Köln - Pascha Nightclub, Hornstr 2

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Köln - Pascha Nightclub, Hornstr 2

Naam: Pascha NightclubAdres: Hornstrasse 2, 50823 Keulen

Telefoonnummer: 0221 17906006
    Vanuit Nederland: 0049 221 17906006

Website: http://www.pascha-fkk.de/index.htm

Aard: Club

Openingstijden: dagelijks van 21:00 - 05:00 uur

Prijzen:
    Entree: de website geeft tegenstrijdige informatie, EUR 50,- of EUR 100,-
    Diensten van de dames EUR 100,- per halfuur

Speciale aanbieding (het is echter niet bekend of deze aanbieding nog steeds geldig is):
    entree, 6 oesters, 1/2 fles Champagne, sex zovaak je wilt/kunt EUR 250,-

Inrichting: Oosterse sfeer en zeer luxe

Verzorging: ?

Algemeen:
    De Gentlemen's Club ligt op de hoogste verdieping van Laufhaus Pascha.

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Crashtest Dummy; 02-11-10, 12:03.

Re: Keulen, Hornstrasse 2, Gentlemen's Club

Ja ja dat klopt. Het is een verrekt mooie aankleding qua club. Ook de dames zijn gewoon mooi. Zelf ben ik voor die 250 euries met Mona uit Russia, Doreen uit Duitsland en jawel Jenny uit Nederland-Duitsland op de kamers geweest. Echt stuk voor stuk schatjes, vooral Doreen, want dat is zal ik maar zeggen qua service de Mara van Bernds Schieferhof . Toen de club zelf maar eens goed bekeken. Je waant je in een oosterse sfeer, als je niet door de ramen naar buiten kijkt , het is er hygienisch (is een must vindt ik) en er liepen voornamelijk Duitse Eisbären rond. Slechts 1 bruine beer gezien en buiten mij geen NL beren. Qua dames is het echt gevarieerd, maar mooi zijn ze zeker. Na drie schoten gelosd te hebben wilde ik ff op het dakterras gaan zittten, maar het begon te regenen dus dat leek niet zo'n goed idee. Toen ik mij weer omdraaide om naar binnen te gaan, werd ik toch naar buiten geduwd door Mona en heeft ze mij in de regen een lekkere massage gegeven. Maf zeg, want het regende maar koud was het niet en eigenlijk kon ik niet meer, maar we glibberden in die nattigheid zo over elkaar heen, het leek wel een oliebad zeg. Na 10 minuten zoog deze blashäse er toch wat druppeltjes uit en hebben we binnen een toch wel warme douche genomen. Leuke enthourage binnen, niet te vergelijken met die vijf etages daaronder en in the end, net zo duur uit als in de Schieferhof of GT. Via de speciale lift weer naar beneden, dan kom je niet op de andere etages uit, maar direct op een discrete ausgang op de begane grond. Ik vind twee uitersten in een pand, zo kun je Pasha het beste omschrijven.
    Laatst gewijzigd door Lalande; 10-11-06, 14:01. Reden: berichtkop aanpassen
    Carpe diem quam minimum credula postero (Horatius)

Commentaar

Re: Köln - Pascha Nightclub, Hornstraße 2

Hoorde laatst dat er in de pascha soms partytreff avonden zijn voor een vast bedrag onbeperkt eten/drinken en sex.
      Op de site vind ik echter niks terug iemand hier meer info?

Commentaar

Re: Köln - Pascha Nightclub, Hornstr 2

Jammer dat er hier niet meer over de Pasha geschreven wordt, inkom is maar 5 EUR en er is altijd wel iemand aanwezig die me bevalt.
        Het is wel al even geleden dat ik er nog was, maar een blok met 7 verdiepingen vol met lekkere stoeipoesjes mmm ;-)

Commentaar

Re: Köln - Pascha Nightclub, Hornstr 2

Ik ben er onlangs geweest ... een dikke tegenvaller.

Ik was onderweg naar Arabella maar wou Pascha toch eens in levende lijve zien. Misschien was ik er rond een fout uur (12u 's middags) maar ik heb in totaal 4 meisjes gezien.

Inkom €5.

Op de eerste verdiep aan de pub was er een meisje die aan mijn ballen voelde. Voor de rest zag ik niemand op deze gang. Een verdieping hoger, niets. Nog een verdieping hoger, ook niets. Op de vierde verdieping zag ik drie dames zitten die druk aan het kletsen waren. Maar ik kwam gewoon uit nieuwsgierigheid dus gewoon even gekeken. Op de vijfde verdieping niets. Op de zesde verdieping niets. Uit nieuwschierigheid ook eens naar de zevende verdieping geweest met de transexuelen. Ook daar zat niemand in de gang. Ik heb snel de auto genomen en naar Arabella gereden.

Hier kom ik toch niet meer terug ...

Commentaar

Afgelopen week een bezoekje gebracht. Zaterdagavond uur of 22:00, €5 afgetikt om binnen te komen.

In het laufhaus waren hoogstens 25 dames aanwezig (verdeeld over 6 etages!). De keuze was niet reuze, uiteindelijk een knoop gehakt, €50 euri afgetikt voor 20 minuten standaard werk.

Mooi mokkel maar er werd direct bij binnenkomst (na ontdoen kleding) een reeks aan ristricties gemeld, hou ik niet van... Poesje wrijven mag, geen vingers, zoenen €50 (!) extra, enz...

Pijpen met rubber was goed, maar t neuken compleet doods! Overdreven kreunen was t enigste (ook al bij t pijpen). Na 5 minuten vleespompen begon ze uit haarzelf te zoenen (? Dat is nog s deflatie van €50 naar €0?). In de hoop dat ik zou komen waarschijnlijk.... na 10 minuten ging ze in zombiemodus en uiteindelijk klagen dat ik wel erg hard was en te diep ging (?).

Voor mij t moment om even hard door te halen om veevolgens te melden dat t wel prima was zo (opgewarmde kipfilet om je pik geeft t zelfde effect).

Ik kom hier niet weer, idee van de Pascha is leuk, maar uitvoering envervulling van diensten ronduit slecht. Een concept op sterven na dood. Bij de overburen (das Bordell) was t overigens net zo triest...

Voor mij toch maar de echte hobbydames!

Commentaar

Aan het werk...
            X