Gronau - Club Poststrasse, Poststr 12

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gronau - Club Poststrasse, Poststr 12

Naam: Poststrasse 12

Adres: Poststrasse 12, 48599 Gronau

Telefoonnummer: 02562 712292
    Vanuit Nederland: 0049 2562 712292

Website: www <punt> poststrasse12 <punt> de
    Een lid meldt dat deze website een Trojan Horse probeert te installeren.

Aard: Club (en op iedere vrijdag een soort Partytreff)

Openingstijden:
    dagelijks van 10:00 - 23:00 uur

Prijzen:
    Zaterdag t/m donderdag
    EUR 50,- per halfuur alleen pijpen met condoom of neuken, beide is EUR 25,- extra. Standjes EUR 25,- extra. Beffen EUR 25,- extra.

Iedere Vrijdag (Party)
    EUR 85,- all in (inclusief de diensten van de dames)

Verzorging: ?

Algemeen:
    De ervaringen buiten de party (dus van zaterdag t/m donderdag) van onze leden zijn negatief. De service is matig en op de kamer blijkt dat voor alles extra betaald moet worden. De informatie die we van onze leden kregen is echter tamelijk oud, dus misschien is dat inmiddels anders.

De ervaringen van onze leden met de Party (dus op vrijdag) zijn wisselend. Deze informatie is wel van recenter datum.

Advies: lees vooral de onderstaande bijdragen van onze leden.

Hookersleden die deze club bezoeken worden van harte uitgenodigd de bovenstaande gegevens aan te vullen en/of te verbeteren (hieronder of per privebericht aan Lalande) en/of hun bevindingen/verslag hieronder te plaatsen.
    __________________________________________________ ___________

Oorspronkelijk geplaatst door Lonesome
    Ik heb maar één welgemeend advies: Mijd Gronau!
    Oorspronkelijk geplaatst door San
    Je gaat via achteringang naar binnen, daar word je naar kamer gedirigeerd met de aanwezige dames. Vervolgens ga je met haar naar een kamer boven waar je de prijzen te horen krijgt.
    Intiem is 50 Euro, Pijpen is 25 extra, Beffen is 25 extra, Standjes is 25 extra.
    Dus half uurtje kost je 125 Euro. Uurtje kost 200 Euro.
    Als je binnen komt willen ze de prijzen niet zeggen, want dat bepaalt iedere dame voor zichzelf, zeggen ze. Dat is flauwekul, ik ben er inmiddels 3 keer geweest, maar telkens hoor ik dezelfde tarieven van verschillende dames.
    Het is gewoon een truc omdat ze ervan uitgaan dat je toch niet meer wegloopt als je eenmaal boven op kamer bent met een dame. Ik dus wel en kom er niet weer. De advertenties dat je al voor 38,50 euro terecht kunt of 99 euro onbeperkt zijn niet meer dan lokkertjes, als je echt wat wilt moet je flink meer geld neertellen.
    Laatst gewijzigd door Lalande; 09-09-07, 13:32. Reden: update info

Re: Gronau, Poststrasse 12, Club Poststrasse 12

gisteren een bezoekje gebracht aan de poststrasse voor een mega party a 88 euro. Er waren 4 dames aanwezig allen rond de 20jr. Ben zelf met Tina, Sandra en nog een blonde poolse dame naar boven geweest. Van deze drie beviel mij Sandra het meest, de andere beide dames deden een beetje plichtmatig hun werk (wat eigenlijk niet vreemd is gezien het aantal bezoekers). Sandra daarin tegen deed voortrefelijk haar werk en liet merken dat ze bepaalde dingen toch wel heel lekker vond. Al met al voor 88 euro door drie jonge vrouwen gepijpt en geneukt worden... geen geld

Commentaar

Gisteren bij Poststrasse 12 geweest. Ze adverteren met een "Mega Party" op vrijdag: voor EUR 85 (ipv 88) "1 x zahlen & Spass mit wem und sooft du wilst". Gistermiddag waren er vier dames, één Duitse en drie Poolsen.

Toen ik kwam was alleen Tina (Poolse) beschikbaar. Ze lag wat lamlendig in een stoel, maar reageerde op zich aardig toen ik een praatje aanknoopte. Ze stelde meteen voor om naar een kamer te gaan. Daar bleek het zo snel mogelijk afwerken geblazen te zijn. Ze ging strategisch op mijn been zitten en begon zo snel mogelijk (met condoom) te pijpen. Ik kreeg volstrekt geen kans om van haar (wel aantrekkelijke) figuur te genieten. Ik kwam snel klaar en toen was het meteen uit met de pret. Terug naar de gemeenschappelijke ruimte.

Ik had eigenlijk meteen weg moeten gaan, maar ja, die hormonen... Na een tijdje was Nicole (Poolse, ook niet onaantrekkelijk) beschikbaar en zij stelde voor om weer aan de gang te gaan. Pijpen was beter en zij liet mij ook wat met haar spelen, maar het was al snel "ficken". Dat lukte (tot mijn eigen verbazing, na zo korte tijd) wel, maar toen was het ook weer snel over. Ze hielp me even schoonmaken, maar verdween toen zonder één woord naar de douche.

Na beide afknappers meteen vertrokken. Mij zien ze er beslist niet meer terug. Zo'n ongeïnteresseerd stel. Het lijkt de meisje alleen te doen om het verzamelen van muntjes, waarmee ze kennelijk later afgerekend worden.

Een zeer slechtbestede EUR 85. Ik beschouw het maar als leergeld; ik hoop maar dat mijn hormonen er ook zo over blijven denken.
      Laatst gewijzigd door Lalande; 09-09-07, 13:26. Reden: link naar website verwijderd (zie eerste bericht)

Commentaar

vandaag bij poststrasse geweest, was lekker rustig met mij nog 2 andere kerels waarvan 1 nederlander en een duitser.

aanwezig waren 3 meiden allemaal pools waarvan er 1 goed duits sprak de andere spraken geen woord duits moest je engels tegen praten.

als eerst met de duits sprekende naar boven geweest. Was een lekkere meid van 19 met een goed figuur niets op aan te merken. in tegenstelling tot andere berichten deed zij gewoon haar kleren uit en mocht je ook beffen.

Naardat ze enige tijd gepijpt had heb ik haar lekker gebeft en daarna lekker geneukt tot ik kwam.

weer naar benenden getogen waar een hapje en een drankje op me wachte de relax ruimte is wat klein en staan 3 banken en een barretje. gezellig met de dames gekletst en naar een poosje met nummer 2 naar boven.

Nummer 2 was een poolse meid die sinds een week in duitsland was en nog 2 weken bleef, zij was wat gezet maar helemaal niet verkeerd.

naar deze 2 dames vond ik het wel genoeg en ben naar huis gegaan.

al met al geen verkeerde ervaring maar om nou te zeggen dat het helemaal top was dat ook weer niet. de dames deden een beetje plichtmatig hun dingetje en verdwenen weer snel naar de douche ruimte om vervolgens weer benenden in de relax ruimte te gaan zitten roken.

voor wie voor 85 euro met een paar meiden sex wil hebben is dit een leuk adres om naar toe te gaan, wat wel een plus punt is dat je bij deze party in een prive kamer gaat en niet zoals bij andere partytreff gebeuren allemaal tegelijk op een mega matras ligt.
        Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd

Commentaar

het is inderdaad niets geweldig aan deze tent,ben er een paar keer geweest wat eerst wel gezelig leek maar na mijn laatste bezoek ga ik er nooit meer heen,ben bij een donker harige poolse geweest die voor ik zelf nog klaar was gekomen onder de douche was gegaan en zich aankleede,mocht ik weg zonder klaarkomen,hier ga ik echt niet meer heen.

Commentaar

Gronau, Poststrasse

Was afgelopen vrijdag naar Gronau afgereisd. Partytreff was de aankondiging. Voor zo'n 80 Euro feest, en net zo vaak je wil.Ik dacht weer een Dorsten-sfeertje, maar misschien nu nog beter ....
            Mensen, niet te geloven. Een woonhuis in een rijtje. "Achterom" staat op de deur. Aangebeld komt een hele dikke dame aan de deur; zeker 150 kg schoon aan de haak! Wijst een kastje toe voor je kleren, zij sluit af en houdt de sleutel. Mag je vervolgens in een kamertje komen. Ongeveer 3 x 3 meter met een klein barretje. Drie oudere dames, zo van die types die je vaak ziet tippelen. Uitgezakt, rokend en onder de tatoes en - ik vind het - onabetytelijk. Niemand zij wat tegen me. ik was een beetje lucht. Zaten nog 2 mannen met een handdoekje om. De vierde was een jongere vrouw, zij kwam even later binnen; had net iemand afgewerkt. Was echt de beste. Haar maar aangesproken na een kwartier. "Eerst eten", was haar antwoord. Toen ze klaar was gingen we omhoog. PZC stond in de advertentie, maar dat blijk alleen te gelden als je direct een keuze maakt en dus niet als je voor Party kiest. Wel, een ijsbeer straalt meer warmte uit. Niets mocht, alleen neuken. Neuken klaar, hup we zijn klaar. Wassen .... was er niet bij ..... alleen wat keukenrolpapier was beschikbaar.
            Ben maar weer gegaan. Ik heb de dikke dame mijn beklag gedaan. "Spijt me erg" was haar reactie.
            Gewoon bedrog. Zo'n tent zou door de Polizei gesloten moeten worden. Maar nog beter is om niet (meer) te gaan.

Geef mij maar Dorsten, Partytreff. Frisse meiden, die weliswaar soms Pools tegen elkaar praten, maar een voor een fotomodellen. Want het oog wil ook wat.

Commentaar

Veel negatieve reacties lees ik hier over deze tent. Ik kom ook wel eens bij deze club en ben er zelf wel redelijk over te spreken moet ik zeggen. Het hangt er een beetje van af wat je verwacht denk ik. Als je dezelfde service verwacht als bij andere clubs, (i.e. zoenen, uitgebreid knuffelen, enz.) moet je je denk ik wel realiseren dat de prijzen hier eerder overeenkomen met die bij de ramen (40 euro N of P, 50 euro P+N, 75 euro Pzc+N), en in tegenstelling tot bij de ramen krijg je hier altijd wel rustig de tijd om te neuken, het is niet zo dat ze na vijftien minuten zeggen dat de tijd voorbij is of zo. Er is vaak niet zo veel keus, drie dames vaak, maar daar staat dan tegenover dat er om de drie weken nieuwe (altijd Roemeense) dames zijn. Daar komt nog bij dat de kamers groot en sfeervol zijn en dat de bedden ook lekker ruim zijn. Tel daar dan nog bij op dat je je na de tijd kunt douchen als je dat wilt en je komt uit op meer waar voor je geld dan bij de ramen IMO.

Commentaar

Re: Gronau, Poststrasse 12, Club Poststrasse 12 Dania

Maandag 3 aug. aan de poststrasse geweest.
                Je komt binnen via de achterzijde, de dames worden je voorgesteld en je gaat met je keuze naar de kamer, nadat je eerst betaald hebt.
                Het was 50 euro voor een half uur pijpen en neuken (in verschillende standjes), wilde ik pijpen zonder dan was het 25 euro extra.
                Mijn keus was Dania een leuke dame heerlijk figuur, mooie borsten (d of dd cup), blond haar, die er zin in had, was erg actief en mijn jonge heer ging al snel in positie. Eenmaal bezig wist ze niet meer van ophouden en moest zelf afremmen om niet te snel te komen.
                Ik kom zeker nog een keer bij haar terug.

Commentaar

Re: Gronau - Club Poststraße 12, Poststraße 12

Hi guys,
                  I am going occasional there. Because my German is not good, I can not understand what the website exactly say. There say 24,99€ service total. I can say it means incl. all services. But when I ask the girls there, they said no, you must pay extra for extra service like kissing,... I think this Romanian girl cheating after the owner of there go home. They made their own price. Last time the quality is getting less. So for me is end of this book. I will never go there. The girls also doesn't want to stay too long with you. You pay for 30 minutes but they want you finish your work very fast

Commentaar

Hallo Engelsman. Hier een aanvullend berichtje van een landgenoot.
                    Ik ben in deze club een paar keer geweest. Het laatst geleden voor een jaar of 2. Ik kan zeggen TOTAL RUBISH. NEVER GO HERE.

Commentaar

De club adverteert met een tarief van € 25,- en een vernieuwde staf. Nu ook al open vanaf 9.00 uur. In de buurt zijnde, maar eens poolshoogte gaan nemen; er zijn toch al zo weinig recensies uit Gronau en de laatsten waren waren bepaald niet zo positief. Ik trof er Anka, een Roemeense. Zij was de enige die vrij was. Zag er leuk uit. P en N met was € 50,-/half uur.
                      Zij bracht me naar een royale kamer met prima breed bed. Ondanks de warmte buiten was het daar toch redelijk van temperatuur. Vrijwel direct verdween ze zelf richting badkamer. Intussen me maar uitgekleed en gewassen; vind ik een minpuntje. Spannender is het als zij je jongenheer zachtjes wast. Ze kwam in evakostuum de kamer in en nodigde me op bed. Ik mocht haar rustig verkennen en zachtjes met de tong haar tepels likken. Ze vond het aangenaam. Na het jasje omgedaan te hebben pijpte ze me, terwijl ik haar grotje kon vingeren. Ze werd zelfs aardig nat. Op haar rug gelegen kon ik naar hartelust haar lichaam strelen, haar tepels stimuleren , haar wang en achter haar oren kussen. Daarna ook haar klitje vingeren. Ze genoot ervan met gesloten ogen. Ze liet de timing van het grote moment aan mij over. Een pluspunt.
                      Redelijk strak was ze en ik kon heel rustig genieten; ze genoot er kennelijk ook van. Ik hield het daarom helaas niet zo lang uit en kwam genotvol klaar. Jammer dat ze daarna direct richting badkamer verzween. Ik zie liever dat we daarna nog
                      wat strelen en uitblazen. Maar de hygiëne was kennelijk dik in orde.
                      Nu pas vroeg ik haar waar ze vandaan kwam; ze sprak namelijk goed Duits. Toen ze vertelde dat ze Roemeense was ging ik over op haar moedertaal. Totaal verrast veranderde haar wat zakelijke uitstraling. Ze werkt al en tijdje in Duitsland en komt in het eerste contact ook wat zakelijk over, maar is in wezen een gevoelige Roemeense. En die moet je teder aan- pakken; de Roemeense mannnen zijn namelijk echte macho's!

Commentaar

Re: Gronau - Club Poststra&amp;szlig;e 12, Poststra&amp;szlig;e 12, Anka(slecht)

Vandaag maar eens de stoute schoenen aan getrokken en naar de poststrasse gegaan. Ik kom binnen en ga zitten vervolgens komen de dames een voor een naar me toe en stelden zich voor. Gekozen voor Anka (of Anika) en betaald €50/half uur. Samen met haar naar boven gelopen naar de kamer waar ik me uit kon kleden. Even later komt ze weer binnen in eva's kostuum. Voor ik er erg in heb heeft ze al een rubbertje om gedaan en begint met pijpen wat ze opzich aardig deed (lag alleen zo dat ik haar nauwelijks kon aanraken). Vervolgens gaat ze naast me liggen en mag ik naar neuken. Zoals al eerder gezegt door Ioan voelde ze strak aan (volgens mij spande ze spieren aan want af en toe voelde ik helemaal niets en even later weer een stuk strakker)
                        na een tijdje verwisseld van standje (doggy) dit voelde een stuk beter.
                        helaas kwam ik al snel klaar en weg was ze.
                        zowel ik het begin, tijdens als na de daad geen gesprek mogelijk terwijl ik het toch wel prettig vind om even te kletsen
                        kortom geen echt goede ervaring dus

Commentaar

Re: Gronau - Club Poststra&amp;szlig;e 12, Poststra&amp;szlig;e 12, Anka(goed)

Wat een ontzettend knappe meid om te zien, die Anka ! Ze begint inderdaad wat zakelijk en afstandelijk, maar hoe makkelijk ishet om dat te doorbreken en dan krijg je gewoon een hele lieve meid die het je nar je zin wil maken en weet hoe ze dat moet doen. Je kan voor 50 euro niet het onderste uit de kan verwachten en je stata na een half uur echt weer buietn, maar het is waar voor je geld. Ze wiet mij echt nog wel terug

Commentaar

Aan het werk...
                          X