkend, knuffelend en borstenknedend klaargekomen.
      Een uur om niet snel te vergeten. Jammer dat het zo om was.

(ze zei me 23 jaar te zijn, maar ik kan haar leeftijd in rec.form. niet aanpassen)

Aangepast!
      Laatst gewijzigd door argus2002; 03-01-14, 11:42. Reden: leeftijd aangepast

Commentaar

Was vandaag van plan een bezoekje te brengen aan Kim maar omdat die bezet was gekozen voor Chanel. Chanel lijkt, zoals hier al eerder omschreven in het begin wat afstandelijk/verlegen maar als je een gesprek met haar aangaat komt ze los. Ik val op rustige types. Chanel is a beauty, that's for sure!
        Ook op bed heel rustig, uitnodigend om eens lekker haar mooie borsten te betasten mmmmmm.
        Ik kreeg de indruk dat het niet echt een knuffelaar is maar ondanks dat gaat ze er, zeer naar m'n zin in mee.
        Tijdens het spel maakt deze dame niet veel geluid maar als ze dat wel doet is het echt!
        Ze heeft me uiteindelijk met een lekkere massage door haar warme handjes tot een hoogtepunt gebracht terwijl ik lekker met haar poesje speelde (condooms beletten me meestal om klaar te komen tijdens het neuken). Vingeren doet ze liever niet voor wie dit weten wil. Al met al een prettige ervaring die ik zeer waarschijnlijk nog eens over doe.
        Laatst gewijzigd door needit; 10-01-14, 15:07.

Commentaar

Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Chanel

Door toeval, foutje bij het maken van de afspraak (weet niet zeker of ik fout was of de gastvrouw) kwam ik bij Chanel terecht.
          Een superslanke jonge vrouw met lang zwart haar en een echte C-cup. Wat een opwindend contrast: zo slank en dan zo'n mooie stevige borstpartij.
          Chanel is een leuke (Poolse) meid, start erg rustig, is zelfs een beetje timide maar als je haar iets beter doorgrond, dan blijkt ze, zeker voor zo'n jonge dame, te beschikken over subtiele humor (in het Engels, dat wel).
          Prachtig als deze jongedame je stevig berijd met dat slanke welgevormde lijfje en dan die prachtige C-uitbouw voor je neus en lippen. Superglad mosseltje met grotere schaamlipjes, fijn te beffen en te sabbelen.
          Afgemaakt op Doggy-style en genoten van het spiegelbeeld op de kamer.
          Hygiëne perfect, maar dat is altijd bij BtoB, en een voorname reden voor mijn komst aldaar.

Commentaar

Re: Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Chanel

was vorige week ook bij Chanel en wat betreft vingeren blijkt zij selectief; tegen de een zegt ze dit niet te doen en bij anderen lees ik dat ze het wel doet.
            Dus, ik zou zeggen, even vragen voor je met haar naar de kamer gaat als je deze handeling belangrijk vind.
            Laatst gewijzigd door Krukkie; 19-01-14, 09:01.

Commentaar

Een aantal weken terug ben ik bij deze schoonheid geweest en ik wist niet wat me overkwam. In eerste instantie zie je een verlegen meisje met een mooie voorgevel, maar eenmaal op de kamer kom je erachter hoe geweldig ze is. Eerst uitkleden en wassen, waarbij ze je kleine vriend al goed hard weet te krijgen, daarna lekker samen op bed. Ze begon meteen te zoenen en mij langzaam aan af te trekken, dit was zo lekker dat ik even dacht dat ik geen lucht meer kreeg en meteen al op adem moest komen haha. Daarna begon ze te pijpen, waarbij ik voorzichtig richting haar kutje ging met mijn hand en deze langzaam begon te strelen, toen ze wat natter werd manoeuvreerde ze zich heel behendig in standje 69. Daarna nog even verschillende standjes gehad tot ik heerlijk klaarkwam. In de tijd die we over hadden kwam ik er ook achter hoe goed haar engels is en dat ze zeker een (apart) gevoel voor humor heeft.

Al met al was het heerlijk met Chanel en ik ga binnenkort zeker nog een keer terug.

@ degene die haar willen vingeren, zorg dat je schoon bent en haar met respect behandelt, dan is de kans dat ze dit toestaat redelijk groot.

Commentaar

Van de week was ik weer eens in Eindhoven. Nog nooit had ik een privéhuis bezocht, dus maar eens een kijkje genomen bij Body to Body. Van tevoren de site bekeken en telefonisch (erg vriendelijke dame nam op) een uur geboekt met Chanel. Toen ik binnenkwam kreeg ik drinken aangeboden en kwam Chanel me bij de lobby halen. Een erg mooie dame met fantastische borsten.

Samen naar de kamer gewandeld waar ze direct het bad liet vollopen en ze ons beide even bij de wastafel waste. Plaatsgenomen op het bed en ze begon me direct te tongzoenen. Heerlijk, niet te wild of juist afstandelijk, maar gewoon lekker rustig tongen afwisselen met zoentjes... Langzamerhand daalde ze af om me te pijpen, ook dat deed ze heel prima. Langzamerhand uitgebreid naar standje 69. Na een tijdje kwam ik al bijna klaar dus op mij verzoek even rustig aan en dan bovenop me zitten en naar het eerste hoogtepunt rijden.

Inmiddels liep het grote bad bijna over, daar hebben we nog weer een kwartier lekker liggen zoenen en voelen. Toen merkten we op dat we nog kwartier hadden voor een tweede ronde op bed. Dus snel afgedroogd en nogmaals het ritueel van de eerste ronde maar deze keer lekker doggy afgerond. Nog snel weer wassen en op naar huis.

Erg leuke ervaring en klik met haar, dus zodra ik weer in de buurt ben zoek ik haar weer op!

Commentaar

Re: Eindhoven, Sint Antoniusstraat 4, Body to Body, Chanel (Goed)

Na de verhalen hier gelezen te hebben eergisteren maar eens een bezoekje gebracht aan Chanel. Wat een heerlijk poppetje om te zien, super lichaam met knap gezichtje (knapper nog dan bijvoorbeeld Angel en Lily).

Na het wassen begon het eerst met wat zoenen/voelen op bed wat ze niet onaardig deed, het is duidelijk geen heftige zoener zoals Lily maar ze gebruikte haar tong goed. Vervolgens daalde ze af om mij oraal eens lekker te verwennen (zc) wat ze prima deed, ik vroeg haar al snel om er een 69 van te maken zodat ik hetzelfde bij haar kon doen. Ze heeft idd behoorlijk grote (binnenste) schaamlippen maar dat mocht de pret niet drukken, je mag overal aanzitten en ze vindt het ook niet erg als je met je tong haar kontje verwend.
                  Ongevraagd pakte ze na verloop van tijd een condoom en schoof die erom (misschien had ze geen zin meer om te pijpen) wat ik toch enigszins opmerkelijk vond. Ze ging bovenop me zitten en deed zelf lekker mee. Na een tijdje haar gevraagd om doggystyle en toen ze klaar zat kon ik het prachtige uitzicht niet weerstaan, ik heb mijn tong zover hij kon in haar heerlijke poes gestoken en daarna wederom haar kontje verwend terwijl mijn duim hetzelfde deed bij haar poes, ze stootte vervolgens zo'n beetje zelf mijn duim haar poesje in en was duidelijk aan het genieten. :P Daarna haar in doggystyle genomen en vervolgens in missionaris, afwisselend snel en langzaam wat ze volgens mij wel kon waarderen. Na het neuken haar benen in haar nek gegooid en kontje omhoog getild wat ze duidelijk niet gewend was aan haar korte schrikreactie te merken en haar wederom oraal bevredigd, wat een heerlijk kontje heeft ze toch!
                  Omdat ik nog niet was klaargekomen ging ze over op wat handwerk wat ze redelijk goed deed, toch maar gevraagd om het af te maken in 69 waar ze meteen gehoor aan gaf en uiteindelijk een heerlijk hoogtepunt bereikt met mijn tong diep in haar poesje begraven.

Al met al een lief maar enigszins zakelijk meisje, ze is nu trouwens 24 zei ze, met een fantastisch lijf waar je overal aan mag zitten en die overal fris ruikt! Herhalingsgevaar: Groot!

Commentaar

Gisteren nog eens naar BtoB getrokken. Was ff zoeken om er te geraken met die bouwput op het kruispunt.
                    Had gehoopt Chanel te ontmoeten want ik had die lekkere foto's van haar op de site gezien.
                    Ja ze was vrij en meteen vielen mijn ogen op haar borsten, man wat een lekker stel. En inderdaad ook een lief gezichtje zoals hier beschreven. Lekker beiden gewassen en toen werd ie al lekker hard. Bedje op, elkaar wat strelen en voorzichtig tongzoenen, daarna condoompje erond en een lekkere pijpbeurt, moest vragen om te stoppen of ik was al na 2 minuten gekomen. Daarna in missio lekker rustig geneukt terwijl ik lekker met die joekels mocht spelen, daarna heb ik haar nog een tiental minuutjes gebeft wat ze wel kon appreciëren aan haar gezichtje te zien. Toen terug in misio en heerlijk diep in haar gekomen. Volgende keer neem ik een uurtje.

Commentaar

Vandaag voor het eerst in ruim een jaar weer aan de wandel gegaan. Op het Baekelandplein zat niemand van mijn smaak, dus ben ik doorgereden naar B2B. Daar werden verschillende dames aan mij voorgesteld. Ik hoopte om op zijn minst Chanel en/of Esmee te treffen en hoewel Esmee niet in de voorstelronde voorbij kwam, voldeed Chanel qua uiterlijk volledig aan mijn verwachtingen. Ze was zelfs nog wat slanker dan ik had verwacht.

Nadat het financiële gedeelte met de gastvrouw afgehandeld was, gingen we de trap op richting de kamer. Het uitzicht op haar smalle kontje was daarbij al erg lekker. Eenmaal op de kamer aangekomen blijkt dat Chanel niet heel spraakzaam is. Dat ben ik zelf ook niet, dus een gesprekje wilde ook niet echt op gang komen. Na het wasritueel zijn we samen op bed gaan liggen waar ze me begon te zoenen. Echt passioneel zoent ze niet, het is met het puntje van haar tong. Dat vind ik toch wel jammer. Maar haar uiterlijk (met name haar heerlijke borsten) vergoedt veel.

Na een paar minuten knuffelen/zoenen haalde ze een condoom tevoorschijn, maar ik wilde zonder condoom gepijpt worden en dat was gelukkig geen probleem. Gulzig begon ze aan mijn harde paal te zuigen. Toen ik vroeg voor standje 69, werkte ze hier gewillig aan mee. Vingeren vond ze hierbij geen probleem. Chanel zoog me bijna naar een hoogtepunt, maar net op tijd stopte ze en deed ze nu toch echt het condoom om.

Ze kwam bovenop me zitten en mijn pik gleed lekker bij haar naar binnen. Ze begon me te berijden en het uitzicht op haar heerlijke borsten deden mij al gauw het tempo doen opvoeren. Ik voelde dat een orgasme dichtbij was en ik wilde op dat moment niets liever dan het condoom volspuiten. Daar heb ik dan ook gewillig aan toegegeven. Naderhand werd ik door Chanel nog op een heerlijke massage getrakteerd en zowaar kwam er ook een gezellig gesprekje op gang.

Chanel is een erg mooie verschijning, maar tijdens de sex miste ik toch een bepaalde klik. Een herhaling sluit ik niet uit, maar helemaal zeker weet ik het nog niet...
                      Sex is niet het antwoord; sex is de vraag. "Ja" is het antwoord.
                      Mijn sexuele voorkeur is: vaak

Commentaar

Een tijdje geleden op herhaling geweest bij deze dame.Ik had de dames mij laten voorstellen en Chanel sprong er weer duidelijk tussenuit met haar mooie verschijning.
                        Op de kamer aangekomen begon ze,na het gebruikelijke wasritueel,mij al snel te zuigen (mc) en zo goed (of was ik gewoon knettergeil?)dat ik al na 5 minuten het rubbertje volspoot.

Haar gevraagd of een 2e ronde er nog inzat (het was immers maar een halfuurtje) en gelukkig zei ze dat dat "no problem" was en al snel had ze kleine Rene weer in haar mooie mondje.Hierna overgegaan in 69 waar ze me nog steviger ging pijpen.Gelukkig kon ik het nu iets langer volhouden.

Overgegaan op cowgirl gevolgd door doggystyle waarbij ik haar mooie kontje lekker kon vastpakken.Uiteindelijk lukte het me voor de 2e keer binnen een halfuur klaar te komen diep in haar lekkere kutje.Dit is me de laatste 30 jaar niet meer gelukt volgens mij!

Ondanks dat het allemaal erg geil was denk ik dat het niet meer tot een volgend bezoek komt.Daarvoor is de klik niet aanwezig en gaat de conversatie te moeizaam.Ook bleek nu dat het hele bezoek bijna een complete herhaling van mijn 1e bezoek was en je dus weet wat je te wachten staat.Desondanks denk ik dat er genoeg wandelaars zijn die een uiterst prettige tijd met Chanel zullen hebben!
                        Ik kom er steeds meer achter dat ik toch het liefste dames heb die goed nederlands spreken en ook een leuk praatje kunnen maken,al dacht ik altijd dat het daarom niet ging...

Commentaar

Vandaag weer eens naar B2B getogen. Aangezien mijn vaste waarde aldaar niet aanwezig was ben ik uitgeweken naar Chanel. Ik heb enkele maanden geleden twee dates met haar gehad. Chanel is een poppetje, superslank prachtig figuurtje en zeker met die al door eenieder omschreven mooie natuurlijk D-borsten een plaatje. Daarbij prachtig zwart haar dat een schattig gezichtje omlijst, als ze lacht ondeugende ogen om in te verdrinken. Ze heeft soms iets mystieks. Zoals altijd bij Chanel een rustig begin, ze wacht altijd even af wat de wandelaar wil, na het uitgebreide wasje. Ik begon met veel strelen en zoenen en vertelde haar, volkomen overbodig natuurlijk, dat ik dat zo graag bij haar deed. ze zei: "I noticed", op een manier zoals alleen Chanel dat kan. Maar na het vingeren, beffen en baffen kwam ze los. Ik heb van haar genoten en aansluitend nog een leuke humoristische babbel gehad. Rond het WK natuurlijk ook even over voetbal. Chanel en ik vertelden elkaar dat we wel keken maar niet fanatiek en er ook niet veel verstand van hebben. Ik maakte zelfs de fout om te vragen wat de Polen tot op heden hadden gepresteerd en vernam van Chanel dat die geen geld hadden om de tickets te betalen.......[IMG]www.hookers.nl/images/aria/icons/icon7.gif[/IMG] (over humor gesproken). Chanel leerde me ook hoe je in gezelschap gezellig mee kunt kijken maar toch deels je eigen ding doet, praktische vrouw.
                          Met een dikke zoen afscheid genomen en vriendelijk uitgezwaaid met een tot ziens door de gastvrouw. Het blijft heerlijk komen bij Body te Body.

Commentaar

http://www.privebtob.nl/index.php/alle-dames/chanel
                            Laatst gewijzigd door argus2002; 04-07-14, 20:30. Reden: het hele voorgaande bericht quoten is overbodig

Commentaar

Vorige week voor het eerst Chanel bezocht.
                              Het was laat, rond een uur of 9/10, maar was erg geil en dus maar opgebeld of Chanel er nog was.
                              Gelukkig was ze er nog, en nog net op tijd kunnen afspreken voor een geil uurtje.

Toen ik haar zag was ik verrast door de tattoo's, maar ze staan haar zeker. Uurtje geboekt met bubbelbad, maar ze zette het nog niet meteen aan toen we net in de kamer kwamen.
                              Ze was erg rustig en stil in het begin, maar we kwamen steeds meer los na het gebruikelijke wasje. Ze pijpte rustig, en bouwde het langzamerhand op. Erg lekker.
                              Daarna zij on top, ik kwam helaas al erg snel door het heerlijke uitzicht. Haar borsten zijn schitterend, erg mooi gevormd en zachte cup D Zéker geen C. Ze zei zelf ook dat het een D was, maar dat ze expres C op de website had staan. De reden waarom snap ik nog steeds niet.

Daarna het bad in (wat ze pas laat aan had gezet na een melding van mij. Ze wist kennelijk niet dat ik mét bad had geboekt)
                              Was erg relaxt, leuk praatje gehad. Daarna bad uit gegaan voor de tweede ronde, waar we niet heel veel tijd voor hadden. Ze zei eerst ook dat we geen tijd meer hadden voor een tweede ronde. Ik zei; hoezo niet, toch nog 8 minuten over? En toen vroeg ze me of me dat wel zou lukken. Nja, ik had er vertrouwen in dat het ging lukken, maar had al sowieso iets van; ik heb €130 uur betaald voor een vol uur, en we hebben net gewoon in bad gezeten voor zeker 20 minuten. Die 8 minuten gingen het dus nog zeker worden voor me. Nadat het via intiem niet meer lukte om te komen, heeft ze me nog afgetrokken, precies op tijd

Chanel is een leuk meisje, en we hadden een leuke chat, maar voor mij toch geen herhalingsgevaar. Ik zoek denk ik toch een meid met een iets hoger porno gehalte.
                              Sex is not the answer. Sex is the question. ''Yes'' is the answer.
                              ~ Carpe Diem ~

Commentaar

vandaag bij chanel geweest en het was ook me eerste bezoek aan dit soort gebeuren. had voor 1 uur betaald want eerste keer moet wel even de tijd nemen etc. toen we eenmaal op de kamer zaten even een gesprek gevoerd en dat ging wel lekker we hadden gelijk een klik. we hadden eerst 5-10 min minuten zitten zoenen en heb veel bijgeleerd. daarna is ze bovenop me gegaan en na een tijdje kwam ze klaar. daarna verder gegaan in doggy en toen kwam ik klaar.
                                dat was round 1 haha, even weer gepraat over vanalles en toen aan ronde 2 begonnen. even staand gedaan en toen was de tijd om.
                                ik moet zeggen ze is een pro. en ik ga zeker terug naar haar

Commentaar

Ben gisteren na lang zoeken in Eindhoven via Kinky ect. bij B2B terecht gekomen, nog nooit bij een privehuis geweest, altijd priveontvangst, maar dat is wel een leuke ervaring, meisjes stellen zich een voor een aan je voor.. en de tweede die zich voorstelde.. een ontiegelijk heerlijk meisje, tenger, heerlijke borsten.. Chanel.. de rest die zich voorstelde gaf ik een hand.. maar keus stond al vast hahaha..
                                  Boven in kamer aangekomen, even lekker mijn dikke vriend gewassen en op bed liggen.. lekker pijpen.. ondertussen haar heerlijke lichaam bevoeld, gestreeld.. wat een prachtmeid.. ff beffen.. heerlijke lipjes..die je op kunt zuigen.. toen ff 69.. daarna wat standjes geprobeerd.. ondertussen voorzichtig tongzoenen en wanneer ze steeds geiler wordt, merk je dat tongzoenen heftiger wordt, op gegeven moment heftig tongzoenend, al neukend.. hield ik het niet meer.. explosie volgde :-)
                                  Tja en dan.. heerlijk ff nagekletst, leuke meid, met humor. jammer dat ik 200km verder woon, anders werd zij mijn vaste meisje! Voor mij, vergelijkend met de reeds vele bezoekjes aan ander dames, het snoepje van het jaar! Verrukkelijk!

Commentaar

Vorige week, na lange tijd weer eens op bezoek geweest bij B2B.
                                    Het eerste wat mij opviel, na uiteraard de discretie daar, was het grote aantal dames dat aanwezig was.
                                    Ik kwam om een van mijn stoute dromen uit te laten komen: een triootje!

Samen met de vriendelijke bardame overlegd en zij kwam met de combinatie Chanel, samen met Donna. Een zeer goede keuze! Chanel is een prachtige dame, met heerlijke borsten en ze zoent uitstekend!
                                    Deze twee dames zijn duidelijk op elkaar ingesteld. Beiden zorgen voor een 100% GFE .

Ze namen alle tijd om mij te laten wennen en samen brachten ze mij tot een heerlijk hoogtepunt. Ik ga zeker weer terug, hoop beide dames daar weer te zien.

Commentaar

Duiven, Spoorallee 30, Coco Plaza, Chanel (Pol)

Een verrassend leuke date met Chanel gehad. Het is een leuke, zeer slanke, kleine meid. Ze is 25, maar oogt veel jonger. 17 of 18 geloof je ook. Ze heeft haar haar pikzwart geverfd. Van nature is ze blond. Dat had haar beter gestaan. Ze is echt petit. Je kunt 2 handen om haar middel leggen. Prachtige borsten. Natuurlijk en een echte D.

Ze komt langzaam op gang. Eerst voorzichtig een paar zoentjes . Maar nadat ik haar klaargelikt had (en dat was echt, want daarna was ze zo gevoelig dat ik haar even niet mocht aanraken en ze werd kletsnat), begon ze me voortdurend te tongzoenen. We hadden zeker een klik.

Lekker langzaam seks, daar is ze helemaal voor in. Ze woont al 4 jaar in Nederland. Ze spreekt goed Engels en verstaat uitstekend Nederlands. Maar ze durft het niet te spreken. Ze komt van Body to Body in Eindhoven en werkt nog maar net bij Coco. Zeker een aanwinst.

Ze rookt overigens wel. Dus dat kan aangepast worden. Minpuntje? Met een beugel kan ze haar tanden wat rechter laten zetten. Maar ik ben dan ook een tandenman.

Sherella blijft mijn toppertje, maar die was vandaag ziek. Dit was zeker een welkome afwisseling.

Commentaar

Re: Duiven, Spoorallee 30, Coco Plaza, Chanel (Pol)

Na een wat langere afwezigheid dit huis weer eens bezocht; afspraak met Chanel. Bovenstaande berichten gelezen hebbende een plan van aanpak gemaakt. Rustig beginnen, wederzijdse initiatieven mooi in balans laten.

Na binnenkomst in de kamer eerst een praatje waarbij de humor meteen naar voren kwam. Makkelijk pratend ontstond er een ontspannen sfeer. Wasbeurt die reeds zeer prettig was. Naar het bed waar mijn plan prima bleek uit te pakken. Ze werd steeds geiler en reed zich naar een hoogtepunt. Zonder enig probleem draaide ze zich vervolgens naar de 69 en kreeg ik de gelegenheid haar naar een 2e hoogtepunt te brengen. Ondertussen was ik behoorlijk aan de kook en vervolgens in missio afgemaakt. De spiegels in de kamer zijn en blijven toch een absoluut pluspunt.

Zeer mooie vrouw die duidelijk weet wat ze wil zonder dat dit als storend overkomt. Aanwinst voor dit huis met groot herhalingsgevaar. Met een beetje geluk zal zij wel een tijdje blijven bij Coco.

Gtrz Riverside

Commentaar

Re: Duiven, Spoorallee 30, Coco Plaza, Chanel (Pol)

Twee jaar geleden bezocht in Eindhoven, en nu dan in Duiven. Aan haar service is niets veranderd, nog steeds geweldig. Vind haar wel wat hebben van Jessica Jones (zie Netflix). Mooie kleine meid met grote borsten. De sex is super.