Langenfeld - Bijou, Lise Meitnerstr 6, Agnes (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Langenfeld - Bijou, Lise Meitnerstr 6, Agnes (Pol)

Anni heeft haar eigen willetje, maar als er een klik met haar is zul je een goede tijd met haar hebben.

Na het omkleden en douchen aan de bar voor een koffie tussen Anni en Agnes beland. Toen de koffie op was vroeg Anni of ik zin had om naar beneden te gaan. Agnes vroeg of ze mee mocht, tja en "nee" zeggen is niet mijn sterkste punt.

Anni nam het Franse deel voor haar rekening waarna Agnes uit afmaakte.

Agnes uit Polen is een frisse verschijning. Het type waar je verliefd op zou kunnen worden indien ze naast je zou wonen

Tijdens een eerder bezoek had ik Agnes al wel gezien, maar toen is het er niet van gekomen. Nu weet ik wat ik destijds gemist heb.

Re: Xanten - Partytreff, Sonsbeckerstrasse 29, Agnes(goed)

Agnes gespot op de bank naast een colega en kon mij hellaas niet strategisch nestelen maar met oogcontact kon ik toch wel seinen dat ik nog zin had en Agnes vroeg of ik zin had, ja naturlich.

Agenes dacht nog even snel voor het eten en de andere dachten "nee zometeen eten".
    Oh boy dat had Agnes geweten ze dacht waarschijnlijk aan mijn première met haar toen ik zo strak stond als een snaar en in 10 minuiten kwam ik klaar.

Nee nu niet, ik moest voor de 4e ontlading mijn tijd nemen en uitgebreid met wissels, zoenen en likken met Agenes is geen straf en is lekker, ik weet niet hoe lang het allemaal heeft geduurd maar toen ik gedoucht en wel weer boven stond was het buffet al gedekt maar zag niemand eten, kenelijk had iedereen al gegeten en vond gelukig geen hond in de pot, doggy al genoeg gedaan beneden.
    Goed en wel nog een klein beetje opgeschept en de muziek werd harder gezet voor de gangbang, jammer die moet ik aan mij voorbij laten gaan.

Nee Agnes is een true gfe en komt ook op de lijst van terugkom dames (dames waar ik voor terug kom).

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Sonsbeckerstrasse 29, Agnes(uitstekend)

De vierde en laatste sessie was met Agnes. Ze spreekt goed Engels (beter dan Duits) en na een gezellig gesprek daalden we de trap af naar de achterste kamer.

Toen ik vroeg of ze een massage wilde reikte ze me een fles olie aan en keek me vol verwachting aan.

ik heb haar een heerlijke body2body massage gegeven die minstens 15 minuten duurde. Toen ik van achteren aan haar oor begon te knabbelen maakte ze kirrende geluidjes en begon steeds dieper te zuchten tot ze (bijna huilend) klaar kwam. Bij een kleine inspectie bleek dat ze van onderen drijfnat was . Ze wierp zich vol overgave op mijn inmiddels stevige erectie en gaf me een pijpbeurt zoals ik nog nooit beleefd had, ze likte hem af alsof het een lollie was en nam hem regelmatig tot aan de aanslag in haar mondje WOW, te gek.
      "Fuck Now" zei ze en trok me een jasje aan. Tijdens he missionarissessie zoende ze me diep en begon weer zwaar te ademen totdat ze trillend klaar kwam. Ik weet zeker dat het geen fake was, ze was weer zo nat als eerder!

Ik een stevige rit waarbij ze alles gaf, perste ze mijn laatste druppels eruit. We bleven nog even in elkaars armen liggen.
      Ze zoende me weer diep en bedankte me voor de heerlijke sessie

Agnes heeft in onze eerste ontmoeting nu direct ook de eerste plaats in de club veroverd! Dit was tevens haar laatste sessie ondat ze vrijdag ook naar huis ging. Wanneer komt ze terug??? Goed op de agenda letten

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Sonsbeckerstrasse 29, Agnes(uitstekend)

Agnes of Ola zoals we haar ook wel kennen werkt tegenwoordig in Langenfeld. Info van een goede vriendin van haar. Ik dacht dat in een gehucht op de hei weinig keuze was dus heb niet doorgevraagd naar de naam van de club. En dan blijken er toch wel een hoop sexverkooppunten te zijn in Langenfeld dus de exacte locatie moet ik je even schuldig blijven.

De kans dat ze nog eens zal optreden in Xanten lijkt me niet erg groot. Alles wat lekker is verdwijnt in no time bij deze tent. Aida en Mandy zijn de enige uitzonderingen die maar blijven hangen, al zie je die daar ook steeds minder.

NM. Agnes verplaatst naar de Moulin Rouge.
        Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 16-10-12, 06:28.

Commentaar

Aan het werk...
        X