Frechen - Nyloncafe, Europaallee 5, Belinda (Cub)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Frechen - Nyloncafe, Europaallee 5, Belinda (Cub)

Alweer enige weken geleden bezocht ik voor het eerst het Nylon Cafe. Dit is een luxe prive-huis achtige gelegenheid alwaar je in een openbare bar-ruimte de dames kunt bekijken of een praatje met ze maken. Als je meer op privacy gesteld bent kun je ook vragen om in een aparte kamer de dames een voor een aan je voorgesteld te krijgen net zoals dat in NL in een privehuis kan. Ik koos voor Belinda. Een zwartharig bruinogige (ietsie pietsie molliger dan slank maar niet volslanke) jonge dame met een heel lieve glimlach op haar engelengezichtje en waarvan ik wel wilde geloven dat ze nog niet veel ouder dan 19 was. Toen ik eenmaal samen met haar was vertelde ze mij dat ze op Cuba was geboren. Haar Duits was echter perfect. Spaans kon ze ook maar daar ben ik minder in. En in Frans was ze ook goed maar alleen met haar mond vol. Eerst even lekker kroelen en tongzoenen en daarna via haar strakke borstjes en tepeltjes naar haar zachtste plekje. Ze had een heerlijk fris en lekker smakend poesje hoewel ik haar helaas niet over het randje kreeg met mijn beffen. Ze was wel heerlijk nat geworden en ik heel geil zodat ik zelfs zin kreeg haar even in een aantal standen te neuken (dat laat ik meestal als oraalliefhebber achterwege, vooral omdat condooms vaak zo'n rubbergeur en -smaak achterlaten). Van het neuken werd ze helemaal geil en eenmaal in het cowgirlstandje sloeg ze zelfs min of meer op hol met toegeknepen ogen en zou ik me kunnen voorstellen date ze een orgasme had. Ik had zelf ook wel zo kunnen klaarkomen maar ik wilde door haar worden klaargezogen dus stopten we vlak voor dat dat niet meer kon. Een heerlijke ontlading volgde en ze bleef lekker zachtjes doorzuigen totdat er niets meer kwam. Daarna ontdeed ze zich discreet van mijn levenselixir en babbelden we tijdens het aankleden nog even gezellig na. Wiederholungsgefahr zeker aanwezig.
    Ik ben niet bijgelovig. Dat brengt ongeluk...

Re: Frechen, Europaallee 5, Belinda(uitstekend)

Deze Belinda heb ik ook wel eens in de lounge gezien. Aantrekkelijke verschijning, vind ik.

Dank voor de recensie, Krelis - nu is mijn todo lijstje alweer langer geworden.
    Houdt dit dan nooit op?

Whoremoans. Just whoremoans.
    B'dum tsch ®

Commentaar

Aan het werk...
    X