Gelsenkirchen - Diskretes Abenteuer, Ahlmannstr 12

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gelsenkirchen - Diskretes Abenteuer, Ahlmannstr 12

Afgegaan op de advertentie van Distretes Aventeur (http://www.diskretesabenteuer.de/) omdat aan natursekt werd gedaan. Had ik nog nooit eerder gedaan, en wou eens proberen. Namiddag sessie met twee meiden gekozen. 69 euro. Bij aankomst lag Nicole, de slankste en knapste op het grote bed drie mannen te verwennen. Eén in de mond één in haar kut en één met de hand. Lara, die wel wat dikker is dan op de foto's zat in de badkamer op het wc twee mannen afwisselend te pijpen. Ze pijpte gulzig en diep en zoog regelmatig hun ballen af. Ze zat op 't wc omdat ze trachtte te pissen, maar het lukte haar niet. Ik kwam er in mijn blootje bij, tongzoende haar even diep en zei haar dat ik wel zou kunnen plassen. Op mij dan aub, vroeg ze. Ik ging voor haar staan. Gezien ik al een stijve had moest ik mij concentreren om te kunnen plassen. Het duurde wel eventjes terwijl de meid mij liefelijk streelde over mijn borst en dijen. Eindelijk begon ik te plassen en ik liet mijn behoorlijk gevulde blaas uitstromen over haar borsten. De twee makkers die zich eerder hadden laten afzuigen stonden te kijken. Na mijn plasbeurt nam ze mij in haar mond en ik werd verwend door een super pijpbeurt en balgelik. Achteraf heb ik de andere meid, Nicole gebeft, geneukt en mij laten pijpen (ok maar minder sexuele uitstraling). Na een pauze op bed mijn beurt afgewacht voor een solotje met Lara. Zij tongzoent heelijk en pijpt als de beste. na haar gebeft te hebben haar geneukt en klaargekomen in missio.
Aan het werk...
X