Aken - Privatrelax, Heinrichsallee 29, Andrea

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Aken - Privatrelax, Heinrichsallee 29, Andrea

Als tussendoortje tijdens de Antoniusstrasse kom ik wel eens in de privé boven de peepshow aan de ringlaan de Heinrichsallee, http://www.privatrelax.de/. Daar is dikwijls voldoende aanbod én prima service. Om te beginnen van de gastvrouw. Als mijn goesting er niet tussen zit begeleidt ze me met de glimlach terug naar de deur, dat neemt nu eenmaal de drempelvrees weg. Deze keer maar één meisje voorhanden, Andrea stelde zich keurig voor. Ze is blond, redelijk slank, slanker dan op de foto's van de site, en vooral jong. Afgesproken voor een halfuurtje en je krijgt er gelijk een drankje bij. Andrea was wat koeltjes op weg naar achter, maar bloeide open op de kamer. Na het obligate wasje in de douche het bed opgedoken en een lekker partijtje gestoeid. De tongzoenen waren beperkt tot wat tonggelik maar datzelfde tongetje zorgde voor opwinding in de erogene zones. Lekker laten aflikken, hèhè. En omgekeerd. Daarna cd erom en lekker gevreëen. Na de daad vond ze nog relax de tijd om omarmd, met de lekkere zachte borsten dichttegenaan, te liggen keuvelen, onder een streeltje. Behandel dit meisje met respect, je krijgt er veel voor terug!
Aan het werk...
X