Esther (Ned), Apeldoorn, Huize Fleur

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Esther (Ned), Apeldoorn, Huize Fleur

Onlangs ben ik bij Esther geweest. Een dertiger en een lieve en (voor mij) aantrekkelijke verschijning. Het verbaast mij dat er nog niet eerder over haar is geschreven. Medewandelaars, wie kent haar ? Na de financiële handelingen kleedden wij ons uit en een prachtige d-cup kwam te voorschijn waar ik natuurlijk heerlijk mee gespeeld heb. Al gauw volgde een heerlijke pijpbeurt (de beste die ik ooit heb gehad) waarbij ik moeite had om niet te snel te komen. Hierna heb ik haar gebeft. Hierna volgde missionaris waarbij ze tevens mijn ballen masseerde. Uiteindelijk ben ik heerlijk gekomen hierdoor. Het enige minpunt bij deze date is dat Esther niet zoent. Een kus op de mond is het enige dat ze weggeeft. Dat vind ik jammer. Omdanks het zoenen is er zeker een herhalingsgevaar.

Topper!
    Lekker dame die goed en diep pijpt, moest me inhouden zodat ik niet te vroeg zou komen.
    Verder gegaan in missionaris en tot slot standje 69 gedaan en ook snel daarna gekomen. Voor herhaling vatbaar!

Commentaar

Afgelopen zaterdag bij deze dame van plezier geweest. Na eenange werkdag vond ik het eens tijd om naar HF te gaan. Onderweg nog even gedoucht. Het was al na zessen en dan is de dame die ik altijd na vraagt naar huis. Esther was niet bezet en dan weet je dat je een top ontmoeting tegemoet gaat. Dat is zo ook uitgekomen. Een leuke vriendelijke dame. Je heb met haar veel lol dat begint al als je komt halen. Ook het intiem is geweldig met jou. Esther bedankt voor het leuke half uurtje met jou

Commentaar

Bij binnen komst kwamen vijf dames zich eigen voorstellen, Esther was de eerste en mijn keuze was eigenlijk al gemaakt voordat de rest kwam een mooie vrouw met een leuke uitstraling.
        Op de kamer afgerekend zonder verder overleg wat wel of niet wenselijk was, het was al gelijk gezellig en voelde ik mij op mijn gemak.
        Esther lacht graag en houd wel van een beetje humor, en qua sex kom je niets te kort bij haar ze weet een uur goed vol te krijgen een uur vol genot.
        Ik heb een bijzonder leuk en geil uur met haar mogen door brengen, bij huize Fleur is Esther mijn top favoriet.
        Bedankt Esther voor het mooie uurtje met jou, wat helaas veel te snel om was.

Commentaar

Aan het werk...
        X