Nordhorn - Bad Salzuflen, Kiekerei 3a, Kaya (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Nordhorn - Bad Salzuflen, Kiekerei 3a, Kaya (Pol)

Ik heb nu diverse malen Haus Nr.5 bezocht.
    Maandag maar eens op de gok heen gegaan, omdat ik toch in de buurt moest zijn. Er waren vier dames aanwezig.
    Ik ben met Anette wezen stoeien.
    De kwaliteit van de dames blijft mij verbazen.

Na Dagmara, Jessica, Evelijn, Janette, dacht het kan haast niet beter, maar Anette.
    Wouwwwww dame, superrrrrrrrrrrrrrrr kan haast niet beter.

Evelijn en Anette zijn wel tot nu toe mijn favorieten, voor deze twee wil ik wel extra km maken.

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Anette(uitstekend)

Afgelopen zondag weer eens een bezoek gebracht aan haus nr5. Vijf dames aanwezig
    Christina, Lilly, Jannette, Anastasia, Christina, Anetta. Van deze vijf dames kende ik alleen Lilly niet.

Het was rustig, want van de vijf dames was alleen Anastasia bezet.

Voldoende keuze dus, maar ik ging voor Anetta. Nadeel als je voor haar komt. Dame is veel gevraagd, dus tot nu toe heb ik altijd moeten wachten. En wachten duurt dan zolang.

gelukkig was ze nu vrij. Ging nu voor 45 min, want 20 min met haar op de kamer is veel te kort.
    Anetta is een prettig gastdame, met een hoog service gehalte.

Het is weer een hele lekkere sessie met haar op de kamer.

herhaling's gevaar zeer groot. wat een topper

Commentaar

Heb na lang twijfelen deze dame met een bezoekje vereerd,alhoewel de tatoeage`s niet zo mijn ding zijn was de sessie verder prima alleen was het half uur zo voorbij.
      Wel gaf ze me een tip om ook eens Dagmara te bezoeken(is namelijk het zusje).en zo blijft het in de familie.

Commentaar

Gisteren toch maar voor de tweede keer in een week naar Nr 5 getogen, want de sessie met Christina eerder in de week verliep niet geheel zo als ik had gehoopt had. Het is wel een mooie dame om te zien, maar lijkt geheel niet op de foto. Ze is wat steviger en haar is half lang en ook niet echt, maar geen onaantrekkelijke dame om te zien. Het is ook niet mijn bedoeling om Christina van te kraken, want ze heeft ook veel positieve recensies, maar wil alleen weer geven hoe mijn sessie met haar was. Matig, zakelijk en van het snelle. Kan zijn, dat ze een slechte dag had.

Dus gisteren maar weer voor het oude en vertrouwde gegaan en met Anneta naar de kamer gegaan. Ik heb met Anneta een klik en zij is het voor mij. Wat een dame. Klasse, passie, actief. Ik voel mij met deze dame geweldig en een op de kamer. Alleen de tijd vliegt veel te snel voorbij. Met Anneta ga ik minimaal een uur naar de kamer en soms langer. Ze heeft mij gisteren weer geweldig verwend kijk nu alweer uit naar de volgende sessie met haar.

Commentaar

Afgelopen week weer eens van Anette mogen genieten. Ik moest zoals gewoonlijk weer wachten, want schijnbaar hebben meer wandelaars de kwaliteiten van deze dame ontdekt.
          Anette verveelt niet. Gewoon een dame waar het prettig is mee te vertoeven. Helaas nu weer negen weken wachten.

Commentaar

Ben vorige week ook bij Haus 5 geweest met als doel Anette maar ze was bezet en dus met Nadja gegaan. Gelukkig maar want ik kwam haar nog ff tegen bij het wassen en de hoeveelheid tattoos stond me toch een beetje tegen. Nadja daarentegen was geweldig

Commentaar

Ik heb ooit eens een trio met de zusjes Dagmara & Aneta gedaan in FKK Oase. Moet ergens eind 2009 of begin 2010 zijn geweest en was wel de moeite waard. Aneta was toen nog brunette zonder sili's. Daarna de dames uit het oog verloren. Ze werken ook beiden bij Luxusladies.

Commentaar

In één woord geweldig. Wat een leuke meid goeie service beter kan bijna niet.
                Bovendien hiet zijn altijd prachtig dames kunnen salons/huizen in ned een voorbeeld aan nemen.
                Was er om tien uur en jawel wat een drukte gelijk. Vonden de dames schijnbaar nog wel leuk ook.
                Hek open mannen naar binnen.

Commentaar

[IMG]www.luxusladies.com/images/pool/042_kaja/big/04.jpg[/IMG]
                  Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 26-08-13, 15:11.

Commentaar

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Anetta(uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door camelotte
                    He he eindelijk was ze er weer. Ze zag er weer perfect uit. Ik wandel toch al heel wat jaren, maar deze dame is absoluut mijn nr 1.
                    [IMG]www.luxusladies.com/images/pool/042_kaja/big/08.jpg[/IMG]
                    [IMG]www.luxusladies.com/images/pool/042_kaja/big/09.jpg[/IMG]

Commentaar

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Anetta

Van deze dame kan ik geen genoeg van krijgen. Wat een topper. Kwaliteit van de meeste dames bij Haus nr5 is hoog.
                      Helaas zijn er wat toppers vertrokken.

o.a milla. jessica, Evelijn

Hopelijk blijft Anetta en dagmara voorlopig wel.

Commentaar

Afgelopen keer ook eens een bezoekje gebracht aan Annetta, na al de lovende recensies hier. En inderdaad: daar krijg je geen spijt van. Annetta weet hoe ze het je naar de zin moet maken en doet dat ook naar hartelust. Zelfden zo lekker pijpen meegemaakt, maar ook het vervolg was meer dan de moeite en het geld waard.

Commentaar

Afgelopen donderdag Anetta bezocht op advies van een collega-wandelaar.
                          Hausnummer 5 is mooi privehuis op een zeer discrete locatie (soort industrieterrein).
                          Volop parkeergelegenheid.
                          Anetta is een mooie vrouw met een prima lichaam voor haar leeftijd, ze vertelde mij dat ze 38 is. (mod. aanpassen) Done!
                          Lekkere kont en mooie borsten, zijn nep maar voelen echt aan.
                          Prima 3 kwartier met haar doorgebracht.
                          Zelden een vrouw meegemaakt die zo lekker tongzoent, precies zoals ik het graag wil.
                          Pijpen zc was ook goed en afwisselend.
                          Na een pijpbeurt heeft ze me met de hand klaargetrokken over haar lichaam, heerlijk.
                          Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 07-06-14, 07:57. Reden: Leeftijd een paar categorieën opgeschaald.

Commentaar

Ik wilde anetta nog een keer bezoeken deze week, want ik had haar maanden niet gezien.
                            Ik zag Magda ook staan in de ontvangst hal. Wouw wat een mooie verschijning. Vele malen mooier in werkelijkheid, dan op de foto.

Even getwijfeld, want nu twee maal met een andere dame mee geweest naar de kamer en dat was niet zo'n succes.
                            Paulina ging nog,maar geen klik.
                            Nadja was rond uit slecht vandaar de twijfel.

Uiteindelijk toch een trio met Anetta ( zekerheidje ) en Magda gedaan

Nu achteraf kan ik zeggen absoluut geen spijt. Anetta hoef ik niks meer over te zeggen, want zij gewoon top maar ze heeft er een concurrent bij. want die Magda mag er absoluut wezen. Geweldig service. Pijpt uitmuntend , tongzoenen is ook ok.

Magda ga ik zeker nog een keer met een bezoekje vereren. herhaling's gevaar beide dames 100%.

Commentaar

Re: Nordhorn - Haus Nr. 5, Hugo Junkersstrasse 5, Anetta (Pol)

Dankzij Camelotte, die ons altijd met geweldig smaakvolle foto's verblijdt, via zijn recensie bij de al even geweldige Anetta terechtgekomen: in één woord: fantastisch!
                              Anetta is inderdaad een prachtige vrouw, die alles met gevoel wil doen, en bovendien ook nog eens intelligent genoeg is voor echt contact, 'n klik die je van binnen en van buiten heftig beroert.
                              Nordhorn is niet naast de deur, maar voor zo'n vrouw, zo'n fijn mens, rij ik graag een paar uur!
                              Nogmaals dank Camelotte, voor je verfijnde smaak, en dat je haar niet voor jezelf wilde houden.

Commentaar

Vanmorgen mijn absolute favoriet bij haus nr5 eens weer eens bezocht. Gelukkig hoefde ik dit maal niet lang te wachten.
                                Ze zag er zo als altijd weer betoverd uit. Haar service is nog net als toen ik de allereerste keer met haar naar de kamer ging.
                                Er zijn maar weinig dames die zo lekker tongzoenen als Anetta.

Ondanks dat haar klanten ring groot is blijft deze dame met beide beentjes op de grond.

Ik wandel nu al jaren maar met deze dame heb ik gewoon een super klik. Beter kan haast niet. Heel af en toe bezoek ik een andere dame bij NR5 , maar ik kom altijd weer terug bij haar, omdat zij heel natuurlijk is.

Geen overdreven gedoe.

En haar body is mmmmmmmmmmm perfect
                                [IMG]www.kiekerei3a.de/wp-content/gallery/kaya/9.JPG[/IMG]

Commentaar

Zoals elke vrijdag kijk ik op de website van nr5 wie er de aankomende week zijn.

Met name kijk ik uit of de zusjes Anetta of Dagmara komen. Liefst allebei te gelijk. Andere dame waar ik naar uit kijk zijn.
                                  Olga.

Nu zie ik dat Anetta helemaal uit de foto galerie verwijdert is. Hopelijk is ze niet gestopt, want zij is toch wel een dame waar ik extra kilometers voor wil maken.

Mocht iemand weten waar ze evt elders werkt. Laat het dan even weten.

Commentaar

Bad Salzuflen, kiekerei 3A, Kaya, voorheen Anetta nr5 Nordhorn

Aangezien mijn topper helaas niet meer bij nr 5 werkt in Nordhorn. Heb ik haar maar in Bad Salzuflen bezocht.
                                    Ze werkte bij nr in Nordhorn onder de naam Anetta. Bij kiererei onder de naam Kaya.

Het weder zien van hartelijk.

Kaya en Olga zijn de beste dames, die ik in mijn lange wandelen geschiedenis ben tegen gekomen.
                                    Beide dames klasse apart, zeer actief, komen zeer natuurlijk over.

En tongzoenen met passie.

veel dames die hier werkzaam zijn werken ook bij nr5, Nordhorn.

NM. Samengevoegd met het topic van Anetta en adresgegevens aangepast. Dp.
                                    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 20-08-15, 09:15.

Commentaar

Re: Bad Salzuflen, Kiekerei 3a, Kaya, ex Anetta (Nordhorn) (Pol)

Oorspronkelijk geplaatst door camelotte
                                      Helaas is Anetta niet meer te bewonderen bij nr5 in Nordhorn, maar ik zie haar ook niet meer in Bad Salzuflen. Wie weet toevallig waar ze nu werkzaam is.
                                      Is oudere zus van Dagmara; moet toch niet zo moeilijk zijn om daar achter te komen dan lijkt me?
                                      Dagmara staat volgende week op de planning in Villa Venezia.

Commentaar

Re: Bad Salzuflen, Kiekerei 3a, Kaya, ex Anetta (Nordhorn) (Pol)

Volgens zusje Dagmara is Anetta helaas min of meer gestopt: zij heeft een vriend en werkt (bijna) niet meer.
                                        Heel erg jammer voor alle fans, maar wellicht heel erg goed voor haar zelf!
                                        Ik zal haar missen maar wens haar alle goeds toe, want het was/is een geweldig mens, waar ik met positieve weemoed aan terug denk. Een beter compliment kan ik niet verzinnen.

Commentaar

Iemand Anetta weer gespot ze was voorheen werkzaam bij haus nr5 nordhorn zij is de oudere zus van Dagmara. Anetta was voor mij het beste wat ik ooit tegen ben gekomen.