Kohlscheid - Ina & Girlfriends, Industriestr 20, Vanessa (Dts)

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kohlscheid - Ina & Girlfriends, Industriestr 20, Vanessa (Dts)

Een twee weken geleden nog eens bij dit huis geweest.
    De mij bekende Lisa was er niet maar er waren een 4-tal andere dames aanwezig en 3 waren er vrij. Uit deze drie Vanessa gekozen.
    Een kleine donkerharig meisje van Duitse komaf met een slank lijfje en een A-cup naturel en medium van consistentie.
    Na al de rituelen op bed beland waar ze weinig blijkt te kussen en erg stevig je jonge medewandelaar aanvalt. Ik dacht eerst nog dat ik toch per ongeluk op de verkeerde bel had gedrukt, die van de 'studio' en dat ik gedoemd was een of andere mij onbekende overtreding te moeten goed maken met deze gesel te ondergaan....
    Aangenaam was anders en de verdere date bleef ook op een voor mij minder niveau dan ik hier gewend ben. Het meisje deed echt haar best maar het was voor mij niet echt fijn. Gezien de harde start en na diverse pogingen in diverse standjes waarbij ze ook haar best deed maar ongelooflijk kreunde, was de enige mogelijkheid deze ontmoeting nog tot een redelijk hoogtepunt te brengen door zelf met olie te helpen.

Dus voor mij geen succes met deze Vanessa.
    Andere dames zagen er wel goed uit dus met Lisa of overigen kan daar zeker heengegaan worden of je moet voor de "M" van SM komen.

H9876

Kohlscheid, Ina's freunden, Industriestrasse 20, Vanessa

Modsformulier ertussen aangezien die van H9876
    ontbreekt door een bug.

Kohlscheid, Ina's freunden, Industriestrasse 20, Vanessa.
    Maandagavond, 30 min, 60 euro.
    1.60, slank, Acup, echt, 28 jaar, zwart haar, blauwe ogen, piercings, tattoo's, duits, vriendelijk, hygienisch,
    pijpen zc, neuken mc.
    Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 17-05-09, 17:29.
    Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Re: Kohlscheid - Ina, Industriestrasse 20, Vanessa (goed)

Bedankt voor het aanmaken van het formulier.
      Ik zag dat ik beoordelingen NIET had meegestuurd over NMC (=voldoende) en PZC (=slecht).

H9876

Formulier in bovenstaande recensie aangepast. (A)

.
      Laatst gewijzigd door Alexanderrr; 17-05-09, 17:31.

Commentaar

Re: Kohlscheid - Ina, Industriestrasse 20, Vanessa (matig)

Een tijdje terug ook bij Vanessa geweest. Al met al vond ik het toch wel een goede ervaring. Alleen over het zoenen was ik minder enthousiast, kwam er niet zoveel van en was ook niet 'super'. Verder een aardige meid, ook een gezellige tijd gehad en kijkt ook niet echt op de klok.

Commentaar

Re: Kohlscheid - Ina s Girlfriends, Industriestrasse 20, Vanessa (voldoende)

In tegenstelling tot de eerdere berichten moet ik toegeven dat mijn ervaring met Vanessa juist zeer goed waren. Ik ben afgelopen vrijdag voor een uurtje bij haar geweest. Bij binnnenkomst waren drie dames aanwezig. Petra, Vanessa en lisa. Aangezien ik lisa reeds kende en niet zozeer zin had in een oudere dame heb ik gekozen voor Vanessa. Achteraf een geweldige keuze
          een leuke spontane duitse meid, met een lekkere babbel.
          Op bed begon ze met pzc wat ze welliswaar maar kort, maar daarentegen wel erg lekker deed. Over het zoenen heb ik niks te klagen gehad, nat diep en veel. Het was deze vrijdag erg warm hetgeen je bij ina gelijk merkt op de kamers. Na het pzc overgegaan op het neuken en niet erg veel later de eerste keer raak geschoten. Na een korte pauze gelijk aan de tweede ronde begonnen met wederom veel tongzoenen en verschillende standjes. Door het warme weer en het uithoudingsvermogen van ons beiden hebben we ons helemaal in het zweet geneukt. Vanessa gaat daarbij zeer goed mee en heeft er zelf veel plezier in, dat merk ja aan het genot dat ze uitstraalt en aan de manier waarop ze klaarkomt... heftig en gepassioneerd.
          Achteraf de complimenten van haar mogen ontvangen over het heerlijke uurtje, en ik moet zeggen de complimenten waren geheel wederzijds.
          Ik heb voor mij een toppertje ontdekt.

Commentaar

Het overkomt me niet vaak maar hier dus wel!

Mijn 1e ervaring met Vanessa was maar matig.
            Toen haar niet meer gekozen en wel de andere dames van dit huis plezierlijk meegemaakt.

Toen de dames dit huis een beetje links lieten liggen (Waarom dames?) eens met Vanessa een herkansing gedaan....

Groot succes en ik heb ook weer een paar keer hierna een fijn date met haar gehad!!!

Lag het aan mij of aan haar de 1e keer? Weet het nog steeds niet.
            Wel weet ik dat het nu gewoon heel fijn is!

H9876.

Commentaar

Tijdens mijn bedenktijd over Hookers (waarover later in een ander topic meer) natuurlijk niet stilgelegen!

Blijkbaar had onze relatie een slow-start ....

Nu al vele maanden met zeer groot plezier en zeer vaak met deze Vanessa aan de wandel geweest!
              Werkelijk een toppertje voor mij en het zoenen is zelfs een feest!!
              Een klein dingetje kan toch een gevorderde wandelaar op het verkeerde been zetten (welk been?) want zo goed als het nu is met Vanessa, was niet aan het begin af te lezen.
              Een of beiden een slechtere dag?

Werkelijk aan te raden voor zo lang ze er nog is!

Ik zal de tijd zeker nog vaak met haar doorbrengen!!!

H9876.

Commentaar

Al vele keren met Vanessa gedatet op deze spannende locatie.
                Het is elke keer weer super met haar en ik hoop nog vaak te mogen komen voor ze zich bedenkt.
                Van de 1e keer is niets meer over. Het is telkens top of beter.
                Zo kan het verkeren dus.

H9876.

Commentaar

Re: Kohlscheid - Ina s Girlfriends, Industriestrasse 20, Vanessa (goed)

Deze jonge meid is echt toppie. Niet alleen heeft ze alle looks maar ze weet een man dat te geven wat hij nodig heeft. Heb haar reeds diverse malen bezocht maar nog steeds een van de besten. Ze is nog jong maar de ervaring en de vaardigheden en inzet van een milf. Nogmaals Vanessa je bent toppie

Commentaar

Re: Kohlscheid - Ina s Girlfriends, Industriestrasse 20, Vanessa (goed)

Ik kan bovenstaande recensie's alleen maar beamen, Ben meerdere malen bij haar geweest. Vanessa is en blijft een toppertje... Ik probeer alleen nu al een tijdje een afspraak te maken met Sonja. Lukt echter niet (omdat mijn tijdschema niet matcht met dat van haar) heeft iemand al ervaring met haar ?

Commentaar

Aan het werk...
                    X