Claudia (Bul), Emmen, Club Pretty Woman

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Claudia (Bul), Emmen, Club Pretty Woman

Hoorde van een vriend van mij dat dit forum bestond. Ben vorige week in pretty women geweest, was daar al vaker geweest met een meisje en die werkte daar nou niet meer. Dus ben deze keer met een Bulgaarse geweest weet haar naam niet. Dat was niks mocht nergens aan komen, ik had een uur betaald en werd naar 20 minuten de kamer al uitgezet want ik was klaar, ze wou me niet eens masseren. Maar ik ging eerder altijd met Brandy weet iemand waar ze is was een mooie donkere slanke vrouw? Als iemand het weet hoor ik het graag, dan kan ik weer naar haar toe.
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 27-11-14, 14:26.

Re: Emmen, Club Pretty Woman , Naamloze Bulgaarse dame afrader

Hier zelfde ervaring gehad ze werkt onder de naam claudia geloof ik
    Begon al op bed ging een halve meter van je afliggen rubber er om 5 keer op en neer ze ging op der rug liggen ik moest daar maar opkruipen want mevrouw had overal pijn en klagen wat voorn slecht werk het isben maar snel gekomen hing geen sfeer niks dus snel weer na huis 20 min voor de prijs van een uur

Commentaar

Re: Emmen, Club Pretty Woman, Claudia (Bul)

nooit meer met deze dame, ze is ook ouder dan genoemd, schat haar achter in de 30
      ze is nergens voor in en klaagt de hele tijd, half uur binnen geweest mevr. was nergens voor in !

Commentaar

Aan het werk...
      X