Aachen - American Table Dance Club

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aachen - American Table Dance Club

American Table Dance club, Aachen Duitsland

American Tabledance
    Lap Dance / Nightclub
    Germany
    52062 Aachen
    Antoniusstrasse

Open van 21:00 uur tot 05:00 uur
    Alleen op de Zondag is de club dicht !

Tel: 0241-37353, 0173-3069329

http://www.tabledance-aachen.com/index.php

Entree 12,- Euro "Men krijgt er 1 x gratis drankje naar keuze bij"
    Dollars moet men per 5 afnemen en kosten een Euro per stuk !

Deze American Table dance club bezoek ik een paar keer per jaar samen met Hookers leden Acers en een vriend.
    Persoonlijk vind ik dit een nette club met een goede sfeer.
    Dames zijn er 6 die iedere 10 min wisselen om te dansen,
    Als het druk is loopt het aantal dames op tot 10.
    Dames komen uit heel Europa Duitse,Poolse, Roemeense, Hongaarse dames werken er zover ik weet.

Er is ook de mogelijkheid iets met de dames te drinken dit kost 30,- Euro per glas.
    Soort van champagne ?
    Je kunt dan met de dame +- 30 min iets drinken en een gesprek voeren.
    Er kan ook gekozen worden voor een privé lapdance die boven worden gedaan
    (Zie site voor fotos)
    Dit kost 50,- Euro normaal voor één 10 min privé Table dance show.

Er is ook wel eens aan geboden door somige dames om een privé Table dance,
    Van 7/8 min voor 50,- Euro waar men de dame ook mag aanraken of 10 min voor 60,- Euro.

Heb zelf al wat privé Table dance shows gehad van 10 min voor 50,- Euro
    en nog een van 7/8 min voor 50,- Euro met aanraken er bij,
    Echter dit vond ik tegen vallen aangezien de dame in kwestie bij de allerlaatste minute pas me handen pakte en even over haar borsten deed,
    Pak dit paket ook niet meer.
    Vind de 10 min voor 50,- Euro nog beter !

Persoonlijke favoriet is toch de Duitse Eva,
    die niet alleen gewoon goed doet danse.
    Maar ook de tijdens de privé Table dance, ook haar best doet je het naar je zin te maken.

Re: American Table Dance club, Aachen Duitsland

Ben er gisteren ook weer even geweest voor het eerst weer sinds een hele tijd.
    Het is idd. een leuke verzorgde tabledance met zeker in het weekend veel mooie en wisselende dames.
    De 12 euro entree valt best mee zeker omdat er 1 drankje bij zit pak meestal dan meteen een baco of een whiskey-cola.
    In Nederland betaal je op veel plaatsen al 4 a 5 euro voor een glas dus als je dat eraf doet ben je voor 8 euro binnen (let wel op wat je erna drinkt moet je betalen en is uiteraard duurder als in de standaard kroeg).
    Is zeker ook leuk voor wandelaars die op dat moment niets naar keuze kunnen vinden.
    In de A-strasse is het namelijk zo dat er op het ene moment heel weinig te doen is en 45 minuten erna het lijkt of er 40% meer dames zitten om de een of andere reden.
    En dan is voor dit geld effe binnen zitten leuker als het straatje maar op en neer blijven lopen.

Commentaar

Re: Aachen - American Table Dance Club, Onbekend, Onbekend(onbekend)

Ben vorig weekend geweest, vrijdagavond waren hele mooie dames. Is dit op een doordeweekse dag eigenlijk ook of valt het dan heel erg tegen? (jammer dat er maar 6 dames afwisselen, hoe meer dames hoe beter

Commentaar

Re: Aachen - American Table Dance Club

Gisteren geen zin in een bezoekje aan een dame en toch naar Aken gereden om een kijkje te nemen in de Tabledance. Ik was er nog nooit binnen geweest, wel altijd nieuwsschierig wat er achter de deuren gebeurde. 12€ betaald en een drankkaart mee gekregen waarop alle drankjes worden genoteerd, die je dan bij het verlaten van de tabledance moet afrekenen aan de kassa. 1 drankje zit bij de 12€ entree inbegrepen. Prijs van pilsje of frisdrank is 4€. Er waren maar 6 mannen binnen die aan de ronde bar zaten. Pilsje besteld en plaatsgenomen aan de bar. Er waren 7 dames aanwezig die om de beurt twee muzieknummers lang een paaldansact opvoerden waarbij op commando van een mannenstem via de speakers het slipje uit moest de laatste 10 seconden van de act. Het was een aparte ervaring en het wond me niet direct op, wel zijn het stuk voor stuk mooie meiden! Maar ik vind het allemaal een beetje te afstandelijk. Er waren ook een paar mannen die wat dollars tussen de borsten van dames stopten maar dit heb ik niet gedaan. Na een uurtje waren we nog maar met 2! man binnen, het was dan wel op een maandag maar had het iets drukker verwacht (01:00u) snachts. Toen ik mijn laatste drankje was aan het drinken kwam opeens de Duitse Jasmine naar me toe gelopen en vroeg of ik Lust had in een privé dans op de 1 etage. Toen ik vroeg hoeveel dat kostte zei ze 60€, dat was schrikken! Ze merkte dat ik het te duur vond en bood aan om mij dan ook met haar handen te strelen over mijn geslachtsdeel. Ook hiervoor mij netjes bedankt, mijn drankje opgedronken, naar buiten gelopen en bij de kassa nog eens 12€ afgetikt voor 3 drankjes.

Het was een leuke ervaring maar ga liever nog eens terug als het drukker is. De privé dansjes hoeven voor mij niet aangezien ik voor 60€ eventueel 2x een wip kan maken in de straat met vergelijkbare/mooiere meiden.

Commentaar

Aan het werk...
        X