Debbie, Emmen, Privéhuis Lenie

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Debbie, Emmen, Privéhuis Lenie

Vandaag weer eens bij Debbie geweest. Heb 75,= euro betaald voor drie kwartier. Het was weer ouderwets!! Lekker gebeft, gezoend, geneukt en met de vinger in haar sterretje gezeten. Voor mij is dit de beste en liefste meid van het noorden. :P :P

Re: Emmen, Privéhuis Lenie , Debbie (uitstekend)

Gistermiddag weer naar Lenie geweest in Emmen. Na een paar maandjes afwezigheid was Debbie gelukkig weer terug. Wat moet ik nog over haar zeggen: absoluut de beste meid van het noorden. Jaar of 23, fenomenale echte borsten, vrolijk en erg gezellig. Als zij je berijdt heb je echt het idee dat je tussen de alpen zit te jodelen. Pijpen (mc), zoenen, tongen, standjes, beffen. Al dit moois inclusief drankje voor maar 50 eurotjes voor een echt vol half uur. Ze heeft haar haar trouwens meestal in een knoetje. Als je op de kamer komt, vraag haar dan dit los te maken. Is al bijna genoeg als je het resultaat ziet.. Het kan trouwens in de middag erg druk zijn. Beste tijd is s'ochtends na 11:00 uur. Ik heb nog nooit een 10 gegeven, maar eigenlijk.....
    Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-07, 06:18. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Na het lezen van de voorgaande nagenoeg alleen maar positieve recensies zelf naar Privehuis Lenie te Emmen geweest en gekozen voor Debbie.

Bij aankomst deed een aardige man open en liet de vijf aanwezige en vrije dames zich voorstellen. Als liefhebber van borsten viel mijn oog op Debbie en Brigit. Op basis van leeftijd (Brigit is toch ietsje ouder volgens mij) gekozen voor Debbie. Er werd gevraagd wat ik wou drinken en ik vroeg om een colaatje. De cola en de dame zouden zo op de kamer komen.

Na een minuut gewacht te hebben op een van de keurige kamers kwam Debbie binnen en vroeg eerst af te rekenen. Geen probleem, hebben we dat gehad. Eur 50 voor 30 minuten was de afspraak (60 minuten is gewoon Eur 100 overigens). Nadat ze het geld weggebracht had kwam ze terug met maar liefst vijf condooms! Of dit naar aanleiding van mijn vraag aan de man was of meerdere malen klaarkomen mogelijk was weet ik niet...

Het moment van uitkleden was aangebroken. Maar eerst nog even zoenen en strelen... en tegen me oprijden. God allemachtig, ik werd meteen ontzettend geil!

Verlekkerd keek ik vervolgens toe hoe het jurkje van Debbie's lichaam gleed, gevolgd door de BH en uiteindelijk het broekje. Tjonge, jonge, wat een goddelijk lichaam. Ondertussen had ik me nagenoeg ook van alle kleding ontdaan, terwijl Debbie een washandje voor het poetsen van mijn pik klaar maakte. Heerlijk wassen en sjorren met een warm washandje....mmm, waar zou dat nog toe leiden?

Nadat ze zichzelf ook grondig gewassen had zijn we op bed gaan liggen. Lekker eerst strelen en zoenen. Tongzoenen kwam er niet van, maar dat mocht de pret niet drukken. Lekker sabbelen aan haar fantastische borsten en tepels! Opvallend is wel dat ze ieder oogkontakt vermijd door de ogen vaak gesloten te houden. Misschien kreunt ze ook wel iets te gemakkelijk en te overdreven, maar het spoorde me wel aan.

Op mijn vraag of ze met haar flamoes boven mijn gezicht wou komen zitten antwoordde ze positief. Achterstevoren kwam ze boven me zitten en het beffen kon beginnen. Likken, zuigen en af en toe met een vinger haar anusje stimuleren. Af en toe leek het erop of ze spontaan mij niet gerubberde pik zo in de mond zou nemen. Toen ze mijn pik vervolgens onder het beffen tussen haar borsten nam kwam ik heerlijk tot een hoogtepunt. Voldaan lag ik totaal ontspannen op bed.

Debbie maakte haar borsten schoon en mijn pik en buik, waarna ze lekker bij me kwam liggen knuffelen. De belofte van meerdere hoogtepunten in het achterhoofd spoorde mijn pik aan om weer te groeien. Enigzins verbaasd begon Debbie hem lekker te strelen, mijn ballen niet vergetende. Op de vraag of ik gepijpt wilde worden stelde ik voor om mij ook nog te bereiden. Dat was goed.... maar helaas, het pijpen van Debbie was fenomenaal en zorgde ervoor dat ik voor een tweede maal binnen 15 minuten kwam. Uitgeput maar voldaan liet ik me weer in het bed zakken, terwijl Debbie mij ontdeed van het condoom. Ze prees mijn vermogen tot klaarkomen. Op haar vraag of het zo goed was gaf ik aan dat een derde keer er niet meer in zat in dit halve uur. Na vijf minuten kletsen zijn we opgestaan uit het bed en heeft ze me weer gewassen, zodat we schoon naar huis konden.

Terwijl ik me weer aankleedde nog wat geinformeerd bij Debbie. Ze is er van maandag t/m vrijdag, van 10:00 tot 22:30 als ik het me goed herinner. In het weekend is het privehuis gesloten.

Als het nog niet uit mijn verhaal is gebleken, het was super en voor herhaling op zeer korte termijn vatbaar!
      Laatst gewijzigd door theinspector; 06-08-06, 11:41. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Zie de voorgaande recenties. Gisteren weer bij Debbie geweest en er is niets aan toe te voegen: netjes, gezellig, vriendelijk, fantastisch lichaam, lekker zoenen (let op: wel jezelf verzorgen, anders doet ze dit niet!) en een heerlijke rit met het uitzicht op een paar fenomenale borsten.
        Er zijn niet meer zoveel mogelijkheden in het noorden van het land, maar Debbie maakt alles goed! Ook de andere dames bij Lenie zijn in orde, de ontvangst is vriendelijk. Prima.
        Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-07, 06:20. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Gisteren weer bij Debbie geweest. Ik heb al vrij veel dames bezocht in het Noorden, maar Debbie is en blijft "The Best". Prachtig figuur, leuke vrolijke meid met een vlotte babbel en een stel fenomenale borsten. Lees voor de details de vorige recenties.
          Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-07, 06:21. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Okay, tis me gelukt. Zonder afspraak naar huize Lenie.
            Er waren een paar dames aanwezig, waaronder Cindy, Nikita en Debbie. Gekozen voor Debbie, vanwege de recensies alhier
            Ik kan alleen bevestigen wat de collega's hier al hebben gemeld, Debby is een lieve meid die lekker aanvoelt en erg haar best doet. persoonlijk hou ik van iets minder vol maar haar tieten zijn top. Puur natuur, lekker vol en zacht, zoals het hoort.
            Pijpen doet ze heerlijk en de neukbeurt was prima.
            Debbie wordt een vast adresje voor mijn omzwervingen in het Hoge Noorden.
            Laatst gewijzigd door theinspector; 06-08-06, 11:38. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Hoewel wij in Leeuwarden te kust en te keur kunnen, willen we toch wel eens wat anders zien,(zoooooooveel bekenden in Leeuwarden). Na wat gezoek in de recencies eerst over de Nieuwstad in Groningen gereden, maar dat is helemaal niks meer. En wat zaten daar vroeger veel mooie meisjes, maar het is helemaal hopeloos, en dan ook nog -vanaf- € 50.--.
              Even gas geven en naar Emmen. Lenie snel gevonden, en werd keurig binnengelaten, onder de opmerking: Er zijn noch maar 2 meisjes(het was ook al 22.30, en ze sluiten 23.00 uur). De meisjes heten Becky en Debbie.
              Dat trof dus uitstekend. Vlotte babbel, snel afgerekend, heerlijk gewassen en lekkere omstuimige sex gehad,,en geloof me wie van mooie grote echte borsten houdt moet heer zeker eens bezoeken
              Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-07, 06:22. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Nou na al het bovengaande vraag je je af wat er allemaal van waar is, maar Debbie is de moeite voor het langs gaan zeer waard. Niet een superknappe meid maar wel een leuk ding om te zien. Zeker met haar jurkje aan waar die prammen van haar bijna bovenuit komen. Lekker half uurtje gehad. Jammer genoeg kwam het niet tot het 2de HP, want de bleef de eerste maar uitstellen, maar als je dan klaar komt zie je echt bijna sterren. Ik ga niet vaak terug naar een dame maar Debbie ga ik nog eens bezoeken.
                Laatst gewijzigd door theinspector; 11-08-07, 06:24. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

De hollandse meid Debbie is een super leuke goede meid. Zij heeft me in een half uur ontzettend goed verwend!
                  Echt een kanjer!
                  Ga gauw weer eens heen!
                  Gisteren weer naar Debbie geweest. Dus 2 dagen achter elkaar. Maar ik moet zeggen, het was nog weer beter. Ze krijgt overal een 10 voor van mij!
                  Ik kwam binnen, en begon wel te twijfelen, er zat ook een jonge hollandse blondinne, maar ik wist wat ik aan Debbie had. Toch voor de zekerheid Debbie genomen, en nog wel een uur lang. Ze is echt fantastisch!
                  Binnenkort maar weer gauw heen!

Even de cijfers van Debbie aangescherpt tot een 10! Ik vind haar echt fantastisch!
                  Laatst gewijzigd door theinspector; 06-08-06, 11:34. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Vandaag weer eens een bezoekje gebracht aan privéhuis Lenie. Na een half uurtje wachten was ik aan de beurt en ben met Debbie naar de kamer gegaan. Ik had daar graag een uur met haar willen verpozen maar i.v.m. de drukte mocht ik maar een half uur blijven. Het was wel een geweldig half uur wat ik met haar heb gehad. Eerst een poosje elkaar lekker een beetje opgeilen door wat te zoenen en strelen. Vervolgens heb ik haar een poosje gebeft op een wijze die haar wel aanstond getuige de goedkeurende geluiden die ze produceerde en het feit dat haar poesje behoorlijk vochtig werd. Vervolgens heeft zij mij een poosje gepijpt waarna ik haar in de missionarishouding heb geneukt. Door mijn befwerk was zij zo vochtig dat mijn jongeheer ook zonder de hulp van onnatuurlijke glijmiddelen erin ging als gods woord in een ouderling. Daar ik al behoorlijk geil was toen ik bij Lenie binnen stapte en Debbie haar werk ook met overgave deed duurde het niet zo heel erg lang voordat het condoom weer vol was. Volgende keer ga ik weer met Debbie maar dan hoop ik wel dat het niet zo druk is en ik een vol uur met haar door kan brengen.
                    Debbie je bent een schat!
                    Laatst gewijzigd door theinspector; 06-08-06, 11:33. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

De eerste keer dat ik een recensie schrijf. Vandaag weer eens bij Debbie geweest. Ze was weer als vanouds. Ongedwongen alles kan niets moet. Eerst lekker knuffelen en zoenen en daarna in 69 elkaar verwend. Vervolgens in diverse standjes de onvermijdelijk ontlading....
                      Ze blijft de nummero uno van Lenie
                      Laatst gewijzigd door theinspector; 06-08-06, 11:33. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Gistermiddag weer in Emmen geweest.
                        Het was druk, maar de wachtenden werden vermaakt met een lingeriemodeshow van de dames .
                        Erg leuk en gezellig
                        Mijn keuze viel als liefhebber van ietsje meer direkt op debbie, van wie er alleen maar positieve reakties zijn.
                        Helaas vanwege de drukte kon ik maar een half uur met haar naar de kamer.
                        Het was weer een groot feest en voor herhaling vatbaar.
                        Het volledige programma werd afgewerkt incl. haar kontje
                        Debbie tot gauw
                        Laatst gewijzigd door theinspector; 06-08-06, 11:32. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Jongens jongens wat was het warm gisteren middag. Op mijn reis door het NvhL kwam ik door Emmen. Besloot Leni haar nieuwe optrekje eens te gaan bekijken. Moet zeggen, ze zijn er erg op vooruit gegaan. De ontvangst kamer zat vol met de nodige dames en heren. Ik liet me op de bank vallen met een glaasje Sinas in de hand. Terloops vroeg ik Lenie of de kamers allemaal bezet waren, nee dus. Wilde eigenlijk met Baby op de kamer maar zij was er niet.

Ik zag mijn kans schoon en vroeg of Debbie tijd voor mij had. Ik zag aan de teleurgestelde gezichten op de bank dat meerdere mannen hetzelfde dachten, maar ja wie het eerst vraagt toch? Op de kamer (met airco) aangekomen, snel betaald en toen ging het loos. Wouw wat een explosief vaatje, zoenen, pijpen, die heerlijke volle memmen van haar zuigen. Zij bewerkte mij met de nodige tong strelingen om dan haar geschoren k*t op mijn mondje te plaatsen. Deze was al lekker vochtig door onze oefeningen en liet zich gemakkelijk bewerken.

Na mijn ballen en stam goed te hebben gelikt werd het rubbertje geplaatst voor een diepe pijp beurt. Oh wat was ik geil geworden door haar intensieve speurtocht over mijn lichaam. Ze kwam even later naast mij liggen en trok aan mijn lul. Zullen we neuken vroeg ze? Oh ja, heerlijk. Ze pijpte mijn paal opnieuw en? Daar kwam het zaad al om de hoek kijken, vol was het rubbertje. Hmm volgende keer maar iets langer genieten zodat we ook lekker kunnen ketsen. Debbie, je was geweldig.
                          Laatst gewijzigd door theinspector; 06-08-06, 11:31. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Heb debbie ook even bezocht bij lenie.
                            Ze is echt een lekkerding en de sex was ook lekker, zeker niet plichtmatig te noemen bij haar.
                            Ga daar zeker nog eens vaker heen, alleen jammer dat je het risico loopt om bekenden tegen te komen.
                            Je zit wel met z'n allen te wachten tot er een geschikte dame vrijkomt.
                            Hoop ook dat het op een wat meer discrete manier kan, maar helaas zal dat er niet inzitten denk ik.
                            Prive op deze manier brengt wel veel risico's met zich mee, maar wat zal het ook.
                            Laatst gewijzigd door theinspector; 06-08-06, 11:30. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Gisteren ook even bij Debbie langs geweest de wachtkamer zat wel vol maar ja toen kwam Debbie er aan. Ik ging met haar naar de kamer we gingen samen op bed liggen begon ze me lekker te zoenen en ze gaf aan om haar ook eens te verwennen dus heb ik haar maar even lekker gelikt. Hierna heeft zei mij overheelijk gepijpt, lang en diep. Vervolgens vroeg ze zal ik op je komen zitten ik zei ja graag want ik stond op ontploffen toen heeft ze me lekker klaar gereden Debbie je bent echt een dame met klasse!!
                              Laatst gewijzigd door theinspector; 06-08-06, 11:29. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Nouja, wat moet je nog toevoegen aan al het bovenstaande? Gewoon een bevestiging dat ze echt topklasse is. Verstaat haar vak. Eén van de paar betere die bij Lenie aanwezig is! Een goede reden om om te rijden via Emmen.
                                Laatst gewijzigd door theinspector; 06-08-06, 11:28. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Vandaag weer eens bij Lenie langsgeweest, was nog niet eerder op de nieuwe lokatie geweest maar het is een hele verbetering.
                                  Ben een uurtje met Debbie naar de kamer geweest en we hebben ons daar met zijn tweetjes prima vermaakt.
                                  Debie is gewoon een absolute topper.
                                  Laatst gewijzigd door theinspector; 06-08-06, 11:23. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Zo de tocht naar Emmen eens weer ondernomen , naar prive huis Lenie ,
                                    om daar heen te gaan heb ik geen spijt , een huis wat netjes en verzorgd is.
                                    Mooie schilderijen aan de muren wat zeer toepasselijk is .
                                    Gelukig zat Debbie op de bank en we hadden direct contact en ben dan ook naast haar gaan zitten. de dames hadden veel gijn en lol met elkaar wat goed over kwam.
                                    Na mijn drankje ben ik naar de kamer met haar gegaan.
                                    Na elkaar even te hebben geknuffeld en haar het geld heb gegeven,was ze al redelijk snel weer terug. ons uitgelkeed en gewassen , want schoon zij is wel belangrijk.
                                    Ze heeft lekker bij mij opschoot gezetten en elkaat gestreeld en verder geknuffeld.
                                    Na een poosje er bij gaan liggen .het is een heerlijk gevoel bij deze dame te zijn.
                                    Ik heb haar meedere hoogte punten bezord ,waar ze geen problemen mee heeft.Ook veschillende standjes gedaan.En weer kwam ze ,wat een kanjer is die Debbie. DIT WAS EEN ZAMEN ZIJN OM NIET TE VERGETEN. MAAR HEREN JE MOET ELKAAR WEL RESPECTEREN .en elkaar de tijd geven om elkaar te leren kennen.
                                    Dat lukt niet in een half uurtje HEREN.
                                    Als ik een cijfer moet geven dan is dit een 10
                                    Laatst gewijzigd door theinspector; 06-08-06, 11:22. Reden: Titel gewijzigd

Commentaar

Vanmiddag weer eens bij Lenie geweest en een zeer genoeglijk half uur gehad met Debbie. Het blijft een leuke, vrolijke meid met een megafiguur. Toegegeven, ze komt wat makkelijk "klaar", maar als je die twee enorme echte jongens voor je ziet bungelen heb je geen aandacht voor zulke pietluttigheden. Het blijft voor mij de kanjer van het Noorden

Commentaar

Vandaag voor de eerste keer naar Lenie geweest, gemoedelijk binnenkomen drankje aangeboden gekregen kijk zo hoor het vriedekijkheis een eerlijkheid.

Gekozen voor Debbie en dat heb geweten wat een leuke lieve meid, een aanrader Privehuis Lenie.

Ik laat nu Groningen links liggen en weet waar ik de volgende keer heen ga.

De Dames die daar zitten zijn ook vriendelijk en altijd zin in een praatje, dus Lenie perfect voor elkaar daar.

Tot de volgende keer !

Commentaar

Vanmorgen even geweest bij Lenie was weer geweldig met Debbie, leuke spontane dame.

Was lekker druk bij Lenie maar ik was zo aan de "beurt" , Debbie het was weer geweldig.