Rheine, Hausnummer 2b.

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rheine, Hausnummer 2b.

Hier kunt u uw ervaringen posten over Hausnummer 2b.

Aard: Privéhuis / Kamerverhuur.
    Adres: Kanalstrasse 2b, 48432 Rheine.
    Telefoonnummer: 05971 9976 407. Vanuit Nederland: 0031 5971 9976 407.
    Website: https://www.hausnummer2b.de/
    Openingstijden: zondag t/m vrijdag van 10:00 tot 23:00 h. Zaterdag van 10:00 tot 22:00 h.

Geopend sinds 10-06-2018. Voorheen was op dit adres Saunaclub Lifetime gevestigd.
    Moderator Duitsland, Saunaclubs, Raambuurten, Gangbangs en nog het een en ander.

Een lekker 45 minuten gehad met Angela (werkt ook in Nordhorn).
    Huis ziet er keurig netjes uit, Alles goed verzorgt. Zachte handdoeken en mooie douche.
    Kamer ziet er ook prima uit, bed ligt goed. Misschien iets meer privacy op de parkeerplaats want achter het huis is niet zo veel ruimte.
    Angela is een oosteuropese vrouw, slank, ca 170cm hoog met volgens mij een A-cup. Glad geschoren, paar niet echt opvallende tattoos.
    Franse kwaliteiten zijn pima, zoals ik het graag heb. Intiem verschillende standjes waarbij ze op het laatst ook mijn aars ging verwennen (niet erin, das bijbetalen).
    Al met al prima bevallen maar...
    Na het douchen zag ik Dina staan en dat wordt mijn keus voor een volgende keer. Wat kleiner maar super vrouwelijk. Die wil ik graag op mijn paal hebben.

Commentaar

Heeft elke kamer een eigen douche daar in Rheine, joja? Zoals ik het begrijp niet?

Commentaar

nee, niet elke kamer heeft volgens mij een douche. We gingen de trap op en dan rechtsaf. Daar waren 2 kamers (volgens mij) en aan het eind een douche (die dus door meerdere personen gebruikt wordt).

Commentaar

Gister ook voor het eerst in Rheine geweest.
          Groot gebouw wel, veel kamers, meer dan in Nordhorn. De 'wachtruimte' is gewoon een gang met een heel klein barretje en twee krukken, stelt niet zo veel voor.

Ik was in de kamer de trap op links aan het eind. Badkamer helemaal aan de andere kant van het gebouw. Helaas dus geen eigen badkamer.
          De date met - de door mij reeds meermalen beschreven - was weer super fijn. Erg genoten, maar toch ben ik liever in Nordhorn.
          ????

Commentaar

Na vele bezoekjes aan de bordelen en clubs in Nederland was ik toe aan iets nieuws.
            Ik besloot deze site raad te plegen om zo de juiste club te vinden. Zo kwam ik terecht bij Hausnummer 5 en Hausnummer 2B.
            Omdat Hausnummer 2B naar mijn mening de mooiste vrouwen had, besloot ik daar heen te gaan.
            Bij aankomst de auto geparkeerd en aangebeld. Moet wel zeggen dat ik hier op een zondag was en aangezien het huis naast een transportbedrijf is bevestigd niet erg privé.
            Een dame van middelbare leeftijd deed de deur open en begeleide mij naar de ontvangst ruimte.
            Inderdaad een klein barretje met 2 krukken. Ze vroeg mij of ik hier voor het eerst was en zei: " ja, dat klopt" Ik kreeg de gehele ABC van het bedrijf te horen.
            Toen was het tijd om mij voor te stellen aan de beschikbare dames. ( Sara en geen idee) Ik koos Sara vanwege haar mooie ogen. Ze ging mij voor naar de kamer en legde me uit waar ik kon douchen. Er is inderdaad meer een badkamer die door iedereen gebruikt wordt. En als je pech hebt zoals ik, moet je de gehele gang doorlopen. Na de douchebeurt terug naar de kamer en besproken met Sara wat er allemaal mogelijk was op de kamer. Ik heb met haar een goed uurtje doorgemaakt en kreeg de gelegenheid om na de date opnieuw op te frissen. Voor Duitse begrippen iets duurder maar je krijgt wel waar voor je geld. Zulke vrouwen heb ik in een lange tijd niet meer meegemaakt. Wat voor mij een groot pluspunt was dat het douchen niet van je tijd afgaat. Een uur is een uur, daar kan lady butterfly iets van leren.

Commentaar

Voor de eerste keer naar nr.2b, zelfde concept als nr.5 en veel dezelfde dames.
              De entree en ontvangst is goed en de kamers zijn van dezelfde kwaliteit als bij nr.5 alleen hebben de kamer bij nr.2b geen eigen badkamer en dat is wel iets minder.
              Gelukkig kom ik niet voor de badkamer en maakt het mij niet veel uit wanneer ik een andere wandelaar tegenkom op de gang.

Ik had gekozen voor Bella, ik had haar al eens gezien bij nr.5, een mooie dame met een verleidelijke blik in haar ogen.
              Op de kamer eerst maar de verplichtingen afgrond en daarna opfrissen in de badkamer. Terug op de badkamer moest Bella zich ook nog eens opfrissen.
              Bella kwam naast mij liggen en begon mij te strelen en te zoenen, ze was niet rookvrij, maar ze zoent lekker. Na een aantal minuten zoenen en strelen zakte ze af naar beneden en het was te merken dat ze ervaring heeft met pijpen. Diep, ondiep, snel, langzaam en dat alles zonder mij met haar tanden te raken.
              Om niet te snel klaar te komen heb ik haar op de rug gedraaid om haar maar eens lekker te likken, Bella heeft een super mooi en lekker kutje om te likken. Gewoon een mooi kutje en als je de kans hebt, gewoon lekker beffen.
              Tijd voor het echte werk en ze kwam op mij zitten, helaas was dit niet echt spannend en ben over gegaan op missionaris. Missionaris is een van mijn favoriete standjes, je zit je lul in en uit haar schuiven, je ziet haar gezicht en je ziet de borsten lekker op en neer deinen.
              Als laatste standje op z'n hondjes. Wow wat een kont, vol rond stevig en bij iedere stoot gaan die billen op en neer en bij iedere stoot werd ze natter. In dit standje klaar gekomen en nog even na genieten. Waar de meeste dames je lul er direct uithalen, is het bij Bella nog even nagenieten.
              Na de tijd nog even strelen, zoenen en een babbeltje en weer tijd om op te frissen. Na het aankleden een dikke zoen en ze bracht mij weer naar beneden.

De dame van het ontvangst wil graag een cijfer tussen 1 en 10 voor de service van de dame, ik snap dat maar ik vind dat niet een echt goed systeem. Zet liever een extra pagina op je site waar je een review achter kan laten. Bella kreeg van mij in ieder geval een dikke voldoende. Bella haar cijfer kwam weinig voor op mijn schoolrapporten.

Commentaar

Aan het werk...
              X