Arnhem, Alexanderstraat 5, Renate Privé, Algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Arnhem, Alexanderstraat 5, Renate Privé, Algemeen

Naam: Huize Renate

Adres: Alexanderstraat 5, 6814 BB, Arnhem

Telefoonnummer: 026-3515800

URL Kinky: http://www.kinky.nl/seksbedrijven/pr...5-huize-renate

Website: http://www.huize-renate.nl/index.html

Aard: Privehuis

Openingstijden:
    ma-vr 11.00-22.00, za 12.00 - 17.00, daarbuiten op afspraak

Prijzen:
    30 min 70 euro
    45 min 105 euro
    60 min 140 euro
    specials zie website

Routebeschrijving en parkeren:
    Routebeschrijving kun je vermelden maar is misschien minder relevant, parkeren bij dit privehuis kan gratis in de naburige straten. Het is er vaak wel druk dus een stukje lopen kan voorkomen.

Inrichting:
    Een net privehuis, wat schoon en modern oogt,

Verzorging:
    Bij binnenkomst wordt je ontvangen door één van de dames en naar een op dat moment vrije kamer gebracht. Daar wordt je wat te drinken aangeboden. De dame gaat dit voor je halen. Vervolgens komen de beschikbare dames 1 voor 1 naar de kamer zich voostellen. Na de voorstelronde komt de dame die je binnengelaten heeft vragen of je een keus hebt kunnen maken. Zo niet ga je weer naar huis, zo wel dan komt de gekozene naar de kamer alwaar de financiele zaken geregeld worden.

Hier kun je dus iets vertellen over de wijze van kennis maken. Velen vinden dit belangrijk daar er ook huizen zijn waar je op de bank tussen de dames geplemd wordt en het vervolgens maar mag uitzoeken.

Algemeen:
    Vaak een druk privehuis waarbij het mogelijk is dat je voor gesloten deur staat omdat er gaan dame beschikbaar is om open te doen. Over het algemeen kwalitatief goede dames. Absoluut safe sex beleid.
    Laatst gewijzigd door Helpdesk; 26-04-17, 12:08. Reden: url kinky toegevoegd

O lieve vrienden. Laten we vooral onze ervaringen delen. Deze week was Sonja met vakantie, dus werd het Renate. Als altijd moest ik eerst even bellen en mijn code doorgeven (als je geen hebt mag je ook komen hoor), maar het was opnieuw een geweldige ervaringen met Renate. Zij is wat strenger en doet meer aan ietsje hardere SM als je dat wilt. Draagt dan rubber en laarzen, maakt het steeds spannender. Uiteindelijk voel je je helemaal meegesleurd in een brute geilheid, die ze net even langer ophoudt, dan je aankunt.
    Maar ook lieve Sonja is niet te versmaden. Ze is blij als ze je ziet en maakt zich al helemaal voor je klaar. Je mag ook lingeriewensen hebben (ik ben slipjes-fetisjist) en geil helemaal klaar op haar fantastische en uitdagende striptease. Helemaal lekker is het met blinddoek voor en je mee laten voeren. Over twee weken is ze weer terug, maar dan heb ik vakantie. Kortom ik kom er graag en veel, ook al is de prijs voor een uur (150 euro) natuurlijk wel hoog. Maar het blijft spectaculair en dan heb je dat er graag voor over. :P

Commentaar

Hoi collega's
      Camila privé in Arnhem (En dan bedoel in natuurlijk Camila zelf, de rest is prut..) is soms leuk, Mona privé in Utrecht (Barbara en Claudia…) zijn ook leuk maar Renate privé is toch echt al jaren mijn favorietje! Ben daar nog nooit met een rot gevoel weg gegaan..! Makkelijk parkeren, netjes, keurige gastvrouw, schoon en keurige dames van plezier die er allemaal 100% voor gaan! Vorige week weer eens op bezoek geweest... Echt, elke keer als hier weer geweest bent voel je je echt helemaal super! Naar aanleiding van de verhaaltjes over Esther en de vakantie van mijn favorietje Sonja toch maar eens een afspraakje gemaakt met deze dame.. (is hier heel eg druk, bel even anders kom je vaak voor niets/is iedereen bezet..) Eerst even voorstellen, afrekenen en beginnen!! Ba wat een goede/lieve/geile meid is dit! Kwam in een zwart jurkje, topje, zwarte kouzen en hoge hakken binnen lopen en ging ( in de blauwe spiegelkamer, waar ik nog rustig in die lekkere stoel de playboy zat te lezen) direct op haar knieën voor me zitten. Begon me vervolgens gigantisch op te geilen.. (Klopt: tongen met die piercing is heeel erg lekker....)
      Lekker kussen en tongen en af en toe door de spijkerbroek in mijn pik bijten en zelf echt genieten als je oa haar borsten aanraakt/zij met je bezig is!! Nadat ze me flink had opgegeild vroeg ze of ik zin had om gepijpt te worden.. Nou daar had ik wel zin in!! Daarom, in de stoel de broek/onderbroek naar beneden, condoompje om (klopt zonder handjes, afrollen met de mond) en pijpen maar! Ba, Renate kan heel goed pijpen, Sonja kan bijna nog beter pijpen, maar Esther is naar mijn menig de beste! Ze kan heel lekker likken,(die piercing voel je echt!) sabbelen en neemt hem af en toe even flink diep in haar mondje! Na ongeveer 15min in de stoel toch maar op het bedje verder gegaan.. Ze ging lekker op bed liggen en ik kwam gehurkt met mijn pik voor haar mond naast haar zitten, weer nam ze mijn pik heel lekker in haar mond en kon ik lekker haar kutje vingeren. Echt, deze dame was nat!, deze dame vindt het heeel erg lekker of kan het gigantisch goed faken... Na verloop van tijd kon ik het echt niet meer houden en zijn we op z'n hondjes verder gegaan... Oké niet zo lekker als Sonja of Renate maar zeker lekker!!
      Daarom: weer een nieuw pareltje bij Renate, absolute aanrader!
      PS: Nog even een reactie op die eerste recensies op Sonja, deze supervrouw heeft geen kleine brosten meer!! Deze heeft een operatie ondergaan en is nu in het bezit van 2 hele lekkere borsten..

Commentaar

ook ik ben onlangs bij Renate Prive geweest, ik bezoek dit privehuis af en toe, en toegegeven..ik ben daar nog nooit teleurgesteld huiswaarts gegaan. Maar deze keer werd ik wel heel aangenaam verrast. Ropo heeft Esther uitvoerig beschreven, ik kan wat dit betreft nog toevoegen dat deze meid een enorme geile uitstraling heeft. Sensueel met klasse! Ik heb haar een uur "besproken" en toen ze op de kamer kwam in haar hele korte jurkje met daaronder zwarte kousen en highheel shoes was ik als boter. Ze kwam naar mij toe en kuste me zo verschrikkelijk lekker dat ik mijn paal meteen voelde zwellen in mijn broek. Een uur lang heb ik mogen genieten van haar meer dan voortreffelijke pijpwerk en niets is te veel gezegd. Dit is een geboren talent op het Franse vlak. En Rope heeft gelijk..haar heerlijke kutje is een genot om te proeven, heerlijk nat en zoet Ik heb haar lekker geneukt in verschillende standjes en ze heeft de gave om een vent in de zevende hemel te doen geraken. Ik kom zeker weer terug bij deze dame.
        De prijs is overigens niet 150 maar 120 euro voor een uur. Maar met Esther zou ik ook wel 150 betalen, ze is het meer dan waard! :P

Commentaar

Ik heb gisternacht eens rond lopen neuzen door alle berichten en was van plan om vandaag eigenlijk naar Camilla prive te gaan, maar toch is mijn keuze gevallen op renate prive. Vandaag langs gegaan en het was inderdaad vrij druk.. Omdat het mijn eerste keer daar was, vroeg Renate mij of ik later die dag terug wou komen. Ik ben toch onder de indruk geraakt van alle berichten over Sonja, en heb vanmiddag een afspraak met haar ! Ik ben zeer benieuwd en hou jullie op de hoogte ! Jullie horen vanavond meer van mij ! Ik heb er nu al zin in !! ;D ;D

Commentaar

Mijne heren,

Zoals gezegd ben ik vanavond van 17.30 tot 18.30 eens bij Renate prive langs gegaan. Voor de eerste keer, dus het was even zoeken. Ik had alle verhalen van jullie gelezen over Sonja, dus ik wou het weleens met eigen ogen / handen zien en voelen Eerst om 12.30 geweest, maar het was te druk en renate vroeg of ik 's avonds terug wou komen. Geen probleem !

Net terug en het was in één woord geweldig !!!!!

Bij binnenkomst werd ik verwelkomt door een dame die me wat te drinken en lekkere snoepjes aanbood. Wat een verwennerij zeg

Toen kwam Sonja binnen, wat een stuk is dat zeg !! Lekker slank, volle borsten en een lekker geschoren kutje. Mooie blonde haren en een echte nymfo hoor...

Lekker op bed gaan liggen en werd verrast door een heerlijke striptease door haar. Toen ze eenmaal op bed kwam was ik toch wel zeer benieuwd naar haar pijp kunsten, en toegegeven... ze kan het als de beste hoor ! En ze vergeet hierbij je ballen ook niet te doen, wat was dat lekker.

Toen we lekker aan het zoenen waren vroeg ze op een hele geile manier of ik van likken hield... Nou, dat hoef je mij geen twee keer te vertellen !! ;D Lekker afgedaalt naar die natte grot en heerlijk gaan likken, ze kreunde en kromde haar lichaam in alle mogelijke hoeken. wow.....

Toen kwam ze lekker gehurkt op m'n jongeheer zitten, en reed ze me tot de poort van de 7e hemel.. De binnenkomst was op z'n hondjes Daarna even lekker gewassen en getrakteerd op een heerlijke massage.

Nog even nagebabeld en verteld over deze site. Ze was verrast wat er allemaal over haar op stond. Ik vertelde haar dat er op stond dat ze bezet was, en op vakantie was... hahaha, ze vond het leuk om te horen dat we zo actief bezig zijn. Ze vertelde ook dat iemand haar een x een stukje had laten lezen over deze site. Misschien Ropo ? Aangezien jij (zo las ik) weleens bij Renate prive komt..

Heren, ik meld mij weer uit het net, en ga even een potje Warcraft III doen... Het was me een genoegen en tot schrijvens !!

Commentaar

Gister naar aanleiding van jullie berichten zelf eens bij renate geweest. Heb een afspraakje gemaakt met Esther. Tongt inderdaad als een gek en die piercing maaakt het extra spannend. Was alleen jammer dat een uur bij haar een beetje kort duurt. Ik was er om 2 uur, maar zij was pas gereed om wat te kunnen doen na 10 minuten. Heerlek met elkaar gespeeld, gevingert, gebeft, ik werd lekker gepijpt en mijn ballen gezogen. HP zo lang mogelijk uitgesteld,maaar wel heerlijk klaargekomen. Even lekker liggen bijkomen, zij moest even wat roken. Daarna weer begonnen met vrijen, maar net toen ik weer verder wou, voor het echte nummertje zij ze dat de tijd op was. Het was ng ruim voor drieen, maar zij stapte uit bed, en kleedde zich aan. Ik zat dus 1 minuut voor drie in de auto en voel me dus wel een beetje genept. Maar ga binnenkort weer en dan voor Sonja.

Commentaar

Vandaag bij Esther geweest, de beschrijving klopt niet helemaal maar de sex wel. Ze heeft donker lang haar, geen fotomodel maar o zo lekker, Het half uur was voorbij voor ik er erg in had, ik was al klaargekomen maar Esther was lekker bezig en ik mocht niet stoppen.
                Tot tweemaal werd er geklopt dat de tijd om was.
                Heerlijke ervaring zoals zij je hele zaakje likt. Ze is zelf niet vies van een paar vingers in haar kutje en een in haar gaatje.
                Piercings heb ik niet gezien. Ben benieuwd naar Sonja als deze meid net zo lekker is?

Commentaar

Piercing zou je gevoeld moeten hebben, zit namelijk in haar tong. En tongen kan ze zekre, ze bleef maar doorgaan. Een uur lang bijna tongzoenen dat vond ik nu echt geil. Maar heb volgnede week een afspraak met Sonja, Laat nog wel wat weten. iemand nog tips??

Commentaar

Jazeker heb ik een tip voor Sonja. Gun haar het initiatief, vooraf een paar wensen aangeven, maar laat het haar vooral zelf doen. Zij is van zichzelf initiatiefrijk, merkt wel wat jij lekker vindt. Maak er niet een kort half uurtje van, maar in ieder geval een uur, want ze trekt het hele repertoire zelf wel uit de kast. Behandel haar met respect, het is een toppertje, die volop in haar vak opgaat.

Commentaar

Vandaag lekker bij Sonja geweest. Begon al gelijk goed want mijn god wat een lekker ding. Inderdaad mooie volle bosten (vergroot) maar goed passend bij haar lichaam. Lekker slank en strak figuur, mooie kont en geen buikje. Beozek ging voor de rest als hier boven al beschreven staat, dus strippen, wassen, pijpen, beffen en lekker aan het werk en omdat we van het uurtje nog maar 15 minuten overhadden even een lekkere massage. Ik wou nog wel wat langer blijven en is wat andere standjes met haar proberen, maar ze had geen tijd meer. Ik ga de volgende keer (na mijn vakantie) zeker terug en reserveer dan gelijk voor 2 uur. Dit was het mooiste meisje waar ik het ooit me gedaan heb. Kortom een aanrader.

Commentaar

Hallo dan,

ongeveer 2 weken geleden, na allerlei goede recensies een bezoek gebracht aan Esther. Ja, een meisje waarbij je honger groot wordt bij haar verschijnen in de kamer.
                        Na de gebruikelijke plichtplegingen, begonnen met een partijtje tongzoenen. Mensen, wat kan die vrouw tongzoenen. Tussendoor werd ik heerlijk door haar gewassen, wat JAMES natuurlijk niet onberoerd liet. Mijn handen kon ik gelukkig niet in bedwang houden, en zo gingen die op ontdekking bij Esthers heerlijkheid.

Op bed werd het alleen maar prettiger, wat zeg ik, lekkerder bedoel ik natuurlijk. Wat kan ze pijpen, iedere keer dat ze zoog of likte, dacht ik erin te blijven, maar haar ervaring zorgde er alleen maar voor, dat JAMES tot ongekende grootte groeide.

In de MS houding een aanvang gemaakt met het serieusere werk en dat werd zo ontzettend lekker begeleid met heerlijke tongzoenen. Ik wou natuurlijk nog even volhouden en daarom vroeg ik de schat of ze zich wou omdraaien. In doggy style, mijn snelheid opvoerend, JAMES het gehele binnentraject laten zien en hij zocht zelf uit op welk punt hij het mutsje volspoot.

Nog even leuk gebabbeld, gewassen en als herboren weer op huis gegaan.

Esther het was geweldig, dank je wel,

Zoiets heb ik regelmatig nodig als levens-

GENIETER

Commentaar

Ja, en dan is er nog wat, wat ik moet opbiechten ;D

Toen ik de vorige keer bij Renate te gast was, ving ik een glimp op van een mooie blondine. Mijn voorkeur voor blond kennend, zullen jullie begrijpen, dat de herkenningscomputer onmiddellijk startte. Volgens de beschrijvingen op dit forum, moest het hier gaan om de onvolprezen Sonja.

Ongeveer een week na Esther dus maar weer gebeld voor een afspraak met Sonja.

Ze opende zelf de deur en op haar vraag of ik een afspraak had, kon ik dit stotterend beamen.

Ze begeleidde me naar de kamer en ging wat te drinken halen. Toen ze na een ogenblik weer terug kwam, moest ik me bedwingen om haar niet met huid en haar op te peuzelen. Nog net op tijd bedacht ik , dat ik door haar wou worden opgegeten! Enfin. wat verkennend kuswerk, wat verkennend voelwerk en toen ze me wou helpen met uitkleden, moest ik haar helpen met het uitdoen van mijn pantalon, omdat JAMES zich weer vreselijk misdroeg! Hij was zo nieuwsgierig geworden naar die tastende handen, dat hij zijn nek totaal uitstak. Maar ja, toen alles uit was werd hij eerst eens lekker gewassen. Terwijl ik ons afdroogde, waste Soja zich heel vakkundig onder haar rokje. Intussen voelde ik onder dit kleine kledingstuk wat voor vlees ik in de kuip had. Nou, dacht ik, lekker kontje hoor. We kusten elkaar en Sonja vroeg me op bed te gaan liggen.

Ze begon met een striptease, mij daarbij voortdurend in de ogen kijkend. Kunnen jullie je voorstellen hoe JAMES reageerde? Hij kwam helemaal overeind om maar niets van dit heerlijke schouwspel te missen. Ikzelf was cool, ik deed net of ik niets zag, maar dat kon ik ook haast niet. Ik was gewoon botergeil en wou niets meer zien, maar des te meer voelen.

Ze kwam in bed en begon te pijpen op een manier, die maar weinig vrouwen beheersen. Ik weet het, iedereen heeft z'n eigen techniek, maar dit was hogeschool rijden! Langzaam trok ik haar onderlichaam richting mond. Wat smaakte ze lekker, met mijn tong gaf ik haar een behandeling compleet. Klitje, onderkant spleetje en langzaam, tergend langzaam ook richting sterretje. Ze rook schoon, ze smaakte schoon en ik genoot. JAMES genoot en als JAMES geniet, ben ik tevreden. Zo ben ik nu eenmaal. Na deze orale vreugden, liet ik alle beleefdheden varen en begon traditioneel van voren. Lange halen, korte stoten! alsmaar weer herhalend. Toen ik voelde dat het JAMES teveel ging worden, Sonja verzocht zich om te draaien, waarna ik genoemde bewegingen herhaalde. De ontlading liet niet te lang op zich wachten. Ik dacht dat ik er in zou blijven. Ik dus niet, maar JAMES bleef er nog even in. Na een leuk babbeltje ons gewassen en aangekleed. Nog wat dizzy nam ik afscheid aan de deur en met m'n hoofd in de wolken reed ik huiswaarts.

Ja, dit is het ware voor een

GENIETER

Commentaar

Hallo heren,

Ik ben blij dat jullie deze toko ook ontdekt hebben. Nadat ik mijn eerste bericht geschreven heb is het een tijdje wat stil geweest. Maar in juni is de berichtgeving lekker op gang gekomen.

Afgelopen donderdag had ik zin om zelf maar weer eens op gang te komen. En weer eens een bezoekje gebracht. Daar ik geen afspraak had, was het even afwachten welke dame nog een gaatje, in haar agenda, vrij had. Esther dus. Dit maal was ze gekleed in een zeer kort rokje met bijbehorend topje. In de schutkleuren waar ook onze landverdedigers in plegen te lopen. Bij mijn eerste inspectie bleek ze onder dit rokje verder niets aan te hebben.

Ook de piercings in tong en neus (rechterneusvleugeltje) waren aanwezig!! Zonder mijn uitgebreide verslag van eerder over te doen, hou ik het kort. Een heerlijk hallfuurtje gehad met alles erop en eraan.

Commentaar

Het is in een flat. Grenzend aan een kruising. Jawel tegenover de Bajes.

Rij vanaf de Utrechtseweg omhoog, op de kruising zie je links voor je de Koepel Bajes. Rechts voor je zie je een flat, 4 hoog. Onderste woonlaag. Vanaf de kruising laatste woning.

Niet in je auto blijven zitten. Gewoon de Gallery oplopen en huisnummertjes bekijken.

Commentaar

De bovenbeschreven Esther werkt er helaas niet meer. Und das ist ganz traurig!

.................................................. ......................

Commentaar

Hallo, vandaag weer een bezoek gebracht aan huize Renate . Ik ben hier vanaf mei van dit jaar \\\"vaste\\\" klant en bezoek ongeveer eenmaal per week een meisje.
                                  Elk van deze meiden is een kanjer, met ieder haar eigen aanpak en specialiteit. Wat betreft vriendelijkheid, hygiëne, voor- en naspel doen ze voor je waarvoor je komt.
                                  Inmiddels al met Manuela (is er niet meer) Moniek, Sonja, Suzan, Michele, Sofie en vandaag met Renate kennis gemaakt. Wat een ervaring! :
                                  Bij binnenkomst, na het halen van een drankje (is standaard) begint ze je op te geilen. Ze vlijt zich tegen je aan en zoent heerlijk, onderwijl zoekend naar je janneman. Ze vindt het fijn als je ook haar lichaam verkent. We hebben elkaar uitgekleed en toen naar de wasbak. Elk van de meisjes wast je janneman zorgvuldig, zachtjes en warmt je hierdoor al behoorlijk op. Daarna Renate geholpen bij haar wasbeurt en toen staande aan het vrijen. We hadden de kamer met de spiegels, dat is iets aparts. Zo kun je naar je eigen gegeil gluren! :P
                                  Op het bed haar heerlijk gebeft, zij mij gepijpt en toen 69. Na een tijdje ging ze op me zitten en op een langzaam tempo reed ze me bijna naar mijn hoogtepunt. Omdat ik op zijn hondjes wil klaar komen van standje gewisseld en er stevig tegenaan. Ze vroeg me om daarbij flink aan haar tepels te trekken en met mijn andere hand masseerde ik haar klit.
                                  Of ze faked heel erg goed (vind ik niks mis mee) of we kwamen inderdaad allebei gierend klaar.
                                  Daarna was er nog tijd om elkaar nog even heerlijk te strelen en knuffelen alvorens de wasbeurt eraan kwam.
                                  Zoals velen voor mij al hebben geschreven:
                                  Huize Renate - fantastische meiden in een heel ongedwongen sfeer. Een echt privehuis.

groeten,
                                  johny

Commentaar

Vandaag dan toch eindelijk bij Renate langsgeweest. Ik was dat na het lezen van deze recensies al lange tijd van plan, maar er kwam steeds iets tussen. Vandaag dus wel.
                                    Wat een feest! Na binnenkomst werd ik voorgesteld aan twee aantrekkelijke dames, maar ik vroeg toch maar om Renate want dat leek me helemaal het einde. En inderdaad, ik werd niet teleurgesteld. Mijn pik word alweer stijf als ik er nog aan terugdenk. ;D

Ze had een lekker geil lak-outfitje aan, met geweldige lingerie :P. Nadat ze binnenkwam begon ze me eerst lekker op te geilen op de bank, leker tongzoenen, lekker friemelen etc. Even later lekker uitkleden en ondertussen steeds teasen. Fantastisch!. Wassen (hygiëne uitstekend) en daarna echt aan de slag.

Eerst haar lekkere vrijwel kale kutje heerlijk beffen waardoor we allebei nog meer in de stemming kwamen. Vervolgens moest ik gaan liggen en ging zij met mij aan de slag. Ze nam werkelijk de lead en bewerkte m'n pik op een geweldige manier (surprise ). Vervolgens deed ze een condoom om haar vingers en begon mijn anus ook nog lekker te masseren. Geweldig!

Ondertussen kon ik lekker overal aanzitten.
                                    Daarna besteeg ze me en werd ik heerlijk geneukt. Daarna doggy style en het uiteindelijk zelf nog even afgemaakt. Het was werkelijk prima en de volgende keer zal ik zeker weer naar Renate vragen, hoewel er natuurlijk ook geweldige dingen over Micelle staan geschreven.
                                    Renate heeft mijn hart absoluut gestolen. Ik kom terug :-*

8) Dirty Mind

O ja, Renate is eind 30 denk ik zo, blond, lang haar, slank, 1,70m, lekker lijf en heerlijke borsten (minimaal een stevige C-cup, volgens mij echt).
                                    What's on a man's mind?!: So many women, so little time (and money).

Commentaar

Hoi,

Heb jij ook ervaring met de andere meisjes van Renate Privé in Arnhem??? Renate en Michelle ken ik dus al.

Dragen ze ook lekkere sexy lingerie bij Renate Privé of is het, hup, gelijk alles uit.... (snelwerk dus) ?

Graag hoor ik ook van je of 30 min, 60 min. of 90 min. ook ECHT zo is qua tijd.

Mano.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door manolito
                                        Hoi,

Heb jij ook ervaring met de andere meisjes van Renate Privé in Arnhem??? Renate en Michelle ken ik dus al.

Dragen ze ook lekkere sexy lingerie bij Renate Privé of is het, hup, gelijk alles uit.... (snelwerk dus) ?

Mano.
                                        Voor zover mij nu bekend dragen de dames (er stelde zich 3 dames incl. Renate aan mij voor) allemaal wel lekkere sexy lingerie. Renate nam in elk geval uitgebreid en rustig de tijd voor me, absoluut geen haastwerk. Ik hoefde zelfs pas achteraf te betalen. Bovendien werd me achteraf ook nog wat te drinken aangeboden.

Ik kreeg de indruk (ik was al twee keer eerder voor niets geweest) dat het er over het algemeen erg druk is, als je geen afspraak maakt moet volgens mij vrijwel altijd wachten tot er een dame vrij is (en er werken er volgens mij elke dag toch 4 of 5).

In elk geval ga ik zeker terug na mijn goede ervaring.

8)Dirty Mind
                                        What's on a man's mind?!: So many women, so little time (and money).

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door manolito
                                          Hoi,

Mano.

Nou, dat over de tijd...daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ben er nou al een paar keer geweest, en regelmatig loopt het zelfs uit. Hangt er vooral vanaf of de kamer direct aansluitend aan jouw bezoek weer nodig is.
                                          Een tip kan zijn om om half tien 's-avonds te reserveren voor b.v. een uur, want dan ben je de laatste. En als je dan om half elf nog bezig bent, kan het gerust een kwartier uitlopen.
                                          Soms begin je wel eens een minuut of 5 a 10 later...maar een uur is zeker een uur!