Leverkusen - Luderland, Porschestr 9

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Leverkusen - Luderland, Porschestr 9

Naam: FKK Luderland, ex Club Globe

Adres: Porschestrasse 9, 51381 Leverkusen

Telefoonnummer: 02171 7439686 of 0157 73333255
    vanuit Nederland: 0049 2171 7439686 of 0049 157 73333255

Website:http://fkk-luderland.com/index.php/luderland-home.html

Aard: sinds 01-02-2012 Saunaclub

Openingstijden:
    maandag t/m donderdag van 11:00 tot 01:00 uur
    vrijdag en zaterdag van 11:00 uur met open einde
    zond- en feestdagen van 13:00 tot 01:00 uur

Prijzen:

Entree EUR 15,-

Dames apart te betalen. Prijzen nog niet bekend.

Routebeschrijving en parkeren:

Dichtbij het Levekusener Kreuz, de kruising van de A1 en de A3.
    Eigen parkeerplaats.
    Shuttleservice á € 1,- per kilometer.

Inrichting:

Net, strak, orientaals.

Verzorging: ?

Algemeen:
    Op dit adres was eerder Saunaclub Indira gevestigd

Hookersleden die deze gelegenheid bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan de betreffende Moderator) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 23-11-15, 08:12. Reden: Naamsverandering, Globe = Luderland.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Re: Leverkusen, Porschestrasse 9, Club Globe

Deze club is naar het lijkt geen saunaclub meer maar een flatrate club. Zie website eerste bericht.

NM.
    Dank. Maar echt duidelijk is het niet. Op de eerste pagina van de website staat inderdaad: Sex-Flatrate - Sex so oft Du willst - 99,99 Euro.
    Maar op de service-pagina staat een toegangsprijs van EUR 50,- (en wat je daar allemaal voor krijgt) en dat je met de (zelfstandig werkende) dames hun service en prijs moet bespreken.

Ik zie twee mogelijkheden:
    1. je kunt kiezen tussen de flatrate van EUR 99,99 of EUR 50,- toegang en afrekenen per dame.
    2. De website wordt niet goed bijgehouden (daar ziet hij wel een beetje naar uit) en ze hebben snel de eerste pagina aangepast en vergeten de rest van de site aan te passen.

Ik gok op dat laatste, maar wie het weet mag het zeggen.
    Zucht, (L)
    Laatst gewijzigd door Lalande; 18-01-10, 17:50.

Commentaar

Voor de zekerheid: Ondertussen is het in ieder geval:

4 uur = 99,99 euro
      hele dag = 150 euro

Commentaar

In de tussentijd eens op verkenning geweest in Leverkusen.

Bij binnenkomst werden de mogelijkheden uitgelegd. Zoals al in de vorige post vermeld was het dus mogelijk om voor 100 euro 4 uur van de verschillende diensten te genieten of voor 150 euro de rest van de dag. Het was mogelijk om na 4 uren alsnog "op te waarderen", dus vooralsnog voor de 4 uurs optie gekozen.

Vervolgens een badjas en een sleuteltje van een kledingkluisje gekregen en naar beneden om daar om te kleden. Beneden waren ook de slippers te vinden.

Daarna weer naar boven waar ik een rondleiding door het huis kreeg van één van de dames.

Het huis bestaat uit een kleine ontvangsthal met een trap naar de kleedruimte met kluisjes (en daarachter een prive omkleed- en doucheruimte voor de dames). Vanuit de ontvangstruimte verder een doorgang naar de verblijfsruimte, opgedeeld in een bar, 2 woonkamerachtige hoeken en een "kino"-achtige hoek, alles wel open met elkaar verbonden. Vanuit hier kon je ook naar buiten. Buiten een terras met bubbelbad en tafelvoetbalspel, grasveld en een externe sauna. Vanuit de verblijfsruimte verder doorgang naar een gang waaraan de binnensauna, doucheruimte (met 3 douches), massageruimte en de eetruimte grensten. Op de bovenverdieping verder nog de nodige "slaapkamers".

Na een korte douche plaatsgenomen aan de bar voor een drankje. Meteen werd ik aangesproken door één van de dames of ik interesse had om met haar mee naar een kamer te gaan. Even langs de ontvangstdame waar we na het noemen van het sleutelnummer een kamer toegewezen kregen.

Deze actie herhaalde zich enige malen (douchen, eventueel hapje eten, even rusten, drankje aan de bar, contact met dame, naar de kamer etc.)

In totaal ca. 13 verschillende (actieve) dames gezien tijdens mijn bezoek. Wellicht dat dit aantal tijdens de avond nog wat op zou lopen. Over het algemeen zagen de dames er redelijk aantrekkelijk uit. Slechts 1 of 2 waar ik liever niet mee naar een kamer zou gaan.

Bijzonder in het oog sprong voor mij Shanti, een Duitse blonde schoonheid van 25 lentes jong die net als ik haar debuut in de club maakte. Ik moet concluderen dat dit mijn beste kamerbezoek van de dag is geweest. Mocht ze hier blijven werken, wees lief tegen haar, dat verdient ze zeker!!!!

Hygiene van de club was goed te noemen (inclusief douches, toiletten etc).

Het eten was niet al te uitgebreid, maar dat kan ook komen omdat ik eigenlijk net tussen 2 maaltijden in zat. Het zag er allemaal wel goed uit en smaakte ook goed.

Na iets minder dan 4 uur had ik genoeg actie gezien en besloten dus maar weer huiswaarts te keren. Toen ik na het omkleden mijn sleuteltje weer kwam inleveren werd me nog gevraagd of het me bevallen was.

Weet niet of ik hier nog eens terug ga komen. Dit heeft niets met de club of de dames te doen, meer met het concept. Misschien is het iets teveel op "productie" gericht en kijk ik liever wat meer de kat uit de boom.

Commentaar

De actie met 10 euro korting voor Halloween is blijkbaar goed bevallen (en verlengd)

http://195.243.107.85/hp/pauschalclu...es/3192577.pdf

Commentaar

Re: Leverkusen - Club Globe, Porschestrasse 9

Met een kortingskaart van een Duits forum in huis besloot ik om afgelopen zaterdag naar Leverkusen te reizen. Omdat ik dit weekend geen auto beschikbaar had, moest ik met het openbaar vervoer. Ik was van plan om er om 11:00 uur te zijn, maar net zoals in Nederland duurt het ook aan de andere kant van de grens met het openbaar vervoer iets langer dan gepland en was ik uiteindelijk rond 12:30 op mijn bestemming aangekomen.

Bij aankomst stonden er slechts twee auto's op de parkeerplaats. Was ik te vroeg? Op zaterdag zouden ze toch al om 11:00 uur moeten openen, of reist iedereen tegenwoordig met het OV? Toch maar aangebeld en ik werd zowaar toegelaten.

Na het omkleden was het tijd voor een douche. Wat mij opviel bij het afdrogen was dat de handdoek die ik had gekregen echt vuil was. Ok, voor de volgende douchebeurt dus maar een ander exemplaar scoren.

In de woonkamer, leek het erop dat ik de enige bezoeker was, ten minste 10-12 vrouwen en niet één andere heer te zien. Al snel kwam Laura naast me zitten. Laura is een Roemeense donkerharige dame met ongeveer C-cups. Na een kort gesprek en natuurlijk een kopje koffie gingen we voor de eerste keer naar boven. De dienst bestond uit FM en cowgirl.

Eenmaal terug beneden met natuurlijk een nieuwe handdoek op naar de douche. Ook deze was echter niet helemaal schoon. Later op de dag werd dit niet veel beter. Misschien een volgende keer toch maar een eigen exemplaar van huis meenemen?

Nu vond mijn maag het tijd voor een beetje eten. De eetruimte was echter afgesloten: Ontbijt was er 11:00-12:00 (dat ik had dus gemist als gevolg van de altijd stipte Deutsche Bahn ). Lunch 15:00 tot 17:00 en avondeten daarna.

Met mijn volgende kopje koffie nam ik plaats op de bank, waarop Lina redelijk snel naar mij toekwam. Lina is een bruinharige (en bruinogige) dame uit Hongarije met ook weer c-cups. Boven aangekomen volgde ongeveer dezelfde behandeling als ik eerder van Laura had gekregen.

Nu was het tijd voor een beetje meer rust. Daarom had ik besloten om de sauna eens te testen. Deze was echter nog steeds koud. Daarom maar even gevraagd of deze defect of simpelweg nog niet ingeschakeld was. Dat laatste bleek het geval. Na een beetje spelen met de knopjes en schakelaars werd er zowaar wat warm. De sauna ziet er goed uit en is vrij groot, wel ontbraken de houten "hoofdsteunen" wat bij het liggen een klein gemis is. In de tuin is er nog een tweede sauna, eentje was me zaterdag echter wel genoeg, aangezien er weinig andere gasten in de sauna wilden en ik maar op één plaats tegelijk kan zijn.

Buiten de sauna had ik al een slanke donkerblonde jonge dame gezien die continu vriendelijk glimlachte. Nadat ze voor een korte tijd weg was, kwam ze ook in de sauna en stelde zich voor als Andrea uit Roemenië. Ik beloofde dat ik naar haar toe zou komen, zodra ik uit de sauna kwam en een douche had genomen, wat ik dan uiteraard ook deed. Andrea is 22 jaar, volgens eigen zeggen. Op de kamer volgende een leuke sessie.

Vervolgens weer een nu wat langere sauna-sessie (nu was de temperatuur direct goed in orde). Daarna op zoek naar een volgend kopje koffie. Het aantal aanwezige vrouwen leek nu hoger te zijn dan bij mijn binnenkomst. Een knappe dame in tijger-print jurkje was van mening dat ik niet alleen zou moeten zitten. Omdat ze wel heel knap was, kon ik haar moeilijk tegenspreken. Ook het aantal mannen nam nu geleidelijk aan wat toe, maar de dames waren nog steeds in de meerderheid. Omdat het tijd was voor "Zimmerreinigung" (dat is een periode waarin alle kamers tegelijkertijd worden schoongemaakt en dus niet beschikbaar zijn) vormden zich overal in de woonkamer "setjes". De dames zetten dan hun naam op een wachtlijst en wachten op een beschikbare kamer. Een iets langere (gedwongen) pauze was op dit moment niet zozeer een probleem met de Roemeense Emma naast me. Zodra de kamers weer beschikbaar waren volgde tot dan toe de beste sessie van de dag.

Het buffet was nu geopend voor het "Mittagessen" geopend. Er was Turks brood (of iets dergelijks), salade, soep, rijst en iets van een mix met groente en vlees voor op de rijst. Het eten was niet helemaal warm ondanks de warmhoudplaten, maar het smaakte goed.

Terug in de woonkamer werd er een mooie blonde Duitstalige vrouw rondgeleid door de club. Als dit een nieuwe aanwinst voor de club wordt, ziet het er goed uit voor de volgende bezoekers ...

De laatste sessie van de dag was voor Sophia. Sophia was zaterdag de enige gekleurde dame van dienst. Volgens haar eigen zeggen komt ze uit Jamaica, maar woont ze al geruime tijd in Duitsland. Sophia heeft donker middellang haar en een aantal tatoeages. De goede sessie van Emma kon toch nog worden verbeterd: Met Sophia was het weer zeer aangenaam toeven.

Mijn bezoek zat er ondertussen op. Nadat ik terug kwam uit de kleedruimte gevraagd of alles me bevallen was. Ik antwoordde dat zo goed als alles goed was, maar dat ik me wel geërgerd had aan de vuile handdoeken. De thekendame speelde verrast. Omdat ik echter geen enkel schoon exemplaar had kunnen vinden en een aantal vlekken al wat ouder oogde, leek me dit niet geheel oprecht. De badjassen waren overigens wel schoon, dus blijkbaar deed in ieder geval één wasmachine het.....

Terug in de lijnbus had ik tijd om eens na te denken over de goede en minder goede punten van deze club.

Voors:
            - Aantal aanwezige dames en de verhouding man / vrouw (gedurende mijn gehele bezoek waren er meer vrouwen dan mannen)
            - Vriendelijke en aantrekkelijke dames. (Zolang je geen bezwaar tegen aantrekkelijke jonge vrouwen uit Zuidoost-Europa hebt, is er hier wat van je gading te vinden) en de vriendelijkheid van de dames.
            - Prijs voor een 4-uur durend bezoek. (Bijvoorbeeld bij de Pauschalclub-keten, en in Harem Dormagen krijg je voor 100 euro een 3-uurs ticket, in Globe kun je daarvoor 4 uur blijven).
            - Netheid van de club. (Met uitzondering van de handdoeken, zag alles er schoon uit)
            - Het gebouw in het algemeen. (Genoeg kamers, ruim opgezet)
            - 2 sauna's en (voor in de zomer) een grote tuin.

Nadelen:
            - Smerige handdoeken. (Voor mij is dit een reden niet meer terug te keren naar deze club.)
            - De geboden service is over het algemeen minder dan in de Pauschalclub-keten (waar pzc en soms meer standaard lijkt te zijn , terwijl in Globe pmc standaard lijkt te zijn.)

Voor degene die meerdere keren met Zuidoost-Europese dames naar de kamer zou willen, zal Globe zeker een goede keuze kunnen zijn (door de aanwezigheid van de vele mooie vrouwen en een goede man-vrouw verhouding). Persoonlijk ben ik meer fan om er een dagje uit van te maken. Globe is dan iets minder geschikt vanwege de continu solliciterende dames. In de Pauschalclub zijn er verhoudingsgewijs meer mannen aanwezig, maar als je er een hele dag bent, is dat niet zo'n probleem. Een man is immers geen machine en heeft ook zijn pauzes nodig . Daarom denk ik dat deze clubs voor mij meer geschikt zijn. Maar misschien zullen anderen weer klagen over wachttijden in Bochum / Dortmund / Münster.
            Laatst gewijzigd door koosje12; 27-02-12, 23:18. Reden: typefout

Commentaar

Blijkbaar wordt Globe niet echt frequent bezocht door Hookers-gangers. In ieder geval voor de zuiderlingen onder ons in het toch redelijk gunstig gelegen.

Ook deze keer was mijn bezoek weer op een zaterdag, maar nu wat later op de dag. Het aantal gasten was dan ook hoger dan de vorige keer bij binnenkomst (kon ook niet veel lager). De ontvangst verliep vlot en nadat ik bevestigde al eerder geweest te zijn, werd me een sleutel overhandigd en kon ik me richting de kleedruimte begeven en vervolgens naar de douches.

Handdoeken zijn op de één of andere manier nooit zeer ruim voorradig, maar normaliter liggen er wel een paar in één van de kamers, dit keer waren ze in tegenstelling tot de vorige keer ook zo goed als schoon. De doucheruimte was nieuw betegeld (wel even opletten met een gladde vloer, vooral ook aan de "droge kant" als daar al een paar man hebben staan afdrogen...). Er stonden nog meer tegels, dus wellicht is men van plan om de andere doucheruimte ook nog aan te gaan passen.

Eenmaal in de woonkamer en voorzien van een koffie eens rondgekeken. De meeste dames en gasten waren blijkbaar naar boven toe, achteraf gezien allemaal net voor de aldaar gebruikelijke schoonmaakronde van de kamer. Daarna was er namelijk ruim 30 minuten "standstill". Aan het begin van deze verplichte pauze kwam Sofia naar me toe. Sofia kende ik nog van een geslaagde sessie tijdens mijn vorige bezoek. Om de tijd door te komen, begon Sofia aan een lichte maar prettige massage. Toen we ons eenmaal weer naar de kamers mochten begeven een ook dit keer weer herhalenswaardige sessie mogen beleven.

Toen ik weer fris gedoucht op de bank zat, kwam Lina langs. Toevallig weer een dame waar ik ook vorige keer al mee gekamerd had. Deze keer was de sessie echter wat minder inspirend, maargoed die pech kun je een keertje hebben in een Pauschalclub.

Na een kort bezoek aan de sauna (deze keer meteen flink warm) was het tijd om het zojuist geopende avondbuffet te inspecteren. Het aangeboden eten was vergelijkbaar met datgene wat er de vorige keer als lunch werd aangeboden: Een salade van vnl. sla en gesneden tomaat, Turks brood, soep, rijst en een met oa ananas en vlees gevulde saus.

Na het eten kwam de Bulgaarse Melissa informeren of ik interesse had om naar boven te gaan. Ach ja, mede daarvoor ben je gekomen dus...... Melisse is niet al te groot, een kleine beetje een buikje en roodharig. Ondanks haar inzet kwam het er niet meer van.

Mijn laatste sessie van de dag was wederom voor een Bulgaarse: Jellis of iets wat ongeveer zo moet klinken. Geen onaantrekkelijke dame naar mijn smaak. Dit keer geen wilde vurige partij, maar een zeer prettige oliemassage.

Toen ik weer op het punt stond om mijn badjas in te leveren stelde Lina nog voor om een massage te geven. Aangezien ik die avond echter nog een feestje had en ik de vorige sessie met haar toch wel wat vond tegenvallen, heb ik hier toch maar vanaf gezien en ben ik maar weer huiswaarts gekeerd.

Commentaar

Nadat ik mijn afrikaanse schatje gedropt had in de buurt ben ik met een vrijkaartje naar Globe gereden.
                Door een leuke dutse die vroeger aan de goede kant werkte..Joy, werd ik vriendelijk maar een beetje profi begroet.Het vrijkaartje dat recht gaf op 50 euro korting werd zonder morren aangenomen.

Globe:
                Het is een hele mooie club, met veel kamers,Globe is vrijwel overal leuk ingericht rond afrikaanse-tribal thema´s, een mooie tuin met wirlpool , een leuke hoofdruimte, een goede omkleedruimte met volop lockers en goede douches en een mooie grote eetzaal. Toen de club 3 a 4 jaar gelden geopend werd was het mooier dan de gemiddelde saunaclub, maar nu na een leger aan pauschalklanten en weinig onderhoud zit zichtbaar de sleet erop dat is jammer.

De line up was goed: stuk of 12 dames en vrijwel allemaal knap tot zeer knap en jong, roemeens, hongaars, een duitse..

Eerst een lekkere 32-er hongaarse meegenomen naar een kamer, service goed, fo, zeer leuke ast/pst, ze had alle tijd ik ook en de sex was goed.Haar uiteindelijk nog een keer meegenomen en met haar gaan eten, Carmen heet ze. Halflang zwart haar, zeer mooie borsten heel slank, en een hele blanke huid.

Daarna ging ik met Vera een stevige duitse, een zeer intelligente dame, zeer sociaal (vaardig), erg aardig, erg knuffelig, erg vrouwelijk en die charmes leuk ondeugend uitspelend.
                Ze was ****ig gekleed een strak roze opkruipjurkje waar ze niks onder aanhad.
                Op de kamer was het (erg) goed,een zeer wilde dame in bed, die zelf kan genieten.
                Dat heb ik ook gedaan en wel 2 x van dit gebruinde rubenslichaam.
                Vera gaf 2x een hoge gfe.

Daarna Andrea op haar verzoek een massage geven in de tuin, een hele skinny knappe roemeense van 22 j, kan in elke klub zo beginnen, zeer lief, top lichaam.Service op de kamer heel goed, miste alleen wat gfe zoals bij Vera. Ast/pst..Andrea is een schat en lacht graag dus dat zat wel goed.

Een zeer geile date was er met Meggy, ineens wist ik het, ik vergeet nooit een gezicht:
                Je werkte in eros 267 in Duisburg, ja klopt zei ze, daar kende ik haar van..we hadden een leuk gesprek over van alles en ze bouwde de spanning mooi op, door me zachtjes te strelen..op de kamer ging dat zo door totdat ze me een bizar goede blowjob gaf, ik moest het afbreken, neuken was ook zeer goed, terwijl ik haar zeer vrouwelijke kontje kneede en zij mijn ballen masseerde vuurde ik af in een geweldige lekkere doggie.
                Daarna weer een tijd blijven liggen en een gesprek gehad..vrouw naar mijn hart..zeer erotisch..zeer vrouwelijk..een katje en geen hond..een sexy zeer mooi lichaam ,slank maar niet te en schitterende B cups, lange nagels en vingers..
                Had ook al bijna alle clubs in NRW gezien en knows the ropes..

De pijp was helaas op, en er liepen nog een paar schitterende meiden rond die in elke club aan de slag kunnen en daar niet zouden misstaan, maar die moest ik ovrslan..uiteindelijk van 12 tot 23 uur daar geweest en 6 x gekamerd.

De sauna was ook goed, ruim, en goed op temperatuur

Volgens een stamgast was de line up waardeloos en waren er op andere dagen 20 a 25 vrouwen..ook zwarte dames..mij viel het heel erg mee..de kwaliteit was optisch zeer goed,...beter heb ik het nog nooit gezien in een pauschalklub, maar ik ben niet in de pauschalketen geweest. Line up was optisch vergelijkbaar met het gemiddelde in de grotere clubs.
                Service niveau is wat lager door geen standaard (tong)zoenen, pzc is wel weer stabndaard, verder nemen de dames echt alle tijd.

Wat ik heel raar vond was een regelmatig terugkerende kamer reiniging waarin volgens mij niks gebeurd, dan kon niemand naar boven, ik denk gewoon een spaarmaatregel.

Ook heb ik geen enkele slechte sessie gehad..met Meggi en Vera was zelfs zeer goed, alleen echte gfs was er met Vera en de rest was zonder kussen maar als je de vrouwen kent kan dat zo veranderen op persoonlijke basis zoals altijd en ieder kan het zelf nu wel inschatten wat hij voor elkaar krijgt.

Het eten was oke, rijst, eenvoudige salade erbij, met goed gevulde soep en een prakje van groenten en rundvlees. En turks brood, turkse catering waarschijnlijk, gewoon voedzaam en lekker, maar niks bijzonders.
                Bier, fris en kofi en thee, is er gratis bij en de bediening en de theke waren zeer attent en goed.
                En beide zeer gezellig.

Jammer dat het zo ver weg is voor mij, ik vind het een zeer interessante pauschalklub.

Commentaar

Gistermiddag was het weer eens tijd om een bezoekje te brengen aan Club Globe in Leverkusen. Op zondag zijn ze geopend vanaf 13:00 en ik kwam zo rond 13:15 aan. Op dat moment kwam er één andere auto aan met daarin een dame, verder was de parking nog leeg, een teken dat er nog niet veel mannelijke gasten zouden zijn.

De ontvangst was vriendelijk (in het verleden wel eens een beetje nors, maar deze dame was uiterst vriendelijk). Na bevestigd te hebben dat ik al eens eerder geweest was mocht ik een badjas uitzoeken en kreeg ik een sleuteltje van een locker mee. De badjas was lekker zacht en schoon (dat laatste was helaas ook wel eens anders geweest).

Op de weg naar boven kwam ik een zeer aantrekkelijke donkere dame tegen die al wel in mijn "Beuteschema" zou passen.

Binnen bleek ik inderdaad de enige aanwezige mannelijke gast te zijn. Na me gedoucht te hebben nam ik plaats aan de bar naast de al eerder gespotte Ghanese Sandra. De eerste verkenning van de bovenverdieping vond dan ook met haar plaats (zie hiervoor haar eigen recensie).

Eenmaal weer beneden nam ik plaats naast de vriendelijk lachende Susi uit Cuba. Ook met haar volgende een vervolgverkenning van de bovenverdieping.

Na twee sessie was het tijd voor wat pauze in de sauna. Enige dames blijken de sauna te gebruiken als telefooncel. Blijbkaar is het in de club zelf niet toegestaan om de telefoon te gebruiken, dus doen ze dit maar in de sauna luidkeels in het Bulgaars of Roemeens . Andere dames probeerden om zich in the picture te spelen door de sauna te bezoeken terwijl ik ook net daar was. Een enkele dame probeerde zelfs wat meer lijfelijk contact, maar na de eerste twee rondes wilde ik toch nog even wachten, sorry dames .

Eenmaal terug in de woonkamer waren er nog steeds maar 1 of 2 andere mannelijke gasten en was er dus ruim keuze. Uiteindelijk plaatsgenomen in buurt van de op dat moment dansende Anni, met wie ik uiteraard ook een bezoekje aan de 1e etage heb gebracht. Een zeer actieve sessie volgde.

Na deze sessie was het weer tijd voor een rondje sauna, met zo'n beetje hetzelfde ritueel. Wat wel een beetje jammer was, was dat er geen emmertje met water stond. De sauna was nu wel goed heet, maar de luchtvochtigheid was wat aan de lage kant waardoor zweten er nog niet zo van kwam.

Iets na 15:00 werd het eten binnengebracht. Twee warmhoudbakken met in ieder een gerecht. De linker bak: Gele rijst met boontjes, erwten, wat andere groenten en kip. De rechter bak: Iets lichter gele rijst met andere boontjes, erwten en wat andere groenten . Nu was het wel goed te eten, maar als je dan toch twee (net) verschillende gerechten maakt, misschien dan toch liever twee echt verschillende gerechten? Als je nu niet van rijst met boontjes en erwten hield had je geen andere keuze. Maar goed ik vond het wel smakelijk, dus ik had weinig te klagen.

Na het eten stond ik even aan de bar te wachten voor een drankje. Er was (nog) geen thekendame, dus de dienstdoende dames werden geacht het drinken in te schenken. Toen de blonde Bulgaars/Russiche Julia zag dat de andere dames nog geen aanstalten maakte om een drankje te pakken kwam ze vanaf de andere kant van de ruimte om me te helen. Achteraf gezien waarschijnlijk een handige zet, want daarna nam ik plaats naast deze blondine. Na eerst geruimte tijd gekroeld te hebben op de bank volgde ook hier uiteraard weer de gang naar een kamer.

De laatste sessie van de dag was aan dezelfde dame als de eerste: Sandra kwam nog een keertje naast me zitten en van het één kwam het ander. Een goede afsluiting van een middagje Leverkusen.

- Zowel de badjassen alsook de handdoeken waren schoon (helaas wel eens anders meegemaakt) en de handdoeken waren ook ruim voorhanden (dus de wasdroger was nu blijkbaar niet kapot )
                  - De club in zijn geheel zag er schoner uit dan tijdens mijn vorige bezoek
                  - Geen enkele keer "Zimmerreinigung" tijdens mijn verblijf van ca 4 uur (was ook moeilijk te verkopen geweest aangezien het aantal keren dat de trap door een bezoeker bestegen werd gedurende de eerste uren van de opening minder was dan het totaal aantal kamers.
                  - Alle dames van een aantrekkelijke klasse en de dames die ik gesproken heb allen zeer vriendelijk
                  - Eten smaakte goed (zolang je van rijst met boontjes en erwten houdt )
                  - Een aantal kamers opgeknapt (oa nieuwe laminaatvloer en nieuwe matrassen)

Op een paar details zou er ook nog wat verbeterd kunnen worden:
                  - Van een van de douches ontbrak de douchekop
                  - Als je met meerdere mannen tegelijk staat te douchen valt de druk en de warmte een beetje tegen
                  - Op de een of andere manier ontbraken op zo goed als alle kamers de hoofdkussens. Wellicht uit hygienisch oogpunt, maar vooral als de dames met hun mondje bezig zijn, wil ik graag toekijken.

Ten opzichte van eerdere ervaringen dus een zeer positieve ervaring die wellicht wel naar meer smaakt in de toekomst.

Commentaar

Vanaf 1 februari (morgen) schijnt de club het concept om te gooien van Pauschal naar Saunaclub. Op hun homepage staat de volgende tekst:

ACHTUNG! ACHTUNG! Wir firmieren um. Ab dem 1.2. sind wir ein Saunaclub!
                    Eintritt für Männer: 30€.
                    Vielen Dank für das aufgebrachte Verständnis.

Ze gaan dus blijkbaar wat anders proberen.

Commentaar

Om de onduidelijkheid nog wat te vergroten: Men heeft dus voor een nieuw concept gekozen met 30 entree en dan 20 euro per sessie. Het bestaande aabod met 4 uur voor 100 euro of een dagkaart voor 150 euro en dan Pauschclubangebot bestaat ook nog steeds (al is dit niet meer zichtbaar op de website). Via de website van club-globe had ik om verduidelijking gevraagd, maar op mijn beider mails kreeg ik geen antwoord . Ok, je kunt ook bellen, maar ik ben van mening dat als je via je site de optie geeft om vragen aan de club te stellen, ze hier ook wat mee moeten doen. Anders moet je simpelweg het formulier van je site verwijderen. Via via kreeg ik echter alsnog mijn antwoord.

Op de parking stonden slechts een drietal auto's. Erg druk was het dus blijkbaar nog niet. Bij binnenkomst bleek dit inderdaad. Er waren ongeveer net zoveel gasten als er auto's stonden. Hier tegenover stond ongeveer een dozijn aan dames.

De eerste sessie was met Maria (zie hiervoor het separate verslag met haar).

Hierna was het tijd om eens te kijken of er nog wat te eten was. De etensruimte was nog geopend en er was nog eten beschikbaar. In de ene schaal net zoals de vorige keer rijst met groente. In de andere schaal een smakelijke ravioli met een sausje.

Nadat ik mijn buikje weer vol had, was het tijd voor een tweede sessie (zie hiervoor het verslag met Beate)

Na twee sessies besloot ik de sauna eens te verkennen. Nadat de deur was gesloten en er wat water over de stenen was geworpen besloot een dame een andere ruimte als telefooncel te gebruiken . De sauna was goed van temperatuur en luchtvochtigheid. Hij is ook voldoende ruim zodat je languit kunt liggen zonder een ander tot last te zijn.

Na deze saunagang ging ik naar de kamer met de naar eigen zeggen Spaanse Lara. Achteraf gezien een beetje te kort na het saunabezoek, dus tot een resultaat kwam het niet.

Tenslotte volgende nog twee sessies met Maria. Eerst een massagesessie, gevolg door een quasi-herhaling van de eerste sessie.

Kort voor mijn vertrek controleerde ik nog even of de eetruimte al weer open was, maar dit was nog niet het geval.

Commentaar

Iemand nog een recente ervaring gehad in deze club?uberhaupt nog geopend?kan op internet bijna niks meer erover vinden.

Commentaar

Re: Leverkusen - FKK Luderland, Porschestrasse 9, Onbekend

Club Globe is onlangs veranderd in FKK Luderland.

http://fkk-luderland.com/index.php/luderland-home.html

Voor leden die de club bezocht hebben: Alle informatie is welkom.
                          Moderator Duitsland, Saunaclubs, Raambuurten, Gangbangs en nog het een en ander.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sjengskuh Bekijk bericht
                            Iemand nog een recente ervaring gehad in deze club?uberhaupt nog geopend?kan op internet bijna niks meer erover vinden.
                            Ik ben er twee keer geweest deze week, is dus nog open

prijzen: gratis om binnen te komen, je moet wel gelijk beslissen of je 1x (€50), 2x (€80) of 3x (€90) op kamer wil.

Afgelopen maandag waren er twee mannen aanwezig (waaronder ik), afgelopen zaterdag een stuk meer.

Een stuk of 10 dames, allemaal Roemeens op 1 Bulgaarse na.

Commentaar

Trouwens, erg oppassen in de sauna, de stenen vloer is echt loeiheet!! Doet echt pijn aan je voeten!
                              Laatst gewijzigd door Damenprüfer; 16-12-15, 21:53. Reden: Quote uit laatste bericht hoeft niet.

Commentaar

Update: Leverkusen – FKK-Luderland, Porschestr 9

FKK-Luderland, Porschestr. 9, 51381 Leverkusen (FKK-club)

update

Omdat de informatie in dit topic verre van actueel is, hierbij een volledig herzien overzicht.

Naam: FKK-Luderland
                                Adres: Porschestr. 9, 51381 Leverkusen
                                Telefoonnummer: 02171-76 48 999
                                Vanuit Nederland: 0049-2171-76 48 999

Website: www.fkk-luderland.com

Aard: FKK-club met 1 sauna; Dames lopen naakt en heren krijgen een handdoek.

Openingstijden:
                                Dagelijks van 10.00 uur tot 24.00 uur

Entree:
                                Normaal 30 euro. Regelmatig zijn er kortingsacties of Happy Hours.
                                Voor de actuele entreeprijs, kijk even op de website: www.fkk-luderland.com

Dienstverlening van de dames:
                                25 min 30 euro
                                60 min 60 euro
                                Prijzen zijn inclusief alle dienstverlening.
                                Standaard is pzc, sommige dames doen ook FT, dat staat dan aangegeven op hun foto in de vitrine.
                                Gebruikelijk zijn vooraf wat openbare presales op de bank met tz en indien gewenst pzc. Enkele dames doen geen tz, dat ontdek je tijdens de presale op de bank al snel waarna je eventueel beleefd kan afzien van een kamergang.

Clubstatistieken
                                - 32 grote lockers voor de kleding, 200 mini-kluisjes voor waardevolle spullen waarvan er 32 in gebruik zijn.
                                - 15 banken (7 in de L-vormige hoofdruimte, 3 in de bijruimte met groot scherm, 3 in de zijruimte, 2 in de tussenruimte)
                                - 13 kamers (nr 1 t/m 8 boven en nr 10 t/m 14 begane grond, kamer 9 heb ik niet ontdekt)

Roken: Overal toegestaan

Catering
                                Niet noemenswaardig en net als bij de andere RTC-clubs slechts wat fruit en koekjes.
                                Er is een frisdrankautomaat met Cola, Fanta en citroenwater, waarvoor je bij de Theke-dame telkens een muntje moet vragen.
                                Er is geen thee, wel koffie.
                                Wie aangewezen op suikerloze lightdrank moet die zelf meenemen.
                                Er is geen alcohol verkrijgbaar.

Routebeschrijving en parkeren:
                                De club is vrij gemakkelijk te vinden.
                                Komend vanaf de A3 richting Keulen neem je afslag 22-Leverkusen-Opladen.
                                Aan het einde van de afrit ga je rechtsaf.
                                Die weg vervolgen en 2e linksaf, dat is de 1e links na een kruising met stoplichten.
                                (Tip: wil je goedkoop tanken, sla dan bij die stoplichten eerst even rechtsaf: zo'n 50 meter verder is een Tankstelle).
                                Je bent dan op de Porschestrasse, na zo'n 250 meter zie je het pand aan de rechterkant op de hoek.
                                Er is voldoende parkeergelegenheid op het eigen terrein van de club en langs de straat.

Algemeen
                                Wanneer je komt aanrijden, denk je eerst bij de verkeerde club te zijn. Buiten op het hek pronkt nog groot de naam "Globe Sauna Club", zie deze foto. Dat is nog van een vorige club die erin was gehuisvest, antwoordde de Theke-dame toen ik erover een opmerking maakte. Op het pand zelf pronkt echter een hele grote lichtbak met het adres "Porschestr. 9", zie deze foto.
                                Schuin tegenover de club is een Dekra, wat handig kan zijn als je nog goedkoop een milieusticker voor je auto wilt aanschaffen.
                                De club ligt niet in een milieuzone.

Luderland teert nog op de oriëntaalse inrichting van een eerdere eigenaar met tal van Oosterse en Afrikaanse ornamenten die wat kitscherig aandoen. Binnen ziet alles er netjes onderhouden uit.
                                De 8 kamers op de bovenverdieping zijn allen van goed niveau, de 5 kamers op de begane grond wat minder.
                                Op de bar staat zoals gebruikelijk bij RTC-clubs een vitrine met foto's van de aanwezige dames, met daarop hun naam en eventuele extra's aan dienstverlening (die inclusief de prijs is).
                                Er wordt niet actief geanimeerd c.q. gejaagd, hooguit een knipoogje. Je moet zelf plaatsnemen naast de dame op de bank.
                                Er heerst een rustige sfeer.

De club beschikt verder over een grote tuin, zie deze foto genomen vanaf de achterdeur. Op het eind van het tuinpad staat een grote BBQ-mogelijkheid, zie deze foto. Verder is er een verhoogd terras dat grenst aan de L-vormige hoofdruimte, zie deze foto. Het onderhoud aan de tuin laat wel te wensen over: het gras stond hoog met veel klaver ertussen.
                                Laatst gewijzigd door BeauBo; 06-07-16, 23:15.
                                Deel je ervaringen en kennis als wederdienst voor de informatie die je hier opdoet!

Commentaar

Aanwezigheidslijst Luderland, Leverkusen

Aanvulling

Eergisteren (dinsdag 5 juli) stond van de volgende 9 dames een foto in de vitrine op de bar:

Anita
                                  Claudia
                                  Jessi
                                  Julia
                                  Layla
                                  Lorena
                                  Maya
                                  Roberta
                                  Sarah

Theke-dame was Christina.

Het damesbestand in Luderland bleek overwegend Roemeens te zijn en erg verschillende types.
                                  Geen van de dames herkende ik als zijnde eerder gewerkt in het nu gesloten Freude39.

Onderin de vitrine zag ik nog ruim 25 gekantelde fotolijstjes liggen van andere dames voor als ze daar weer aanwezig zijn. Er kan daar blijkbaar geput worden uit een behoorlijk bestand.

Aan de Theke-dame heb ik nog gevraagd of de dames hier vaste kamers hebben zoals bij Freude39 en Villa Venus sinds begin mei is ingevoerd. Haar antwoord was bevestigend. Maar mogelijk stelde ik de vraag verkeerd, dan wel ging de dame waarmee ik kamerde gewoon haar eigen gang, want mijn voorkeur voor een bepaalde kamer was geen probleem toen we op de bovenverdieping waren. Of ze had toevallig die dag deze kamer toegewezen gekregen, dat kan ook.
                                  .
                                  Deel je ervaringen en kennis als wederdienst voor de informatie die je hier opdoet!

Commentaar

Re: Leverkusen - Luderland, Porschestr 9

Na 5 keer in 5 weken gebeld te hebben of Maja er was ben ik maar eens langsgegaan zonder vooraf te bellen. Ik was toch in de buurt.

Club is makkelijk te vinden en hierboven staat genoeg info over de inrichting etc. Voor RTC begrippen is het een mooie tent, een soort VV 2.0. Entree was 30 euro en de lockers lekker ruim, boven nog en kleine safe voor waardevolle spullen. Douches waren goed, ruim en schoon.

In het kaartenbakje had ik al gezien dat Maya er was vandaag dus geduldig op haar gewacht. Verder een stuk of 7 DVP aanwezig. Met Maja een geweldig anderhalf uur beleefd voor slechts 100 euro. Twee hoogtepunten en alles is de revue gepasseerd waar je met zo'n mooie vrouw alleen maar van kan dromen. Wat een geil ding.

Tweede ronde nog met Alexandra gekamderd, was ook een goede keus mede op aanraden van Meestermixer.

Kortom, het is het zeker waard een half uurtje door te rijden vanaf Duisburg voor een mooie tent en goede service.

Commentaar

Eerste bezoek aan Luderland. (Was voorheen ooit al in Arabella).

Wetende dat bij RDC er niets te eten valt, stoppen Aurélio (de vriend waarmee we de regio onveilig maken) bij een sandwhich bar vlakbij (Subway, Hardenbergstraße 5, 51373 Leverkusen). 2 à 3 Km, dus vlakbij met de auto, niet te voet. Broodje wordt voor je klaargemaakt, beter dan die kleffe dingen bij benzinestations. Je kan er binnen aan een tafeltje eten, en er is een toilet.

Best veel wagens op de Luderland parking om 13.00 hr. Goed teken.
                                      30 € inkom.

We kleden ons om en gaan douchen.
                                      ± 10 meisjes voor evenveel klanten.
                                      Onder het genot van een koffietje, aanschouwen we de koppeltjes die na een tiental minuten vrijen, naar een kamer gaan.
                                      Op zich is Luderland beter verzorgd dan Arabella. Hoewel wat ouderwets, is alles netjes verzorgd en proper.

Ik ga zitten naast een zekere Lisa uit Roemenië.
                                      25 jaar, slank, lange zwarte haren.
                                      Elkaar lekker opvrijen in de zetels. Op de kamer volgt éen van mijn beste kamergangen van het jaar.
                                      Los van het lekkere zoenen, pijpen, beffen en 69 … werd ik wild toen ze me als cowgirl besteeg.
                                      Met name als ze haar hoofd naar achter kantelt en haar lange haren mijn ballen stelen. Zoo opwindend.
                                      Sessie van 20 min … 30 €. Was eigenlijk meer waard.

Omdat we nog naar Club Mondial Willen, beslissen we om bij die ene kamergang te blijven.
                                      Zowel de club als het meisje Lisa zien me nog terug.

Commentaar

Voor mijn tweede bezoek bel ik aan omstreeks 20.30 uur op een woensdagavond.

Goed nieuws, de toegang is slechts 20 € na 20.00 uur (30 € voordien).
                                        De douches werken niet goed, zegt de theke. Verdorie ... had ik beter gedouched voor ik kwam (ik slaap in een hotel).
                                        Voordat ik de meisjes opzoek, neem ik een sauna (als de douche koud is, zal m’n oververhitte huid de koude beter verdragen).
                                        Gelukkig werken de douches zoals ze moeten.

In de zal enkel Roemeense.
                                        En ik merk dat zelfs de radio (via internet) een Roemeensz zender is.

Ik maak rondjes, ga porno kijken (niemand komt op me jagen) en ik zit uiteindelijk neer naast degene die ik het mooist vind. Ik ben haar naam vergeten. Behalve vragen van waar ik kom, en wat m’n naam is, geen gesprek. Ik besluit wat langer te wachten, en ga even alleen zitten. Ik maak een nieuwe rondje en ga naast Lisa zitten. 25 jaar oud. Roemeens. 1,65 m, 60 kg, lang zwart haar.
                                        Wat grappig is dat ik vermoedelijk in oktober met de zelfde meid een kamergang deed. Maar ik ben niet zo goed in namen/gezichten. Maar ... mijn smaak voor meisjes is wel constant.
                                        Ze spreekt redelijk goed Engels. We kussen elkaar en vrijt me op in de zeteltjes.

In de kamer, een echte bom. Ze doet alles wat ik wil (anaal vroeg ik niet, maar waarschijnlijk mogelijk tegen betaling). Eenmaal klaar moet ik ... 30 € betalen (of was het 40 €, ik twijfel).
                                        In elk geval kom ik hier terug. Voor mij qua prijs/kwaliteit ... de beste ratio die ik ken.

Commentaar

Aan het werk...
                                        X