Aken - Cat Club, Rottstr 29, Alicia 23 (Cub)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken - Cat Club, Rottstr 29, Alicia 23 (Cub)

Vandaag na deze dame genaamd Alicia al lang op het oog gehad te hebben haar met een bezoekje vereerd.
    Alicia staat goed beschreven op 6relax alleen haar gezicht komt niet duidelijk op de foto:

http://www.6relax.de/club_girls_deta...rom_a/club_293

Deze dame werkt net als de meeste dame in deze privat club om de zoveel weken een tijdje op dit adres en is dan weer weg om meestal binnen 3 weken weer terug te komen.
    Dit is mede ook de reden dat het zolang duurde voor ik haar kon ontmoeten.
    De club erotikfeen is een nette verzorgde privat voor een privat echt netjes en verzorgd met een mooi modern frisse inrichting.
    Gelegen op en industrie terrein een stukje buiten Aachen zentrum met parkeerplaats voor de deur.
    Let wel op het huis nr. want volgens mij ligt ernaast ook een onopvallend bordeel net als deze club je ziet het van buiten niet dat je een naar de dames gaat.

Maar goed over Alicia zelf had een afspraak gemaakt om 19.30 en precies op tijd daar de dame was zelf dan ook als enige aan de bar.
    Na het gebruikelijke afrekenen en een cola naar de slaapkamer waar ik me uit mocht doen en daarna meteen naar de badkamer waar wilie verplicht zoals iedere klant bij haar gewassen moest worden.
    Daarna kon ik naar de kamer en waste zij zichzelf en nam wat mondwater etc. hygiene oke dus.
    Dat Alicia Cubaans is merk je meteen bij terugkomst op de kamer ze gaat meteen goed en vurig tekeer hevig tong geworstel.
    Op bed lekker spelen en meer zoenen voorspel etc. je mag haar gewoon likken en vingeren maar liever niet met de vinger vol erin.
    Verder spreekt Alicia goed Duits ze heeft een paar prachtige borsten dacht op de foto aan silli's maar 100% natuur ze staan mooi zijn groot hebben een mooie vorm en fijne kleine tepels een paar tieten uit het boekje zoals ze moeten zijn.
    Verder heeft ze een normaal postuur met mooie vrouwelijke rondingen zoals de meeste latina's maar geen echte extreme dikke kont of heupen ofzo.
    haar lekker ingesmeerd et wat olie en haar effe tussen de tieten gepakt daarna haar lekker laten neuken bovenop.
    Waarbij ik bij dat standje al klaar kwam na een paar minuten daarna wat gepraat weer effe wassen.
    En naar ruim een half uur weer buiten al met al een prima ervaring maar de kans om haar nog een keer te nemen is vrij klein.
    De concurrentie is te groot en ondanks dat ik haar echt wel kan aanraden miste ik net dat beetje waardoor ik meteen terug wil maar zeker een aan te raden dame
Aan het werk...
X