Noa (Ned), Duiven, Coco Plaza

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Noa (Ned), Duiven, Coco Plaza

Afgelopen maandag als tweede klant (!) Noa bezocht. Ze was volgens eigen zeggen nog wat onwennig, alleen kon ze dat naar mijn mening goed verbergen. Haar werktijden zijn ma-vr, ongeveer van 10 tot 17 uur. Gewoon doen! Hierbij de rest van de gegevens van de nieuwe aanwinst voor het zp! Binnen de normale prijs van € 50,- is beffen, neuken (mc), pijpen (mc) en zoenen mogelijk. Ook anaal is mogelijk voor € 50,- extra. Noa gaat tzt ook op voor een borstenvergroting .

“Overtreft de leerling de meester?”
    Deze gedachte speelde door mijn hoofd na mijn spetterende kennismaking met Noa.

Nadat Noa Yoepie jr had gewassen hebben we eerst lekker geknuffeld (en veel en heerlijk tongzoenen :-* :-* :-*. Wat dat betreft hadden we géén Dubbelfris reclame nodig.) voordat we het op z’n Frans vervolgden. Eerst heerlijk de ballen likkend en vervolgens vol overgave pijpend.
    Opnieuw knuffelen ( Mod., waarom kunnen we daar géén cijfer voor geven ? Van mij krijgt ze een 10+ voor dit onderdeel) en zoenen als tussengerecht. Neuken eerst in de missionaris houding. En toen maakte ik een stomme fout : :-[Begon een anekdote te vertellen. Yoepie jr. was gelijk niet meer bij de les :-[. Ook Noa vond dit jammer en vroeg vertwijfeld of dit door haar kwam. Nee, het was allemaal mijn stomme schuld (ik had eerst gezegd dit niet in de recensie te melden, maar door de inzet van Noa kwam het allemaal weer goed en ik laat niet graag een compliment achterwege!).
    Geduld, nog wat pijpen, nog wat masseren, knuffelen, een ander standje herpakte jr. zich . Eerst nog even op z’n hondjes maar daarna weer terug naar de missionaris. Met haar benen om m’n heupen en haar armen om m’n nek en tongen haast in de knoop :P :Pkwam ik heerlijk klaar.
    Noa, laat ik het in de ranglijst maar houden op: met stip binnengekomen op nr.1 :-* :-*

Het goede nieuws is dat Noa ingeschreven staat voor een kamer. Het slechte nieuws dat ik mijn begroting voor 2005 zal moeten herzien.

Noa wil haar borsten 1 maat laten vergroten. ??? Ik vind dat ze een prima figuur heeft. Mooi in balans. En wat mij betreft: het gaat er niet om wat je hebt, maar wat je ermee doet. :
    Spreken is zilver, recenseren goud!

Commentaar

Ben vorige week bij Noa langsgegaan.

Lekker relaxt half uurtje gehad, lekker gebabbeld en super sex. Erg leuke, mooie meid waarbij je je gelijk op je gemak voelt.

Ik heb Noa belooft een recentie te schrijven, maar ik ben meestal nogal kort van stof, sorry Noa, het was echt super.

Commentaar

wat een topmeid heerlijk, ik ben eindelijk een keer naar utrecht en gelijk goed ;D komt ook door deze site natuurlijk maar je weet nooit van te voren of het ja of nee klikt hoe mooi en/of goed een dame ook is ,met deze dame was het top, lekkere pijpbeurt gevolgd door goede neukpartij met zeer mooi uitzicht.Als ik in de buurt ben kom ik zeker nog een keertje langs

Commentaar

Net even bij Noa langsgewipt. Wat een lekkere en leuke vrouw zeg. Ze is superaardig, stelt je goed op je gemak en lust er wel pap van. Eerst even zoenen, toen heeft ze lekker aan m'n ballen gelikt. Daarna pijpen(veilig). Toen in 2 standjes afgemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Bovendien vraagt ze van alles eerst of je het lekker vindt en of het goed is, top. WIl je zoenen? Zal ik je nu lekker pijpen? Zal ik lekker op je komen zitten? Wat mij betreft moeten we de vocabulair van alle vrouwen tot dit soort elemntaire zaken beperken dan is er minder gezeik en meer gekwak ;D

Commentaar

Noa is een leuke meid, maar kan naar mijn mening niet helemaal zichzelf zijn had ik het idee. Ze kreunde me iets te nep.....dat begon al toen ze mij pijpte (??)
            Leuke ervaring...echt absoluut een van de betere meiden van het ZP....!!

Inderdaad ....voor ieder wat wils!!! :-*
            Zoals het voor iedereen vrij staat te schrijven wat hij wil...toch?

Commentaar

Vanmiddag voor de eerste keer een bezoekje gebracht aan Noa. Ik moest er wel veel geduld voor opbrengen , maar net op het moment dat ik naar huis wilde gaan, was ineens haar gordijn open. Ik moet zeggen een super ervaring. Bij de onderhandelingen over de prijs zei ze dat ik voor zoenen € 10 extra zou moeten betalen, maar toen we eenmaal bezig waren kreeg ik dat er als bonus toch bij. Dus begonnen met een beetje zoenen, daarna daalde ze af naar mijn jongeheer en begon met het in haar mond nemen en likken van mijn ballen hetgeen ik erg op prijs stelde. Ondertussen vingerde ik haar lekkere kutje die al heel snel lekker nat werd. Vervolgens deed ze het jasje erom heen en begon me lekker te pijpen. Dat zou voor mij wel iets langer, dieper en rustiger gemogen hebben, maar ze wisselde het wel af met kleine kusjes op mijn ballen. Daarna heb ik haar heerlijk gebeft waarbij ik afwisselend een of twee vingers in haar natte spleetje stak en ook zo nu en dan een vinger in haar sterretje. Of het gefaked was of niet, maar ze gaf me in ieder geval de indruk dat ze het heerlijk vond en aan haar onderlichaamstaal af te meten was het allemaal echt.
              Daarna met haar benen in mijn nek lekker geneukt en afgemaakt met Noa boven op. Noa verdient een 10+ wat mij betreft. En ik ga zeker nog eens terug. Ik hoop dan dat ik niet zo lang in de rij hoef te staan.

Commentaar

op 114 stonden de sneeuwmannen weer in rijen van 10 dus maar es de stoute schoenen aangetrokken en naar binnen gegaan.
                Aardige meid, tijdje geleden nog een brunette maar nu ook blond uit een potje, lijkt er een beetje op of ze een kloon van haar vriendinnetje wil worden, maar om daaraan te kunnen tippen gaat nog wel wat tijd voorbij. Eigen stijl ontwikkelen zou vast goed zijn.
                Noa is not bad, maar voortaan zal ikm'n handschoenen aantrekken en een bontmuts opzetten en toch weer achter aansluiten in die rij verderop 't pad.

Commentaar

Noa is gewoon Noa. Niks immiteren van anderen op het pad maar gewoon haar ding wat nou eenmaal ook erg lekker is.
                  Het feit dat zij ook toestaat dat je overal aankomt, lekker je ballen likt en je ook een hele goede service geeft naast dat ze gewoon een hele lekkere neukbeurt weggeeft is alleen maar heel mooi.

Vorige week voor het eerst bij haar langs geweest, en haar verteld dat ik haar "even kwam proberen" ;D
                  Lekker door haar gewassen en samen op bed beland waarbij ze je lul in no time overeind heeft.
                  Ik vind haar piercings echt supergeil en het was dan ook heerlijk om haar tong over mijn lul te voelen gaan.
                  Ze zou iets rustiger en dieper mogen pijpen naar mijn smaak. Zal dat de volgende keer gewoon aangeven.. Verder gewoon supergeil en heel erg lekker waardoor ik dus veel te snel klaar kwam. Een te lekker ding.. Om te zoenen

Thanks Noa, see you next time
                  Life is a bitch, so better learn how to fuck it.

Commentaar

laats weer even bij Noa langsgeweest. Ze herkende me gelijk en vond ook dat ik een leuk stukje over haar had geschreven. De sex was weer top en het pijpwerk was verbeterd tov de vorige keer. Ze nam er echt lekker de tijd voor. Helemaal niks mis met deze dame. Noa tot snel!!

Commentaar

Na mijn eerder avontuur nieuwe krachten opgedaan en op bezoek gegaan bij Noa.
                      Ook deze vrouw is heel erg vriendelijk en lekker en goed. Ik vind het wel jammer dat ze niet zo'n grote borsten heeft, maar ja.
                      Het pijpen was ook lekker en daarna neuken in 3 standjes, eerst Noa bovenop, toen ik en daarna doggy-style. En na het wassen en met een zoen weer gegaan.

Commentaar

Voor de tweede keer vanochtend Noa met een bezoek vereerd, of beter gezegd ik heb me laten vereren met haar geweldige sexkwaliteiten. Pijpen krijgt ze steeds beter onder de knie. Ze begon met heerlijk mijn ballen te verwennen, totdat mijn gereedschap op volle sterkte was, daarna pijpte ze me lekker rustig, terwijl ik haar kutje met mijn vingers verkende. Vervolgens heb ik lekker met mijn tong haar poesje verwend, waarbij ze ook een vinger in haar sterretje wel kon waarderen. Althans ze vertelde me dat ze mijn gebef heel lekker vond. Daarna in missionaris positie geneukt en ondertussen lekker gezoend. Tot slot van positie gewisseld. Ik onder en Noa als een ruiter bovenop mij, en het duurde niet lang meer of ik kwam tot een heerlijk hoogtepunt.

Commentaar

Vanmiddag mijn eerste bezoekje aan deze schoonheid gebracht en voor
                          het instaptarief gekozen. Vooropgesteld dat de sex met Noa heerlijk is
                          waarbij ik dit hele scala aan lekkers kreeg (tongzoenen, 69 met
                          pijpen, beffen en vingeren, neuken in mijn favoriete cowboy-standje,
                          kort voor- en naspel) was ik vooral getroffen door haar reusachtige
                          vriendelijkheid, behulpzaamheid, relaxtheid en leuke vrolijke uitstraling
                          welke ik zelden in deze mate meemaak in "het leven". Kortom helemaal
                          goed! Wat een kick en wat een voorrecht dat dit zomaar beschikbaar
                          is, het geeft mij een prinsheerlijk gevoel en complimenteer Noa met
                          haar persoonlijkheid en vakvrouwschap!

Commentaar

Vanmorgen al mogen meemaken wat dit heerlijke meisje in petto heeft. Was voor mij de eerste keer bij Noa, had haar al vaker gezocht maar nooit aangetroffen. Eerst wassen, daarna prima pijpbeurt (MC) en in/na 2 standjes het rubbertje vol weggedaan. Prima service bij een mooi meisje. Behoorlijk geil ook. Kan alleen maar concluderen dat ze me ongetwijfeld vaker gaat zien en komen. PS ze heeft haar haar nu in 2 kleuren, blond en donker

Commentaar

Op deze zonnige en zeer warme zondagmiddag over het zandpad gewandeld,echt zo'n middag dat de dames en wandelaars thuis blijven,behalve de fietsende stelletjes dan,want op een warme zondagmiddag als vandaag lijkt ook het zandpad wel een toeristische attractie voor localo's.Op de loopplank van 138-1 Noa gespot,en ik moet zeggen dat ze er goed uitziet:een mooie en goedverzorgde dame,rank en slank,enkele kleine tattoos en piercings,en een stringetje waardoor haar billen goed uitkomen.Heb deze vriendelijke dame aangesproken,en ben pzc(niet tot het einde) voor 50 euro overeengekomen.Eerst wordt je zaakje netjes met zeep door haar gewassen,en eenmaal op het bed gelegen,begint ze met het likken van je balzak,afgewisseld met het zuigen op je bal(len);een kunstje wat ze werkelijk tot in de puntjes beheerst.Het pijpen doet ze afwisselend en netjes.Helaas heb ik toch een te hete dag uitgezocht om te wandelen,want met temperaturen van tegen de 30 graden drijf je in je eigen zweet(ondanks een ventilator en mobiele airco) gewoon het bed uit,en wordt snel klaarkomen voor mij een bijna onmogelijke opgave(dit is mij in voorgaande zomers met dergelijke temperaturen ook al opgevallen;mischien moet ik maar een zomerstop van het wandelen invoeren).Niet klaargekomen dus,maar wel gezellig met Noa nagebabbeld,en kreeg bij het afscheid zowaar nog een klein tikje tegen mijn achterwerk.Conclusie:een goedverzorgde,vriendelijke dame die absoluut niet op de klok kijkt.

Commentaar

Net als boerensmurf ook bij Noa geweest. 50€ voor p-b-n.
                                Echt een heerlijke meid zonder kapsones wat andere dames wel hebben. Ze kan inderdaad lekker pijpen en de ballen worden ook gedaan, beffen was ook lekker. Toen ging ze bovenop en dat was super, als laatste nog doggystyle en lekker klaargekomen ondanks de warme temperatuur. Ze is bijzonder netjes vooraf word je gewassen en dat doet ze bij zichzelf ook en naderhand weer. Helemaal top

Commentaar

Afgelopen zaterdag ben ik tussen de bedrijven door voor het eerst even bij Noa geweest. Voor 50 euro p+n afgesproken. Eerst werd ik even door haar gewassen en daarna het bed op. Wat een lekker ding is het toch en enorm vriendelijk ook. Ze is echt geïntresseerd in de persoon. Haar piercings hadden voor mij niet gehoeven, maar staan haar wel. Over de sex is eigenlijk alles al geschreven. Pijpen doet ze met volle overgave, waarbij ze je ballen niet vergeet. Neuken was ook erg lekker. Ze stelde voor bovenop te gaan en ging lekker tekeer. Na afloop nog rustig gekletst en toen maar gedag gekust. Aanradertje zou ik zeggen. Mij ziet ze nog wel een keertje. (of vaker natuurlijk)
                                  http://www.xnxx.com/video666355/brianna_hardcore_in_black_fencenets_web_cam_show

Commentaar

Noa verdient lof. Neemt de tijd voor je, zeurt niet, is gezellig. En bovenal sexy. Heerlijk kontje, mooie cup a met piercings, prachtige kop. Het standaard pakket is zeer compleet en goed, eigenlijk niet standaard te noemen, enkel de prijs is standaard.

Commentaar

Noa is inderdaad klasse! Heel vriendelijk met uitstekende service. Alleen die piercings hadden niet gehoeven, maar dat is een kwestie van smaak. Ze probeert je echt waar voor je Euro's te geven. Heel veel kan en mag. Echt zeker een dikke 8.

Commentaar

Na veel te lang dan toch eindelijk bij Noa langs geweest. Ik geloofde er al niet meer in toen ik langs 138-1 reed. Terwijl ik er bijna voorbij was zag ik nog net iets bewegen achter het raam, en ja hoor , het was het kamertje van Noa.
                                        Mijn auto zo snel mogelijk tegen de railing (bedankt k.t ambtenaren) gegooid en terug gelopen naar Noa d'r kamertje.

Afgesproken voor een half uurtje en uiteindelijk maar 50 bijbetaald.

Wat een leuk meid is Noa; zit gewoon goed in haar vel, doet het werk met plezier. Je voelt je gewoon gelijk thuis, ik spreek hier mede namens mijn jonge heer.

Over de seks niks dan positiefs en zeker over de inzet. Waar sommigen zich er met een jantje van leiden (hoe schrijf je dat ?) vanaf maken toont zij volop inzet.

Over de verdere details is hier op deze pagina's al voldoende geschreven.

Ik hoop dat ik niet weer 12 maanden moet wachten omhaar aan te treffen.

Oh, ja, en geweldig mooie - natuurlijke - borsten; klein maar fijn.

Bart

Commentaar

Maandagmiddag eens lekker bij deze heerlijke dame geweest, wat een heerlijk borsten en piercings heeft deze dame toch..
                                          Pijpen was heerlijk, lekker lang en rustig. Daarna eerst van achteren genomen en normaal afgemaakt.. Echt een kanjer. Denk dat het tijd wordt om te sparen voor een trio met deze topper.

Groet Likkielekker ;D ;D