Gracia (Dts), Dinslaken , Erotik Wellness Paradies

Inklappen
X
Inklappen
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Gracia (Dts), Dinslaken , Erotik Wellness Paradies

Vandaag weer eens een privehuis bezocht, en wel Erotik Wellness Paradies in Dinslaken. Had op sexrelax.de al gekeken wat voor dames er zijn, en mijn oog was gevallen op Gracia . Bij aankomst krijg je een menukaart waar alle diensten op staan die er mogelijk zijn, zag wel iets leuks staan 1 uur badespass.
    Dan stellen de dames zich voor en gelukkig ook Gracia, maar helaas kon ze alleen 45 min doen want ze moet dan weg . Dus maar 45 min met Gracia door gebracht, damn wat een geile meid had de kleren nog niet uit of ze begon al lekker te tongzoenen, toen uitgekleed en ze ging op bed zitten en begon me lekker te pijpen. Daarna standje missionaris en haar kutje volgespoten , bij ronde 2 wilde ze dat ik in haar mond kwam maar dat lukte me niet meer . Volgende keer meer geluk dan ga ik toch voor dat uurtje badespass. Is wel voor herhaling vatbaar

Re: Dinslaken, Willy-Brandt-Strasse 204, Rotik Wellness Paradies, Gracia (uitstekend)

Afgelopen donderdagavond met Gracia afgesproken. Het bleek een geweldig mooie meid, nog veel mooier dan op de foto's bij 6relax. Een uur vrijen met veel tongzoenen pijpen, beffen en neuken. Zij doet geweldig mee en naar een condoom werd helemaal niet gevraagd. Het is een aanrader, maar ga niet langer dan een uur want dat overleef je niet.

Commentaar

Re: Dinslaken, Willy-Brandt-Strasse 204, Rotik Wellness Paradies, Gracia (uitstekend)

Vandaag weer langs geweest, eerst maar ff gebeld om een uur te kunnen genieten. Was weer top net als de vorige keer , alleen geen badespass gedaan maar een lekker uurtje elkaar verwennen .

Commentaar

Ola,

Kon het niet laten om toch weer met vol gas naar haar te rijden om haar heerlijk te laten pijpen en daarna poesje te vullen met mijn room.
        Lekker in bad met haar sex gehad
        Daarna haar poesje heel lang en lekker gelikt, vinger1, vinder 2..... op het laatst heel langzaam mijn duim er bij en zachtjes mijn hand draaien en toen...... ja hoor het lukt nu wel
        Heb haar lang en intens laten genieten, klaar komen van haar kant en pijn maatje wilde weer
        Me lekker klaar laten pijpen, hierbij ging haar vinger mijn anus in, was toch lekker om zo te komen
        Wees lief voor haar ook al is ze een beest in bad, met veel respect zal ze je zeker belonen

Veel geil sex plezier GGD

Commentaar

Re: Dinslaken - Paradies, Willy Brandtstrasse 204, Gracia (uitstekend)

Gracia is inderdaad een ongeremd sexbeest. Zij is echt groot van gestalte, wat te groot naar mijn zin, maar mooi in proportie. Zij is 1m84 groot. Pijpen is regelrechte deepthroat; je moet al superggroot geschapen zijn om haar te doen kokhalsen, denk ik. Gracia is wel een gevaarlijk schatje: condomen kent ze niet!

Commentaar

Op zaterdagmorgen deze club bezocht. Het is een eindje rijden voor mij (180 km) maar op de Duitse A3 kun je lekker opschieten, wel even oppassen voor de capriolen van de Hollanders met caravan. Tot 2 x toe in de remmen omdat er iemand met 96 km per uur een andere caravan moet inhalen die 95 km per uur gaat.
            Om 10.30 uur aangekomen, aangebeld op nr 204 bij Ferrari. De gastvrouw heeft even de prijskaart uitgelegd. Vervolgens kwamen 5 dames zich voorstellen, op hun website had ik alvast een keuze gemaakt (zie http://www.sexrelax.de/club_girls/na...rom_a/club_254).
            Van mijn voorlopige keuzes was Gracia aanwezig. Tijdens het voorstellen gaf ze al meteen een diepe tongzoen, dat maakte voor mij de keuze makkelijk.
            Uit eerdere recensies bleek al dat dit sexbeest zeer enthousiast te werk gaat, op de kamer volop diep tongzoenen, pijpen (ik had gekozen voor een half uurtje met condoom) perfect afwisselend en diep, ze eet je pik bijna op. Vervolgens diverse standjes. Als ze niet pijpt of tongzoent kun je ook een gezellig gesprek met haar hebben (in het Duits of Engels).
            Deze dame is wel gevaarlijk want voor 25 euri meer mag je haar neuken zonder condoom, dat heb ik dus maar niet gedaan. Tevens pijpt ze dan zonder condoom en slikt alles door.
            Herhalingsgevaar 100%.

Hierbij de prijzen van deze club:
            Half uur: pijpen + neuken met condoom: Euro 50
            Half uur: pijpen zonder, neuken met condoom: Euro 75 (bij Gracia dus neuken zonder)
            Uur: pijpen zonder, neuken met condoom Euro 125
            Uur: idem met bad Euro 150

Commentaar

Horny coboy is boos!!!
              Waarom!
              Omdat ik na 2 uur weer weg moest
              Hahahaha. Lol!
              Ben verslaafd! aan haar!

Wat een vrouw zeg!
              Had haar nog nooit niet gezien.
              Dus bij aankomst voor een uur gevraagd.
              Toen ze de kamer in kwam om me te verwelkomen zei ze;
              Je mag ook 2 uur hoor!
              Met de gedachten wat jullie hierboven schreven dacht ik ..
              Laat maar komen!
              Dus uit eindelijk 2 uur genomen.
              Ze is zoals jullie schrijven een hele lieve mooie vrouw en mooier dan op de foto's.
              Ontzettend lief en ontzettend geil.
              Naar de kamer mee genomen en zoenend uit gekleed.
              Zij was al naakt.
              Erg he?
              Ze spreekt ontzettend goed Engels/USA daar heeft ze gewoond zei ze.
              Dus dat is de reden.
              Kreeg een beetje het gevoel dat ze ook liefst Engels sprak.
              Al zei ze van niet!
              Alleen ze hield niet op

Ik zal niet herhalen wat hierboven is geschreven.
              Je moet wel stevig in je schoenen staan.
              Ze is net drugs, eenmaal van geproefd en ....
              Verslaafd!

Wat ik alleen vreemd vond.
              Dat ze zich niet wast.
              Althans heb ik hiet gezien tussen de wisseling van de wacht.
              Ze rook fris.
              Daarom heb ik bij Hygiëne voldoende neer gezet.
              Anders was het uitstekend (als ik het wel zeker wist!)

Tip voor die gene die nog heen willen.
              Ze gaat snel op vakantie.
              Voor 2 weken!
              Wanneer? eind Augustus.

Commentaar

Super geil echt die foto's ook ik zou wel heel graag willen maar ik durf haar niet zonder te nemen denk ikDus anaal is ook zonder ik weet als ik ga doe ik het ook blank is gewoon te geil maar zij doet het bij iedereen zijn jullie niet bang voor hiv of andere ziektes dat houd mij nu nog tegen maar de verleiding wordt steeds groter?........En mag je haar ook zonder volspuiten?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door robsport Bekijk bericht
                  zijn jullie niet bang voor hiv of andere ziektes? En mag je haar ook zonder volspuiten?
                  Het risico op SOA's is natuurlijk levensgroot aanwezig. Sommigen nemen dat risico, anderen vinden het zelfs kicken. Of je Gracia mag volspuiten weet ik niet, maar in andere clubs mag dat bij de AO-dames wel, tegen meerprijs.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door robsport Bekijk bericht
                    Super geil echt die foto's ook ik zou wel heel graag willen maar ik durf haar niet zonder te nemen denk ikDus anaal is ook zonder ik weet als ik ga doe ik het ook blank is gewoon te geil maar zij doet het bij iedereen zijn jullie niet bang voor hiv of andere ziektes dat houd mij nu nog tegen maar de verleiding wordt steeds groter?........En mag je haar ook zonder volspuiten?
                    Hoi Robsport

het is niet verplicht haar zonder te nemen.
                    Zag er genoeg condooms liggen. Voor dat je die op hebt ben je wel even bezig.
                    Je moet wel in het begin even aangeven aan haar dat je met wilt ....
                    Op de foto ziet ze er minder uit dan in het echt vind ik.
                    Al ziet ze er op de foto ook erg goed uit.
                    En ja... Je mag haar overal in volspuiten.

Gewoon een keer doen zou ik zeggen voor een uur of half uur.
                    Heb ik ook gedaan zoals hierboven kan lezen.
                    En zoals je las heb ik er geen spijt van.
                    Ga deze week nog een keer!

Commentaar

Zo deze cowboy heeft weer lekker gereden
                      Wat een vrouw is het en blijft het.
                      deze keer voor een uur gekozen.
                      Kon zelf helaas niet langer.
                      Werk gaat nu eenmaal voor de dame zeg ik altijd

Ze lag lekker in de zon en was maar wat trots dat ze bruiner was dan mij.
                      Klopt ook, ze was gisteren vrij.
                      Altijd jammer maar ze moet ook even tot rust komen.

Heb gevraagd hoe oud ze nu echt is.
                      23 jaar.
                      Wanneer ze precies op vakantie gaat.
                      02 sept. dus.
                      Dus niet in Augustus zoals ze eerst zei.

Ze was lekker geil.
                      Tot nu toe had ze alleen maar klanten gehad die gepijpt wilde worden.
                      Ze smeekte om geneukt te worden.
                      Na 2 minuten pijpen ging ze meteen liggen en keek me met smeek ogen aan.
                      Fuck me please.....
                      Nou dat laat je geen 2de keer zeggen
                      Dus lekker lang geneukt. Eerst langzaam.
                      Maar daar had ze snel genoeg van.
                      En pakte me beet en ging als een beest te keer.
                      Heb het een paar keer uitgesteld.
                      Na een tijdje vroeg ik of ze gepakt wilde worden.
                      JA!!!!!!!!
                      Dus toen hard tegen hard.
                      Ze praat je gewoon naar een orgasme toe.
                      Heerlijk diep gespoten.
                      Daarna op haar zij gelegd en nog een keer hard en lang genomen.
                      Helaas speelde de hitten me parten.
                      Dus bleef het bij neuken.
                      even wat drinken gehaald en toen de volgende ronde.
                      Ze ging op zijn hondjes zitten en ik nam haar in haar anus.
                      Alleen die was te strak.
                      Volgende keer dan maar.
                      Vaginaal verder.
                      En na 15 minuten neuken. Is die hitte toch weer lekker
                      Heerlijk diep weer in haar gespoten.
                      Ze fluisterde me allemaal geile dingen in ...
                      Is het toch een heerlijk lief sletje...
                      Je zou er zo verliefd op kunnen worden.
                      Alleen die ogen al!

Geniet ze voor alle wandelaars.

Commentaar

Fietste vandaag maar eens langs Dinslaken om, na de juichende berichten hier over Gracia, zelf eens met deze dame kennis te maken.

Welnu, of ze mooier is dan op de foto's is een kwestie van smaak, feit is dat ze wel aardig wat voller is. En met haar lengte van 1.85 is ze dus een verschijning waar je letterlijk nauwelijks om heen kunt, maar dat is me toch gelukt.

Ik ben dus weer op de fiets gesprongen en heb koers gezet richting PHG om met kleine slanke Roemeense meisjes te gaan spelen.

Commentaar

Weet iemand of gracia ook pijpen tot het eind doet en dan slikken?
                          Verder zag ik hierboven dingen als anaal en fisting, dat doet ze allemaal voor 150?

Commentaar

Kan je melden dat Gracia totaal niets om rubber geeft en zij is daar in Dinslaken niet de enige,Andrea kan er ook wat van
                            Gracia brengt je koppie wel op hol mits je wel minimaal 1 uur neemt
                            De service en passie is ongeloofelijk kortom een absolute aanrader
                            Tja sluit de risico's van deze actie's niet uit aangezien je in een lawine van passie en genot aanbeland en de risico's pas na de zaadlozing bare in de mond of kont je enigzins tot besef brengen.
                            voor extremere dingen is dit veruit het beste adres in de nabijheid van Nederland

Commentaar

Na lange tijd droog gestaan te hebben als gevolg van zo'n stom ongeval uit de categorie 'shit happens', werd het toch langzaam aan tijd om de wandelschoenen weer eens aan te trekken. Ik zat voor m'n werk in een of ander achterlijk gat in de Ruhrpott, niet ver van Dinslaken, waar ik dit huis vol lekkere meiden nog wel wist te vinden.
                              Ik had op Martina gehoopt, maar ze was er niet, dus de andere dames maar voor laten stellen. Als eerste kwam Gracia. Toen ik die tieten zag wist ik al, deze ging het worden. Ik kon nog net mijn naam stamelen, een seconde later werd mijn tong al vacuum gezogen . Nu wist ik het helemaal zeker.
                              Van de andere dames kan ik me alleen maar herinneren dat ze er een stuk minder uitzagen.
                              Al zoenend en elkaar betastend kleedden we ons uit. Aan mijn erectie sleurde ze me achter zich aan de gang door naar de douche. Na een snelle wasbeurt
                              konden we aan de slag. We stonden een hele tijd voor het bed, elkaars mond letterlijk uitlikkend, die lekkere billen in mijn handen, die grote zachte borsten als een kussen tussen ons in.
                              We gingen erbij liggen en gingen gretig door met ons gevrij. Ze pijpte me heerlijk langzaam, liet haar tong zachtjes spelen, likte mijn hele kruis af. Ze nam hem tussen haar borsten, waarbij hij soms helemaal verdween.
                              Ik liet haar maar even stoppen, anders zou het na vijf minuten al gebeurd zijn.
                              We lagen lekker dicht tegen elkaar aan, ik voelde haar tepels opstijven onder mijn tong. Ik ging langzaam verder naar beneden en likte en zoog aan de warme zachte binnenkant van haar dijen, af en toe de liezen ook even meenemend en die halve centimeter tussen klitoris en vagina. Ze probeerde dat ongeduldige klitje naar mijn mond te manouvreren, maar ik liet haar nog even smachten. Letterlijk rond de pot draaien, daar maak je ze half gek mee, heb ik gemerkt .
                              Op het moment dat haar ongeduld het grootst was liet ik dat hunkerende klitje razendsnel heen en weer flitsen onder mijn tong en toen was het ook binnen no time gebeurd. Haar bekken kwam omhoog, ze duwde die kletsnatte poes vierkant in mijn gezicht, er klonk een diepe verzaligde kreun en ze duwde me weg. Meteen een hand ervoor. De welbekende post-orgastische overgevoeligheid. Toch lukte het me nog om haar tussen haar gespreide vingers door nog een lekker nalikje te geven . 'Ach, du Miststück'.
                              Grinnikend liet ik me weer naast haar neervallen. Nadat ze wat uitgesidderd was begon ze uit zichzelf weer te tongen. Ik gaf mezelf weer over aan die zuigende lippen, tot ik ineens ontzettend veel zin kreeg om haar te neuken.
                              Ze pakte uit zichzelf een condoom, prima, dan hebben we daar geen discussie over. Ze liet zich eromheen zakken en hield toen op mijn eigen verzoek haar onderlichaam stil, zodat ik er zelf in en uit kon stoten.
                              Zo kon ik mooi zelf de zwaaifrequentie van die fantastische tieten aansturen . En af en toe naar een tepel happen .
                              Ik pakte haar stevig beet en draaide de boel 180 graden om. Bijna waren we nog van het bed af gelazerd, maar het ging net goed. Lange tijd neukten we zo door, als onze monden elkaar even loslieten likte ze mijn hele gezicht af, zelden zo'n geile griet meegemaakt.
                              Voor de finale liet ik me van haar afrollen, ze haalde het rubber eraf en begon weer met steeds langere halen te pijpen. Telkens na vier of vijf halen,draaide haar tong een paar rondjes, om vervolgens nog dieper en sneller te gaan, tot er geen houden meer aan was en ik diep in haar mond afging .
                              Toen de sterretjes voor mijn ogen wat opgetrokken waren zag ik dat haar lippen zich voorzichtig losmaakten van mijn lid.
                              Geen haastig gegrabbel naar de tissuerol hier, maar meteen hap, slik, weg.
                              Grote meid . We kroelden nog een poosje na, waren het er over eens dat het een geslaagde ontmoeting was, en dat we het nog eens over gaan doen.
                              Ze vroeg 125 eurtjes voor het hele feest van een vol uur, net prijsje voor zoveel service. Even nagedoucht en met vele eindeloze zoenen afscheid genomen, maar hopelijk niet voor lang. Ik ben noglangnietuitgewandeld .
                              Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                              En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

hier in korte tijd 3 x geweest. 1 x met Lena en 2 x met Gracia. Zowel met Lena als met Gracia os het goed toeven. De tweede maal met Gracia is toch anders. Ze gaat wat in de overdrijvend factor. Natuurlijk blijft het een bijzonder geil ding. Lena kwam ook nog voorbij en groete mij. Ze was nij niet vergeten. Zeker een prive huis om regelmatig langs tegaan. Ze zijn zeker gastvrij en heb zeker de indruk dat ze Nederlandse waarderen. Het huis verdient meer recensies/

Commentaar

Ben weer eens in de auto gestapt en naar een van de geilste dames gegaan die ik ken

Ik had een afspraak gemaakt om er zeker van te zijn dat ze er was.
                                  Toen ik binnen kwam, kwam zij ook net binnen.
                                  Was mooi weer. Ze had een lange jurk aan met een diep uitsnede.
                                  Zeg er lekker en geil uit. Had geld neer gelegd. Hou er niet van om te betalen.
                                  Dus leg het altijd meteen gepast neer zodat dit de sfeer niet kan bederven.
                                  Ze zei met een glimlach op de lippen is dit voor mij.
                                  Ja, was mijn antwoord en ze zei meteen, je mag wel langer blijven.
                                  Altijd leuk om te horen. Gaan we erna de stad in en pijp je in de stad nog eens klaar (of auto.)
                                  Vond twee uur wel genoeg dus het daarbij gehouden.

Ze trok haar jurk over haar hoofd heen en wat bleek.
                                  Dacht dat ze een bh droeg. Niet dus.
                                  Zei dat ze mooier was dan ooit. (de borsten) Haar antwoord was dan ook dat ze ongesteld moest worden.
                                  Maar nog niet was.

Ze zei dat ze geil was. Dacht nog, wanneer ben je dat niet
                                  En dat ze wilde dat ik haar neukte.
                                  Omdat het de eerst keer was moest ik het rustig aandoen.
                                  Alleen dat wilde ze niet dus ze pakte bij mijn kont en nam het over.
                                  Al snel zei dat ik ging komen. Ze zei ja spuit me vol.
                                  En ik zei, nee! Ze reageerde boos. Leuk spel ....
                                  Ging uiteindelijk boven haar zitten en trok mij af tot ik bijna kwam en toen nam ze het over.
                                  Ze wilde geen druppel missen

Wat ik mij afvroeg is. Er staat bij haar advertentie dat ze anaal doet.
                                  Dit doet ze niet bij mij.
                                  Bij andere wandelaars wel?

Ze houdt niet van lang door neuken. Wel als je veel klaarkomt.
                                  Dan raakt ze echt geil door en ze kan lekker geil praten.

Had voor 2 uur betaald maar omdat ik zo vaak was gekomen en ze nog een klant hierna had (ook een Nederlander) zei ze dat ze het afsloot.
                                  Ga hier niet vertellen waarom.

Kritiek,
                                  Neen en ja.
                                  Ze is best stevig aan het worden. Zei ze zelf ook al.
                                  Is nu nog er lekker en mooi. Maar ze moet niet steviger worden

Dromen komen uit bij haar daarom, geniet van haar met respect

Volgende keer ga ik Cindy Solou eens uitproberen voor 2 uur.

Mooie zomer iedereen

Commentaar

Had al een tijd de wens om eens Gracia te bezoeken, nu een afspraak gemaakt want ze is veelal bezet. Op zich niet zo heel gek omdat ze op de duitse foro bekand staat als tabulos, ik kende haar van het bareback forum. Heb 45 minuten met haar genomen ( 100 euro) en moet eerlijk zeggen ze doet haar best. Eerst samen douchen , zoenen en opgeilen en toen op bed pijpte ze me en daarna ja hoor zonder te vragen ging bare op me zitten. Ze voelde erg nat dus haar geilheid was niet gespeeld, we kwamen net onder de douche vandaan dus het kan geen glijmiddel wezen. Echter vond het geheel toch een beetje overdreven / gespeeld. Al met al een leuke ervaring niet super...

Commentaar

Super geil moet eerlijk zeggen het is mij 1 keer overkomen met een vrouw in een duitse club heavens gate in dorsten nette club was een nette duitse dame de klik was zo groot dat het ook zonder ging tot het eind al met al een geile evaring haar zien lopen als jouw zaad eruit druipt maar goed 1 keer en nooit weer.Zij deed dit normaal nooit zegt ze alles zonder maar toch blijft link,ben jij dan nooit bang voor een soa of erger hiv die gracia staat bekend dat ze alles zonder doet?Groeten Rob

Commentaar

Inderdaad, best een afspraak maken bij Gracia, want ze heeft het zo schijnt erg druk, ik heb het mogen ondervinden door op goed geluk naar Dinslaken te rijden (ik zou toch beter moeten weten he)
                                        Best zowiezo afspraak maken zei de bazin

Commentaar

Hey collegá's.

klopt ze is erg druk en je kan niet zomaar heen rijden met het geluk haar te treffen.
                                          Het is zelfs moeilijk de afspraak te verlengen als je bezig bent.

Nu schrijf ik niet alleen hierom.
                                          Heb iets nieuws mee gemaakt.
                                          Dat ik met haar nog niet eerder had meegemaakt.
                                          Na de gebruikelijke lekkere sex had ik zin in te knuffelen en lekker rustig aan te doen.
                                          We hebben elkaar heerlijk liggen strelen zoals een verliefd stel dit doet.
                                          Ontzettend veel gelachen. En als afsluiter nog een keer haar poesje gevuld.
                                          Dit doet ze toch het liefst van alles.

Dit was voor mij een totaal nieuwe ervaring voor mij.
                                          Wilde dit jullie niet onthouden.

Vraagje:
                                          Als jullie nog een dame weten die zo passioneel kan vrije (neuken) en zover gaat.
                                          Dan mag je mij dit melden.

Groetjes,
                                          en sport ze