Berlijn Gina's Tango Roso, Oberlinstrabe 3-4, Lea

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Berlijn Gina's Tango Roso, Oberlinstrabe 3-4, Lea

Na wat zoeken op internet uitgekomen bij Ginas's tango roso en mijn keuze laten vallen op Cintia,maar de is er aleen op Zaterdag.Gekozen voor Lea een mooie donkere vrouw uit Frankrijk.
    Gina's is wat moeilijk te vinden aan de buitenkant is niets van een naam of reclame te vinden(super discreet)ik had telefoniche een afspraakje vast gelegt met lea.
    Nadat je bij binnenkomst naar een kamer ben gebracht een een drankje heb gehad vroeg de damen of ze wat modellen langs kon sturen, ik zij dat ik een afspraak had met Lea.zij zou haar dirict sturen.wauw wat een mooie verschijning.
    Na het voorstellen en vragen wat mijn wensen waren ging ze even het geld opbergen.
    na terug komstkwam ze lekker bij me liggen en begon me lekker te knuffelen en te zoenen. over en weer elkaar lekker strelen en langzaam zakte ze af om mij overheerlijk te pijpen,gewoon goddelijk.dit gaan we dus niet lang volhouden en de rollen maar even omgedraaid en haar lekker gebeft.
    Nouw dat vond deze dame wel erg lekker dus daar maar even mee doorgegaan en na een tijdje kwam ze heerlijk klaar.nog even liggen knuffelen en toen was ik weer aan de beurt,zij bracht we weer op volle oorlogs sterkte en heb haar vervolgens en diverse standjes genenomen.en heerlijk het rubbertje vol gespoten.

Deze dame is gewoon TOP (als je van dark houd)

Re: Berlijn Gina's Tango Roso, Oberlinstrabe 3-4, Lea(uitstekend)

Hier de link naar de betreffende club / dame.

http://www.ginas-tango-rosa.de/borde..._nutte_054.htm

Commentaar

Aan het werk...
    X