Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Hanny

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Hanny

Afgelopen zaterdag bij Le Baron geweest. Ik was er wel eens eerder geweest, toen zag ik een blonde slanke vrouw met een brilletje, die vaak bezet was. Maar zaterdag was ze net binnen en met haar een praatje gemaakt, ze heet Hanny en komt uit het westen van het land, leeftijd is denk ik tussen de 40 en 50 jaar. Ze had een wit truitje en een zwart leren rokje aan, en geen b.h. en geen slipje.
    Ik ben met haar naar een kamer gegaan, daar elkaar langzaam uitkleden en zoenen en strelen en voelen.
    Daarna begon zij te pijpen en ik te beffen. Daarna neuken in twee standjes.
    Toen bleek dat we ruim een uur bezig waren geweest en dat koste 50 Euro.
    De entree van de club is 35 Euro en drankjes kosten 2.50 Euro per stuk.

Ook ik was zaterdag in Le baron(eerste keer), had al een recensie geschreven maar die stond onder de algemene kop van Le Baron en die is verdwenen ???, en heb Hannie ook ontmoet :P
    Het is een vriendelijke vrouw van ik schat half in de veertig, na een kennismaking beneden naar boven getogen en na een korte babbel een kamer binnen gegaan. Na een lang voorspel van zoenen, voelen, likken en droogneuken met het rubbertje erom naar binnen en heerlijk naar mijn hoogtepunt gewerkt ;D
    Toen allebij ff bijkomen en een frisse douche om vervolgens afscheid te nemen met een :-*
    A Dirty mind is a joy forever

Commentaar

Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Hanny (Ned)

Leuke dame die van soft starten houd maar er later stevig aan kan gaan. Mooi figuur en een intensieve genieter. ze kan heerlijk
      Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 07-11-14, 10:00.

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Hanny (Ned)

Enkele weken geleden deze dame getroffen.

Hannie werkt al jaren in LB. Zie ook algemene topic van LB waar ze reeds genoemd is. Hannie is er op vrijdag en of zaterdag avond. Hannie is slank, mooi, blond koppie waarbij heur haar snel in de war zit. In tegenstelling tot wat in recensieformulier staat denk dat ze voorzien is van een b-cup, prachtig gevormd. Een dame met een grote schare fans. Ik noem haar dan ook wachtrij-Hannie. De natuur heeft haar rijkelijk bedeeld. Ze ziet er jonger uit voor haar leeftijd. Draagt een klein geil brilletje.

Ik ben met haar in zee gegaan zonder te weten wat er ging gebeuren. Hannie zoent en pijpt goddelijk dat moet gezegd maar de populariteit van Hannie zit hem naast haar schoonheid toch ook in het feit dat het een zc neukertje is. Het gebeurde me gewoon. Mijn eigen Jannie had Jochem al 2 weken droog laten staan en deze Hannie liet hem met pussysliden er gewoon "per ongeluk" infloepen. Ik was zo kaboutergeil dat ik geen weerstand kon bieden. Achteraf stom natuurlijk, maar inmiddels heeft een vervroegde APK uitgewezen dat er niets aan de hand is.

Beregeile seks met een mooi vrouwke maar de verleiding is te groot.

PS: bedrag wat ik betaald heb weet ik niet meer. Het was echter meer dan regulier gebruikelijk door extra dienstverlening.
        Gegroet ook namens Jannie;

Jochem

Commentaar

Re: Heerewaarden, Heerewaardensestraat 40, Le Baron, Hanny (Ned)

Even een bericht van de moderator op voorhand.

De recensie van Kabouter Dopvleugel is een ervaring die hij met ons gedeeld heeft. Uit ervaring weten we dat recensies met nzc vaak reacties en/of waarschuwingen uitlokken. Laat ik er duidelijk over zijn. Geen enkele opmerking dit aangaande zal hier geaccepteerd worden. Daar zijn plekken elders op het forum voor. Doe je het toch dan kun je gelijk een tijdje op water en brood.

Hier slechts ervaringen.
          "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Commentaar

Aan het werk...
          X