Ratingen - Termingirls, Thomashofweg 2, Nelly

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Ratingen - Termingirls, Thomashofweg 2, Nelly

Vandaag,tijdens mijn verjaardag,eens even willen laten verwennen.
    Na een tijdje Hasselt en omstreken bewandeld te hebben, heb ik de laatste weken mijn neuzen van de wandelschoenen eens Oostwaards gekeerd.
    En ik moet idd toegeven: Net zoals het eten zijn ook de dvp, kwalitatief stukken beter en "mehr preiswert".(oa. Belleamie,Erotikfeeen & AC girls).
    Vandaag dus,na veel hier gelezen te hebben, eens gekozen voor een echte Penthouse-babe. Op Termingirls24.de zijn ze allemaal te bewonderen..... Sommige zijn volgens mij ook echte XXX-filmsterren (even verder zoeken op de namen van de dames).
    Elke week zijn er een stuk of 6 bloedmooie vrouwen aanwezig.
    Vandaag gekozen voor Nelly. Ziet er idd zo uit zoals op de foto's: Lijkt wel weggelopen van een set. Echter tijdens de sessie viel het nogal tegen. Ze lag er nogal passief bij en toonde weinig tot geen initiatief. Geen kussen,geen blasen en het moest allemaal nogal schnell,schnell. Na 20 minuten,toch na verschillende standjes het cd gevuld,waarna het weer schnell schnell douchen was en voor dat ik het wist stond ik weer buiten.
    Al met al een niet zo goede ervaring en ik had achteraf 2 reisuren kunnen besparen. Zal volgende keer weer mijn plezier zoeken in Grossraum Aachen.....
    Of misschien toch later nog eens proberen (de foto's zijn toch wel iets om te fantaseren.....)

Re: Ratingen - Termingirls, Thomashofweg 2, Nelly

Nou, even het stof afblazen hier.
    Wat mijn voorganger zei kan ik me wel in herkennen, alleen was het nu allemaal wat beter en gezelliger.
    Ze toonde inzet, was vriendelijk, maar je merkte dat ze niet echt de tijd met je wilde nemen.
    Pijpen (ZC) doet ze naar mijn mening goed, ze ligt lekker dwars over je heen. Het neuken is gewoon goddelijk, gebruikt wel een beetje glijmiddel, maar dat vind ik niet erg. Levert mooie plaatjes op in de spiegel aan de zijkant van het bed. Aangezien ik nogal lang nodig heb om klaar te komen, gingen we weer over op blasen. Mocht klaarkomen in haar mondje (kost wel 50 euro extra) en na wat handmatige ondersteuning van mijn kant (ze werd een beetje moe van het pijpen) gebeurde het onvermijdelijke. Na een kleine rustpauze (douchen enzo) ging ik haar eens verwennen. Beffen mag, vingeren niet, TZ ook niet (sowieso weinig gezoen). Met haar siliconentieten, die overigens lekker aanvoelen (en die netjes gedaan zijn, je moet echt goed kijken om de littekens nog te kunnen zien), lekker mogen spelen. Ja en zo naderde het einde van deze droom, inclusief het douchen voor en na (en wat tijdrekken) ben ik er een krap uurtje binnen geweest.
    Al met al voor mij een ervaring die ik niet snel zal vergeten, ook al zou de service (iets) beter kunnen. Kan ook een momentopname zijn, want het was warm en ze had al een werkdag erop zitten. Volgende keer beter maar eens in de ochtend boeken (geldt misschien ook voor de andere girls daar). Voor een echte GFE hoef je haar volgens mij niet te boeken, maar wie een PSE wil kan bij haar wel aan haar trekken komen. Herhalingsgevaar rond de 80-90%.
    I've spent most of my money on women and wine, the rest I wasted.

Commentaar

Door mijn nieuwigheid op het forum alhier heb ik vergeten om een recensie van haar te geven.
      Bij deze.
      I've spent most of my money on women and wine, the rest I wasted.

Commentaar

Plus linkje.

Mijn ervaring is al jaren geleden, dus ik zal het een beetje kort houden (en denk niet dat een recensie nog betrouwbaar zou zijn):
        In tegenstelling tot wat de website claimt is Nelly toch wel aardig voorbij de dertig. Van de andere kant zit ze nog goed in haar vel, al heeft haar kind zijn sporen nagelaten. Dus: prima figuur, zeer vakkundig gemaakte lekkere grote siliconenborsten en nog altijd (een jaar of twee geleden dan) werkelijk een engelengezicht.
        De seks kan ik me als "ok" herinneren, niet bijzonder, wellicht een tikkeltje passief maar van de andere kant kan en mocht alles wat ik wilde.
        Nelly spreekt geen Engels, wel Duits en natuurlijk Hongaars.
        Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 24-07-14, 18:50.

Commentaar

Aan het werk...
        X