Duiven, Spoorallee 30, Coco Plaza, algemeen

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duiven, Spoorallee 30, Coco Plaza, algemeen

Naam: Coco Plaza

Adres: Spoorallee 30, Duiven

Telefoonnummer: 0316 - 263601

Website: http://www.cocoprive.nl/

Aard: privehuis

Openingstijden:
    Geopend: Ma - Di - Wo - Do - Vrij: van 11: 00. tot 23: 00 uur.

Prijzen:
    30 min intiem 65 euro
    45 min intiem 100 euro
    60 min intiem 130 euro
    60 min intiem + bubbelbad 150 euro
    specials zie website of raadpleeg dame in kwestie.

Routebeschrijving en parkeren:
    Op een industrie terrein in Duiven, goed te parkeren.

Inrichting:
    Modern, strak ingericht pand op eenidustrieterrein. Nieuwbouw 2003 of 2004.

Verzorging:
    Dames worden netjes separaat voorgestelt, waarna je een keuze kunt maken.

Algemeen:
    Veel dames die er al langere tijd werken, ook een deel wat regelmatig rouleert.

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Krukkie; 04-04-12, 19:06. Reden: update nieuwe prijslijst
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Re: Duiven, Spoorallee 30, Coco Privé, algemeen

Aflopende zaak !

Ben net terug van een bezoek aan Coco, of beter ik wilde een bezoek doen.
    Het parkeerterrein opgereden verbaasde mij al dat alleen een auto geparkeerd stond.
    En deze auto was van een bezoeker welke ik het terrein heb zien oprijden.
    ( De auto's van de DVP's staan altijd om de hoek, dus vanaf de straat onzichtbaar )
    Toch maar gebeld.
    "Geen dame beschikbar" wordt mij door alweer een nieuwe gastvrouw medegedeeld.
    Op mijn vraag hoe dat kan, bij blijkbar alleen maar een andere gast, worden door de gastvrouw wilde verhalen opgehangen.
    Ik zelf was zeker acht jaar een trouwe klant van deze club. Altijd nette DVP's en het nieuwe pand heeft zeker een goede uitstraling, niets mis mee.
    Maar blijkbar is het nu zo dat nog minimal twee vrouwen daar werken.
    Een andere verklaring heb ik er niet voor.
    Van tevoren bellen heeft ook geen zin. Daar wordt je door Coco al jaren in de maling genomen.
    Resumé: een eigenlijk moei privehuis wordt om onduidelijke reden door de eigenaresse opgeofferd.
    Volgens de gastvrouw is Coco nu in handen van een eigenaresse.
    Vroeger was das zeker een eigenaar.
    Bij hem kon je namelijk ook buiten de openingstijden een afspraak met een meisje laten plannen.
    Mijn advies op deze moment: Coco laten liggen ! Op een gegeven moment worden zij zelf weer wakker. Zal tenslotte niet het eerste bedrijf uit Nederland zijn wat aan zelfoverschatting ten gronde gaat.............

Laatst gewijzigd door Krukkie; 07-03-09, 04:41. Reden: Bericht uit topic dame gehaald en verplaatst naar Coco Privé, algemeen

Commentaar

Re: Duiven Spoorallee 30. Coco Plaza, Algemeen

zelfde had ik vorige maand, op een vrijdagavond rond 20.00 uur. lege parkeerplaats op één auto na. Een maal binnen werd verteld dat er niemand meer beschikbaar was, alle dames waren bezet of hadden op dit moment een afspraak. ik dach toen ook al vreemd , want heb ik in die tijd dat ik daar kom nooit eerder meegemaakt...maargoed...nu ik dit hierboven lees zullen meer mensen dit meegemaakt hebben...

Commentaar

Re: Duiven Spoorallee 30. Coco Plaza, Algemeen

Kom al jaren bij Coco, ja af en toe zijn alle dames bezet, kan gebeuren.
        Er zijn heel prettige meisjes,Patty, Susanne, Manuela, allen met goede ervaringen.

Commentaar

Re: Duiven, Spoorallee 30, Coco Plaza, algemeen

Beste Ruud,

Goed lezen a.u.b.
          Als achter in de hoek geen autos staan zijn er geen dames.
          Zij komen echt niet met de fiets naar Coco.

Blijkbar is er echt leegloop.

Jammer.
          Tot mijn laatste ervaring vond ik het daar altijd heel goed !

Commentaar

Vorige week nog geweest en voorgesteld aan 6 dames waaronder 2 nieuwe. Een maand daarvoor waren er maar 2 dames aanwezig.

Commentaar

Beste Ossi,

Goed lezen a.u.b.
              Als er achter in de hoek geen auto´s staan, wil nog niet zeggen dat er geen DVP's aanwezig zijn.
              Ik weet van sommige DVP's dat ze gehaald en gebracht worden door een chauffeur. De laatste keer dat ik er geweest ben donderdag 12 maart stonden er maar 2 auto's achter in de hoek. Maar bij binnenkomst werden er me 6 DVP's voorgesteld, er kwam geen eind aan. Altijd genoeg lekkere meiden. (Romy, Suzan, Manuela, Patty en 2 nieuwe waar ik de naam niet meer van weet). Dus van een leegloop heb ik de laatste weken nog niets gemerkt. Ik zelf kom al jaren bij Coco en ben er altijd tot tevredenheid ontvangen, zowel door de gastvrouw als door de DVP waar op dat moment mijn keuze op valt. Omdat het bij jou een keer is mis gegaan wil nog niet zeggen dat er een leegloop van DVP's is bij Coco. Als er op het moment van mijn bezoek geen dame beschikbaar is, wat kan gebeuren, dan wacht ik altijd even. Mij zien ze daar zeker binnenkort weer terug.

Commentaar

ik zag website is ook aangepast.
                Geen uitgebreide fotos van het pand meer, en ook geen foto's van de dames.
                Verder tekstueel aardig ingekort

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door smaloni Bekijk bericht
                  Beste Ossi,

Goed lezen a.u.b.
                  Als er achter in de hoek geen auto´s staan, wil nog niet zeggen dat er geen DVP's aanwezig zijn.
                  Ik weet van sommige DVP's dat ze gehaald en gebracht worden door een chauffeur. De laatste keer dat ik er geweest ben donderdag 12 maart stonden er maar 2 auto's achter in de hoek. Maar bij binnenkomst werden er me 6 DVP's voorgesteld, er kwam geen eind aan. Altijd genoeg lekkere meiden. (Romy, Suzan, Manuela, Patty en 2 nieuwe waar ik de naam niet meer van weet). Dus van een leegloop heb ik de laatste weken nog niets gemerkt. Ik zelf kom al jaren bij Coco en ben er altijd tot tevredenheid ontvangen, zowel door de gastvrouw als door de DVP waar op dat moment mijn keuze op valt. Omdat het bij jou een keer is mis gegaan wil nog niet zeggen dat er een leegloop van DVP's is bij Coco. Als er op het moment van mijn bezoek geen dame beschikbaar is, wat kan gebeuren, dan wacht ik altijd even. Mij zien ze daar zeker binnenkort weer terug.
                  Ten eerste: leuke foto !

Nog een keer voor de duidelijkheid: ook ik heb in deze club meer guldens/euro's uitgegeven als het budget van mijn zakgeld groot was.
                  En altijd met plezier !
                  Maar de door mij geschetste situatie op deze avond was wel daadwerkelijk zo.
                  En als de "gastvrouw" niet eens de moeite doet om de situatie uit te leggen houdt het op.
                  Zo simpel is het.
                  In mijn portemonnee heerst gelukkig nog geen crisis.
                  Maar COCO zal op termijn niet meer van profiteren.
                  Tenslotte clubs genoeg...............

Commentaar

Ok duidelijk.
                    misschien dat ik (zeer) binnenkort even laat weten hoe en wat...bij coco...

maar kan ook elders zijn

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door petje123 Bekijk bericht
                      Ok duidelijk.
                      misschien dat ik (zeer) binnenkort even laat weten hoe en wat...bij coco...

maar kan ook elders zijn
                      Hoi all'

ik lees sinds bovenstaande van Petje123 geen reacties meer.
                      Geen ervaringen / info over Coco, begrijp ik?
                      Reageert het privéhuis zelf dan niet? Ik bedoel: het gaat toch om de beeldvorming, en dan dus over de klandizie? Toch?
                      mmmmmmmmmmmmmmm

Commentaar

Inderdaad, is coco nog actueel??

heb de website gezien, wijzigt nietsmeer aan is een standaard pagina. Geen nieuwe of uitdagende dingen te zien.....

ook hier geen recensies....

Ben toch benieuwd....

Commentaar

wees niet bang, Coco is een fijne mooie en schone club. Ik ben er tussen nov - feb 2009-2010 een aantal keren geweest. Prima aanbod, en een fijne professionele welkom door de gastvrouw.

Vergeet alle negative verhalen, echt een aanrader.

Commentaar

Ik kan eigenlijk alleen maar beamen over wat roy1970 hier boven beschrijft...

Met coco is helemaal niets mis,je word zeer discreet ontvangen door de gastvrouw,en je zult geen enkle andere klant daar tegen het lijf lopen..of je moet tergelijke tijd met een andere klant aan komen,dan word het een ander verhaal..

Verder ziet het er van binnen schoon en netjes uit,en maakt het hele geheel op mij een professionele indruk..

Zoals ik al zei,ik kan alleen maar beamen over wat roy1970 hier boven beschrijft...

Commentaar

Helmaal mee eens.

Commentaar

dat klopt maar als je goed kijkt reageert roy in maart of februari (5a 6 maanden later ) op een topic-antwoord van september.Dat coco een schoon mooi nieuw netjes en discreet huis is weet ik en weten er meer, maar weinig recensies of op/aanmerkingen hiervan in 2009/2010

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door petje123 Bekijk bericht
                                  dat klopt maar als je goed kijkt reageert roy in maart of februari (5a 6 maanden later ) op een topic-antwoord van september.Dat coco een schoon mooi nieuw netjes en discreet huis is weet ik en weten er meer, maar weinig recensies of op/aanmerkingen hiervan in 2009/2010
                                  Ik snap jou beweeg redenen,maar mensen moeten ook maar iets kwijt willen over coco algemeen,dan wel over een dame die ze hebben bezocht...Er zijn nu vier mensen geweest die in 2010 hebben aangegeven dat cocoplaza als privehuis prima in orde is...Wat betreft dames bezoek,daar zul je gewoon geduld voor moeten opbrengen,en hopen dat er wanderlaars bereid zijn om hun bevindingen op papier te zetten..
                                  gr onlywomen

Commentaar

Hi Medewandelaars,

ik ben blij dat er reacties los komen over dit privéhuis, want zo houden we elkaar op d hoogte, en dat is toch een belangrijk doel van deze site.

Als het bij dit huis op dit moment (Maart 2010) prima in orde is, nou.... daar hebben we toch allemaal profijt van?

Lekker up to date informatie over dit huis, en meer positieve reacties levert meer bezoek op....

Ik begin weer interesse te krijgen als ik t zo lees.

Johan
                                    mmmmmmmmmmmmmmm

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Johan3 Bekijk bericht
                                      Hi Medewandelaars,

ik ben blij dat er reacties los komen over dit privéhuis, want zo houden we elkaar op d hoogte, en dat is toch een belangrijk doel van deze site.

Als het bij dit huis op dit moment (Maart 2010) prima in orde is, nou.... daar hebben we toch allemaal profijt van?

Lekker up to date informatie over dit huis, en meer positieve reacties levert meer bezoek op....

Ik begin weer interesse te krijgen als ik t zo lees

Johan
                                      Beste Johan3

Ik begin weer interesse te krijgen als ik t zo lees
                                      .

Laten we hopen dat je dat weet om te zetten in een bezoekje daar,en ons snel voorziet van een recentie...

gr onlywomen

Commentaar

de laaste weken ben ik er regelmatig geweest, genoeg aanbod en regelmatig nieuwe gezichten. Of misschien zijn dat dames geweest die aan het werk waren toen ik er was. De prijs is trouwens ook 2 maanden gelden naar beneden gegaan. Eerst moest ik 65 betalen, en toen ineens 60.. misschien krijg ik een staffel korting ofzo haha.

De laaste 4 keer altijd dezelfde dame, Anna! Meestal zeer goed, rustig en altijd lekker.

Commentaar

Telkens als ik kom, is het aanbod beperkt helaas, althans niet naar mijn smaak. Maar ik kan natuurlijk op de verkeerde momenten komen... Nu heb ik ervaring met Suzanna (goed) en Noa (zeer goed). Noa heb ik zelfs "blind" geboekt op basis van jullie adviezen en is me niet tegen gevallen....

Nu vroeg ik me af wat jullie de beste en knapste meiden tot nu toe daar vinden (en die er er nog werken).... Een top 3 misschien? En weet iemand of er meiden zijn dei ook PZC?