Langenfeld - Bijou, Lise Meitnerstr 6, Elvira (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Langenfeld - Bijou, Lise Meitnerstr 6, Elvira (Dts)

Vandaag voor het eerst bij Partytreff in Xanten geweest en moet zeggen zal niet voor het laatst geweest. Heerlijke tijd met Elvira gehad...wat kan die vrouw pijpen....heerlijk...overigens deze dame doet ook heerlijk grieks voor de liefhebbers!!!

Re: Xanten - Partytreff, Sonsbergerstrasse 29, Elvira (uitstekend)

Een ongelooflijk geil vrouwke is dat. Mens, wat die doet om je te plezieren (end an heeft ze er zelf ook nog lol in), dat is ongelooflijk.
    Met voorsprong de beste in elke PT die ik al bezocht heb (Nicole ,vroeger Nettetal, nu Viersen, komt in de buurt).

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Sonsbergerstrasse 29, Elvira(uitstekend)

Ach, of Elvira wel of niet 60 is, dat zal me echt worst wezen. Waar het mij om gaat zijn haar prestaties. Ik vind haar Top!! (Ja, met dubbel uitroepteken) Om te beginnen is ze vreselijk lief en aardig bovendien. Ik heb in de drie keer dat ik van haar heb mogen genieten ervaren dat ze weinig grenzen kent.
      Ikzelf ben niet van de ruwe of dominante aanpak en wat dat betreft voelde ik al heel snel aan dat we daarin op dezelfde lijn zaten.
      Zou ze werkelijk 60 zijn, dan heeft ze voor haar leeftijd een geweldig lichaam. Zou ze 40 zijn dan zou ze nog steeds in de bovenste regionen verkeren.
      Wat ik ervaren heb is dat ze goed kan pijpen (er zijn betere), en dat ze dat gewoon ZC doet (zoals meestal gebruikelijk in Dld), lekker zoent en de griekse variant geen probleem vindt.
      Ze heeft grote schaamlippen, wat haar beffen een byzondere ervaring maakt, en waar ze overigens erg van kan genieten. Ik heb haar drie keer klaar gebeft en, geloof me, daar zat geen spatje fake bij.
      Verder vindt ik het een plus dat zelfs al puilt het uit in het etablissement in Xanten, ze de tijd voor je neemt en ze zich gedraagt alsof ze je nieuwe vriendinnetje is.
      Aan de bar is ze aangenaam gezelschap, kortom, een geweldige dame. Ik kan nog wel verder uitweiden over haar prachtige lange haar en de geile high heels die ze vaak draagt, maar ik denk dat ik genoeg beeld heb geschetst.
      Mijn (drietal) ervaringen dateren trouwens van een jaar tot een half jaar geleden.

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Sonsbergerstrasse 29, Elvira(uitstekend)

Onlangs een kortingkaart gewonnen en deze in december verzilverd.
        Vooraf nog eben een Kamagra jelly gehaald zodat ik ook optimaal gebruik kon maken van mijn bezoekje. Goed idee, hij stond alle 2,5 uren als een vlaggenstok overeind
        Was mijn eerste keer in Xanten en in een Partytreff, ik liep meteenbinnen bij een gangbangsessie en werd zonder pardon door Susi op de mat getrokken
        Ze drukte haar grote tieten in mijn gezicht terwijl een andere meid (geen idee wie) mij een rubbertje omdeed en op mij plaats nam. Naar adem snakkend tussen de tieten van Susi, kwam ik de eerste keer klaar die dag.

Na een korte pauze en een gezellige babbel met Elvira, snapte een andere beer haar voor mijn neus weg. Heb toen gekozen voor een gezellige één op één met Katy in het Hol onder het bed, We nemen rustig de tijd zei ze en ze begon mij heerlijk van top tot teen te zoenen. Na 20 minuten kropen we voldaan uit het Hol en volgde een versterkende lunch (heerlijke soep!)

Toen Elvira weer plaats nam aan de bar dacht ik, "dit keer is ze voor mij" en reserveerde haar alvast voor na de lunch. Ze voelde onder mijn handdoek en grijnsde "Kein Problem"
        Samen liepen we naar beneden en ze stelde voor het bed in apparte ruimte naast de sauna te nemen. Na een leuk gesprek begon ze me heerlijk te masseren en "kletse in het Frans verder". Plots knielde ze voor mij neer met haar kontje in de lucht Jetzt im Arsch Voorzichtig gleed ik in haar, geen glijmiddel nodig, heerlijk strak. Ze genoot er zelf ook van en kreunde flink, Harter...Harter...Na een minuut of vijf hield ik het niet langer uit en explodeerde in haar. We zakten samen in elkaar en hebben nog zeker 10 minuten liggen nakletsen totdat Sabine de kamer op kwam met 2 mannen.
        "Jetzt raus" ich mochte jetzt spass haben. Elvira zei "Mach ruhig, Ich hatte gerade auch sehr viel Spass"
        Na een afscheidszoen heb ik een einde aan mijn bezoek gemaakt, altijd afsluiten met een topper

Al met al een zeer geslaagd bezoek al heb ik het niet zo op het grote bed, vandaar de bezoekjes in de apparte (open) kamers.

Mijn toppertje is Elvira!

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Sonsbeckerstrasse 29, Elvira(uitstekend)

Afgelopen zondag twee keer gebruik gemaakt van de diensten van Elvira. Eerst een voortreffelijke pijpsessie. Inderdaad een top 10 notering! Later op de dag ook nog een anale sessie gehad. Ook deze was zeer geslaagd. Voor een volledig verslag, zie: http://www.hookers.nl/showthread.php...60#post1413360

(Kosten staan op € 0,- omdat ik de gelukkige winnaar van een Tombola ticket was )
          Sex is niet het antwoord; sex is de vraag. "Ja" is het antwoord.
          Mijn sexuele voorkeur is: vaak

Commentaar

Met een paar vrienden ben ik in juni van dit jaar ook geweest. Prima concept, voor 100 euries all-in. Elvira deed echt alles erop en eraan. Eeen echte goede pijpster, wereldklasse!!!

Commentaar

Gisteren ook weer een sessie met Elvira mogen beleven. Elvira was zeer open en spraakzaam, verder was de sessie minstens zo goed als de vorige keer met haar.

Commentaar

Na sessie met Jane iets aan de bar gedronken en Elvira aangesproken. Zeer aangename converstatie, kent iets van de wereld buiten dit hok en overstijgd qua inteligentie duidelijk haar collega's. Geen onnozel gekir of leeg hoofd "à la Mandy". Na een leuk gesprek voor een perfecte pijpsessie naar beneden gegaan.

Commentaar

Deze dame is een heerlijke grilf. Ja tel de jaarringen maar. Haar hele uitstraling is er een van serene rust en klasse.
                  Ze kan relativeren, je kunt gezellig met haar kletsen, maar in haar vak is ze de perfekte profi.Elvira is echt een lady.
                  Rachtig hoofd, mooie haren, redelijk srak maar zeer erotisch lichaam. Leeftijd maakt niet zoveel uit heb ik ontdekt. Ondanks dat ik een stuk jonger ben dan Elvira kon ze mij erg opwinden.

Jij staat op de voorgrond, ze heeft een fluwelen zachte touch zoals alleen een vrouw je kan beroeren. Pijpen is zeer goed, gevoelvol met alle tricks of the trade. Ik vond haar zeer erotisch in bed, met dat mooie strakke lichaam, die volwassen intelligente vrouw die haar lichaam en geest zo goed verzorgd heeft. Zevdoet ales rustig , met gevoel en met veel inzet..het blijft een duitse.

Mijn ervaring met haar was zeer goed, 1 op 1 was super en als Evira er is staat ze bovenaan de lijst.

PTX behoud deze unieke vrouw.

Commentaar

Ik wilde mijn vrijkaartje goed besteden en heb een dag uitgekozen waar de meiden mij het meest aanspraken.

De eerste sessie was met Elvira nadat we elkaar een beetje opgevrijd hadden dook ze naar onderen en begon aan een heerlijke Franse sessie . Omdat ik al een tijdje droog stond duurde het niet lang of ze hielp me van de druk af Vanuit haar mondje eindigde alles in een tissue.

Na een pauze klonk het gangbangmuziekje en trok Elvira me weer mee, "zo, nu wat meer beweging" zei ze. Ze begon weer aan een lekkere Franse sessie tot ze me uitnodigde haar blauwe bandje eer aan te doen. Jasje om, glijmiddel op haar sterretje en hoppa, wat kan ze dat toch lekker. Als laatsten verlieten we het grote bed, nu was ze wel tevreden.

Commentaar

Na de flop met Sabine, kwam Elvira op mij af en verlangde de normale vip-behandeling die ik haar gewoonlijk geef. Ik wilde eerst wat recupereren en ze bleef rustig bij mij zitten. Anni kwam erbij en het werd op de bank een zalig genieten, tussen de twee in, met knuffelen en strelen. Enig! Dan met Elvira naar beneden, een rustig plekje opgezocht en haar laten genieten, dat kan ze als je ze rustig aanpakt. Nadien kwam ik aan de beurt. Wat kan die vrouw toch zalig pijpen! Ze is dan wel al wat ouder, maar ze kent de knepen van het vak door en door.

Commentaar

In ben vaker in Xanten geweest, maar op de een of andere manier Elvira steeds mis gelopen. Vandaag bij binnenkomst in de gang elkaar al begroet. Dat wast blijkbaar de juiste methode. Ik had nog maar net een drankje of ze kwam al bij mij zitten. Na wat gepraat (goed om het Duits weer wat op te halen) zijn we naar beneden gegaan.
                        Gewoon heerlijk, op een rustige wijze en zeker niets overhaast.

Later in de middag nog even met haar aan de bar gezeten en uiteindelijk nog een sessie beneden gedaan.

Een leuke en aardige vrouw.

Commentaar

Gisteren zat ik even buiten met Elvira te kletsen over het nieuwe onderkomen van de club en over het pas ingevoerde rookverbod in NRW. Na een tijdje vroeg ze of we voor het eten nog even naar beneden zouden gaan. Tja waarom niet? ;-)

Beneden zoals gebruikelijk weer van een zeer goede en langdurige Franse sessie met deze grande dame van Xanten mogen genieten. Helaas waren de sessies met Lilli, Katja en Katy teveel geweest en kwam het niet tot een resultaat. Desalnietemin was het met haar wederom volop genieten. Deze Franse behandeling weet ze tot in perfectie uit te voeren.

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Philosophenweg 2, Elvira(uitstekend)

Ja en dan Elvira, voor mij de koningin van Xanten. Ik heb al vele malen het bed met haar gedeeld en het blijft iedere keer weer een waar genoegen. Op het moment dat ze hem in haar mond stopt weet je dit wordt weer genieten 2.0. Na een mooi poosje kom je dan heel lekker zacht en subtiel aan je hoogtepunt. Deze dame met wat levenservaring weet mij nog altijd te raken, maar dat zal als pensionado ook wel aan mijn leeftijd liggen. Het gaat allemaal wat rustiger en relaxter, zeg maar het Maxgevoel Ik hoop dat deze grande dame nog lang in Xanten blijft.

Commentaar

Dit is madam Xanten. Wat ouder maar hele lieve vrouw waar veel mee kan.

Commentaar

Eerste keer anale seks gehad met deze topper.
                                Pijpen kan ze echt geweldig waarbij ze ook heerlijk je ballen verwend.
                                Heb met haar 2 sessies gehad waaronder een trio met anni erbij.

Hopelijk blijft ze nog lang!

Commentaar

Re: Xanten - Partytreff, Philosophenweg 2, Elvira

Ik moet zeggen dat ze stukken ouder is dan de website en de foto's laten uitschijnen. Je kan er wel echt alles mee doen. Ik heb haar heerlijk in haar kontje genomen om mij vervolgens met haar mondje te laten ledigen!

Commentaar

Nu had ik even iets meer tijd nodig en genoot van de lekkere soep die binnengebracht was door de kokkin. Na een tweetal drankjes kwam Elvira bij me zitten en kletsten we erop los (met haar heerlijke Zuid-Duitse Accent) totdat we beiden weer opgeladen waren voor de volgende ronde. Ik geef Elvira altijd een heerlijke boddy2body massage, dat stelt ze erg op prijs en je krijgt er heel wat voor terug. Ze lag kreunend te genieten van de stevige handen gevolgde door mijn borstkas(en wat daarachteraan sleept). Toen ze nat genoeg was nam ze de rol over met haar tong en masseerde mijn tepels en zakte daarna af. Elk hoekje en spleetje werd meegenomen , je merkt hoe ervaren ze is en weet wat een man lekker vindt.
                                    Plots draaide ze om en moest ik indokken, een beetje gel op haar kontje en voorzichtig naar binnen (langsam, grosses Auto, kleine Garage). Vanwege de vorige sessie hield ik het lang vol ondanks het nauwe gaatje en kreeg hierover nog een complimentje van haar. Maar ook aan al het goede komt een eind en na een schoonmaakbeurt kroop ze nog zeker 5 minuten tegen me aan om te knuffelen

Commentaar

Elvira is wat mij betreft een topper in Xanten. Ze is wat ouder, maar wel een leuke verschijning.
                                      Altijd goed voor een ontspannen gesprek aan de bar.

Deze dag was ze mijn eerste. Wij hebben het grote bed genomen en heerlijk rustig elkaar verwend. Ze neemt de tijd bij het pijpen (zonder condoom). Daarna heb ik haar ook uitgebreid gelikt. Uiteindelijk hebben wij een heerlijk standje een hoogtepunt bereikt.

Als ze er is, dan ga ik altijd met haar wel even het bed opzoeken!.

Commentaar

Elvira wordt niet voor niets de Koningin van Xanten genoemd, wat een heerlijke meid is zij.
                                        Je moet even door haar leeftijd heenkijken, maar dan weet je niet wat je daadwerkelijk overkomt, heerlijk tongzoendend dook ze op mij en wat iedereen eerder beschreef: zij weet wat een man wil!! zeer grote klasse.
                                        Haar heerlijk lippen gaan lekker zacht om je stijve paal heen, en je waant je in de hemel......mmhhh......heerlijk.
                                        Elke keer als ik naar Xanten ga, dan wil ik zeker weten of zij er is, dan weet je dat je gegarandeerd 1 goed sessie heb.

Commentaar

Zie mijn algemene verslag.

Eerste sessie was met Elvira. Zij liet mij de tent zien en toen we alles gezien hadden vroeg ze of ik dan maar meteen met haar op 1 van de bedden wilde.

Omdat ze heel erg aardig was en ik de berichten gezien had, was ik er wel voor in. Ik had onderweg de andere meiden gezien en wilde eigenlijk niet al te snel mijn kruit verschieten. Met haar heel relaxed bezig, ze pijpt heerlijk warm en zacht en we belandden in standje 69. Ze is niet slank, zoals hier staat! Maar haar borsten zijn echt en best mooi. Ook haar poes ziet er prima uit en is heerlijk fris. We bleven zo lekker doorgaan en zij kwam lekker klaar, waarvoor ze me bedankte.

Daarna even op haar gelegen en lekker getongzoend. Ze zei dat ze dat niet met iedereen doet.
                                          Verder niet meer geneukt, ik sprak met haar af om later nog verder te gaan.
                                          (Dat is er trouwens niet meer van gekomen.)