Duisburg - Salon Cora, Koloniestr 139

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Duisburg - Salon Cora, Koloniestr 139

Naam: Salon Cora

Adres: Koloniestraße 139, 47057 Duisburg Neudorf

Telefoonnummer: +49 (0) 203 - 36 30 9 36

Website: http://www.salon-cora.de/

Aard: club (op google maps vermeld als Xanterer Partytreff?)

Het is een zusterclub van partytreff Xanten

Openingstijden:
    maandag t/m donderdag 11:00 - 23.00
    vrijdag/zaterdag 10:00 - 24.00
    zondag 10.00 - 22.00

Prijzen:
    Geen prijsvermeldingen op de site.
    Echter in het Gästebuch schrijft de eigenaar gelieve hierover te bellen.
    Sommige bezoekers in het Gästebuch maken melding van 60 euro voor 30min
    en 100 Euro voor een uur.

Dames:
    Bij de menu-optie "Girls" op die site zijn foto's van de dames zien.
    Bij de menu-optie "Anwesenheit" kun je zien welke dame wanneer aanwezig is.

Algemeen:
    Club ligt in duisburg paar kilometer van de vulkanstrasse. Ligt bijna pal naast de A3, dus zeer goed bereikbaar. Misschien een mooi alternatief voor de bezoekers van de vulkan.

Zelf nog niet bezocht, maar mocht een avondje vulkanstrasse een keer tegenvallen, dan kan dit een mooi alternatief zijn.
    Iemand deze club al bezocht?
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 01-05-11, 22:10.

Duisburg, Koloniestraße 139, Salon Cora

Wie kent Salon Cora in Duisburg. Ze zijn een partnerclub van Xanten maar is dit ook een Treff? Want op de site van Salon Cora staan prachtige meiden die erg de moeite lijken. Graag info hier of via IM.

Commentaar

Re: Salon Cora Duisburg

Oorspronkelijk geplaatst door mandemaker
      Wie kent Salon Cora in Duisburg.
      Ik ken de website, het is een privé huis. Op de site staan geen prijzen vermeld, maar even googlen

30 minuten €80,-
      60 minuten €150,-

Kan je net zo goed in NL een privé huis bezoeken!

Gr,Martin
      " There is a difference between knowing the path and walking the path " Morpheus

Commentaar

Re: Salon Cora Duisburg

ik weet niet wat jij op google vind maar 80 en 150 zijn toch andere prijzen , er zijn ook duitse fora waar men over salon cora spreekt: en daar zeggen ze het volgende...

Gestern Abend machte ich meinen Erstbesuch im Salon Cora in Duisburg Neudorf. Es ist nicht weit von mir entfernt und ich hatte Bock zu poppen.
        Geklingelt und die Türe wurde mir von Mandy geöffnet.

Anwesend war noch eine Dame Namens Samira. Mandy klärte mich kurz über die Preise auf. Halbe Stunde 60, eine Stunde 100 Euro. Die Stunde mit Badewanne liegt bei 150 Euro. Im Preis enthalten ZK und FO.
        Ich wählte Mandy für eine Stunde. Sie ist Mitte 20 ca 165 gross blond und schlank mit kleinen Brüsten. Die 100 Euro an sie bezahlt und Samira führte mich nach oben. Die Zimmer sind sehr schön und geschmackvoll eingerichtet. Mandy kam kurze Zeit später zu mir. Was nun folgte hatte noch nichtmal Laufhausstandard. Sie fing an zu blasen. Wenn sie ihn bis zur Eichel im Mund hatte war es tief. Absolut unterdurchschnittliches FO.
        Völlig Lustlos. Nach guten 5 Minuten meinte sie ob ich sie lecken würde.
        Was ich mit ja beantwortete. Sie wurde daraufhin ziemlich feucht. Nach weiteren 5 Minuten sagte sie ich sollte mich vor sie knien. Es wurde gummiert.

Commentaar

Re: Duisburg, Koloniestraße 139, Salon Cora

Interessant hoe iemand een echte heksenjacht kan houden tegen Mandy, zowel hier als in het Xanten-topic.
          Voor mij niet gelaten, Mandy is mijn vriendinnetje niet, en ze kan heus wel voor zichzelf opkomen.

Alleszins is het zo dat het overgrote deel van de PT Xanten-bezoekers een andere dan deze negatieve mening heeft - en terecht. Dat zie ik bij elk bezoekje aan Xanten. Mandy is de topper. Populair op de spielwiese en aan de bar.

Maar je moet natuurlijk wel omkunnen met een oogverblindende assertieve vrouw. Anders verstik je al snel in frustraties ;-) .
          God gave man both a penis and a brain but unfortunately not enough blood supply to run both at the same time

Commentaar

Re: Duisburg, Koloniestraße 139, Salon Cora

Voor 5 augustus stond er in Salon Cora een party aangekondigd. In deze zuster club van Partytreff Xanten vindt normaliter “Privatempfang” plaats, maar nu probeerde men daar dus ook eens een party te organiseren. Gezien de goede ervaringen in Xanten en de uitnodigende foto’s op de site was ik wel geïnteresseerd en laat ik nu een vrijkaartje gewonnen hebben!

Er stonden 2 sessies gepland: van 12:00 tot 15:00 en van 17:00 tot 20:00. Omdat mijn baas vond dat ik voor die tijd nog moest werken gekozen voor de laatste sessie. Wel ruim op tijd vertrokken, rond die tijd weet je immers maar nooit. Tot Duisburg verliep het allemaal vlotjes, maar in Duisburg begon de totale chaos. Over een stukje van 2km in de bebouwde kom deed ik ruim een uur, waardoor ik wat te laat in de salon aankwam. Op de terugweg kostte ditzelfde stukje me welgeteld 3 minuten.

Bij binnenkomst werd ik naar een tot kleedkamer benoemde kamer geleid, waar ik me kon ontdoen van mijn werkkloffie (aan het kledingrek) en waardevolle zaken (in een afgesloten envelop). Omdat hier normaliter enkel privatempfang plaatsvindt beschikt men natuurlijk niet over lockers zoals in de gemiddelde pauschalclub of partytreff. Vervolgens werd ik onder het genot van een koffie voorgesteld aan Indira. Zij nam me vervolgens mee naar boven voor de eerste sessie. Boven aangekomen bleek Mandy ook aanwezig en aangezien ze me uit Xanten kende volgde een hartelijke begroeting.

Na de goede sessie met Indira naar beneden voor een drankje om vervolgens uitgenodigd te worden door de Poolse Nina (overigens niet dezelfde Nina als de Nina die in Xanten werkt). Laura vergezelde ons naar de kamer. Op een gegeven moment kwam er een andere gast bij en kon ik me verder focussen op Laura.

Na een lekker broodje en weer wat te drinken nodigde Mandy me uit om het nog een keertje te proberen. Omdat ik al twee keer kort daarvoor op het bed was beland duurde het wat langer, maar ze zette door.

Hierna volgde een wat langere pauze, maar voor het einde kreeg Mandy me toch weer zover om het nog een keertje te proberen. Het bleek helaas toch nog wat te kort op de andere sessies te zitten. Hierop volgde nog wel een gezamenlijk douchesessie met de Duitse schone.

Behalve de genoemde dames waren Aida (regelmatig aanwezig in Xanten op de Grossparties), Samira (idem), Marlene en Bibbi aanwezig. Met deze dames wel gesproken, maar in de beperkte tijd geen verdere kennis gemaakt.

Het aantal aanwezige mannen was aardig in evenwicht met de dames, aan het maximum van 30 heren kwam men dus lang niet. Volgens een van de dames was het tijdens de eerste sessie wel drukker geweest. Misschien moet ik mijn baas dus wel dankbaar zijn dat ik eerst nog moest werken.

In ieder geval bedankt aan Hookers en Salon Cora voor de gewonnen vrijkaart!!

Zit er een herhaling in? Dit hangt natuurlijk in eerste plaats af van de vraag of men van plan is om vaker zo’n party te organiseren. De sfeer was goed: vriendelijke dames en ook het contact met de andere heren was in orde. Persoonlijk neem ik liever wat meer tijd tussen de sessies in, dus dan is Xanten eigenlijk de betere keuze. In Duisburg lopen echter ook een aantal zeer aantrekkelijke dames rond wat een uitstapje naar Salon Cora toch wel weer zeer interessant maakt.

Parkeren was zo dicht in de buurt van het centraal station en het centrum overigens verrassend gemakkelijk: Iets verderop in de straat was een parkeerplaats tussen de beide rijrichtingen in waar nog een aantal (gratis) plekken vrij waren.

Commentaar

Re: Duisburg, Koloniestrasse 139, Salon Cora

Ook ik was winnaar in de Tombola van Salon Cora en mocht voor de helft binnen

Bij binnenkomst mocht ik mijn leding op het rek hangen en de waardevolle zaken gingen in een envelop, veilig achter slot en grendel. Er waren precies evenveel heren als dames!

Bij binnenkomst kreeg ik al direct een veelbetekenende blik van Mandy en ze klampte me dan ook al direct aan toen ik uit de kleedkamer kwam. Of ik een tour door het huis wilde , natuurijk eindigde deze bij een leeg bed dat we daarna direct in gebruik namen. Ik had goed opgespaart en Mandy was een beetje teleurgesteld dat het na twee standjes al gebeurt was.

Na een korte pauze sleurde Laura me mee naar boven en smoorde me tussen haar flinke borsten terwijk ik door Nadine onzedelijk betast werd

Een kopje koffie en een cola later nam Indira me op sleeptouw en hadden we een lange sessie waarin we beiden heerlijk klaar kwamen.

Na de oproep voor de laatste ronde klonk Mandy´s stem `Richard, du bist nogmahl fur mich` en was er geen ontkomen aan een laatste sessie met Mandy

Alles bij elkaar een goed besteede middag in Duisburg en ik heb me de belofte gemaakt Laura nog eens te bezoeken in een 1op1

Commentaar

Re: Duisburg - Salon Cora, Koloniestrasse 139

De laatste recensie over salon Cora is van 2011. Ik heb de website bezocht, daar kom ik niet zoveel verder mee. Er staan maar 2 of 3 dames op de aanwezigheidslijst.
                Kan iemand vertellen hoe het er nu aan toe gaat bij Salon Cora, wat ik daar kan verwachten en wat de prijzen zijn. Ik heb de indruk dat het nu een privehuis is waar je voor een (half) uur een dame kunt 'boeken'?!
                Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

Salon Cora is inderdaad een privéhuis, waar je per half uur, uur of natuurlijk langer betaalt.

Per dag zijn er inderdaad 2-4 dames aanwezig in wisselende samenstelling. De club is van dezelfde eigenaars als Partytreff Xanten en af en toen vindt er wat uitwisseling van de dames plaats.

Commentaar

Voor de liefhebbers van Leila :-) Ze is aanwezig vanaf a.s. dinsdag t/m vrijdag (22 t/m 25okt)
                    Op de website staan geen prijzen, dus ff gemaild. Het is goedkoper als ik de prijzen in dit draadje vergelijk van 2011.
                    De volgende prijzen zijn van toepassing:

Hallo,

vielen Dank für Deine Nachricht. Wir kündigen Leila rechtzeitig im Salon Cora an.

Unsere Preise:

60 Euro:
                    - Französisch gegenseitig
                    - Französisch ohne
                    - Küssen/ Schmusen (Girlfriend-Sex)
                    - Verkehr in verschiedenen Stellungen
                    - Massage
                    - 1mal entspannen
                    - 30 Minuten

100 Euro: wie oben + folgende Leistungen:
                    - 2mal entspannen
                    - 60 Minute

150 Euro „Wellness-Stunde“:
                    - Franz gegenseitig
                    - Französisch ohne (auf Wunsch mit Aufnahme)
                    - Massage
                    - Badespaß in unserer großen Wellnessbadewanne
                    - Küssen/ Schmusen (Grilfriend-Sex)
                    - Mehrmals entspannen
                    - 60 Minuten
                    - halbe Stunde extra: 60 Euro
                    - 2 Stunden 250 Euro

3er: 100 Euro
                    - Küssen, Schmusen (Girlfriend-Sex)
                    - Französisch gegenseitig
                    - Französisch ohne
                    - die Damen blasen synchron
                    - Lesben-Show auf Wunsch
                    - Massage
                    - Verkehr mit beiden Damen
                    - 30 Min
                    - 1mal entspannen

LG
                    Dein Team von Salon Cora
                    ------
                    Salon Cora Koloniestraße 139
                    47057 Duisburg
                    Telefon 0203-3630936
                    www.salon-cora.de
                    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Knaktuut Bekijk bericht
                      Op de website staan geen prijzen, dus ff gemaild. Het is goedkoper als ik de prijzen in dit draadje vergelijk van 2011.
                      Deze prijzen staan ook bij de 2e advertentie onder Advertorial van Salon Cora.

Commentaar

Aan het werk...
                      X