Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Masha (Aru)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Masha (Aru)

Zaterdagavond in Le Baron. Het kwam allemaal wat traag op gang, maar rond een uur of 10 waren er wel een stel aardige vrouwen aanwezig. Een paar MILF's (voor de liefhebbers), 2 knappe, donkerharige meiden (maar die bleven wat verlegen met elkaar staan praten) en MASHA.
    Masha is een goedgevormde Antilliaanse, slank, heerlijk rond kontje, een paar mooie zachte borsten en een gezellige prater. Ze was gekleed in zwarte laarzen, netkousen, een zwart leren rokje en een doorzichtig topje. Nadat ze een paar rondjes bij de danspaal had gedaan waarbij het rokje uitging zodat haar lekkere kontje extra opviel kwam ze even praten en ondertussen checkte ze even of pikmans er al zin in had: ja dus.
    Boven een kamertje opgezocht en daar zijn we lekker aan de rol gegaan. Eerst haar klitje gelikt, daarna ging ze me heerlijk pijpen. Vervolgens de cowgirl stand, doggy style en ze maakte het af met een heerlijke pikmans massage met olie.
    Prima dame !
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 20-09-10, 17:45.
    Beter 1 dvp in bed dan 70 maagden in de hemel.

Heerewaarden, Heerewaardsestaart 40, Le Baron, Marscha (goed)

Vrijdag de 13e in de middag naar de A2 gereden. Was al 's morgens geweest bij een van mijn favoriete dames, waar ik ruim 1,5 uur de meest waanzinnige sex heb mogen beleven. Jou name it, I got it. Met een zeer voldaan gevoel reed ik richting huis toen ik bij Utrecht dacht van dat is weer even geleden dat ik bij Le Baron ben geweest. Bij binnenkomst Christine gespot, maar die was elke keer bezet. Was lekker weer in de middag en ben boven op het terras gaan zitten. Op een gegeven moment kwam Tanja bij mij zitten en begon een joint te roken, dacht nog dat zal alle remmingen wel wegnemen.
    Ben iets te drinken gaan halen en in mijn achterhoofd dat ik terug zou gaan om met Tanja wat plezier te gaan beleven, toen een andere gast mij net voor was. Goed balen. maar nu kon ik kijken of ze ook zonder condoom pijpte en hoe gedreven ze was. Na een half uurtje was ze klaar en ging naar beneden toen een andere gast haar aansprak. Dacht het wordt nu niets meer en ik kan beter naar huis vertrekken, toen ik Marscha langs zag komen. Wat een stuk, mijn lul begon al snel te kloppen. Heb haar aangesproken en gevraagd of ze pijpte zonder condoom en wat de kosten waren, ze zei ja en 40,-- euro. Ik met haar naar de kamer en jawel te pijpte heerlijk, heb haar een paar keer laten stoppen anders had ik het half uurtje niet gehaald, lekker liggen vrijen, beffen en toen begon ze weer te pijpen, heerlijk zag sterretje voor mijn ogen. Toen een condoom eromheen en kwam lekker op mij zitten, naar enkele minuten, zij onder en ik tekeer totdat de explosie niet meer kon worden uitgesteld. Een heerlijke dag gehad. Ben toen naar buiten gegaan om naar huis te rijden toen er een koppeltje aankwam lopen. Dacht nou dat vrouwtje wil ik ook wel even mee spelen, maar ik dacht dat trek ik niet meer. Misschien de volgende keer. Heren Marscha is echt jullie tijd waard.

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Masha (Ant) (uitstekend)

Masha is er bijna altijd op donderdag en vrijdag avond. Vaak een beetje teut van de rode port, waar ze verzot op is.

Ik vind het een heel leuke meid om mee te dollen en ouwe****en, maar de sex is allemaal een beetje mechanisch; ze doet wel of ze er zelf van geniet, maar ze is gewoon professioneel.

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Masha (Aru)(uitstekend)

Tja Marsha,

Bij gebrek aan wellustig neukvlees en als uitkomst van een wegstreepproces bleef deze dame over om mijn hormoonspiegel weer tot de orde te roepen. Achteraf was het beter geweest onverrichterzake huiswaarts te keren. Maar ja een man die geil is loopt zijn pik achterna. That's the case, het scenario. Bij de presales was het al niet te heftig, publiekelijk gefoezewoes was er niet bij helaas. Een gemaakt net te harde lach was een constante factor die ernstig als stoorzender werkte.

Haar lijf en borsten deden mij kwijlen van geilheid. In het peeshok was het eigenlijk vrij standaard., weinig tongen, pijpen liefst zo kort mogelijk maar wel met cd. Al had ik dit tevoren niet gevraagd, dus daar maak ik geen punt van al had ik liever anders gezien. De dames overdag lijken meestal het rubber te hanteren als de Franse overhoring ter bedde komt. Enfin al snel belanden wij in een positie waarbij ik bovenop dit poppetje lag en ritmische bewegingen mocht maken. Haar mooi getinte huid en dito lijfje gaven mij voldoende stimulans om de witte vlokken moeiteloos in het rubbertje te deponeren.

Zak leeg, financieel aftikken en op naar de volgende.

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Masha (Aru)(goed)

je schrijft ze is goed maar ook allemaal maar wat standaard
          Is ze wel of nie de moeite waard Zoek namelijk geen robot
          en komt ze ook op dinsdag?

Commentaar

Klopt, ze is goed maar het is standaard. Daarmee is het wat mij betreft gezegd. Als je haar treft zal de wel of niet aanwezige klik voor jouw bepalend zijn of het wat voor je is. Dat kan ik niet voor jouw bepalen.

Werkdagen naar eigen zeggen, dinsdag en donderdag. Maar dat kan maar zo anders zijn.
            Laatst gewijzigd door Krukkie; 28-02-13, 16:34. Reden: quote er uit gehaald

Commentaar

Werd in de cinema bijna aangerand door dit lekkere wijf. Dus met haar naar de kamer voor 40 Euro. Ze speelde het toneelspel erg slecht. Vond de sex matig, geen tweede keer.

Commentaar

Kreeg van iemand de vraag of ze ook anaal doet.
                Ik heb har van achter genome maar weet niet of ze anaal doet.
                Bedoelde dus gewoon op z;n hondjes.
                Sommige doen dat maar is niet mijn liefhebberij

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Masha (Aru)

Afgelopen maandagmiddag prima neukbeurt van deze dame gehad. Kwam eigelijk voor een andere dame waar ik een avontuurtje mee aan wou gaan. Helaas zat ze zich voor de maandag afgebeld. Heb ook laten blijken dat ik eigelijk voor een andere dame kwam. Prima beurt gehad voor een half uur waarbij zeker niet op de klok gekeken werd. Ze klaagde wel dat ze wat nauw was, maw of ik het wel voorzichtig wou doen gezien de afmetingen van mijn genotstaaf. Tongen, voorspel, allemaal prima in orde met deze dame. Misschien wel professioneel maar ik kwam goed aan mijn trekken. Neuken ging prima en ze stelde zelf voor om het in diverse standjes te doen. Geeindigd in missionaris. Meid heeft een lekkere slank mooi postuur wat mij zeer goed beviel. Het was zeer rustig in de club waardoor misschien de service dan ook wel vrij goed was.
                  Bij absentie van bepaalde dames vind ik haar wel een goed alternatief. Ze dringt zich ook wel vrij snel aan je op. In de club bij haar aanwezigheid niet te missen.
                  Mijn seksuele behoefte in ieder geval goed kunnen spuien.

Gr. Balletje.

Commentaar

Aan het werk...
                  X