Düsseldorf, Flurstrasse 31, Anke

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Düsseldorf, Flurstrasse 31, Anke

Op deze recenssie hebben een hoop heren zitten wachten!!

Re: privéontvangst Anke, flurstrasse, Düsseldorf (uitstekend)

Oorspronkelijk geplaatst door rupertdebeer
    Naar aanleiding van mijn vraag in dit forum naar een sjieke oudere dame, op advies van een mede forumlid Anke gebeld. Krijg d'r Nederlands sprekende vrouwelijke telefoniste die vriendelijk de afspraak maakt en m'n wensen inventariseert en uitleg heeft hoe het werkt. Anke ontvangt met 2 andere dames in een regulier woonhuis in een buitenwijk van Düsseldorf. Word erg gemütlich ontvangen en vrijwel direct komt Anke bij me. Enthousiaste geile vrouw die al mijn wensen in vervulling laat gaan. Ze heeft oral queen als bijnaam maar heren.....ik ben nog nooit zó lekker gepijpt. Vol overgave, tong goed gebruikend, lekker zuigend. En haar vol in d'r mond gespoten. Vervolgens samen op bed heerlijk met die gigantische borsten gespeeld en d'r vervolgens door d'r hele kamer geneukt. Ze droeg op mijn verzoek een bontjas met zwarte lingerie, jarratels, mooie kousen en geile stilleto's. Verbalerotik was super. Wederom een top ervaring deze week en ga hier echt vaker langs. 150 euro voor een vol uur met perfecte sex met een heel erg lekkere vrouw in een prettige ambiance en sfeer.
    Spreekt ze alleen Duits?

LS

Commentaar

Re: düsseldorf, flurstrasse 31, Anke (uitstekend)

KOn nergens in de recensie vinden waar en hoe Anke te bereiken is. Maar gelukkig bestaat Google

Volgens mij bedoel je deze Anke. Wie weet ooit. Was haar ook al tegengekomen op 1 van de Duitse kinky sites.

Greetz,

Pieter
      Life is short, enjoy it !!

Commentaar

nee, nee, nee! Verre van! Deze dame komt, qua stijl en uiterlijk (maar over smaak kun je twisten ;-)) niet in de buurt van dé Anke. De link staat bij mijn topic 'sjieke oudere dame' bij onderdeel 'waar kan ik terecht voor' óf je googled 'anke vollbusige edelblondine' dan krijg je háár en zie je alle foto's en dienstverlenings en contactinfo. Veel succes en plezier bij deze dame. Mijn tweede afspraak staat er. Doe haar maar de groeten van Robert uit Holland als je gaat.
        Robert,

Dicksdick zijn linkje klopt wel, staan 2 dames op, warvan 1 Anke is!
        Jou linkje was deze:
        http://edelblondine-anke.liebesdienste.net/

Groetjes en veel plezier
        Papje

Commentaar

Ik heb net beide sites naast elkaar bekeken en toch lijken ze qua uiterlijk erg veel op elkaar, beide super geil en chique. Zou wel zo´n buurvrouwtje willen hebben

nee, nee, nee! Verre van! Deze dame komt, qua stijl en uiterlijk (maar over smaak kun je twisten ;-)) niet in de buurt van dé Anke. De link staat bij mijn topic 'sjieke oudere dame' bij onderdeel 'waar kan ik terecht voor' óf je googled 'anke vollbusige edelblondine' dan krijg je háár en zie je alle foto's en dienstverlenings en contactinfo. Veel succes en plezier bij deze dame. Mijn tweede afspraak staat er. Doe haar maar de groeten van Robert uit Holland als je gaat.

Commentaar

Re: Düsseldorf, Flurstrasse 31, Anke (uitstekend)

tja Anke, ik kom er al ruim 2 jaar ongeloofelijk wat een lekker geil ding
            Anke is een vrouw van ong. 50 jaar altijd gekleed in jarretellen en high heels op en top vrouw met rode nagels en mooi opgemaakt
            je kunt haar zien als je geile tante
            pijpen is ongeloofelijk lekker door haar de prijs is befoorlijk met 150 euro
            ze komt altijd haar afspraken na en als ze iets aanheeft wat je niet zo leuk vind dan trekt ze in no time een ander geil setje aan
            Een echte aanrader en dat zeg ik niet zo snel omdat ik bepaalde dames zoek
            *ik zoek altijd oudere dames gekleed in een mantelpakje en daaronder dus jarretellen ik ken nog zo n dame en dat is Heidi uit Goch mega grote tieten en altijd gekleed in jarretellen
            wat is het leven toch mooi

Commentaar

Re: Düsseldorf, Flurstrasse 31, Anke (uitstekend)

Heb mede door het enthousiaste recensie van robert en de indruk van de website een afspraak gemaakt met Anke. De werkelijkheid is mij tegen gevallen. Op de foto's denk je wauw, echt een dame maar nee helaas de foto's doen zich mooier voor als de werkelijkheid. In het echt vond ik haar kleiner en steviger als op de foto's en de leeftijd meer richting 50 gaan. De ontvangst was prima, maar voor mij geen tweede keer meer.

Commentaar

Re: Düsseldorf, Flurstrasse 31, Anke (goed)

Ben enkele keren bij Anke geweest is nog nooit tegengevallen .
                Is wel fors aan de prijs maar de service is top.
                Ze kan pijpen als de beste.
                Zier er goed uit voor haar leeftijd ,alhoewel smaken verschillen.
                Voor de rest kan ik medewandelaars haar aanbevelen als je van een rijpe dame houd
                die ook nog eens sexy outfits heeft die ze graag voor je aandoet als je dat aangeeft

Commentaar

Re: Düsseldorf, Flurstrasse 31, Anke (matig)

Al een tijdje foto's zitten kijken en werd me toch steeds geil van die vrouw, moest er een keer langs, nou niet goedkoop en ze lult voor aanvang volop, maar als het begint is het lekker. Ze is zeker ouder dan 42, maar ziet er lekker uit, stevig, net niet mollig, de foto's laten haar er slanker uitzien dan dat ze is, vrijt lekker en die tieten man, heerlijk. Lekker mee gespeeld en daarna stevig op zijn hondjes afgemaakt. Als je van wat sjiekere oudere vrouwen houdt een heerlijke date

Commentaar

Re: Düsseldorf, Flurstrasse 31, Anke (voldoende)

Ben blijkbaar de enige die hier komt, ze is flink afgevallen, die tieten zijn erg lekker, zoent overtuigend pijpt lekker en lekker met de benen in mijn nek bezig geweest heerlijke date gehad
                    Moet niet te vaak daar in debuurt komen kost me teveel

Commentaar

Aan het werk...
                    X