Lotte (Ned), Apeldoorn, Huize Fleur

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lotte (Ned), Apeldoorn, Huize Fleur

Van Lotte, een slanke blonde dame werkzaam bij Fleur Prive , waren we nog geen recensies verschenen voordat ik besloot haar te bezoeken. Haar foto's op de site trokken mij echter over de bekende streep. Eenmaal aangekomen op de kamer en nadat de financiële transacie was voldaan, kleedden wij ons ons uit en volgde er een wasbeurt. Lotte gaf aan voor bijna alles open te staan, behalve beffen en anaal. Vervolgens stelde ze voor om een erotische massage te doen. En dit doet ze sensueel. Met haar slanke lichaam gleed ze over de mijne en hierbij vergat ze niet om mijn gevoelige plekjes mee te nemen. Hierdoor bouwde ze bij mij de spanning behoorlijk op. Dat was Lotte ook niet ontgaan en het rubbertje werd er vervolgens bij gepakt. Met haar mond en een tweetal standjes wist Lotte mij uiteindelijk een heerlijk hoogtepunt te bezorgen. Hierna hebben we nog even lekker gekletst , waarbij ze een ondeugende lichamelijke houding aannam. Hiermee wist ze mij bijna te verleiden tot een tweede ronde. Maar helaas was de tijd een onverbiddelijke boosdoener.

Samenvattend kan ik zeggen dat de blind-date met Lotte mij goed is bevallen. Ze doet haar uiterste best je een leuke tijd te bezorgen. Als ik een minpuntje moet aangeven, dan is dat het (tong)zoenen, wat ik persoonlijk heerlijk vind.. Hier toont Lotte geen initiatief en als ze zoent is dat niet met volledige overtuiging. Daarnaast lijkt Lotte afstandelijk maar ik wijt dat eerder aan verlegenheid. Gaandeweg de date werd ze "losser".

Ik ga haar zeker nog een keer bezoeken!

Ik was weer langs gegaan bij Huize Fleur omdat het mij de vorige keer erg goed beviel bij een andere vrouw. Deze keer ging ik langs zonder afspraak en kon ik kiezen uit twee. Ik las al online wie er aanwezig zou zijn en bekeek hun profielen even snel. Ik koos voor Lotte. Het profiel zegt 20+ maar het enige wat daarin klopt is de plus. Ze was makkelijk ruim 30. Lotte deed niet aan beffen maar wel aan vingeren. Ook deed ze niet anaal. Deze 2 dingen maken mij niet zoveel uit dus ik dacht prima... let's go. Ik koos voor een uur want ik dacht dat ik er lang over zou doen (sinds dat de vorige keer ook zo was bij die andere vrouw). Nadat de betaling gedaan was en ze ons allebei gewassen had kon ik op bed gaan liggen. Ze vroeg of ik een massage wou maar daar had ik geen interesse in sinds dat niet was waarvoor ik kwam. Ze ging gelijk aan het werk aan mijn ballen en daarna pijpen met een condoom. Het was lekker maar vanaf dat punt ging het berg afwaarts. Ik vroeg haar om om te draaien zodat zij bovenop mij lag en ik ff goed met haar kut kon spelen. Ze zei "Hoezo? Doe het gewoon zo", en ik dacht bij mezelf nou ok prima dan maar zo. Ik dus met mijn rechter hand te werk gaan vanuit een oncomfortabele positie maar dat maakt niet echt uit want mijn vingers waren blij.

Na wat gezuig stelde ze voor om te neuken en ik zeg daar uiteraard geen nee tegen. Ze ging bovenop en begon te rammen. Ik herhaal rammen. De snelheid was goed maar ze ging elke keer te ver omlaag waardoor mijn heupen een beetje zeer begonnen te raken. Ik herinnerde mij dat ze eerder zei dat ze aan zoenen deed. Toen ik haar wou zoenen gaf ze mij een korte kus met een beetje tong en trok ze gelijk weg. Ik dacht huh wat ging er iets mis? Ik vroeg haar hierna of ze ook aan tong zoenen deed (poging 2) waarop zij elegant zei "Dat was een tongzoen maar jij had er duidelijk geen zin in". Dus zoenden we nog een keer maar weer heel erg kort. Ze gaf me weer de schuld dat ik ermee stopte. De manier hoe ze het zei samen met de uitdrukking van haar gezicht zei al genoeg: 'geen zoenen vandaag'. Erg jammer want zo ontbrak er intimiteit. De persoon boven mij had ook al iets te zeggen over het zoenen van haar.
    We veranderen van positie en hieruit kwam ik tot een hoogtepunt. We hadden even wat small talk voordat we aan ronde 2 begonnen. Haar acteer en gesprek kunsten moeten aan gewerkt worden want ze was totaal ongeïnteresseerd om met mij te praten.

Bij ronde 2 gingen we na het pijpen op z'n hondjes. Ze was een tijdje stil en toen ging ze spontaan kreunen en verbaal vertellen hoe fijn het was. Het viel gelijk op dat ze het niet meende wat ze deed het hiervoor totaal niet en ik kon net aan de zijkant van haar gezicht zien dat ze een poker face had. Dat zij zo tegen mij loog over dat ik het goed deed vond ik niet leuk en het deed mijn ego zeer. Ik stelde aan haar voor om bovenop mij te zitten en aangezien de hoeveelheid tijd over zij ze "Het wilt niet echt meer lukken (context: mij laten klaarkomen), daar kan ik niks aan doen". Ik dacht oke wtf, tuurlijk werkt het niet, niet met 1 positie tenminste. Aangezien de tijd ging ze mij maar pijpen wat leidde tot een aftrekbeurt, dit deed ze net zoals bij op z'n hondjes ongeïnteresseerd. Ik vroeg haar om tegelijkertijd met mijn ballen te spelen en weer zei ze haar favoriete zin: "Het wilt niet lukken, daar kan ik niks aan doen", ja niet met die houding nee. Ze probeerde mij op te laten schieten door sexy te praten met dezelfde brandende passie als toen ik haar op z'n hondjes nam. Ze ging van rustig masturberen naar stevig, en van stevig naar hard. Ze was praktisch aan het trekken terwijl mijn jonge heer in een bocht zat. Mannelijke lezers weten wel hoe oncomfortabel dit is. Ik had er geen zin meer in en zei ik dat het dat het waarschijnlijk niet meer gaat lukken. Weer zei ze dat ze er niks aan kon doen, uiteraard verwachte ik niks minder. Het was makkelijk aan haar te lezen dat ze er gewoon klaar mee wou zijn dus gaf ik haar haar zin. Ze had mij en haarzelf gewassen en daarna naar de uitgang gebracht.

In het algemeen was ze niet enthousiast, ongeïnteresseerd, ruw en gaf ze mij niet het gevoel dat ik speciaal was ofzo. In de laatste 15 minuten gaf ze mij nog meerdere malen de schuld dat ik niet klaarkwam. Alhoewel in haar verdediging ik al 1x een hoogtepunt had, deed ze totaal niet haar best om er een 2e van te maken. Het was makkelijk aan haar te lezen dat ze er gewoon klaar mee wou zijn. De website van Huize Fleur spreekt nog over hoe ze niet aan lopende band werk doen maar naar mijn gevoel spreekt Lotte dat tegen. Als ik ooit weer naar Huize Fleur ga, ga ik zeker niet bij Lotte langs.

Noot mod: er was al al ene topic van Lotte, deze dus samengevoegd.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 04-08-18, 22:51.

Commentaar

Helaas kan ik het verhaal van Berrybottom voor een groot deel beamen. Leeftijd is schat ik eerder 40+. Begin van mijn halfuurtje was aardig. Werd netjes gewassen en het begon zachtjes met strelen en likjes en kusjes aan mn ballen. Het pijpwerk is aangenaam, niks bijzonders verder.
      als ze eenmaal bovenop zit lijkt het een race naar de finish. Hou wel van hard, maar dit was gevoelloos en zat geen greintje genieten bij. Tongzoen was eerder puntje vd tong tegen elkaar en weg. Vingeren mag, als je zeer flexibele vingers hebt en niet snel kramp in de armen hebt.

Ondanks dat ze Nederlandse is, is er van een gezellig gesprek geen sprake. Een 5 minuten massage kon er nog net af.

Voor mij geen weerzien bij deze dame.
      Laatst gewijzigd door Krukkie; 28-08-18, 09:52. Reden: Recensie en tekst samengevoegd

Commentaar

Ik kan terugzien op een ietwat tegenvallend samenzijn met deze dame. Ze is heel duidelijk in wat wel en niet mogelijk is. Dat vind ik prima. Ook verder maakt Lotte een professionele indruk. Voor mij toch geen herhalingsgevaar. Het viel mij op dat werkelijk ieder moment van stilte acuut wordt opgevuld door small talk. Geen idee of dit haar gewoonte is, maar ik zit er persoonlijk niet zo op te wachten wanneer een dvp iedere handeling van commentaar of een verklaring voorziet en voor en na de daad aan een stuk doorratelt.

Commentaar

Ook ik kan me redelijk vinden in bovenstaande bevindingen. Lotte koos ik voor de verandering maar eens. Maar op de kamer viel me haar geleefde gezicht al op. Haar lijf is wel lekker, ze wordt ook nat van het vingeren....maar beffen wil ze niet en tijdens het neuken acteert ze overdreven. Ik werd wat moe van dat " o ja schatje, lekker schatje, toe maar schatje......moest goed concentreren om klaar te komen. Lotte is echt wel aardig maar ik werd er niet geil van. Eenmalig voor mij.

Commentaar

Lotte is een lekkere, slanke hollandse dame met een goede dosis gevoel voor humor. Ze
            kan lekker pijpen waarbij ze je ballen niet vergeet en neukt in alle standjes.
            en niet te vergeten als ze een klink met je heeft, dan kun je ook haar tongzoenen.

Commentaar

Zojuist ook date met Lotte mogen beleven.
              En ook ik kan bovenstaand verslag van Wtheo beamen,samenzijn is me wederom uitstekend bevallen.
              Ben zelf ook nogal een likkepot maar ondanks geen oral policy bij haar wordt dit gelukkig ook voor mij prima gecompenseerd.Ook vond ik het deze keer wel opwindend om dame met tattoo"s te mogen begeren.Ook vind ik Lotte in tegenstelling tot sommige bovenstaande recensies bijzonder openhartig en vriendelijk.Ondanks de al reeds vermelde do"s en dont"s in Fleur profiel is ze ook voor de financieele transactie nogmaals duidelijk over de mogelijkheden en afspraken worden ook volledig en ik mag wel zeggen naar mijn tevredenheid ingelost.Ook dit stel ik buitengewoon op prijs.
              Predikaat van harte aanbevolen is ook hier van toepassing.
              Een welverdiende opsteker!

Commentaar

Dag beste medewandelaars!

vandaag mocht ik deze schone dame bezoeken en wat heb ik genoten, maar vooral gelachen om haar
                ze is echt hilarisch! De verschillende gezichttrekjes die zij jou laat zien. De ene keer is het een strakke poker-face en als je twist met je vingers, staat er een big smile on her face. Deze dame zorgt er zeker voor dat je buikspieren goed getraind worden.

Wat ik ook erg aan Lotte kan waarderen is dat alles bespreekbaar is en dat zij ook heel duidelijk haar grenzen aangeeft. Hier scoor je bij mij al pluspunten! Ze heel schoon en secuur in haar werk. Ze doet allemaal verschillende standje tijdens de sex. Ze wisselt ook regelmatig van tempo en je kunt ook nog een leuke gesprek met haar voeren na de sex.

Ook Lotte ziet mij zeker ooit nog keer terug

Commentaar

Na lange tijd Huize Fleur voor de tweede keer bezocht, ik was er om 12.00 uur denk dan heb je meer keus.
                  Er kwamen twee dames zich voorstellen, gekozen voor Lotte mooi slank figuur er ziet er leuk uiit.
                  Samen naar de kamer en voordat er afgerekend werd vertelde Lotte duidelijk de dingen die ze wel en niet deed, waaronder beffen en pijpen zcd deed zij niet en of ik dan wel wilde blijven wat ik netjes vond vooraf.
                  Het wasje en het bed opgezocht en relaxd gezoend en sex gehad wat ik als voorkeur had aangegeven.
                  Ik heb een leuk uurtje met Lotte gehad qua sex en conversatie, als ik weer bij Huize Fleur kom en Lotte is er wil ik wel weer een uurtje met haar doorbrengen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Gever Bekijk bericht
                    Na lange tijd Huize Fleur voor de tweede keer bezocht, ik was er om 12.00 uur denk dan heb je meer keus.
                    Er kwamen twee dames zich voorstellen, gekozen voor Lotte mooi slank figuur er ziet er leuk uiit.
                    Samen naar de kamer en voordat er afgerekend werd vertelde Lotte duidelijk de dingen die ze wel en niet deed, waaronder beffen en pijpen zcd deed zij niet en of ik dan wel wilde blijven wat ik netjes vond vooraf.
                    Het wasje en het bed opgezocht en relaxd gezoend en sex gehad wat ik als voorkeur had aangegeven.
                    Ik heb een leuk uurtje met Lotte gehad qua sex en conversatie, als ik weer bij Huize Fleur kom en Lotte is er wil ik wel weer een uurtje met haar doorbrengen.
                    Fleur heeft altijd veel super service te bieden.
                    Mag er altijd graag vertoeven.

Fijne dagen gewenst!

Commentaar

Aan het werk...
                    X