Geilenkirchen - Belleamie, Ottostr 43, Sandra (Pol)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Geilenkirchen - Belleamie, Ottostr 43, Sandra (Pol)

Hallo medewandelaars,

Ik ben woensdagavond bij Club Belle Amie geweest in Geilenkirchen. Waren 6 of 7 dames aanwezig. 2 waren al bezet. Normaal koos ik hier voor Aga, maar ze was er niet meer. Heb gekozen voor Sandra, een hele mooie blondine uit Polen. Was zeer vriendelijk. Voor 45 minuten gekozen . Kreeg een drankje en ben met haar naar de kamer gegaan. Eerst lekker samen onder de douche, waarbij ze mij lekker heeft ingezeept en al geil gemaakt. Daarna Op bed belandt. Diverse standjes. Uiteindelijk heeft zij me klaar gereden. na een praatje en korte pauze begonnen we weer opnieuw. En weer een 2e ronde genoten va haar.

Zeker voor herhaling vatbaar.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 27-02-10, 17:01. Reden: Beoordeling in formulier gewijzigd op aangeven van schrijver.

Re: Geilenkirchen - Belleamie, Ottostrasse 43, Sandra (uitstekend)

Ik ben laatst ook bij Bellamie geweest. Aga is er trouwens weer. Met haar had ik een fijn half uurtje. Eerst ontvangen met een kopje koffie. Daarna in de douche waar Aga mij al heerlijk pijpte. Op bed hebben wij een lekkere 69-sessie gedaan. Een goede GFE ervaring.
    Ik ga zeker naar Club-Belleamie terug. En niet alleen voor de prijzen die erg schappelijk zijn.

Commentaar

Aan het werk...
    X