Schüttorf, Narzissenstr 1, Mona (Thai)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Schüttorf, Narzissenstr 1, Mona (Thai)

Ben de afgelopen tijd een drie keer bij Mona geweest.

Het pand waar de dames werken bevindt zich 100m van het station.

Omdat ik niet van elk bezoek een verslag maak, geef ik een samenvatting van alle geilheden.

Ze is echt de moeite waard, omdat ze niet echt op de klok kijkt en de indruk geeft het allemaal erg lekker te vinden.
    Ze laat ook veel toe:
    - pijpen deepthroat z.c.
    - neuken in alle standjes
    - anaal met of zonder condoom
    - in het gezicht spuiten of in de mond spuiten. De volgende keer vraag ik of ze ook
    doorslikt.

PS-1: ze is veel geiler dan Pon.
    PS-2: de recensie waarin ik schrijf dat ik Pon anaal heb geneukt, moet worden
    gecorrigeerd in Mona .

zie www.erobella.de

Groetjes
    Deepee, die er wel pap van lust.

Re: Schüttorf - Privéhuis, Narzissenstrasse 1, Mona(uitstekend)

Enige tijd geleden Schuttorf maar weer eens bezocht.
    Mona deed open en daar dus mee naar de kamer gegaan. Ze hadden het waarschijnlijk niet druk want ik kreeg het voorstel voor 2 meisjes. Helaas niet voldoende geld bij me. Volgende keer beter.
    Mona is beregeil. Lekker pijpen zc. Ondertussen haar kutje gevingerd. Vond ze wel lekker.
    Op een gegeven moment doggystyle. Vinger in kontje, kutje en ik kreeg de indruk dat ze vlak bij klaarkomen zat. Helaas was dat zo geil dat ik ook kwam en mijn geile sap over haar kontje heen spoot. Heerlijk gezicht.
    Voor uiterljk krijgt mona van mij een 7, voor de sex een 9. Groot herhalingsgevaar.
    Volgende keer kijken of ze in is voor nog geilere spelletjes.

Commentaar

Ben drie weken geleden ook bij Mona geweest en kan alleen maar bovenstaande recencies beamen. Ze is voor heel veel in en heb een heerlijk uurtje met haar doorgebracht. NA afloop weer een uitstekende massage.

Commentaar

Onlangs weer bij Mona geweest.

Het was weer ongelooflijk geil.
        - deep throat pijpen.
        - beffen, neuken, standje 69.
        - kontje neuken terwijl ze op rug ligt, zodat dus je tegelijkertijd mooi zicht hebt op haar openstaande kutje, terwijl ze ook
        nog met een vibrator bezig is.
        - op het laatst klaargekomen door mijn hele lading in haar gezicht te spuiten, waarna ze mijn jongeheer weer in de mond
        nam om hem nog een beetje "na te pijpen". (Dit laatste heb ik in al die jaren bij de andere dames nog nooit meegemaakt,
        want als ik al in het gezicht mocht klaar komen, werden terstond de tissues door de dames ter hand genomen om alles
        weer schoon te maken).
        Mona deed er echter nog een geiler schepje bovenop door de zeggen, dat ze volgende keer nog meer sperma over haar
        gezicht wil. Ik zal mijn best doen. Of we gaan haar met twee heren onderspuiten.

Groetjes

Commentaar

Pas weer een paar keer bij Mona geweest.

Het is en blijft een uiterst geil gebeuren.
          Net als de vorige keren zeer deep throat pijpen, alsof ze het chroom van de bumper zuigt, terwijl ik haar gaatjes uitlik.
          Neuken in verschillende standjes, etc.
          En tot besluit spoot ik in haar gezicht en mond, waarna ze me zoende, zodat ik mijn eigen sap kon proeven.
          Bij een ander bezoek wreef ze mijn hele lading uit over haar borsten en buik, waarna ze wat later ging douchen.
          Er zijn knappere dames, met grotere en mooiere borsten, maar haar geilheid compenseert veel.

Goetjes

Commentaar

Pas weer een paar keer bij Mona geweest.

Het was allemaal vergelijkbaar met de vorige recencies, maar met als extra, dat ik haar nu langdurig anaal
            mocht vingeren. Ze vindt het lekker als je het maar zachtjes doet.
            Erg geil is in haar mond spuiten, waarna ze je nog even napijpt en je vervolgens gaat zoenen zodat je eigen kwakkie kunt
            proeven.

Groetjes
            .

Commentaar

voor het werk in duitsland, over de E30 dus naar Mona.
              Lange tijd niet geweest maar ze is uiterlijk wel veranderd. En niet ten goede. Maar goed, geil dus gebleven.
              Ze heeft me rap klaargepijpt terwijl ik haar niet echt kon vingeren want ze draaide zich substiel weg. Misschien kwam het door het tijdstip want volgens mij lag ze te slapen.
              Voor mij geen Mona meer. Helaas...

Commentaar

Aan het werk...
              X