Geilenkirchen, Ottostrasse 44, Naomi

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Geilenkirchen, Ottostrasse 44, Naomi

Vandaag voor het eerst de club beleamie in Geilenkirchen bezocht vaak op e-net gezien nooit geweest.
    Had eigenlijk mijn oog op een andere dame in een andere privé laten vallen maar deze was al weg op vakantie dus plannen verandert.
    De reis naar Geilenkirchen viel niet mij een 15 minuten langer als ik dacht rijden en een navi die niet meer up to date is maakte de rit niet echt prettig.
    Had mijn oog laten vallen via 6relax op Naomi dus met haar afgesproken bij aankomst zag de club van buiten toch minder goed verzorgd uit als op de foto's van binnen viel het wel mee.
    Kwam nog een hele mooie jonge blonde tegen maja had met Naomi een wat donkerder meisje afgesproken dus ja.
    Het uiterlijk viel me een beetje tegen maar was wel te doen maar had me meer een naomi campell misschien voorgesteld
    Ze bleek op de kamer Nederlands te praten een tijdje geleden beweerde ze op E-net nog dat ze Cubaanse was maar volgens mij gewoon antiliaans.
    Al wilde ze niet zeggen waar ze vandaan kwam behalve de carribean.
    Ze begon een beetje kortaf maar later brak het ijs wel iets eerst samen douchen waarbij je grondig word gewassen en dat doet zei zelf ook dus Hygiene ok.
    Gelukkig was ze met de sex een stuk losser en hebben we er toch nog een lekkere vrij partij van weten te maken.
    Heb wel het idee dat ze wat kilo's is aangekomen sinds de foto's die al meer als een jaar bij de club op de site staan.
    Maar haar borsten lijken in het echt ook een stuk voller al met al qua sex een redelijk goede ervaring.
    Maar ook niet heel speciaal voor een club denk dan ook geen HH gevaar voor deze dame en voor de club moet er wel een heel speciale dame komen om het rot eind rijden goed te maken.

Re: Geilenkirchen, ottostrasse 44, Naomi 24

Na lang dralen toch maar eens naar Belleamie gegaan. Ads al vaak gezien op sexrelax.de maar is er nog niet van gekomen.
    Na binnenkomst in de "huiskamer" en bijna een chiwawa te hebben vertrapt mocht ik tusssen een 4-tal dames op de sofa plaatsnemen. Twee waren minder interessant maar de andere twee zeer. Een meisje uit Portugees/Srilankaanse ouders was erg mooi en die komt ook nog aan de beurt. Nu echter voor Naomi gekozen, een 29 jarige Surinaamse, stevig figuur maar zeker niet dik, heerlijke kont en prachtige jetsers. Lekker samen onder grote en voortreffelijke douche en elkaar fris gemaakt. Eenmaal op bed beland lekker gevreeën en diepe tongzoenen uitgewisseld. Toen langzaam naar beneden afgedaald en een uitstekend fris kutje met mooie lipjes en een gevoelig clitje gelikt. Zij genoot hier zichtbaar van en ik kon het ook proeven! Toen wisseling van de wacht en een SUPER pijpbeurt gekregen met Deep Throat actie. Kon het na enige tijd niet meer houden en had een briljante finish deels in haar mondje en deels over haar kinnetje en borsten.

Na nog even te hebben geknuffeld lekker gedoucht en tevreden huiswaarts.
    Herhalingsgevaar groot!

http://www.6profis.de/bordell/geilen...omie-1249.html

http://www.6relax.de/club_girls_deta.../laufband/true

Noot voor de MOD leeftijd aub aanpassen naar 29 jaar en haar borsten zijn absoluut D.

Done, Dp.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 03-06-15, 13:48.

Commentaar

Aan het werk...
    X