Roos (Ned), Apeldoorn, Huize Fleur

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Roos (Ned), Apeldoorn, Huize Fleur

Medewandelaars,
    Vorige week deze nieuwe aanwinst van Fleur bezocht. Roos is een prachtige MILF met echte natuurlijke borsten die je uit mag pakken na de financiële zaken te hebben geregeld.
    Er was direct een klik met deze lange slanke krullenbol. toen de kleren eenmaal uitwaren en de gebruikelijke was rituelen uitgevoerd begon het spel. Roos is een goedlachse vrouw zonder sterallures die er zelf ook van kan genieten. Voor dat ik het wist lag ze te krioelen van genot. Diverse standjes uitgeprobeerd maar haar favoriet is toch Doggy-style. Na mijn geweldige ontlading en omdat het halfuurtje nog niet om was nog even liggen kletsen met deze universitair geschoolde vrouw. Ze kon trouwens wel een oudere zus van Anne-Kim uit B.Z.V kon zijn.. Ze vertelde dat ze ook trio\'s doet met Sabina, dat wordt mijn volgende spaarproject voor na de vakantie.
    Roos hierbij zoals afgesproken mijn belevenis. Fijne vakantie en geniet ervan.

Ik zie je weer na de vakantie.
    XX je weet wel wie.

Heb Roos al een poosje op mijn verlanglijstje staan, het liefst samen met Sabina voor een "te gek trio" zoals ze zelf als tip van het huis aangeeft bij haar omschrijving.
    Durf jij het aan? staat er ook nog bij, zeker durf ik dat aan alleen ik heb ze helaas nog nooit samen bij de mededelingen "vandaag aanwezig" zien staan
    Uberhaubt jammer dat er geen agenda voor de hele week vooraf bekend is bij Huize Fleur
    Laatst gewijzigd door Deadalos; 07-09-17, 01:08. Reden: Onnodige quote verwijderd
    time flies when you're having fun

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door marc 70 Bekijk bericht
      Heb Roos al een poosje op mijn verlanglijstje staan, het liefst samen met Sabina voor een "te gek trio" zoals ze zelf als tip van het huis aangeeft bij haar omschrijving.
      Durf jij het aan? staat er ook nog bij, zeker durf ik dat aan alleen ik heb ze helaas nog nooit samen bij de mededelingen "vandaag aanwezig" zien staan
      Uberhaubt jammer dat er geen agenda voor de hele week vooraf bekend is bij Huize Fleur
      Wellicht een telefoontje naar Huize Fleur?

Commentaar

De agenda voor de hele week doet Fleur niet, omdat er te vaak mutaties zijn. Ze hecht er belang aan om informatie te geven die klopt, vandaar dat ze alleen de bezetting van de dag zelf weergeven.

Ik adviseer je ook om even te bellen.

Commentaar

Is al een tijdje geleden, maar heb haar ook eens bezocht....
          na de financiële afhandeling mocht ik haar op mijn eigen manier uitkleden. Heb haar ook vriendelijk verzocht zich niet zo sexy te doen tijdens het uitkleden, dat maakt me giga geil
          heb er een lekker uurtje met bad gehad en mocht zelfs nog iets langer blijven vanwege het bijna sluiten van de zaak... lekker geknuffeld in bad en daarna op bed. Ze deed lekker mee! Mocht haar zelfs even goed beffen en daarna richting doggy en missionaris gegaan en heerlijk gekomen... oh... groot herhalingsgevaar

Commentaar

Gisteravond een keer de stoute schoenen aan getrokken en een bezoek gebracht aan Fleur Prive. Bij binnenkomst kwamen er 2 dames naar beneden, Sabina en Roos. Ik kwam eerst om 1 dame uit te kiezen maar hun voorstel om met ons 3en naar de kamer te gaan kon ik niet afslaan. Toen ik zei dat ik nog nooit een trio gedaan had stelden ze me eerst op mijn gemak door te beginnen met zoenen, en dat kunnen ze beiden super lekker! Daarna mocht ik op bed gaan liggen en gingen ze ombeurten of tegelijk heerlijk pijpten, de een nog dieper dan de ander. Daarna kwam Sabine bovenop me zitten die lekker spuitend klaar kwam, erg geil! Daarna met beide dames de lakens nog gedeeld. Wat een heerlijk gek duo is dit en ik ben echt heerlijk klaar gekomen. Hierna nog even nagelegen en met veel humor het half uurtje afgesloten. Dit is zeker een aanrader! Ik kom binnenkort nog een keer en dan bel ik vooraf om een afspraak met beide dames te maken!

Commentaar

Aan het werk...
            X