Uebach-Palenberg - Lillys Lustoase, Freiheitsstr 45, Katja (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Uebach-Palenberg - Lillys Lustoase, Freiheitsstr 45, Katja (Dts)

Vrij recent nog bij Katja geweest. Lilly's Lustoase in Uebach-Palenberg (hebben eigen website of zoek maar op www.6relax.de) , over de grens in Duitsland. Prettige meid, slank, goedlachs, echt aangenaam en ze staat echt open voor (bijna) alles. Ik heb voor een dominantere sessie gekozen met plas- en poepseks actief en passief. Beffen, rimmen, vomit, strap-on, caning, noem maar op. We hadden daar precies allebei plezier in. Kost wel wat als je voor alle opties gaat, dus niet voor elke week ;-) Soft en GFE kan ook, zal voor een andere keer zijn.

Re: Uebach-Palenberg, Freiheitsstrasse 45, Katja(uitstekend)

is mij te extreem ik heb haar advertentie gezien ze zal het wel alemaal doen maar het lijkt me sterk dat jij dat alemaal hebt gedaan in 1,5 uur

Commentaar

Re: Uebach-Palenberg, Freiheitsstrasse 45, Katja(uitstekend)

iedereen zijn goesting inderdaad. het leuke eraan vond ik dat zij dat met mij deed. had enkel afgesproken voor de package. ter plaats dan eerst gepraat wat kan bij kv en al. tja, voor mij was dat ook niet duidelijk als een dame kv actief toelaat. uiteraard daarvoor gegaan dan want de klik was er wel al. heb de rest dan aan haar overgelaten, zij heeft zeker voldoende dominantie en ze heeft de tijd goed gevuld

Commentaar

Re: Übach-Palenberg - Lillys Lustoase, Freiheitsstrasse 45, Katja(uitstekend)

Ben onlangs een met de auto naar Ubach Palenberg gereden.
        Aangekomen in het huis van vrede en liefde werd ik in een mooie woonkamer voorgesteld aan 4 dames.
        Allen zagen goed verzorgd en aantrekkelijk uit.
        Na lang twijfelen viel mijn keus op ene Katja die er voortreffelijk uitzag.
        Ik kwam in de hemel terecht en zal er nog vaak komen.

DW :tekstcorrectie
        Laatst gewijzigd door de waarheid; 17-10-11, 21:45.

Commentaar

Mocht weer eens op bezoek gaan in Duitsland.
          Baeswaler,Alsdorf en Kohlscheid moest ik bezoeken.
          Geen probleem, want dan had ik een leuke dag in het vooruitzicht.
          Effe gebeld naar Lily's oase in Ubach Palenberg en er waren diverse dames aanwezig.
          Tussen het ene en andere bezoek effe naar binnen gwipt want had ruimschoots een uurtje de tijd.
          Volgens mij was het gezellig maar na lang twijfelen koos ik maar voor Katja.
          Dan wist ik wat ik in de kuip had. Slap om geen andere dame een kans te geven maar dat nog als ik een week in duitsland gestationeerd wordt om mij de taal eigen te maken.
          Het was weer een gezellige en wonderbare ervaring van deze dame. Wat zullen de andere mij nog kunnen geven.
          Veel want er hangt een goedesfeer in dat huis.
          Geweldig en het zal als ik straks in die regio moet gaan werken een vaste pleisterplaats.

Commentaar

Re: ubach-Palenberg - Lillys Lustoase, Freiheitsstrasse 45, Katja(geweldig)

Was weer in het zuiden van het land en had effe de gelegenheid om de grens over te wippen.
            Kwam aan in Ubach en het was rustig. Katja was aanwezig en met haar een afspraak gemaakt.
            De kamer op en de gebruikelijke en daar geldende regels werden afgehandeld.
            Terug op de kamer kwam het los, het was inderdaad Paasfeest en dit was goed te merken.
            Ineen gekronkel, kussend en strelend en alles en nog wat.
            De rest liep vanzelf en de tijd was weer te snel om.
            Misschien deze week nog eens kijken als we tijd over hebben maar de acquisitie gaat door en dat brengt brood en beleg op tafel.
            Een huis waar warmte en gezelligheid hoog in het vaandel staat maar ook de hygiene staat hoog aangeschreven.
            Geweldig een huis waar je snel zult thuis voelen.
            Laatst gewijzigd door mickwoodpacker; 09-04-12, 00:19. Reden: typefout

Commentaar

Gisteren bij Katja geweest. Gekozen voor het totaalpakket en dat hebik geweten!!
              Er werd geen plekje over geslagen. ik heb haar gefist en was verwonderd dat dit vrouwtje zoveel kon hebben.
              Uiteindelijk in missio-houding haar heerlijk geneukt.
              Geweldig, nu sparen vooreen volgende cessie

Commentaar

Wederom bij Katja geweest.
                Ik had nu nog iets meer te besteden en aan Katja gevraagd of Lily ook nog vrij was.
                Na enig overleg heeft Lily 3 kwartier meegedaan en het was een heerlijk trio.
                Ze deden niet voor elkaar onder en op gegeven moment zat Katja op mijn heer en Lily op mijn gezicht.
                Met Katja het hele verhaal uiteindelijk afgemaakt.

Geweldig en zeker voor herhaling in aanmerking komend.

Commentaar

Re: Uebach-Palenberg - Lillys Lustoase, Freiheitsstrasse 45, Katja(uitstekend)

Vandaag bij Katja geweest. Een all in pakket gekozen voor een uur. Het was jammer dat ik een half uur moest wachten maar dat heeft Katja goedgemaakt. Dame in kwestie was niet mijn smaak, maar haar lichaam was strak en mooie borsten. Alleen jammer dat je proeft dat ze rookt. Wie wil weten wat het totaal pakker inhoudt moet zelf maar eens gaan kijken maar het was een bijzondere en lekkere ervaring. Ze heeft er duidelijk plezier in en geniet er echt van.

Commentaar

Ben onlangs voor de eerste maal hier geweest. Advertentie op Kinky. Voor de all-in behandeling gegaan. Kost wel wat maar dan krijg je ook een heel speciale behandeling. Eigenlijk alles kan hier. Ik ga niet beschrijven wat we allemaal gedaan hebben, maar die Katja is echt "SUPER". daarnaast ziet ze er ook nog een "super" uit. Ik weet dat dit subjectief is, maar toch. Ga binnenkort weer terug. "smaakt naar meer"!!

Commentaar

Begin juli weer bij Katja geweest. Was wederom een "Super"-ervaring. Deze vrouw heeft er zelf zoveel plezier in en niets is haar te gek. Alleen maar genieten. Ontzettend lief en GFE als het uitkomt en "anders" (zoek zelf maar uit wat dat is) als dat in het spel nodig is. Katja blijft, ook voor de tweede keer, verslavend! Ga volgende week of de week daarop zeker weer bij haar aan voor nog zo'n overheerlijke "all-in" ervaring. Wat kan die vrouw je laten komen! Katja, ich komm bald wieder

Commentaar

Geachte,

Deze dame adverteert met een heel scala aan mogelijkheden.
                        Nou wil ik de wandelaars die mij voor zijn gegaan vragen of deze dame ook echt spuitend klaarkomt zoals zij zelf aangeeft.

Hier ben ik naar op zoek maar heb nog geen enkele dame gevonden die mij lekker in mijn gezicht spuit tijdens het beffen.
                        En welke aan mijn eisen/wensen voldoet.
                        Deze dame voldoet verder aan mijn wensen alleen vraag ik me af of zij ook daadwerkelijk spuitend klaarkomt.

Gaarne hoor ik van jullie.

Commentaar

Daar ik een grote fan van fisting ben had ik een afspraak gemaakt bij Lillys Lustoase.
                          Daar werken 2 dames die zich laten fisten. De keuze was niet gemakkelijk daar beide charmante
                          dames zijn. Uiteindelijk gekozen voor Katja omdat deze nog iets verder gaat met haar diensten.
                          Zij laat zich ook anaal fisten ( afhankelijk van de grote van je handen). Daarnaast had ik gekozen voor een
                          uurtje zonder taboeloze sex. Ja het kost wat maar ik heb er toch zeer van genoten en heb veel nieuwe ervaringen opgedaan. Laten we zeggen dat prijs kwaliteit in een super verhouding waren.
                          Bij deze dame is het herhalingsgevaar zeer groot.

Liebe Katja !
                          Vielen Dank für eine Supergeile Stunde.
                          Du warst einfach Spitze !
                          XXX Peter

Commentaar

Aan het werk...
                          X