Hamminkeln - Club Venus, Güterstr 27

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Hamminkeln - Club Venus, Güterstr 27

Naam: Club Venus

Adres: Güterstrasse 27, 46499 Hamminkeln

Telefoonnummer: 02852 3177
    Vanuit Nederland: 0049 (0)2852 3177

Website: http://saunaclub-venus.com/index.php/about-1500.html

Aard: Saunaclub

Openingstijden:

Di-Do: 11.00 tot 01.00 Uur
    Vr & Za: 11.00 tot 04.00 Uur
    Zo: 11.00 tot 24.00 Uur
    Maandag gesloten.

Prijzen:

50 euro entree.
    Dames waarschijnlijk 50 euro per half uur

Routebeschrijving en parkeren:

Inrichting:

Verzorging:
    - badjas, badslippers en handdoeken
    - sauna
    - buffet
    - koffie, bier en frisdrank

Algemeen:

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 20-12-17, 07:43. Reden: Aangepast aan Club Venus
    "Kwak"zalverij helpt je ook niet verder. Kortom het blijft aanmodderen!

Re: Hamminkeln, Güterstrasse 27, Partyclub Venus

Intussen is Venus dus een parenclub geworden. Op het eerste gezicht valt dat buiten de krijtlijnen van onze hobby, maar dat is toch niet helemaal zo. Op woensdag is er namelijk een gangbang: Tina's gangbang. Toevallig liep ik daar ergens op het internet tegenaan, en vooral de prijs triggerde mij. Vijftig euro. Een koopje.
    Meer info vind je hier: http://www.venus-paareclub.de/index....gangbang-party

Voor mij (Eindhoven) ligt Hamminkeln zowat aan de rand van mijn actieradius, maar toch evalueer ik het positief.
    De club is erg mooi, en er is eten (buffet) en drinken (niet-alcoholisch) voorzien.
    Toen ik er was, waren er twee vrouwen (geen twintigers, maar ook voor een verwend iemand als ik meer dan acceptabel) speciaal voor de gb daar en ook enkele koppels en ook twee single dames.

Mijn eerste sessie was met Tina. Ze gaf me veel aandacht, meer bepaald een heerlijke pijpsessie, met ook aandacht voor mijn ballen. Daarna kwam ik in doggy klaar, terwijl zij een collega pijpte.
    Een tijdje later ben ik met haar collega geweest (Melissa, als ik het me nog goed herinner). Nu de druk weg was, mocht het best lang duren, en daar had zij geen problemen mee. Een heel lange pijp- en befsessie was het gevolg, en daarna een neuksessie in missio. Ondertussen was naast ons een ander koppeltje ijverig bezig.

Na volbrachte arbeid nog wat gegeten, en na een leuk gesprekje met Tina en de eigenaar van de zaak (haar partner als ik het goed interpreteer) terug naar het Zuiden.

Samenvattend: qua prijs een koopje, qua prijs-kwaliteitverhouding een koopje.
    Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
    God gave man both a penis and a brain but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time

Commentaar

Re: Hamminkeln, Güterstrasse 27, Venus Paareclub

Elke woensdagavond is er een GB.

Ben over het algemeen niet zo van een GB, maar ....... toch eens kijken.

Entree 50,-- incl drank en kleine imbiss. Binnen waren 3 dames en verder heb ik alle heren geteld en kwam in totaal op de hele avond incl mijzelf op niet meer dan 7 (incl de eigenaar die af en toe meedoet)

Dus.............geen echte GB. Blijkt eigenlijk elke week zo te zijn.

De 3 dames:
      - blonde dame van eind 20, begin 30. niet al te groot (denk zo 1.60) cup B/C lekkere blonde lange haren en heerlijk slank lichaam minder actief
      - Tina zelf zie http://www.erotikfeen.com/partyluder...hamminkeln.php actief en erg geil
      - donkere dame van eind 20. 1.70 lang, cup D en zwarte haren bobline. vrij mollig actief en erg geil.

Tina is er elke week en meestal de donkere dame.

Verder laat de eigenaar alleen mitte-europaer binnen. Het is er schoon en ze zijn erg vriendelijk. Voldoende handdoeken aanwezig en pijpen zonder en voldoende condooms voor het meerdere.

kan helaas niet elke week, maar anders.............

zal vaker schrijven over ervaringen met de diverse dames

Commentaar

Re: Hamminkeln - Venus Paareclub, Güterstrasse 27,

Ben een paar weken geleden ook geweest. Bij binnenkomst rond geleid door Tina, die daarna snel verdween.
        Plaats genomen aan de bar waar een mannetje of 6 zaten rond te kijken. De barman probeerde wat stemming te maken maar de duitse collega's zaten wat doelloos te kijken. Ook melanie zat aan de bar.
        Op gegeven moment begint de eigenaar samen met Tina aan de gangbang en gaat ook melanie aan de slag.
        Tina heeft een superstrak lichaam en is waarschijnlijk veel in de sportschool. Ben aan de slag gegaan met Tina maar later overstap naar melanie, toch wat meer vrouw. Daarna was er pauze en heb ik Tina niet meer terug gezien en was melanie overbezet helaas.
        Vond het een wat plichtmatige Gangbang. Eten was simpel maar goed.
        Optiek van de dames voldoende.
        Zal er niet snel meer heen gaan. Voor mij was melanie wel de leukste.

Commentaar

Gangbang woensdagavond 12 september

Ik ben hier woensdagavond ook geweest en ik zit nog bij te komen. Ongelooflijk dat het hier niet drukker is!

Ik was er net na zeven uur. De club ligt vlak aan de A3 en je rijdt er vanaf de grens bij Arnhem in een kwartiertje naar toe. Ik werd persoonlijk en heel vriendelijk welkom geheten door de eigenaren en rondgeleid door Tina (degene van de advertentie). Mooi schoon en netjes allemaal. Daarna ff drankje aan de bar en toen werden de mannen vriendelijk maar dringend gevraagd om met twee van de vrouwen mee te komen want ze hadden lang genoeg gewacht (...)

Er waren drie single vrouwen en drie echtparen (waaronder een echtpaar uit Nederland). Totaal geen kliekjes of iets dergelijks, daar was ook geen tijd voor want de meeste vrouwen waren continu aan het neuken

Niets geen afwerken, geen gespeelde toestanden, geen "ingehuurde afwerkdames": deze vrouwen zijn echt geil. Vanaf dat moment was het drie uur lang bangen waar je maar wilde, met heel af en toe een korte pauze (hoewel één vrouw volgens mij de hele avond is doorgegaan).

Ik ben met vier vrouwen bezig geweest (en zij met mij) en in drie uur tijd drie keer gekomen en het had (als ik het had gekund) makkelijk nog meer kunnen zijn. Waar je ook keek, overal werd geneukt! Het enige nadeel (voor de vrouwen dan) was dat er weinig mannen waren, volgens mij niet meer dan een stuk of zes. Maar die mannen zijn zo'n beetje de hele avond bezig geweest - als ik net was klaargekomen, werd ik alweer door een vrouw op de matras gesleept!!!

Ze zijn op hun website nogal fel op wie er binnenkomt: "nur mittel europäer"... Daar heb ik bij het weggaan even op doorgevraagd. Ze hebben inderdaad een deurbeleid en ze maken heel duidelijk wie er wel en wie er niet inkomt. Ze hebben het totaal niet op de groep die ze in Duitsland "zuid-europeanen" noemen: in de 25 jaar dat deze club daar zit, hebben ze alleen maar slechte ervaringen met hen en vandaar dat ze nu dus een deurbeleid hebben. Geen zuid-europeanen dus, maar ook dronken "midden-europeanen" komen er niet in. Ze rekenen 50 euro, ze weten dat dat niet duur is, maar daarvoor willen ze dus ook geen gedonder hebben en zij bepalen wie er in komt en wie niet.

Super avond en absoluut voor herhaling vatbaar. Als je volgende week woensdagavond niets te doen hebt: er wachten ergens vlak over de grens een stuk of wat natuurgeile vrouwen op ons

Commentaar

Toch maar weer gegaan. Op woensdag avond. Aanwezig Tina (chef), Cora, en Anja. Later kwam er nog een single dame bij alleen, en aan het begin van de avond was er een donkerharige dame die weer snel vertrok, helaas was een echte pno

Moet eerlijk bekennen dat Tina ondanks haar inzet de minste dame hier is.
            Cora is een lieve maar vooral charmante meid om mee te sexen!

Anja is een bekende uit de scene denk ik. Zie haar web site ANJA GEIL
            Maar je kunt haar er goed bij hebben wat ze houdt de gang er wel in. Volgens mij is deze meid van Nature botergeil, echtwaar!
            Ze ging maar door en het liefste op de BOK voor de bar waar ze genomen wilde worden.

Had ook nog wel een keer met single lady gewillen maar die was continu aan het sexen (langdurig) Een echte genieter dus. Haar vent zat thuis voor de televisie.
            Leuk avond gehad, ga vast weer een keer.
            Laatst gewijzigd door kees-61; 07-10-12, 21:01. Reden: foutje

Commentaar

Vorige week weer eens een kijkje genomen.
              Het was zeeeeeeeeeeeer rustig, en alleen Melanie was aanwezig als GB dame.
              Cora hield zich verstopt in de keuken.
              Leuke avond met lekkere seks.
              Totaal 4 heren van wie er twee erg snel vertrokken!
              Laatst gewijzigd door kees-61; 12-12-12, 00:23. Reden: foutje

Commentaar

Vanavond voor het eerst in deze prachtige club geweest in Hamminkeln voor Tina's gangbang party.
                Wat een aanrader! Bij binnenkomst 50 euro afgerekend bij de vriendelijke heer des huizes. Toen kwam Tina, een zeer vriendelijke en rustige dame die in een truitje met haar zichtbaar priemende tietjes mijn rondleidde in de zeer goed onderhouden en stijlvol ingerichte club. Het was er superrustig. Een 5-tal mannen, een stel en een ongelooflijk mooie donkerblonde solodame van eind 20. En door deze dame was het een TOPavond. Toen ik binnenkwam werd de dame van het stel gepaald door een oudere heer in missionaris. En de solodame zat op haar knietjes twee harde palen zonder condoom af te zuigen. Ik bestelde een watertje aan de bar, maar de heer achter de bar zei gekscherend: daar is de actie, drinken kan later ...nou dat heb ik geweten. Ik had mijn slip uitgedaan, maar door de spanning kreeg ik geen stijve. De donkerblonde dame greep mijn pik en begon als een bezetene te zuigen. Wat een lekker ding was dat. Na wat zuigwerk keken haar oogjes mij vragen aan "ficken?". Ik had het niet meer. Haar beentjes omhoog en haar strakke geschoren kutje eens flink uitgewoond. Ze kreunde heerlijk, maar ik was te gespannen, dus mijn pik was niet meer hard. Ze werkte me af al rukkend toen ik over haar tieten mijn zaadlading heenspoot. "Jaaa geilllll" zei ze....hmmmm..Na een gezellige ronde en chat aan de bar nam ze mij en een andere wandelaar mee naar de "fuck bench" en zonder pardon pakte ze onze pikken om begon ze te rukken. Wat een geile meid is dit! Wow! Na zuig en trekwerk heb ik haar nog een keertje hard geneukt in haar strakke kutje en vervolgens haar smoeltje ondergespoten. Een topavond met een topmeid! Prima prijs, ontzettend mooie en lieve dame uit xxxx, stel was wat tammer, andere heren superrelaxed, Tina en hubby topmensen! Een absolute aanrader. Zij gaan mij vaker zien. Met de dame uit xxxx ga ik vaker stoute spelletjes doen. Mijn god, wat een tof wijf en een lekkertje. Hmmm....
                Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 03-01-13, 10:09. Reden: woonplaats

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door peer12
                  Jullie zijn allemaal op woensdag tijdens de GB geweest.

Maar is er ook al eens iemand op donderdagavond geweest?
                  Ze hebben dan FKK Tag, zijn er dan meer stellen/paren?

Alvast bedankt voor jullie reactie...
                  Groeten
                  P12
                  Zelf ben ik meerdere malen op een donderdagavond geweest en ik moet zeggen echt TOP
                  Standaard zijn Tina Cora en (Melany achter de bar) aanwezig maar vaak meerdere paren waar je na een gesprek onder het genot van een drankje lekker kunt gaan sexen.
                  Ook het eten is iedere keer van zeer hoge kwaliteit.
                  De laatste weken zijn er opvallend veel paren dus genoeg keuze!!!!
                  Echt een aanrader dus

Als je van snelle sex houd moet je op de woensdagavond gaan, tegenwoordig kun je er ook terecht op maandag en dinsdagmiddag of avond

Commentaar

Re: Hamminkeln, Güterstrasse 27, Partyclub Venus

@ikke1974

Inderdaad een aanrader keuze genoeg en inmiddels ook op maandag en dinsdag open s'middags van 14.00uur tot 19.00uur of van 19.00uur tot 24.00 uur
                    Opvallend is het dat er steeds meer paren komen dus genoeg keuze voor ons mannen.
                    Daar komen wij toch allemaal voor!!!
                    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 20-02-13, 19:11. Reden: quote

Commentaar

Ik was al langer van plan om de HERRENÜBERSCHUSSPARTY welke op dinsdag vanaf 14:00 uur plaats heeft mee te maken.
                      Gisteren dus gedaan.
                      Vriendelijk ontvangst van de uitbater genoten.
                      Verder twee leuke dames aanwezig.
                      Voor mij een geslaagde middag !

PS: je moet ervan houden met zijn allen op en vrij klein plekje te kameren en de dames van plezier in het openbaar te bevredigen. Apart kameren is niet mogelijk. Heb je daar geen problemen mee kun je een prachtige middag daar doorbringen. Ik heb er geen probleem mee, maar als iemand het niet aandurft dat zijn seksuele aktiviteiten op de voet gevolgd worden = deze moet er daar niet wezen……

Een ding is zeker = ik kom terug.
                      Niets is beter dan ongeremde vrijwillige seks………
                      Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 20-02-13, 19:12. Reden: quote

Commentaar

Re:Hamminkeln - Venus Paareclub, Güterstrasse 27,

Het laatste bericht, deed mij herinneren ook nog een recensie te schrijven.
                        Was 2 weken geleden op een woensdag avond op een Herenoverschotavond in Venus. Er waren die avond 2 dames actief (Tina deed de bar met haar partner) en in totaal ongeveer 6 ijsberen (zonder vel). Welkom geheten, gedouched (prima grote harde stralen) en rondleiding gekregen. Veel kleine hoekjes en zitjes, een grote bar met zithoek en brandend haardvuur; een echte parenclubsfeer. De eerste ronde met een vriendelijke, zeer actieve, slanke dame en 6 ijsberen in een te klein gangbangkamertje. Tussendoor aan bar wat te drinken en in een achterkamertje een broodje en wat chiliconcarne genuttigd. De 2e ronde, met een leuke jonge 2e dame, vond plaats in de barruimte, dat was meer een gangbang!
                        Voor het geld een prima avond gehad, maar Herenoverschot... nee, dat heb ik heftiger meegemaakt.
                        Keep the good Spirit!

Commentaar

Re: Hamminkeln - Venus Paareclub, Güterstrasse 27, ?

Zo ben je een hele tijd niet in Duitsland, zo moet je er in een week twee keer zijn. Woensdag was ik weer op weg terug van een opdracht en wetende dat ik langs Hamminkeln zou rijden (voorheen vooral bekend van de snelheidslimiet op de autobahn 's avonds na 22:00.....) was ik eens gaan kijken naar het aanbod van Venus Paareclub. Op de woensdagavond is er vanaf 18:00 een "Herrenüberschussparty", dat wilde ik wel eens een keertje bekijken.

Rond 18:15 kwam ik bij de club aan er stonden slechts twee auto's voor de deur. Rekening houdend met het feit dat personeel vast ook met een auto was gekomen zag het er dus niet al te druk uit. Had ik wel de goede avond en het goede tijdstip? Ja, echt op woensdag vanaf 18:00...., dus toch maar aangebeld.

De ontvangst was door de heer des huizes (Wolfgang). Hij liet me binnen en na betaling van 60 euro kreeg ik een sleuteltje en werd me de weg naar de kleedruimte gewezen. Na omgekleed en gedoucht te zijn zou ik een korte rondleiding door de rest van de club krijgen.

In de lockers liggen handdoeken en er staat een rek met een paar paar badslippers (maar op drukkere dagen zou ik aanraden die van huis mee te nemen: de keuze was niet zo heel groot). De douche was lekker warm en voldoende stevig, en ook belangrijk: de douche blijft voldoende lang aan, je hoeft niet iedere 5 of 10 seconden te drukken. Op het moment dat ik net onder de douche stapte kwam er nog een tweede gast de kleedruimte binnen.

Aan de bar zat een tweetal dames en achter de bar stond Tina die mijn sleuteltje in ontvangst nam en omruilde voor een glaasje drinken. De Marokkaanse Cora stelde voor de rondleiding voor haar rekening te nemen en waarom ook niet....

Naast de barruimte bestaat de club onder andere uit een ruime sauna (die enkel op de drukkere dagen zoals de FKK donderdag wordt gebruikt), een eetruimte waar een bescheiden maar zeer goed binnen te houden buffet staat opgediend, een ruime buitenruimte met terrassen, gras, een paar partytenten en 's zomers ook een zwembad en natuurlijk diverse speelruimten. Er zijn een tweetal grotere "spielwiesen", een "hondenhok" en een paar kleinere speelruimten. Op deze woensdag speelde de meeste activiteit zich echter af in de ruimte die voorheen een zwembad was. Hierin staan een paar banken en een paar in hoogte verschillende plateaus voor "horizontale activiteit".

Eenmaal weer terug in de bar was er nog een derde gast bijgekomen en daar zou het die dag ook bij blijven. Die avond speelde Borussia Dortmund tegen Real Madrid en dat heeft schijnbaar nogal een impact op het aantal bezoekers. Tot voor zover het thema "Herrenüberschuss" dus. Met drie actieve heren en evenzoveel dames van het huis was er geen sprake van een overschot (Wolfgang, de heer des huizes deed niet mee).

Na een drankje werd er voorgesteld met zijn allen naar de zwembadruimte te gaan, na eerst even gezamenlijk gedoucht te hebben. Ik belande deze ronde bij Cora, een heerlijke dame. Eerst eens lekker lang van elkaars lichaam genieten, waarna ze met haar mondje afdaalde naar kleine Koosje. Na een tijdje draaiden we de rollen om en mocht ik haar snoepje proeven. Na dit geruime tijd gedaan te hebben werd er een rubbertje omheen gedaan en besteeg ik haar in missio.

Cora:
                          Nationaliteit: Marokkaans
                          Taal: Duits
                          Leeftijd: Ca 30 jaar
                          Haarkleur: Donkerblond
                          Ogen: Donkerbruin
                          Lengte: ca 1,75m
                          Postuur: Normaal
                          Borsten: B-cup (echt)
                          Tatoo: Ja (onderrug)
                          Piercing: Ja (navel)
                          Vriendelijkheid: Uitstekend
                          Uiterlijk: Goed
                          Genoten diensten: PZC, beffen, NMC, trio, aftrekken, COB

Tussendoor was er voldoende tijd voor een goed gesprek aan de bar met de andere gasten.

Later was het natuurlijk tijd voor een tweede ronde. Deze ronde belandde ik bij Melanie (Mel). Ook nu begonnen we weer met het verkennen van elkaars lichaam waarna ze een rubbertje monteerde en bovenop plaatsnam voor een zeer energieke sessie. Deze dame weet van geen ophouden en ging zo ook tot het einde door.

Melanie (Mel):
                          Nationaliteit: Duits
                          Taal: Duits
                          Leeftijd: Ca 33 jaar
                          Haarkleur: Donkerblond
                          Lengte: ca 1,60m
                          Postuur: Normaal
                          Borsten: C-cup (echt)
                          Tatoo: Ja (schouder)
                          Vriendelijkheid: Uitstekend
                          Uiterlijk: Goed
                          Genoten diensten: PZC, beffen, NMC, trio, aftrekken,

Na deze sessie besloot een van de gasten dat het voor hem genoeg was en hij vertrok dus. De andere gast verschrokken: "Du bleibst doch noch?" Ja, ik wilde nog wel even blijven. Ondertussen was het tijd om een klein hapje te eten. Het buffet bestond uit oa worsten (Frankfurters), een salades met oa komkommer, blokjes kaas, stokbrood met boter, druiven en cherry-tomaatjes.

Wat later op de avond was het tijd voor een derde ronde. Omdat er nog maar twee mannelijke gasten overgebleven waren ging Tina deze ronde niet meer mee. Op zich spijtig, want ik had ook met haar graag nog eens gerollebolt. Maar niet getreurd, want daar was Cora weer. Het begin was een aardige herhaling van de openingssessie. Toen ik weer in missio bezig was kwam ook Melissa erbij. Haar "freier" had even rust nodig en dat was een gelukje voor mij. Iets daarna begonnen ze me samen met twee mondjes en vier handjes te verwennen, wat tot een fraaie afsluitende explosie leidde. Na deze sessie was het voor mij immers mooi geweest.

De andere gast had ondertussen weer wat energie teruggekregen en werd door de beide dames gezamenlijk ook nog tot tevredenheid verwent. Ook voor hem was het daarna tijd om huiswaarts te keren (na een afsluitend drankje aan de bar)

Bij vertrek werd me gevraagd of het goed bevallen was. Dit kon ik enkel bevestigen. Het was wel wat stil in de club, dus nog maar een keertje gaan kijken als Borussia niet meer Europees speelt? (en gezien de uitslag van de wedstrijd van gisteren zal dat al snel zijn lijkt me.....). De club is relatief dichtbij en het is de entree ruimschoots waard.

Commentaar

Mooie verwoord verhaal….was er afgelopen dinsdag zelf in deze club ( niet voor het eerst )……heb een hele middag van genoten…….denk zelf dat men geen reclame nodig heeft…..want dat trekt dan weer die figuren aan welke bijv. Xanten inmiddels als hun eigen domein beschouwen. En deze moeten wij hier niet hebben, punt.

Commentaar

Bezoek partyclub Venus

Laatst hier geweest op een maandagmiddag party met als thema “herrenüberschuss”/gangbangparty.

Het pand is redelijk makkelijk te vinden en ligt op een steenworp afstand van “Villa Marisol”.

69 euro afgetikt bij Wolfgang, die even een korte uitleg geeft. Een onderbroek is verplicht voor heren ( een zwarte slipboxer is de standaard in de Duitse swingersscene), het meenemen van eigen slippers kan ook geen kwaad. De lockersleutel geef je af bij de barman (naam kwijt). De club heeft een scala aan mogelijkheden die niet allemaal tegelijkertijd gebruikt worden.
                              In de salon slechts een tweetal heren en 4 dames van dienst. De dames gaan in groepsverband meerdere locaties af, waarvan soms 1 dame verstek laat gaan en een vervangster aantreedt.

De aanwezige dames;
                              Denise; http://nl.mydirtyhobby.com/profil/Le...l&u_id=4384707
                              Manu; http://nl.mydirtyhobby.com/profil/gb...il&u_id=196901
                              Bibi; http://nl.mydirtyhobby.com/profil/pu...l&u_id=4676211
                              Adrienne; http://nl.mydirtyhobby.com/profil/Ad...l&u_id=4533881

De start ging gepaard met een lesbische act van Manu en Adrienne, hierna volgden er om het uur gangbang rondes, waarbij 2 dames zich beschikbaar stelden en de andere 2 pauze hielden.
                              Hoewel ik bij een gangbang altijd een gevoel krijg van “klaarkomen op commando”, was het nu vanwege het geringe aantal heren (piekmoment van 6) wat relaxter. Van ëinzelservice naar trio m/m/v naar kwartet m/m/m/v zijn gepasseerd.

Vanwege het beperkte heren aantal, er gebruik van gemaakt om met alle dames een sessie te doen.
                              Persoonlijk vond ik de sessie met Bibi, er boven uit steken.

Tussendoor nog gebruik gemaakt van het beperkte buffet, bestaande uit salade, drumsticks en brood.
                              Tegen 18:00 werd er einde aan gemaakt aan deze party.

Leuke afwisseling voor een aantrekkelijke prijs, waardoor er herhalingsgevaar aanwezig is.
                              Grtz forgetskinny.

Commentaar

Mooi verslag, maar ik kan de links niet openen.
                                IK zie nu ook dat de links het niet doen.

Je komt op de startpagina van MDH en dan naar zoeken, in het veld "gebruikersnaam" type je de naam in, dan druk je op "nu zoeken" en dan komt de pagina tevoorschijn, controleer wel of "aktuell online" niet staat aangevinkt.

Denise -> Lea Luestern

Manu -> gbweib

Bibi -> Pueppybella

Adrienne -> adriennekiss

Wanneer is de eerste de beste GB weer?
                                Hou de site van de club in de gaten bij "events".

Anders de site van de dames (Manu/gbweib) in de gaten houden.

Veel plezier.
                                Grtz forgetskinny.

Commentaar

ben er 2 keer geweest de afgelopen maanden.
                                  1x met Manu en Cora was erg goed.
                                  andere keer met dames die werden aangekondigd als 'Tina'freundinnen' was eigenlijk nix. Tote hose.
                                  Dames waren weinig aantrekkelijk en er waren veel meer heren dan de 2 dames.
                                  Tina stond achter de bar, maar deed niet mee.
                                  Kom hier niet meer als niet duidelijk wordt aangekondigd wie de aanwezige dames zijn.
                                  Overigens stond wel de foto van Mel op de aankondiging, maar die was er zeker niet.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bob de b
                                    melanie werkt er niet meer?... jammer... weet je of Cora er nog werkt en wie dan Melanie vervangt?
                                    Cora werkt nog daar.
                                    Voor melanie is er een oudere dame. Ook goed!

De ingehuurde gangbang is al weer voorbij.

Het is gewoon weer de normale GB

Commentaar

Tja het wordt een beetje sneu verhaal hier. Tina blijft melden dat het op de meeste avonden heeeel druk is maar in werkelijkheid kan ik er niks van terugvinden. Ik zou zeggen gewoon mijden dit verhaal. Er zijn clubs genoeg met veel meer keus en kwaliteit

Commentaar

Enige correctie op bovenstaande: het is geen club in de zin van het woord…..maar “beachstreaker” heeft natuurlijk gelijk als hij bedoeld dat het daar een beetje aan het doodbloeden was.
                                        De vorige eigenaar heeft inmiddels verkocht. Cora zat blijkbar bij het inboedel en is mee verkocht. Melanie is volgens Cora gestopt en werkt in een hotel in Geldern. Ik was er vaandag maar een kijkje nemen en ben iets teleurgesteld, en wel om de volgende reden: wil je het beter doen als de laatste eigenaar, zet dan eerst alles op een rijtje en heropen daarna……..
                                        Vaandag zaten wij met acht strakke broeken om twee uur klaar voor het gevecht….maar de nieuwe eigenaresse ( Beate uit Datteln ) had het druk met alles en nog wat…..en bleef maar ouwehoeren en op en neer lopen en blabla…… blabla..
                                        Uiteindelijk was mevrouw rond drie uur zover om de geladen pikken te ontvangen en dat deed zij dan op de bank naast de open haard. Ongelooflijk aangezien de talloze betere mogelijkheden in deze accommodatie! Cora kon dat uiteindelijk niet mee aanzien en heeft zelf maar actie ondernomen in een daarvoor geschiktere ruimte. Gelukkig.
                                        Ik geef Beate de voordeel van de twijfel, maar tot nu overheersen de twijfels. Trouwens moet je ook van Beate houden, geschat 1.65 m en een voor deze lengte te volumineus lichaam…..
                                        Resumé: vandaag de euro’s in het zand gezet.

Commentaar

Re: Hamminkeln - Venus Partyclub, Güterstrasse 27, Algemene Info

De nieuwe in Hamminkeln te neuken wijfje is vooraf te zien bij http://www.joyclub.de/my/2844601.swing_inn.html.
                                          Zoals gezegd, mijn type is het niet.
                                          Cora is daar voorlopig nog aanwezig.
                                          Maar zoals vanouds wordt het daar voorlopig niet is te vrezen.............