Pulheim - Paradiso, Industriestr 10a

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Pulheim - Paradiso, Industriestr 10a

Naam: Pauschalclub Paradiso

Adres: Industriestrasse 10 A, 50259 Pulheim

Telefoonnummer: 02238 50000
    Vanuit Nederland: 0049 2238 50000

Website: http://partytreff-pulheim.de/index1.html

Aard: Club

Openingstijden:
    zondag t/m donderdag 11:00 - 03:00 uur
    vrijdag en zaterdag 11:00 - 05:00 uur

Prijzen: dagkaart met 5 x sex: € 80,-
    3 urenkaart met 3 x sex: € 60,-
    'sensation' tussen 11:00 en 16:00 h. met 1 x sex: € 30,-

Inrichting:
    Bar, sauna, whirlpool, zwembad

Verzorging: Brunchbuffet

Algemeen:

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Damenprüfer) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 06-11-13, 08:51. Reden: update

Re: Pulheim, Saunaclub Bar Paradiso

Na een ritje van een uur kwam ik eindelijk bij deze club aan.
    Aangezien er op het bordje geen saunaclub stond heb ik nog aan de deur gevraagd of dit een FKK/Saunaclub was.
    En dat ik zo lang kon blijven als ik wilde.
    Ja was het antwoord.

Er waren 2 betaalmogenlijkheden.

1. €25 entree, ½uur is €80, en drank betalen.
    2. €100 , dat is met ½ uurtje en gratis drank.

Ik heb voor optie 2 gekozen.
    Maar vrij snel bekroop me dat dit wel eens fout af zou kunnen lopen.
    En helaas, dat zou wel de waarheid worden.
    Dus had ik vrij snel spijt dat ik de €100 betaald had.

Ik heb me omgekleed, en ben de club gaan verkennen.
    Dit was wel een miniclub.
    Ik kom in vele verschillende FKK/Saunaclubs maar dit was echt de kleinste die ik ooit heb bezocht.
    Met een dame in de sauna of het zwembad was €50 extra.(½ uur extra tijd)
    Met je dame in de sauna in je eigen tijd kon niet.
    ik heb wat baantjes gezwommen in het zwembad, en een saunatje genomen.
    De dames waren zeer matig.
    2 oudjes ( te oud als je het mij vraagd).
    1 was nogal dik.
    En Eva , die zag er wel goed uit.
    Later kwam maria binnen.
    Deze zag er prima uit.

Al vrij snel vroeg de thekenfrou ( zag er zeer goed uit) welke dame ik wou.
    Toen begon het mij te dagen dat dit toch geen suanaclub was.
    Een uur later zij ze dat ik nu een dame moest uitzoeken, omdat dat zo ging in deze club.
    Ik werd verplicht een dame uit te zoeken.
    Dat betekende dat ze gelogen had bij de ingang.
    En dat Paradiso geen FKK/Saunaclub is.
    Maar ik was de kleine tent moe, en heb maar niet moeilijk gedaan.
    Ik heb uiteindelijk voor Maria gekozen.
    Op de kamer kwam ze tot leven.
    Geen slecht kamerbezoek.
    Maar ik ga wel geen recentie over schrijven.

Paradiso is geen FKK/Saunaclub (al doet de site anders vermoeden)
    Het is een zeer kleine club met sauna mogenlijkheden.
    Aan de deur word gelogen over de aard van de club.
    Prijs prestatie is slecht.

Paradiso staat nu op de eerste plaats van slechtste clubs die ik ooit heb bezocht.
    Nanu 34 staat op de twede plaats.

Gezien de onbetrouwbare informatie is mijn advies: WEG BLIJVEN

U bent gewaarschuwd .357 magnum.

Commentaar

Re: Pulheim, Industriestrasse 10 A, Paradiso

Volgens mij is het concept veranderd. Althans zo lijkt het als ik naar de mogelijkheden van de prijzen kijk. Zijn er collega beren die deze pauschalclub al eens hebben bezocht? http://partytreff-pulheim.de/index1.html

NM. Tnx, info op eerste pagina aangepast. Dp.
      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 06-11-13, 08:52.
      Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

Re: Pulheim - Paradiso, Industriestrasse 10 A

Enige tijd geleden ben ik op een woensdagmiddag langsgegaan bij Pauschalclub Paradiso. Ik was voor het werk in de buurt. Het pand ziet er van de buitenkant veel belovend uit. Door de poort en via een kleine binnenplaats (lees rookruimte voor de dames) naar de balie van de thekefrau. Omdat ik nogal nieuw ben in de wereld van Pauschalclubs en Partytreff allereerst maar gegaan voor 1 keer kameren en max 1 uur.

De prijsstelling is nog steeds zeer gunstig: 39,- voor 1 keer kamer en max 1 uurr, 49,- voor 2 keer kamer en max 2 uur, 69,- voor onbeperkt kameren en tijdsduur. De website is mooi en overzichtelijk. De dames op de website zijn zeker niet wat je binnen gaat zien... Photoshop a gogo, maar goed dat lijkt iets wat standaard is binnen dit soort prijsklassen.

Binnen ontvangen door een wat oudere Bulgaarse dame die me even rondleidde door het pand. Beneden in de kelder de kleedruimte met locker, handdoeken en slippers. Alles oogde redelijk proper hoewel wat nauw en bedompt. Aan de andere zijde de sauna, het zwembad (waar je overigens alleen op uitnodigen van een dame in kunt baden) en de douches.

Er waren ongeveer 12 dames aanwezig tegenover 4 beren. De Bulgaarse dame bleek na de rondleiding nog wel zin te hebben in een kamerbezoekje. Helaas had ik mijn inspectie nog niet afgerond en moest ik wat afschud technieken in de strijd gooien om me los te weken.

Na een lekkere warme douche en een bezoekje aan de sauna maar eens een keuze maken. En stom als ik ben spreek ik op de trap in de loop een op het eerste gezicht aardige dame aan. Zenuwachtig als ik was gevraagd of ze vrij was. Ze knikte instemmend. Boven aangekomen opende ze de deur van een kamer met twee bedden. Door het openstaande raam blies een lekker fris windje waardoor het er prima en schoon aanvoelde. De lakens op bed lieten echter de nodige sporen van eerdere bezoekjes zien. Handdoekje erover, Bastaard79 erop en ineens had ik de tijd om haar wat nader te inspecteren.

Terwijl ze zich voorstelde (naam weet ik niet meer, maar ze kwam uit Sofia, Bulgraije) zag ik dat ze een zeer onverzorgd gebit bleek te hebben, verder een mooi lichaam, met een lieve lach. Toch maakte het gebit dat ik niet echt kon genieten. Ik werd niet optimaal hard en door de spanning en teleurstelling in een kwam ik tijdens het pijpen al klaar in het condoom. Wat deceptie... ze merkte dat het me niet goed was bevallen en probeerde er wel alles aan te doen om de kamergang goed af te sluiten. Helaas... even douchen en gauw aankleden.

Ik ben zeker niet ontevreden over Paradiso Pulheim. Het is een kleine maar klusse club met een goede verhouding dames vs beren. Herhalingsgevaar: als ik in de buurt ben misschien. Maar dan wel met een meer kritische blik en misschien een alcoholisch drankje vooraf... voor de ontspanning.

Commentaar

Aan het werk...
        X